Vaja, zaradi katere boste izgledali, kot da trenirate z osebnim trenerjem

M. V., 21. junij 2021.
Profimedia

Izboljša moč, gibljivost, koordinacijo in stabilnost telesa.

Vaja z imenom ‘plezalec’ je dobra za vzdržljivost, čvrstost jedra in gibljivost, saj v enem gibu pokrije celotno telo. Lahko jih delate doma in nič vas ne bo stalo.

Če imate čas le za eno vajo ali pa če redno trenirate, pa ne vidite nobene spremembe, je čas da v svoj trening vključite plezalca- ki ga morda poznate tudi pod imenom ‘mountain climber’.

Osebni trener Ivan Burev je za Daily star povedal »Začeti je najtežji del hujšanja in višanja telesne aktivnosti za zdravje. Obstaja na stotine vaj in težko je vedeti kje začeti.«

Burev verjame, da je plezalec najboljša vaja za uvajanje telovadbe v vaše življenje ali za spremembo dosedanje rutine. Ta vaja je preprosta in ne zahteva nobene dodatne opreme, delate jo lahko doma in nič vas ne bo stala! »Je funkcionalna vaja, ki se jo lahko izvaja kjerkoli in ima številne pozitivne učinke,« je zaključil.

Kako to vajo pravilno izvajati

Začetna pozicija je plank, tako da so vaše dlani vzporedne z rameni. Noge imejte stegnjene za seboj. Ko ste v tem položaju, pričnete kolena sunkovito vleči proti prsim izmenično. To počnete 30 sekund, nato imate 20 sekund pavze. Vse to ponovite tri do petkrat.

Plezalec je odlična vaja za vzdržljivost, moč jedra in gibljivost telesa, saj v enem gibu zajame celotno telo.

Bulev dodaja, da ja pomembno »da razmišljate, da je telovadba, kot vsaka druga navada v vašem življenju, postopno se razvijata vaše mišljenje in telo.« Dodal pa še je, da še ni spoznal človeka, ki se po treningu ne bi počutil pozitivno in veselo.

7 razlogov zakaj je to najboljša vaja

  1. Zelo je učinkovita: je zelo zapletena vaja, ki pozitivno vpliva na vaše sklepe, mišice od glave to pet, predvsem trebušne, hrbtne, boke, kvadricepse in zadnjico.
  2. Izboljšuje kardiovaskularno kondicijo: je zelo eksplozivna vaja, ki zelo hitro dvigne vaš srčni utrip. Zato poskušajte dati v 30-ih sekundah res vse od sebe.
  3. Krepi vaše jedro: mišice, ki sestavljajo vaše jedro so trebušne, hrbtne, gluteusne in medenične mišice. Ključne so za dobro in pravilno držo, pomembne pa so za izogibanje poškodbam.
  4. Krepi zadnjico in noge: med izvajanjem plezalca vaše nožne mišice zelo trdo delajo, tako kot pri teku. Zato odlično vplivajo na spodnji del telesa.
  5. Ni naporna za telo: vaje, kot je na primer tek, so za telo in sklepe zelo naporne, saj prihaja do konstantnih udarcev. Plezalec je odlična menjava za tek, saj pride do zmanjšanega giba in napora za telo.
  6. Izboljša okretnost in koordinacijo: med to vajo mora biti vaše telo v ritmu in se hitro premikati, zato je ta vaja odlična za izboljšanje okretnosti in koordinacije.
  7. Povečajo gibljivost: ker se med izvajanjem te vaje noge premikajo naprej in nazaj, se tako sklepi v vaših bokih in kolenih sprostijo, kar izboljša gibljivost. Zato je plezalec tudi odlična ogrevalna vaja, pred zahtevnejšimi treningi.

Prispevek je bil objavljen na miss7.

O avtorju

M. V.

New Report

Close