Še en zvezdnik je izdal svojo kremo – čeprav ga nega kože ne zanima!

01. november 2022

Še en zvezdnik je izdal svojo kremo – čeprav ga nega kože ne zanima!

01. november 2022
Foto: Profimedia

Bradu Pittu se je pridružil še en igralec, ki prodaja kremo za oči za kar 97 dolarjev.

Zdi se, da je leta 2022 bolj verjetno, da bo slavna oseba napovedala novo kozmetično linijo, kot pa promovirala svoj naslednji projekt. Samo letos so Hailey Bieber, Gwen Stefani, Halsey, Ciara in Winnie Harlow lansirale nove znamke.

Vendar to ni samo ženska igra – zdaj si tudi moški želijo delček 5 milijard dolarjev vrednega trga.

Foto: Profimedia

Prejšnji teden je Jared Leto napovedal Twentynine Palms, “11-delno paleto spolno nevtralnih izdelkov za nego kože, telesa in las”, piše Vogue. Čeprav je 50-letnik povedal, da ga “nikoli niso zares zanimali lepotni izdelki”, je razkril izdelke, kot sta 47 dolarjev vredno milo za umivanje rok in 97 dolarjev vredna krema za oči. Vsak izdelek je narejen iz “puščavskih rastlin”, kot je izvleček opuncije.

Kljub temu, da je Liam Hess iz Vogua poročal, da ima po uporabi “porcelanasto gladko polt renesančnega keruba”, so nekateri kupci ostali manj kot navdušeni.

Cene so previsoke

“Lahko ste spolno nevtralni, ne da bi porabili 97 dolarjev za marketinško potezo,” je ena oseba zapisala na Twitterju. “Vse, kar je več kot [10  dolarjev] za čistilo, je prekleto smešno,” je menil drugi.

Kirbie Johnson, pisateljica in voditeljica podcasta Gloss Angeles, je za Guardian povedala, da so kozmetične linije postale zlati standard v stranskih poslih slavnih, potem ko je Rihanna leta 2017 predstavila svojo lastno Fenty Beauty. “Znane osebnosti tega ne počnejo iz dobrote svojega srca, da bi delile ustvarjalnost,” je dejala. “Videli so, kaj je naredila Rihanna, in želeli so kos pogače.”

Foto: Profimedia

Leto se je pridružil Bradu Pittu in Travisu Barkerju, ki sta v zadnjih tednih lansirala vsak svojo linijo. Pitt, ki na Finskem razstavlja izvirne skulpture, je skočil v nekaj odločno bolj komercialnega: Le Domaine, “linijo bistvenih izdelkov za nego kože, ki se srečuje z znanostjo in naravo.” Po poročanju britanskega Vogua so izdelki narejeni iz grozdja, ki ga je obrala družina Perrin, ki ima v lasti vinsko klet Rhône.

Strokovnjaki pravijo, da so skeptični glede tega, kako vpleten je kateri koli moški v blagovne znamke. Rachel Weingarten, svetovalka za razvoj izdelkov, je dejala, da “nekateri zvezdniki nimajo nobene vpletenosti” v svoje tako imenovane strastne projekte. “Najpogosteje se [zvezde] sestanejo, premislijo nekaj nejasnih misli, nato pa se jim ponudi več možnosti. Če izberejo eno, mislijo, da so zasnovali celotno stvar.”

Nega kože postaja zasičen prostor

Alfredo Mineo, pisec o negi in dobrem počutju za Vogue Mexico in Byrdie, je dejal, da je kljub velikemu številu spremljevalcev slavnih “nega kože na tej točki nasičen prostor in ladja je odplula”.

Toda Griffin Wynne, pisec, ki pokriva nakupovalne trende za HuffPost, verjame, da obstaja občinstvo – vsaj za začetno izdajo blagovne znamke. Tega uspeha ni mogoče vedno obdržati. Konec koncev je bila Rihanna hvaljena, ker je leta 2019 postala prva temnopolta ženska, ki je vodila modno hišo pod LVMH, vendar so manj kot dve leti kasneje proizvodnjo ustavili.

Foto: Profimedia

“Smo v vrhunskem času, ko skrb zase pomeni opravičevanje dragih nakupov, zlasti izdelkov za telo,” je dejal Wynne. “Včasih vas lahko nezaslišano visoka cena spodbudi k temu, da nekaj kupite, ker se zdi, kot da je to velika poteza. Torej, ja, mislim, da jih bo kupil nek moški, ali pa mu bo te kreme kupilo njegovo dekle.”

Del uglajenega trženja teh blagovnih znamk vključuje idejo o ustvarjanju “brezspolnih” izdelkov, ki presegajo binarno vrednost. Kar pa je zelo popularen trend leta 2022, saj Harry Styles vodi linijo lakov za nohte, Lil Nas X pa je bil pravkar imenovan za obraz YSL Beauty.

Kot pravi Wynne, “se množijo dragi izdelki brez spola, a veste, kaj je še brez spola? Vazelin, zobna pasta in krema za sončenje. In – zvezdniki, upoštevajte – ti ne stanejo 385 dolarjev.”

Avtor
Piše

M. V.

Style. Več novic

New Report

Close