Pri Victoria’s Secret predstavili prvi model z downovim sindromom

17. februar 2022

Pri Victoria’s Secret predstavili prvi model z downovim sindromom

17. februar 2022
Foto: Instagram

Latinoameričanka Sofía Jirau se je zapisala v zgodovino kot prva manekenka za Victoria’s Secret z Downovim sindromom, potem ko se je pridružila 17 drugim ženskam pri lansiranju nove kampanje znamke.

24-letna Portoričanka Sofía Jirau je za valentinovo praznovala velik mejnik v svojem življenju. Ta dan je namreč izšla posebna linija spodnjega perila Love Cloud Collection. “Nekoč sem sanjala o tem, veliko sem delala na tem in danes so se moje sanje uresničile. Končno vam lahko povem svojo veliko skrivnost,” je v španščini zapisala na Instagramu. “Sem prvi Victoria’s Secret model z Downovim sindromom!”

View this post on Instagram

A post shared by Sofía Jirau (@sofiajirau)

Poleg tega je tudi druga portoriška manekenka, ki zastopa to priljubljeno znamko perila. To ekskluzivno mesto si deli s supermanekenko Joan Smalls. Sofía je s svojo manekensko kariero začela leta 2019 v Portoriku. Kmalu je odprla svojo spletno trgovino “Alavett”, ki temelji na dvojezični igri besed njene najljubše fraze “I love it”.

Njena karizma, trdo delo in nalezljiv nasmeh so jo kmalu pripeljali na newyorški teden mode, kjer se je po brveh priznanih modnih znamk sprehodila kot ena redkih manekenk z Downovim sindromom. Kmalu je lansirala tudi lastno kampanjo v španskem jeziku, imenovano “No Limits”, s katero želi pokazati, da lahko tudi ljudje z Downovim sindromom dosežejo svoje cilje.

“Hvala, Victoria’s Secret, da ste me videli kot manekenko brez omejitev in me vključili v kampanjo Love Cloud kolekcijo,” je zapisala. Velikanu spodnjega perila se je priključila v ključnem trenutku, ko se podjetje skuša distancirati od nekoč ikoničnih podob Viktorijinih angelčkov in se preoblikovati, da bi pritegnili vse tipe žensk.

Gre za prvo kampanjo, odkar je januarja letos vodenje podjetja prevzel novi kreativni direktor Raúl Martinez. “Love Cloud kolekcija obeležuje pomemben trenutek v razvoju blagovne znamke. Od zasedbe neverjetnih žensk, ki oživljajo kolekcijo, do neverjetno vključujočega duha na snemanju, je ta kampanja pomemben del novega standarda, ki ga ustvarjamo,” je povedal.

Avtor
Piše

Kaja Flisar

Style. Več novic

New Report

Close