Zakaj znamka Kylie Cosmetics ni več relevantna?

24. september 2022
Foto: Instagram

Že nekaj časa se sprašujemo, v katero smer gre znamka Kylie Jenner in ali je sploh aktualna za novo generacijo potrošnikov, ki se obračajo k bolj naravnim izdelkom.

Vsako obdobje ima svoj specifičen trend in videz. Tako smo dobršen del zadnjega desetletja opazovali lepotne vplivneže, ki so si nanesli 5760 plasti ličil, da bi spremenili poteze svojega obraza. 

Tanjši nos? Senca, ni problema. Izstopajoče ličnice? Contour in tam so. Krajšo brado? Igraj se s sencami in imaš ga. Velika usta? Obrobite jih v telesnih odtenkih in že imate ustnice Kylie Jenner. 

Kylie Jenner je simbol obdobja, tako kot celotna njena družina, ki je na svojem imidžu in lepotnih standardih zaslužila milijarde. Ne morete zanikati, da je Jenner v nekem obdobju narekovala lepotne trende. Vsi so si želeli njenih ustnic, majhnega nosu in nemogočih telesnih proporcev, ki predstavljajo postavo, vredno Instagrama. 

Foto: Instagram

Njena znamka Kylie Cosmetics je doživela strm vzpon in dobesedno niso mogli proizvesti dovolj izdelkov, da bi zadovoljili povpraševanje. Stranke so bila dekleta od 17 do 25 let, kar je ciljna skupina, ki ji Kylie pripada. 

Nato je prišla epidemija 

Seveda sredi epidemije nihče ne pomisli na trivialne stvari, kot so ličila. Vendar pa se je iz epidemije razvil popolnoma nov trend pri negi kože. Ženske je sicer vedno skrbela kakovost njihove kože, a v dveh letih epidemije so temu dale absolutno prednost.

Nihče se ni obremenjeval s količino ličil, ki jih bodo nanesli nase. Zdravje kože (in celega telesa) je imelo prednost pred dekorativno kozmetiko. 

Foto: Instagram

Leto kasneje smo v dobi “clean girl” videza, katerega najvidnejša predstavnica je Hailey Bieber. Današnja dekleta želijo izgledati kot Hailey. Želijo imeti odlično negovano polt, obraz, za katerega nisi prepričan, ali je umeten ali ne, želijo lepe sijoče naravne lase in naravno telo. 

Nekateri bodo rekli, ali ni to tisto, kar so si dekleta vedno želela? Zagotovo je, a danes govorimo o trendih, ki se vsiljujejo na družbenih omrežjih in definirajo okus generacije. 

Preveč umetnine 

Kylie ni več v trendu. Njen videz za nove generacije ni več privlačen, ker je umeten in kot da bi pripadal preteklim časom. Kylie je generacija Z in je videti kot milenijka, kar ne velja več za estetiko, ki si jo mlada dekleta danes želijo. Milenijci imajo Rihanno in njeno znamko Fenty, ki svojo generacijo nagovarja inkluzivno in je v tem izjemno uspešna. 

Tudi embalaža Kylie palet je izven vsakršnega trenutnega trenda generacije Z kot tudi kampanje, ki jim sledijo in so preveč kičaste za čisto estetiko, ki vlada zdaj. Tudi njena starejša sestra Kim je s svojo (resda neuspešno) linijo SKNN naredila prehod v totalni minimalizem/futurizem.  

Pri Kylie so še vedno aktualni božič, rojstni dan, češnje, kolački in produkcija, ki se zdi, da spada v drugo obdobje. Tudi veliko retuše ne pomaga, ker čeprav je obdelava fotografij nekaj, kar počnejo vsi in je malo verjetno, da bo ta tehnika izginila čez noč, če prodajate lepotno znamko, ljudje nočejo gledati obraza, ki je nerealen, še posebej, če kampanjo spremlja video, v katerem človek ni podoben sebi.  

Mladi potrošniki danes iščejo veliko bolj pošten pristop od zvezdnikov, ki imajo svoje blagovne znamke. Iščejo nekoga, s katerim se lahko poistovetijo, iščejo karakter in izdelek, ki mu lahko zaupajo. Kylie to ni več, kljub temu da je še vedno najbolj spremljana oseba na svetu na Instagramu.

Poročila pravijo, da se je spletno iskanje za Kylie Cosmetics zmanjšalo za 70 odstotkov, kar je jasen znak, da stranke izgubljajo zanimanje za znamko. Kritizirajo jo tudi zaradi niza istih palet in sodelovanj, ki se kar vrtijo v krogu. 

Foto: Instagram

Ne gre za slabe poteze mlade poslovne ženske. Priča smo naravnemu ciklu spreminjanja trendov. Kdor nase veže blagovno znamko, je dovzeten za to, da jo ljudje nehajo kupovati preprosto zato, ker njegov obraz in estetika nista več “in”. 

To je tudi največja težava zvezdniških znamk, saj so vezane na kultne osebe in videz osebe. Ko ta videz ni več priljubljen (in to se zgodi vsakomur), ustrezno upade povpraševanje po znamki.

Kylie Cosmetics še vedno posluje in dvomimo, da bo znamka takoj padla v pozabo, a PR zgodbe, ki jih družina objavlja o tem, da je “Kylie Cosmetics” na vrhu sveta, so prav to – klasičen PR spin, ki se vrti v nedogled.