Naslovnica Forum Starševski čvek Butnila ob robnik, zdaj pa…..

Butnila ob robnik, zdaj pa…..

…nad 60/h močno trese volan. Ali lahko nadaljujem z vožnjo 80 km do mojega mehanika?

Zamenjaj kolo z rezervo.

Nimam rezerve, runflat.

Če tvoj avotmehanik nima avtooptike, potem ti on kaj dosti tako ali tako ne bo mogel pomagat, tako da najboljše, da greš kar v delavnico, kjer imajo to storitev. Drugače pa lahko voziš, vendar ne predolgo, ker ti bo začelo pobirat gumo (dan dva lokalno ni panike)

Po opisanem se sklepa, da je poškodovana samo pnevmatika (dobila bulo ), če se je spremenil tudi položaj volana oziroma vozilo ne pelje naravnost ga vleče v eno smer pa bo potrebno tudi optiko urediti.
S poškodovano gumo se da počasi peljati pri večji brzioni pa jo lahko raznese !

Eksplozija je lahko slična tisti, ki lahko nastane pri prevažanju morske vode, nasičene s težkimi kovinami.

Očitno gre za avto višjega cenovnega razreda (runflat), najbrž BMW. Torej, zagotovo ima alu platišča – in platišče je sedaj zagotovo poškodovano, od tu tudi tresenje. Dvomim, da gre za poškodbo vodil oz. podvozja. Vsekakor bo potreben pregled podvozja pri mehaniku, zelo verjetno popravilo platišča in seveda optika.

------------------------------------------------------------------------------------------------------- [i]Do what you can't.[/i]

Verjetno te ta z BMW heca, ampak svak je tudi z BMW jem butnil v Italiji v robnik, dol imajo take visje robnike in je tudi treslo volan in je bilo poskodovano samo platisce.
Drugace pa gumo ne bo kar razneslo, niste videli danes Hamiltona kako je sibal 280 s popolnoma uniceno gumo, ki bi jo res lahko odtrgalo stran. Torej, ti kar na gas, nic ne bo, se najmanj pa eksplozija kot bi bila z morsko vodo v kanistrih v prtljaznem prostoru.

Gume ne raznese, ampak se v primeru, da poči, lepo počasi kulturno izprazni.

Mogoče raznese kako prastaro, ko že drat tudi popusti, načeloma se pa to ne dogaja – in je mogoče tudi pri visoki hitrosti avto obvladat in se varno ustavit. Žal izkušnja na lastni koži – pač komedija zaradi prazne gume, ni pa bilo nič tragičnega.

Vsak udarec v kolo s strani potencialno podre optiko podvozja. Take reči se rešujejo pri vulkanizerju, ki ima tudi storitev avtooptike. Mehanik, te bo verjetno napotil tja, če sam nima teh storitev.

Mislim, da je vseeno optika. Če bi bila guma, bi treslo ves čas. Tudi platišče, ki podpira runflat, se ne bo poškodovalo na tak način, da bi treslo. Bi preneslo ali pa bi počilo, če je prevelik udarec. Volan trese tudi, če se en ali več vijakov olabavi, udarec v robnik pa lahko povzroči takšno silo na vijak. Ampak verjetno je malenkostno pretegnilo podvozje. Optika. Na optiki bodo pa že vedeli pogledat tudi stanje vsega ostalega.

Run-flat pnevmatike so (tovarniško) vgrajene na premium vozilh, ne na Fiatih in Daciah…

------------------------------------------------------------------------------------------------------- [i]Do what you can't.[/i]

New Report

Close