Avto kot statusni simbol?
a Dodi je umrl zato, ker se je po Parizu fijakal s 30 let staro Dijano ☺
čudno, da je umrla Lady Di, ki je bila v odličnem Mercedesu ☺
https://www.rtvslo.si/zabava/iz-sveta-znanih/kaj-se-je-v-resnici-zgodilo-31-8-ob-0-25/186437
Jaz sem za iskrenost. Vedno. Ce me kdo zaradi tega kak avto vozim sodi (na slabo) potem super da nekako sam od sebe odpade iz svoje sfere. Rada imam varne vecje avte koliko stane pa me ne zanima. Seveda je bolje cim manj ampak to je vse clovekova svobodna volja. Naj ima vsak kar mu pase..se posebej ce je zaradi tega boljsi clovek (beri: manj zagrenjen, fovsljiv zloben..).
Jaz sem za iskrenost. Vedno. Ce me kdo zaradi tega kak avto vozim sodi (na slabo) potem super da nekako sam od sebe odpade iz svoje sfere. Rada imam varne vecje avte koliko stane pa me ne zanima. Seveda je bolje cim manj ampak to je vse clovekova svobodna volja. Naj ima vsak kar mu pase..se posebej ce je zaradi tega boljsi clovek (beri: manj zagrenjen, fovsljiv zloben..).
[/quote]
Popravek:..iz MOJE sfere 🙂 .
Poraja se mi vprasanje, zakaj po slovenskih domovih ni opaziti ravno veliko umetnin (knjig, plosc, slik, kipcev,..), ima pa skorajda vsaka hisa enaga ali vec – racimo kar spodobnih – avtomobilov. Domnevam, da je to zaradi potreb, saj se dnevno vozijo tudi po vec sto kilometrov dalec in nima nicesar opraviti s simboliko.
a Dodi je umrl zato, ker se je po Parizu fijakal s 30 let staro Dijano ☺
čudno, da je umrla Lady Di, ki je bila v odličnem Mercedesu ☺
https://www.rtvslo.si/zabava/iz-sveta-znanih/kaj-se-je-v-resnici-zgodilo-31-8-ob-0-25/186437
[/quote]
Umrla sta zato, ker nista bila pripeta. Dokazali so, da bi, če bi se pripela, preživela:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-492138/Seatbelts-saved-lives-Diana-Dodi.html
Sicer pa, če misliš, da so posledice nesreče enake v BMW (Volvu, VW, audiju …) in pa v katrci, potem ti očitno ni pomoči. Hint: google NCAP
Umrla sta zato, ker nista bila pripeta. Dokazali so, da bi, če bi se pripela, preživela:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-492138/Seatbelts-saved-lives-Diana-Dodi.html
Sicer pa, če misliš, da so posledice nesreče enake v BMW (Volvu, VW, audiju …) in pa v katrci, potem ti očitno ni pomoči. Hint: google NCAP
[/quote]
A ti misliš, da je volvo tank, da si noter varen? Nihče ne pravi, da si na istem kot v katrci, ampak odvisno od samega trčenja oz. prometne nesreče. Ljudje izgubljajo življenja v (po testih) najbolj varnih avtih.
A ti misliš, da je volvo tank, da si noter varen? Nihče ne pravi, da si na istem kot v katrci, ampak odvisno od samega trčenja oz. prometne nesreče. Ljudje izgubljajo življenja v (po testih) najbolj varnih avtih.
[/quote]
A ti raje vidis, da se tvoj otrok vozi s kolesom s celado, ali brez celade? Mislim… saj se tudi s celado mulc lahko razlepi ko kanta… v cem je potem smisel celade?
Vse dokler teoretiziramo, da ne bi nikoli kupili avta za 100.000 €, je to se vedno samo teorija.
Prava slika se pokaze, ko imamo res ta znesek (lahko tudi vec) in si kupimo avto, ki stane mnogo manj.
Sele po tem se potrdijo nase teorije, da ga imamo le kot prevozno sredstvo. In ne statusni simbol.
Zagotovo bi se vecina odlocila za nakup drazjega avtomobila. In to pove vse.
Ker imajo lažni občutek, da so bolj “močni” in bolj pomembni. Niso v bistvu slabši vozniki, ampak objestni.
[/quote]
Objesti vsekakor so. Samo zame so zanič vozniki, nesposobni.
Ravno zadnjič pred trgovino: športni dvosed, Peguoet, direkt na invalidski prostor. Sem namerno šla pogledat, če ima invalidsko kartico in je seveda ni imel.
Pa še malo nazaj. Pridivja fina dama v BMW, direkt na invalidski prostor. Stopi ven ena dama, vsa našminkana, drage cotke pa vse.
V obeh primerih so bili še prosti parkirni prostori.
Uh jaz če nebi bila finančno omejena pokupim vse meni všečne umetnine in stare knjige 🙂
[/quote]
Jaz pa sem bolj na nove knjige, razno razne priročnike. Včasih pa tudi kaka stara priroma na moje police. Recimo iz antikvariata.
Tako, da če imam recimo 20 jurjev za avto. Je odločitev enostavna. 10 za avto, 10 za hobije (vključno s knjigami). Če bi imela 50 jurjev tako viška, 10 za avto, 40 za hobije :).
Hja, 100 jurjev nimam, imam pa 50 jurjev in na kraj pameti mi ne pade kupit avto za 20 jurjev. Ko bo ta 15 letni škripnil, bom kupila nov avto za 10 jurjev ali pa mogoče raje rabljenega za 5 jurjev.
[/quote]
Treba je razumeti se eno malenkost… Avto za 10 ali 20 jurjev (niti moj, ki je stal 35, da ne bo kdo mislil, da sebe izkljucujem) ni nek strasen avto. To so avtomobili delavskega razreda. Avtomobili, ki imajo predpono “luksuzni”, se (v Evropi) zacnejo (!!!) tam pri slabih sto tisocakih.
Izrazanje statusa ni povezano s ceno. Tudi “katrca”, morda se bolj znana “hrosc” in “diana” so lahko statusni simbol (ce se omejimo na avto). Tako kot je “ajFoun”. Saj ni zgolj avto statusni simbol. Lahko je to tudi pecatnik, ali recimo Gucci-jeva torbica ali “manolkice” (o izrazu me je poducila kolegica s foruma).
S tem, da ste zapeli v avto (in terate zgodbo o lisici in kislem grozdju), samo kazete, kako velik pomen za vas avto zares ima. Skoraj bi si upal reci, da vecjega, kakor zame, ki si potiho zelim nekoc omisliki SLK-ja z AMG opremo. Pa je zdaj zame cenovno povsem nedostopen.
Drži, ampak to so ljudje, ki so duhovno prazni, njihova zavest je zelo nizko in takšni ljudje se po navadi ne morejo pohvalit z nobenimi človeškimi kvalitetami in vrlinami.
[/quote]
Ha, to pa ze sodi med trendovske tematike “notranjih vrednot” in tukaj ni govora o tem.
Notranje vrednote (trendovske ali ne) se ne vidijo, avto pa se kako.
Treba je razumeti se eno malenkost… Avto za 10 ali 20 jurjev (niti moj, ki je stal 35, da ne bo kdo mislil, da sebe izkljucujem) ni nek strasen avto. To so avtomobili delavskega razreda. Avtomobili, ki imajo predpono “luksuzni”, se (v Evropi) zacnejo (!!!) tam pri slabih sto tisocakih.
Izrazanje statusa ni povezano s ceno. Tudi “katrca”, morda se bolj znana “hrosc” in “diana” so lahko statusni simbol (ce se omejimo na avto). Tako kot je “ajFoun”. Saj ni zgolj avto statusni simbol. Lahko je to tudi pecatnik, ali recimo Gucci-jeva torbica ali “manolkice” (o izrazu me je poducila kolegica s foruma).
S tem, da ste zapeli v avto (in terate zgodbo o lisici in kislem grozdju), samo kazete, kako velik pomen za vas avto zares ima. Skoraj bi si upal reci, da vecjega, kakor zame, ki si potiho zelim nekoc omisliki SLK-ja z AMG opremo. Pa je zdaj zame cenovno povsem nedostopen.
[/quote]
Škoda, da nisi nikoli pomislil, da je pamet, razgledanost, izobraženost lahko tudi statusni simbol.
Je pa res, da je lažje priti do avta kot do pameti.
Tako mimogrede, hudo bebav moraš biti, da rečeš, da je avto za 35.000 delavski razred. Veš delavci imajo pri nas nekje med 600-800€ plače.
obrnem se samo za človekom, ki vozi Teslo, ga prečekiram, za ostale mi res dol visi, sploh kakšne nemške in ostale evropske znamke 🙂
Treba je razumeti se eno malenkost… Avto za 10 ali 20 jurjev (niti moj, ki je stal 35, da ne bo kdo mislil, da sebe izkljucujem) ni nek strasen avto. To so avtomobili delavskega razreda. Avtomobili, ki imajo predpono “luksuzni”, se (v Evropi) zacnejo (!!!) tam pri slabih sto tisocakih.
Izrazanje statusa ni povezano s ceno. Tudi “katrca”, morda se bolj znana “hrosc” in “diana” so lahko statusni simbol (ce se omejimo na avto). Tako kot je “ajFoun”. Saj ni zgolj avto statusni simbol. Lahko je to tudi pecatnik, ali recimo Gucci-jeva torbica ali “manolkice” (o izrazu me je poducila kolegica s foruma).
S tem, da ste zapeli v avto (in terate zgodbo o lisici in kislem grozdju), samo kazete, kako velik pomen za vas avto zares ima. Skoraj bi si upal reci, da vecjega, kakor zame, ki si potiho zelim nekoc omisliki SLK-ja z AMG opremo. Pa je zdaj zame cenovno povsem nedostopen.
[/quote]
Zdi se mi, da govorimo o avtu kot statusnem simbolu v Slo.
In avto, kot premicna dobrina, se vedno zaseda vrh lestvice.
In ja, v Slo je razumljeno, da ce je nekaj drazje, je tudi boljse.
Vsa druga “statusna” navlaka je zagotovo nizje po preferencah povprecnega smrtnika.