Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek 17-letnici pomagam pri delu za šolo

17-letnici pomagam pri delu za šolo

Delaš kot velika večina mam. Že iz tega bi se lahko videlo, da je treba prevetriti šolski sistem,. Da pomagamo starši pomeni, da v šoli stvari niso ok, ne pa neprestano tuli, da mulci niso sposobni. Nekateri profesorji so tako zelo nesposobni in nerealni, da je groza. Potem pa ven pride, da mama svoje otroke zavija v vato. Ja res, full se mi ljubi še enkrat čez vse srednješolsko sranje.

Nekateri profesorji so res zgubili stik z realnostjo. Pri hčeri imajo od kar so se po karanteni vrnili v šolo, čisto vsak teden oceno pri slovenščini. Stanje je katastrofalno. Po več kot pol razreda cveki, nore domače naloge, pri vseh ostalih predmetih se pridobivajo ocene, pa seminarske naloge. Kot da tega niso mogli delati, ko so bili doma. Kako ne boš pomagal otroku, ki pregoreva. Razmere pač niso normalne.

rtđeqae je napisal/a: ↑

Kakšna je pa moja starševska dolžnost do srednješolca, ki mora biti vsak dan od 8-14 zaprt v sobi? Daj, povej, res me zanima.
Očitno ti je ušel del o tem, kako je otrokom po parih mesecih izolacije za šolo padlo dol. Seveda čvekajo po telefonu, ampak je šola res je zadnja tema, o kateri se po Zoomih še hočejo pogovarjat, to mi lahko verjameš. Jaz kot starš pač ne morem vedeti, kakšno je znanje – če ni ocen oziroma jih je minimalno. Ura resnice prihaja zdaj. Zato, ker si država zatiska oči, kot da je vse v redu, se ne bo nič spremenilo. In seveda smo vsega krivi starši, ne nenormalno dolgo zaprtje šol.

1) Ocene nikoli niso in tudi nikoli ne bodo odražali znanja!

2) Kako kot starši ne veste, kakšno je znanje vaših otrok? A ste retardirani?

3) Kot nekdanji dijak Vegove (še kdo tukaj? Morda Gunnar in Whitecow ter Rok-1, ti trije mi delujejo, ko bi bili moji nekdanji sošolci….) lahko POVEM, da je Vegova res poseben primer med šolami, saj dijake izrazito “matra”. Vidim iz Novic še zdaj – vsako leto kakšen dijak – samomor, en učitelj (Kosec) je l. 2005 s kladivom namesto po svoji glavi (ali BOGNEDAJ dijakovi) raje mahnil ženo….*

Če ne bi jaz v tistem času ekstra nabavil literature, vaje, naloge,…(z elektroniko sem se kot hobi itak ukvarjal že od 4 raz. OŠ dalje) ja pol bi pa res bilo vse skupaj bolj švoh, kar pomeni, da sem že takrat vse poštudiral – sam.

=> Se bo treba kar navaditi na “Šolo brez učitelja”. V Avstraliji je že desetletja tako in – so mar butasti?

Vesel oče

* Na Vegovi je bilo vedno pestro:

https://www.dnevnik.si/131054

https://www.bmwslo.com/topic/19757-vintar-legenda-vegove/

https://slo-tech.com/forum/t51946/249

Tudi na ŠCPET je bilo pestro – z Gorkičem v glavni vlogi…..

Vegova je bila izrazito moška šola, odtod tudi moja nezmožnost komuniciranja z ž.sp., kar se vsekakor odraža tudi tu na Forumu. In še, če ne bi vsakodnevno srečeval učiteljico Mirjano Višnikar, kako bi sicer prišel do nepopisnih orgazmov?

Nisem prebrala vsega.. Lahko pa povem, da sta v času po koroni naša otroka velikokrat edina, ki pišeta test odlično V OSNOVNI ŠOLI. S tem, da se doma za vsak test učimo z njima. Stvari so neutrjene, zoomov je bilo bolj malo… D ne govorim, da skoraj vsak test tudi ponavljajo. Mama, podpri svojo hčer kolikor moreš! Pomagaj ji, če te potrebuje.

Kaj ti si šolo naredila sama? To je njena šola, naj se znajde. Če misliš, da ni normalno kar delajo z šolarji in dijaki urejaj na nivoju šole ali pa na inšpektorat. Z pomočjo pri učenju in nalogah, delaš hčeri medvedjo uslugo.


Pri pripravah na maturo je ogromno odvisno od profesorja. Res ogromno. Ni dovolj samo to, da se dijaki učijo, ampak predvsem potrebujejo povratno informacijo o svojem znanju. Pri tem igra ravno profesor ključno vlogo. Dobri profesorji tekom 4. letnika organizirajo ponavljanje in pregled znanja tudi za nazaj. Pregledno, po sklopih. Kot da bi bila kontrolna naloga, samo da ni za oceno, ampak za povratno informacijo dijakom o tem, koliko dejansko znajo, kje so njihovi odgovori nepopolni in kaj bi lahko naredili bolje.

Tega dijaki ne morejo narediti sami. Če tega ni, so tudi rezultati slabši.

Druga stvar je pa organizacija terminskega plana. Kdaj bo na vrsti katera snov, kdaj bo ponavljanje in kdaj preverjanje znanja. Vse to organizira profesor, dijaki na to nimajo vpliva. Slabo organiziran profesor dijakom povzroča nepotreben stres. Dobro organiziran profesor dijakom pomaga pri pripravi na maturo. Tako pač je.

Zato pa so na vsaki gimnaziji vedno določeni izbirni maturitetni bolj priljubljeni od drugih. Ker je vsem jasno, kateri profesorji so boljši in da ima dober profesor na maturi vedno boljše rezultate.

Kaj se je zgodilo z vsemi vašimi geniji, s katerimi ste se tukaj tako pogosto hvalile?

New Report

Close