Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Avtomatsko spreminjanje NLB paketov

Avtomatsko spreminjanje NLB paketov

Vsakemu z odtenkom zdrave pameti bi bilo iz mojih postov jasno, da zagovarjam sebe in kvaliteto storitev – odnos do mene. Odločitev za posamezno firmo pa sprejmem na podlagi mojih potreb in želja. In mi pri tem “dol visi”, kako se firma imenuje.

In ja, imam račun (tudi) v NLB. Na vašo žalost (ker me boste potem težko “obirali”) pa NLB ni moj delodajalec 🙂

Še razlog: račun imam v NLB, ker kombinacija storitev, ki jih imam v nulo pokrije moje potrebe. Hkrati pa imam bančnico, katere odzivni čas po mailu je povprečno 15 min in se je doslej držala popolnoma vsega, kar sva se dogovorila.

Pozabil si poudariti, da večina penzionistov in ostalih uporabnikov srebrnih in klasičnih računov nimajo takih potreb po storitvah na NLB kot ti. Saj je bilo že povedano, da se splača dražji paket vzeti zelo majhnemu {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} strank.

S tem se seveda strinjam. In kaj te ljudi ovira, da si ponudbo izberejo po svojih potrebah? Če pa banka zanje nima primerne, kaj jih ovira pri odhodu h konkurenci?

Če še komu ni jasno – tudi jaz nimam paketa. In ga ne nameravam imeti in ga trenutno tudi še ne rabim imeti – preverjeno. In to lahko izve vsak, ki se pozanima in se ne pusti vreči na prvo finto prvemu zelencu na okencu.

sej o tem je ves čas govora tu… tisti, ki znajo brat in tudi razumejo, kaj so prebrali, se znajo pozanimati in poiskati pravo informacijo, za take ni problema, razen, da morajo po nepotrebnem pravočasno iti v banko in povedati, da ne želijo takega ali drugačnega paketa

ostale stranke, ki mislijo, da se jih ne tiče, spregledajo obvestilo banke, ali jih zelenci na okencih vturijo en drag paket pa so nategnjeni, ker jim zelenc na okencu ne ponudi najbolj ugodno varianto glede na njihove dosedajne potrebe

V dveh povedih povedano vse. A seveda je treba naredit:
– pogledat, kaj želiš in res rabiš.
– razmislit, a ti je edino merilo cena ali želiš od ponudnikov še kaj drugega.
– dvignit ta zadnjo in si to uredit.
– če ne izpolnjujejo tvojih pričakovanj – čao, ponudnikov je dovolj.

Zakaj je treba poleg tega še “travmirat”, je meni večna uganka.
[/quote]

Največji problem, ki ga vidim je v tem ker ljudje ne poznajo sami sebe in tako ne poznajo svojih želja. Zato pa je stanje kakršno je. Zase vem, da mi osebni stik ni pomemben in tudi, da imam poslovalnico na vsakem vogalu ne. Mi je pa pomembno, da lahko preko spleta čim več naredim. Ampak to so moje želje in moj način dela, drugi imajo lahko druge načine in s tem druge prioritete :).

Jap, se strinjam. Včasih dobim občutek, da se niti ne želijo poznati. Potem bi bilo treba odgovornost za svoje odločitve namreč prevzeti v svoje roke.

Jaz delovanje slovenskih finančnih inštitucij v trenutni situaciji popolnoma razumem (čeprav tega niti pod razno ne podpiram). Kamorkoli se ozrem namreč na ta način ŠE VEDNO prodajo več, kot če bi ljudi soočili z njihovimi lastnimi potrebami.

Vprašam znanca: “Zakaj si pa podpisal ta paket, če pa ne rabiš polovice stvari iz njega?”
Odgovor: “Rekli so mi, da tako moram storiti. Pa še tako lušna je bila in lepo mi je govorila.”

Se malo ugiznem v jezik in nadaljujem: “Ok, pa pojdi sedaj spremenit, da bo po tvojih željah, saj se da.”
Odgovor: “Mah, s tem se mi pa sedaj ne da ukvarjat”.
Seveda sedaj jamra, da so ga nategnili 😀

In dokler bo tako, bodo finančne inštitucije uspešno furale obstoječ sistem. Ko se bo večini naroda dalo pozanimat in ukrepat, potem bo pa slika hitro popolnoma drugačna.

Se strinjam.

Ampak mislim, da z novejšimi generacijami ne bo več tako. Je pa to res grda praksa.

Sam ne vidim to, kot problem samo na finančnem področju ampak povsod. Tudi pri telefonskih paketih, ponudiku interneta in ostalih zadev ni nič drugače. Kako že pravjo: “ima se, može se”.

New Report

Close