7-letniki
Hm, verjetno takole.
Prvo bi se s hčerko pogovorila, kaj to sploh pomeni.
Verjetno pa bi omenila tudi učiteljici, da bi se še ona malce pogovorila z otroci o neprimernosti razkazovanja in otipavanja …
Tule bi verjetno malce premislila in se odločila odvisno od učiteljice, če bi se mi zdelo, da bi znala narediti iz tega cel halo, bi bila verjetno tiho. Če pa bi ji zaupala, da bi zadevo speljala korektno, bi povedala.
Če se je to zgodilo prvič, bi se najprej s svojim otrokom pogovorila, kaj to pomeni (f…..), zakaj tako razkazovanje ni primerno,… Svetovala bi ji, da naj dečku sama pove, da jo to moti in da naj tega ne počne več. Sedemletniki so že marsikateri problem sposobni rešit sami in ni treba mamam za vsako malenkost letati k učiteljici. Če pa se to ponavlja že dalj časa oz. če bi se še pojavljalo, pa bi se pogovorila z učiteljico.
Pri nas je bilo podobno – deklica enako stara. Ko sem jo vprašala kaj ta beseda pomeni ni vedela, potem pa je razložila daje to nekaj prav tretjega in nedolžnega. No, ni vedela kaj pomeni. Razložila sem ji pomen besede, da je beseda zelo grda in žaljiva in da bi jo kdo zaradi te besede zelo kaznoval.
Je razumela, nikoli več je ni ponovila, je pa rekla: veš, Janez pa še vedno govori tisto grdo besedo. To je res grdo.
Ni pa nihče nič pokazal – lulčka ali kaj podobnega, samo beseda se je uporabila.