Banda VW-jevska in Renault-ovska
Teh jajc swabskih (BMW), 10x preplacanih ne vozim, pa ce mi jih Senkas. Vozim merdzota ker sem veliko na cesti (udobnost, varnost, zanesljivost..) pa se tega bom prodal, ko bo imel 130000 prevozenih km, ker to niso vec tisti stari, zanesljivi merdzoti, s katerimi si delal brez problema 1000000km. VW pa ni sans! – Da se v tej ropotiji peljem 500km v eno smer – crknem (zanic udobnost), plus preplacan avto, isto Audi – motor od VW, da bi Jim pa za tisto pof.njihovo skoljko in par luci placal par 10k€, ni sans. Ko merdzota vec ne bom rabil, bo pa pri bajti Toyota (krajse relacije, vsakdanja raba..).
http://jalopnik.com/5470596/30-years-of-audi-quattro-vorsprung-durch-badass
Nikjer na guglu ni omenjeno da bi imeli pri razvoju quattra prste zraven japanci
Stara kripa ti je tvoj VW, oz. Renault, ki v vsej tehniki zaostaja se najmanj 10 let, recimo za raznmi BMW, Mercedes, Audi kripami. Pa kuplongo bos Moral pocasi na WV-ju menjat – pripravi si 1100e 🙂 :)[/quote]
Ohohohohoho, še en tak ko thorrr, pubec ne hvali se s tehniko, vsi trije krallji ima japonsko tehniko, enako ko renault in WW, pa vsi ostali ;)[/quote]
Precejšen del elektronike jim dobavlja Bosch( in preko Boscha tudi saj eno Slovensko podjetje, če ne več). Ne govorim da ni nič Japonskega, da je pa vse je pa malo mimo in dokazuje da nimaš pojma.