Tridnevna dieta za hitre rezultate!

01. januar 2022
Avtor: Profimedia

S tridnevno dieto lahko zgubite tudi do 4 kilograme (predvsem gre za izgubo vode v telesu). A občutek ponosa in zadovoljstva zaradi hitrih rezultatov, je velik. Princip, na katerem deluje dieta, temelji na znižanem vnosu kalorij in na pospešenem metabolizmu.

Prve oblike tridnevnih diet so nastale konec osemdesetih let, imenovale pa so se vojna dieta, mornarska dieta, dieta Clevelandske klinike ali enostavno – tridnevna dieta. Traja le tri dni, z njo pa lahko izgubite kar od 4 do 5 kilogramov. Večina oblik te diete pa vključuje veliko zaužitje tune in zelenjave, ter sladoleda v večeru, poleg tega pa morate spiti vsaj štiri kozarce vode.

Sama dieta je energijsko zelo restriktivna in obljublja hitro izgubo kilogramov v kratkem času, kar pa predstavlja tudi tveganje za upočasnitev metabolizma in posledično vračanja kilogramov, ko z dieto končate. Ena prednost tega režima pa je, da je tako kratkotrajen, da ne bo prišlo do deficita vitaminov in mineralov.

Prvi dan

  • Zajtrk: pol grenivke, rezina toasta, dve žlici arašidovega masla in kava ali čaj (s kofeinom),
  • kosilo: pol skodelice tune, rezina toasta, kava ali čaj,
  • večerja: 100g kateregakoli mesa, skodelica graha, pol banane, majhno jabolko in skodelica vanilijevega sladoleda.
Avtor: Unsplash

Drugi dan

  • Zajtrk: eno jajce, rezina kruha in pol banane,
  • kosilo: skodelica svežega sira ali rezina trdega sira, eno trdo kuhano jajce in pet slanih krekerjev,
  • večerja: dve hrenovki, skodelica rukole, pol skodelice korenja, pol banane in pol skodelice sladoleda.

Tretji dan:

  • Zajtrk: pet slanih krekerjev, rezina trdega sira in jabolko,
  • kosilo: trdo kuhano jajce in rezina toasta,
  • večerja: skodelica tune, pol banane in skodelica sladoleda.

Pred dieto se posvetujte z osebnim zdravnikom.

Prispevek je bil objavljen na miss7.

New Report

Close