Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek ali je terensko vozilo/SUV primerno za vožnjo po centru

ali je terensko vozilo/SUV primerno za vožnjo po centru

Ali so terenska vozila/SUV primerna za v glavnem vožnjo po mestu, parkrat letno pa kam za dopust na Obalo, Hrvaško, za 1 osebo predvsem? Ali so ‘terenska’ vozila bolj za druge namene..

Primer spodaj:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19382799&display=Peugeot%202008

 

Je ta poraba realna? Všeč so mi taka malo višja vozila, iščem nujno bencinarja, z malo porabo, največ vozim v Lj, 1 oseba ali dve občasno.. Bi bil tak primeren ali bolje hatchback?

To so majhni SUV-i, niso velike krave.  Komot so tudi za v mesto. Peugeot 2008 je kul, poznam par ljudi, ki ga imajo in so zadovoljni, tako s porabo kot z udobno vožnjo.

Najprej si ratloži pojme in definicije.

Terensko vozilo je Lada niva, MB G, Toyota land cruiser, Micka pajero…

SUV je navaden pičkin dim povišan za nekaj cm. Podvozje ni namenjeno terenski vožnji. SUV je davek na debilnost in modni trend za malomeščastvo.

Kupi klasično običajno vozilo ali pravi terenec.

Do Obale te pripelje vsak avto. Za samske priporočam Cliota, Yarisa, i20… Itogibaj se produktov koncerna Stellantis zaradi slabe kakovosti.

Jz pravim mal boljš limuzina za skoz grm.

Je pa uporabno, če ma 4×4, da ga serješ pozimi npr. na Krimu, pa sanke vzadi.

Jz recimo grem na cigana v šoping centrih kr čez robnik na parking, kdo se bo okol vozu. Če hočjo dnar od mene, naj bojo tih.

Glupa rampa ki me ne spusti iz parkinga, zadi pa 300 ldi živčno prazni hupe nate, nič krivega- čez robnik in adijo, pa se ostali natikajte z zmešano rampo.

Poležani pandurji se prevozijo s praktično nezmanjšano hitrostjo, ker ni nevarnosti podrsanja z odbijači.

Vsedeš se komot k v kombi skoraj, ne k v formulo nekam na tla pod ravnino.

Vsaj čez 5 streh standardnih avtov boljš vidiš.

Aja, minus je pa parkirat skor 5 metrsko kravo na Cigaletovi. Dobr da ma oslovski most- vzvratmo kamero.

Suv je edini primeren avto. Za vsepovsod.

S tako igracko kamot po mestu vozis. Ql

je le in samo zaradi visine sedenja (laze prides iz avta) vse ostalo je pa v tem avtomobilskem razredu zgreseno / napihnjena cena, stroski (visje zavarovanje, drazji servisi,…), nicelne terenske sposobnosti. Za mlajse je karavan bolsa izbira, ko pa nastopi tezava s krizem, je pride visina zelo prav

Suv ni teremsko vozilo, samo zgleda tako. Zato je primeren za mestno vožnjo.

Kar se pa tiče tega konkretnega, meni je bil ful všeč. Sva ga gledala kot drug avto. Ampak sem se po testni vožnji premislila. Se mi je zdel zelo nepregleden, zato ga nisva vzela.

Ta avto ima skoraj 8 let!

Okusi so različni. Sama prisegam na klasiko- za teren je pravi terenec, za cesto pravi avto. Zame ne obstaja nekaj vmes, ker ni niti za teren, niti za cesto.
“Urbani terenec” je traparija. Urbani teren ne obstaja. SUV je okoren, neokreten, nepregleden in ima slabo izrabljeno prostornino, za brezpotja pa je premehek in netrpežen. Kar nekaj.

Velik, črn SUV, prestižne znamke – to je vedno prava izbira.

Mali SUV-ju so meni super, imam enega in je odličen pa naj komentatorji komentirajo kar hočejo. Zelo lepo se pelje, ima različne načine vožnje, tudi off road.  Zelo udoben, motor 125 konjev, ni prevelik, je pa prostoren.

Odgovor na objavo uporabnika
Pupa Glupa, 25.04.2024 ob 08:24

Okusi so različni. Sama prisegam na klasiko- za teren je pravi terenec, za cesto pravi avto. Zame ne obstaja nekaj vmes, ker ni niti za teren, niti za cesto.
“Urbani terenec” je traparija. Urbani teren ne obstaja. SUV je okoren, neokreten, nepregleden in ima slabo izrabljeno prostornino, za brezpotja pa je premehek in netrpežen. Kar nekaj.

Enako mislim. Poleg vsega pa so te škatle visoke in težke – in že samo zato porabijo za tretjino preveč goriva.

Glede osnovnega vprašanja te teme – primerni za v center – ja, a nič bolj kot ostali avtomobili. Kakšen majhen Fiat 500 jih za po centru vse poseka…

Jaz imam VW taigo in sem super zadovoljna. Strokovnja iz AMZS so ga takole ocenili:

Avto je okreten in obvladljiv tako v mestu kot med ovinki. Na testu smo z njim prevozili tudi kar nekaj daljših avtocestnih etap, kjer se je izkazal s svojim potovalnim asistentom, dobro zatesnjenostjo kabine in presenetljivo suvereno smerno stabilnostjo. Všeč nam je bilo njegovo dobro uravnoteženo podvozje, ki predstavlja zelo dober kompromis med udobjem in vozniško dinamiko. Tudi na slabših cestah blaženje dobro duši hrup in udarce ter se ne pusti zmotiti tudi, ko kolesa zapeljejo čez daljši niz kratkih grbin na makadamu.

https://www.amzs.si/motorevija/avtomobili/test/2022-04-22-test-volkswagen-taigo-1-0-tsi-r-line

V vsakem primeru je dobro preizkusiti vozilo, ki si ga izbiramo in biti pozoren na lastnosti, zaradi katerih avto kupujemo.

Če gre samo za izgled, je to stvar okusa. Če se bo avto pretežno uporabljal v mestu in na kratkih vožnjah, so kriteriji za izbiro spet drugačni, kakor če bo namenjen relativno pogostim daljšim potovanjem.

Fizikalno dejstvo pa je, da visoko težišče avtomatsko pomeni slabšo stabilnost v ovinkih in na mokrem ali spolzkem cestišču, pri daljših vožnjah pa imajo zaradi nihanja težave ljudje, ki trpijo za potovalno slabostjo, večja je tudi občutljivost na bočni veter, ki je zadnja leta kar pomemben faktor.

Osebno si pa zelo želim, da bi vozniki SUVjev, kombijev, enoprostorcev in sorodnih visokih vozil bolj obzirno uporabljali žaromete in vozili s hitrostjo in ritmom, primernim cesti, na kateri se nahajajo. Če kdaj, potem znorim takrat, ko se pred menoj neenakomerno in nelogično vozi nekdo s kobilastim SUVjem, po možnosti z zatemljenimi šipami, brez smernikov in zastira pogled naprej, vozi 15km/h pod omejitvijo po obeh voznih pasovih in se noče umakniti, ker si domišlja, da je zaradi plačanega zneska za njegovo kiblo cesta samo njegova.

Ogromno sem na cesti, letno okoli 60 000km in moram reči, da so vozniki SUVjev med najbolj egoističnimi vozniki.

Sploh pa imam teorijo, da tip avtomobila veliko pove o lastniku in obratno- soroden tip ljudi izbira sorodne avtomobile.

Saj to je problem pri butastih kupcih, posebej ženskega spola, ki kupujejo nezanesljive in predrage avte, ki so všečni.

SUV je derivat osnovne verzije, npr. Clio – Captur. Leži na enaki šasiji s privzdignjenim podvozjem. Zato je avto dražji za 30%. Vožnja s takimi dvignjenimi gajbicami je manj udobna, ker se avto bolj nagiba v ovinkih, je težji, ima slabšo avtodinamiko in dražje pnevmatike.

Proizvajalci mastno služijo s SUV-i. Suvomanija je zajela posebej žensko populacijo in penziće. Težave s križem, lažje izstopanje…bla-bla-bla, če je križ uničen je v vsakem avtu problem.

Izogibajte se VW in koncernu Stellantis (Pežo, Citro, Fiat, Opel…), ker so njihova janca zelo nezanesljiva.

Greš v mesto in gužvo delajo babe v raznih velikih suvih in enprostorcih ranga vw touareg ipd, ki vozakajo na zadnjih sedežih sojega enenega in edinega družinskega prestolonaslednika.

Moja baba si je v gavo zabila, da hoče za 40ko Renault Espacea, ker ne bo edina z nizkimi jajci. A parkirat pa ne zna niti Cliota.

Odgovor na objavo uporabnika
najboljsemsrečen, 25.04.2024 ob 14:00

Greš v mesto in gužvo delajo babe v raznih velikih suvih in enprostorcih ranga vw touareg ipd, ki vozakajo na zadnjih sedežih sojega enenega in edinega družinskega prestolonaslednika.

Hja, varnost pa to… da se jim ne polomijo nohti pri karambolu.
Pa ata je rekel, da baba rabi tank, ker ne zna vozit. Boljše, da ona zrine s ceste nekoga, kot pa nekdo njo.
Saj tacenejši imajo plastične blatnike. Pa gume manj zažlajfajo, ko parkirajo na pločnike.
Te gajbe so za take, ki ne znajo vozit. Pika.

Glede na to , da si po malomeščansko butnjen  v betico , je najbolje , da tistih nekaj kilometrov narediš s taksijem. Ravno tako še kar nekaj  njegovih somišljenikov , ki imajo ogromne “krave” pa z njimi niti slučajno ne znajo upravljat, ampak se z njimi repenčijo pred sosedi.

New Report

Close