Čim bolj udoben avto
[img]https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQFyh0kvA0oTn6yQCLu2l8uxzWfZnoG4ouDda13Aas51ZygXxEe[/img]
Morda bi bil ta dovolj udoben-:)))
Mi imamo Seat Alteo Xl kupili novo pred 5 leti in smo res zadovoljni tudi kar se tice udobja in prostora. No glede na pretekle izkusnje pri nas na splosno prisegamo na seate. To je nas cetrti in res nikoli nismo imeli kakih neprijetnosti. Je pa res da vse avte redno servisiramo in to samo na pooblascenih servisih…
To smo imeli na starem avtu na strehi pa je bil sam križ s tem. V bloku nimamo kje imeti to, tako da smo vse skupaj prodali.[/quote]
Tu se ti je Franko razpisal ravno o kolesih http://avto.over.net/clanek/za-druzine-udobje-in-prostornost/
Opel ponuja nek flexfix sistem, ki je v odbijaču. Najbrž je potem še bolj trden avto, če se ti kdo od zadaj nabije. 😀
osnovnošolca bosta v avtu spala? a to greste zvečer na pot, ker 150km ipak ni neka huda razdalja, razen če greste po brezpotju.
mi imamo toyote in smo zadovoljni tko z enoprostorcem, kot s priusom, ampak otroka redko zaspita,
nista pa razgrajača, tko da ni panike.
če pa želiš vozit 2 kolesa v prtlažniku, pa rabiš kombi, razen če nista otroka še na 16colskih.
če iščete udobje, potem nižji srednji razred odpade…torej razni golfi, alteje, kie ceed in podobne reči.
udobje med vožnjo se zelo poveča z vsakim avtomobilističnim razredom.
torej glejte vsaj avtomobile v srednjem razredu ali višjem srednjem…..torej od pasata, lagune, citren c5, mondeo, insignia, bmw 3, 5..mercedes c ali e…
za njamanj denarja največ udobja je zagotovo pri francozih, citroen c5, peugeot 508, laguna…..drugi so praviloma dražji.
aja…med najudobnejše spadajo limuzine in njihovi karavani, načeloma so enoprostorci manj udobni, sploh tisti za poceni, pustimo espaca in podobne.
limuzine imajo tudi najnižjo porabo, najtišje so…
Mi smo imeli enoprostorca z dvema samostojnima sedežema zadaj, ki sta se dala enako regulirati kot sprednja sedeža, torej dati v ležeč položaj (sicer ne preveč zaradi pasov).
Samo da bi pa lahko dala še kolesa v prtljažnik, bi pa dejansko potrebovala nekaj a la kangoo oziroma berlingo, enoprostorci niti slučajno nimajo dovolj velikega prtljažnika. Ne vem, kakšen sistem ste imeli za prevoz koles, jaz imam tisti prtljažnik za na zadnja vrata in ga pospravim v klet. Zasede manj prostora kot kolo. Nosilci za na streho se mi zdijo pa še mnogo manjši.
Če gre za udobje, potem definitivno Francoza.
Tole je rezultat nedavnih testov, opravljenih v Nemčiji:
5° Opel Zafira 1.9 CDTI Cosmo 59 točk
4° Volkswagen Touran 2.0 TDI Highline 62 točk
3° Renault Scenic 2.0 dCi 74 točk
2° Citroën C4 Grand Picasso 2.0 HDi 150 CV Exclusive Style 75 točk
1° Peugeot 5008 2.0 HDi 150 CV Féline 77 točk
Najbolj udobni avtomobili so Citroeni. So pa svinjsko dragi rezervni deli. Niti pod razno VW ker je trd kot hudic. Audi, Skoda in Seat isto kot VW. BMW postane res udoben pri seriji 5 in na dolge relacije. 525d touring pije mestne voznje 8 litrov. Nova turbina in šobe. Ko je šoba scala je pil liter več. Na relacije pije cirka 6 litrov. S tem da je se cipiran na 300 konjev 🙂 Ne vem koliko si pripravljen dati za avto, tako da najboljse da najprej to določils pa gledas in preizkusas avtomobile glede na zmoznosti. V vsaki avtohisi se da zmenit za en dan testni avtomobil, torej izprobaj pa bo najbolj pametno. Mogoce ti ustreza kaj drugega kot sosedovemu franclju alu meni 🙂