Butnila ob robnik, zdaj pa…..
Očitno gre za avto višjega cenovnega razreda (runflat), najbrž BMW. Torej, zagotovo ima alu platišča – in platišče je sedaj zagotovo poškodovano, od tu tudi tresenje. Dvomim, da gre za poškodbo vodil oz. podvozja. Vsekakor bo potreben pregled podvozja pri mehaniku, zelo verjetno popravilo platišča in seveda optika.
Verjetno te ta z BMW heca, ampak svak je tudi z BMW jem butnil v Italiji v robnik, dol imajo take visje robnike in je tudi treslo volan in je bilo poskodovano samo platisce.
Drugace pa gumo ne bo kar razneslo, niste videli danes Hamiltona kako je sibal 280 s popolnoma uniceno gumo, ki bi jo res lahko odtrgalo stran. Torej, ti kar na gas, nic ne bo, se najmanj pa eksplozija kot bi bila z morsko vodo v kanistrih v prtljaznem prostoru.
Gume ne raznese, ampak se v primeru, da poči, lepo počasi kulturno izprazni.
Mogoče raznese kako prastaro, ko že drat tudi popusti, načeloma se pa to ne dogaja – in je mogoče tudi pri visoki hitrosti avto obvladat in se varno ustavit. Žal izkušnja na lastni koži – pač komedija zaradi prazne gume, ni pa bilo nič tragičnega.
Mislim, da je vseeno optika. Če bi bila guma, bi treslo ves čas. Tudi platišče, ki podpira runflat, se ne bo poškodovalo na tak način, da bi treslo. Bi preneslo ali pa bi počilo, če je prevelik udarec. Volan trese tudi, če se en ali več vijakov olabavi, udarec v robnik pa lahko povzroči takšno silo na vijak. Ampak verjetno je malenkostno pretegnilo podvozje. Optika. Na optiki bodo pa že vedeli pogledat tudi stanje vsega ostalega.