Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Domače naloge za starše

Domače naloge za starše

Ravnatelj je eden najbolj pametnih slovenskih pedagoških delavcev z dolgoletnimi izkušnjami, predvsem s “preseratorskimi” starši, ker je pač šola taka, da so nanjo hodili vsi, ki so se imeli ( ali pa so v resnici) intelektualci. Klasična gimnazija včasih, vse do 90 let osemletka z latinščino in drugim turnusom v enem od bratskih jezikov, sedaj imajo poleg latinščine kot ena redkih devetletk v Ljubljani tudi francoščino.
Naš ni, razen 1x tedensko, v PD, naloge naredi doma sam, edino pomoč, ki smo mu jo nudili v prvih 3 letih šolanja je bila pomoč pri izdelavi glasbenih inštrumentov (ropotulje, boben… piščalka) pa sedaj ure. Enkrat smo pokazali, kako se naredi PP prezentacija in mu jo posneli na ključek. Plakate dela sam, niso sicer vzor dobrega oblikovanja in lepote, so pa njegovi, ne naši.
Je pa potrebno doma naloge pač pogledat, mogoče svetovat, kaj je za popravit, drugače pa otroka pustit, da dela samostojno.
Če v torbi ni tistega, kar potrebuje, pač tega nima. Če kaj pozabi, ne bo imel.
Za povprečne otroke je to dovolj nadzora in prisile. Geniji tega tako ne rabijo, tisti, ki jim gre težje, pa tudi s prisilo ne bodo dosti boljši.
Tudi 4 in 3 so ocene, ki so bile včasih več kot normalne za večino v razredu.
Še danes odrasli znamo naštet tiste 3 – 4 odlične v razredu ( piflarji smo jim rekli), pa poznamo tiste, ki jim ni šlo recimo pri matematiki ali pa pri tujem jeziku, pa so sedaj recimo več kot uspešni privatniki ( tem so v šoli rekli je sicer pameten ampak len).
Sedaj pa sine pove, da so skoraj vsi imeli same petice, mogoče le eno štirico. V celem razredu. 28 otrok, vsi so najboljši. Vsi???
Za novinarko pa: Ne, hvala!

In kaj bi povedal ta prispevek? Zgodbo starsa, ki ni zgodba vseh. Jaz nisem delala, ne delam, z nobenim. Ce bi otrok imel ucne ali druge tezave bi morala. Vsi povprecni in nadpovprecni otroci lahko delajo dami, samo kaj, ko nekateri starsi tega ne dojamejo. Nasa vloga je ta, da jim pomagamo pri nastavitvi sistema dela, ce delajo kaj narobe.


Saj ni težava v tem, da je DN! Težava je v tem, da otrok doma NE zna (sam) rešit domače naloge! To je bistvo težave.
Zakaj ne zna? Zato ker mogoče nekoliko slabše dojema. Pol pa naj starši z njim delajo…. a ne?
Zgrešena logika!
Učitelj je tisti, ki ima v razredu take in take učence, vse pa mora naučit oz pripravit do tega, da so doma zmožni sami rešit DN. Kako bo to izvedel naj grunta sam saj je strokovno usposobljena oseba plačana s strani države, da se ukvarja s tem ne pa, da mu starši rit odnašajo….[/quote]

težko je z 28 otroki delat tako, da bo vsak vse znal..razložiš na splošno, razložiš še 1x, vprašaš, če so vsi razumeli..so valjda, vsi rečejo, da znajo..tisti, ki so brihtni, so itak skozi okno gledali ali bili z mislimi čisto nekje drugje, pa bodo nalogo rešili z levo roko..tisti, ki pa jim ne gre, pa ne bodo znali, niti ne bodo upali vprašat,..ali pa jim bo učiteljica razložila posebej, ker ve, da jim ne gre, ampak tak otrok ponavadi nima logike, tisto stvar, ki mu bo povedala, bo znal, podoben račun ali nalogo doma pa ne in ponavadi tudi starši niso ravno geniji..in učiteljica ne more, enostavno ni časa, da bi zagotovila, da bodo vsi vse 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} znali
obstajajo dopolnilni pouk, ki ga obiskujejo taki otroci, ampak se mi zdi,da je ur čisto premalo.
jaz recimo lahko povem za razred mojega otroka, imajo ene 3-4 problematične, ki jim že od 1. razreda ne gre najbolje.
če se ona hoče ukvarjat z njimi, da bodo znali, lahko 45 minut matematike porabi samo za njih.
zdaj pa tisti, ki so brihtni, bi znali tudi brez razlage, za njih ni problem, ampak vseeno si zaslužijo vsaj neko osnovno predstavitev..je pa še najmanj 15 takih, ki jim sicer ne gre ravno slabo,potrebujejo pa razlago, mogoče tudi malo bolj podrobno..in enostavno ne gre, da se vsem posveti in nekaj je treba naredit doma.
če pa vam je težko, za otrokovo dobro, se vsest za 10 minut in mu razložit in se rajši bunit da je to učliteljevo delo, vaš otrok pa še vedno ne zna..potem pa OK.[/quote]
No, pol pa OK…. 🙂

Hvala za skrb za moje otroke. 😛

Lepo si opisala kakšni so otroci v razredu. Vse to ve tudi učiteljica, torej v čem je problem?
Naj organizira pouk tako, da bodo otroci sposobni doma sami naredit DN. Mogoče, da jim prilagodi DN za tiste, ki nekoliko slabše dojemajo in za tiste druge ne pa, da zadevo preloži na starše!

Zakaj pa otrok ne upa vprašat/povedat, da ne zna?
Zato, ker se boji posledic, ker se mu bo posmehovala, ga tako ali drugače deskriditirala pred vrstniki (približno tako kot se ti meni posmehuješ na posebno hinavski način…) Ja ni lepo, da mali moti njeno ekscelenco, ga “neučiteljica” hitro zatolče pred celim razredom, da se ne upa nikoli več nič vprašat. To da ona VE, da so v razredu otroci, ki jim ne gr pa to malomarno spregleda, to je zločin nad otrokom!+njena malomarnost pri delu!
Take stvari se preprosto ne bi smele dogajat pa očitno se.
Tam kjer je učitelj nesposoben, tam so starši primorani se ukvarjat z otroki.

In spet bodo kazali nerealno sliko. Tako, kot so kazali lačne otroke, pa vemo kako je s tem v naših šolah. Tako bodo zdaj starši, ki svojih otrok niso vzgojili ali pa imajo učno manj sposobne otroke in starši, ki imajo previsoka pričakovanja glede na sposobnosti svojih otrok, pripovedovali kako morajo danes šolo delati starši. Koliko ur vsak dan presedijo pri otroku popoldne, kako so učitelji nesposobni in prezahtevni.. Dajte si že dopovedati, da otrok, ki ima privzgojene delovne navade in je vzgojen tako, da v šoli posluša, je vztrajen, odgovoren, obenem pa dovolj sposoben za oš, ta dela lahko vse sam. Takih staršev, ki sploh ne vemo, da hodi otrok v šolo ni malo, le oglašamo se ne tako, kot tisti drugi.

Imam 2 otroka, prvi šel predčasnov šolo, preskočil vmes še en razred, pri 13tih letih končuje devetletko, z učenjem nobenih problemov. Tudi vzgojnih ne, ne vemo, kdaj je končal šolo.

Mlajši 5 let za prvim. Jaz sem sprva mislila, da hodi v šolo v drugi državi. Razlika v šolskem programu v 5 letih je tako OGROMNA, da ni za povedat. Naloge od prvega dne 1. razreda – pa ne take, za 5 min. Za pol ure najmanj. V 2. za celo uro zbranega dela. Plus branje. Enako v tretjem. Naloga v četrtem razredu: količnik števil 72 in 9 zmnoži z razliko števil 36 in 24, nato pa produkt povečaj za 17. Sploh matematika je nenormalna, krajšanje ulomkov, primerjava delov celote – pogosto preberem navodilo po 6 x, pa ga ne razumem. Zapiši celoto na čimveč načinov. Ali polovico na čimveč načinov. Prosim?! EN kup piflanja, dudlanja – za oceno, ne za znanje. Snovi veliko preveč, časa za utrjevanje ni. Pritiski obupni. Drilanje poštevanke do nezavesti – 10 računov v 20 sek. Kdor ima 3 napake, dobi cvek. Sorry, za mojo kmečko pamet idiotizmi, ki producirajo bolnike.

težko je z 28 otroki delat tako, da bo vsak vse znal..razložiš na splošno, razložiš še 1x, vprašaš, če so vsi razumeli..so valjda, vsi rečejo, da znajo..tisti, ki so brihtni, so itak skozi okno gledali ali bili z mislimi čisto nekje drugje, pa bodo nalogo rešili z levo roko..tisti, ki pa jim ne gre, pa ne bodo znali, niti ne bodo upali vprašat,..ali pa jim bo učiteljica razložila posebej, ker ve, da jim ne gre, ampak tak otrok ponavadi nima logike, tisto stvar, ki mu bo povedala, bo znal, podoben račun ali nalogo doma pa ne in ponavadi tudi starši niso ravno geniji..in učiteljica ne more, enostavno ni časa, da bi zagotovila, da bodo vsi vse 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} znali
obstajajo dopolnilni pouk, ki ga obiskujejo taki otroci, ampak se mi zdi,da je ur čisto premalo.
jaz recimo lahko povem za razred mojega otroka, imajo ene 3-4 problematične, ki jim že od 1. razreda ne gre najbolje.
če se ona hoče ukvarjat z njimi, da bodo znali, lahko 45 minut matematike porabi samo za njih.
zdaj pa tisti, ki so brihtni, bi znali tudi brez razlage, za njih ni problem, ampak vseeno si zaslužijo vsaj neko osnovno predstavitev..je pa še najmanj 15 takih, ki jim sicer ne gre ravno slabo,potrebujejo pa razlago, mogoče tudi malo bolj podrobno..in enostavno ne gre, da se vsem posveti in nekaj je treba naredit doma.
če pa vam je težko, za otrokovo dobro, se vsest za 10 minut in mu razložit in se rajši bunit da je to učliteljevo delo, vaš otrok pa še vedno ne zna..potem pa OK.[/quote]
No, pol pa OK…. 🙂

Hvala za skrb za moje otroke. 😛

Lepo si opisala kakšni so otroci v razredu. Vse to ve tudi učiteljica, torej v čem je problem?
Naj organizira pouk tako, da bodo otroci sposobni doma sami naredit DN. Mogoče, da jim prilagodi DN za tiste, ki nekoliko slabše dojemajo in za tiste druge ne pa, da zadevo preloži na starše!

Zakaj pa otrok ne upa vprašat/povedat, da ne zna?
Zato, ker se boji posledic, ker se mu bo posmehovala, ga tako ali drugače deskriditirala pred vrstniki (približno tako kot se ti meni posmehuješ na posebno hinavski način…) Ja ni lepo, da mali moti njeno ekscelenco, ga “neučiteljica” hitro zatolče pred celim razredom, da se ne upa nikoli več nič vprašat. To da ona VE, da so v razredu otroci, ki jim ne gr pa to malomarno spregleda, to je zločin nad otrokom!+njena malomarnost pri delu!
Take stvari se preprosto ne bi smele dogajat pa očitno se.
Tam kjer je učitelj nesposoben, tam so starši primorani se ukvarjat z otroki.[/quote]

kako naj prilagodi naloge za doma? da da tistim, ki jim gre slabše, manj zahtevne naloge? ampak ti bodo tudi za naprej manj znali, ker znanje se nadgrajuje..in taisti starši, ki imajo otroke, ki jim ne gre, in oni ne bi sedeli z njimi za knjigami popoldan, se bunijo, ker otrok ne dobi več kot 2-3.
če daš otroku manj zahtevno nalogo, ne bo znal na testu več kot za 2-3..ker test zajema znanje, ki se zahteva, tisti, ki zna vse, bo dobil 5, tisti, ,ki je že naloge delal manj zahtevne in snovi v bistvu ne razume, ne more dobit več kot 3.
naša učiteljica ne spregleda tistih ki ne znajo, še kako se trudi z njimi, mi otrok sam pove..ampak kot sem rekla, kako se naj posveti 4 otrokom, vsakemu 10 minut, da bodo znali, če ima še 25 ostalih, od katerih jih vsaj 15 potrebuje vsaj 2 minutno razlago?
tiste, ki pa so brihtni, pa naj si kar sami snov pogledajo v učbeniku, ali kar doma, še najboljše.
matematiko je potrebno vadit doma, tako ali drugače..
vsi bi imeli 5, ko pa otrok dobi učne liste za domov, se pa vsi bunijo, da je naloge preveč..
..vaja dela mojstra, tako nekako.

tole je zate težek račun?? če veš, kaj posamezna oznaka pomeni, je račun čisto simpl, s tem da se že v tretjem učijo, kaj je količnik, produkt, da niti ne govorim o razliki in vsoti..

Domače naloge so po mojem mnenju smiselne edino takrat, ko jih otrok lahko reši sam, da ponovi snov in preveri, če jo res razume. Mora pa učitelj presoditi, kaj je primerna naloga za doma glede na težavnost in čas, ki ga otrok potrebuje za reševanje. Prevelika obremenjenost povečuje samo stres in šolsko anksioznost. Je pa potrebno tudi malo … kritičnosti s strani staršev (domače naloge in delovne navade so vseeno potrebne za uspeh).

_________________________________________ Brezplačne pobarvanke za odrasle: http://pobarvankezaodrasle.blogspot.si/

Draga mati!
Mislim, da si s prvim otrokom dobila popolnoma nerealno sliko “normalne” osnovne šole pri nas. Drugemu pa očitno manjka ravno za toliko, kot je prvi v presežkih. Vseeno mislim, da bo dolgoročno drugi boljše prišel skozi v življenju. Če ne drugega, bo pridobil delovne navade, ki jih prvi zagotovo ni. Ker mu jih ni bilo treba.
Sama se strinjam s teboj predvsem v tem, da je vsega, kar morajo otroci znati (in se posledično nonstop ocenjuje), preveč. V prvi triadi bi bilo popolnoma dovolj, če bi se naučili tekoče brati in pisati, računati do 100 in poštevanko. Ja, pri poštevanki in računanju na pamet ti ne dam prav. To so osnovna znanja. Spoznavanje okolja pa bi moralo temeljiti izključno na delu v naravi. Ocenjevati bi se moral napredek posameznega učenca. Pisne ocene, če že morajo biti!
V drugi triadi je prevelik poudarek na razvijanju funkcionalnega branja in veliko, veliko premajhen na količini prebranega. Otroci preberejo v najboljšem primeru bralno značko plus še kakšno knjigo med počitnicami, ker jim mame težimo. Tistih, ki bi požirali Harrye Pottre je v vsakem razredu le za vzorec. Večina jih raje pogleda film. Tako se izgublja stik s knjigo. Knjiga ni več najboljši prijatelj. Pri matematiki poteka vse zelo hitro. Veliko ponavljajo za nazaj, vendar tudi veliko jemljejo. Brez rednega delanja domačih nalog se snovi ne utrdijo. No, pa smo pri domačih nalogah. Tukaj sem zato, da se do določene ure s šolo zaključi. Torej, da je do 15.00 šola pospravljena in torba za naslednji dan pripravljena. Če otrok do tega časa naredi naloge, je pohvaljen, sicer ne.
V tretji triadi pa bi jaz, če bi bilo to mogoče, izpeljala vsakega od teh dvo in enournih predmetov, ki se vlečejo dve ali tri leta, v enem letu. Npr. kemija cela v osmem, fizika cela v devetem, enako z geografijo, zgodovino in biologijo. Več ur na teden, manj let, več, veliko več praktičnega dela. Kar se pa vzgojnih predmetov tiče, se mi pa zdi, da je večina učiteljev, ki jih izvaja, tistih, ki v šolstvu sedijo na stolčku in se ne premaknejo. Tukaj vpije po slabi predvsem pedagoški izobraženosti. Katastrofa je, da se otroci tresejo pred urami glasbe, likovnega in tehnike. To kratkomalo ni dopustno! Pa verjamem, da obstaja cel kup izjem, ki si zaslužijo za svoje delo strokovnost in čut za sočloveka same pohvale. Vsaj za ljubljansko regijo lahko trdim, da takih ni veliko.

Delanje nalog z otroki je pa občasno tudi del naših starševskih dolžnosti. Ne pogosto, vendar včasih. Se spomnim, da je oče z mano delal kvadrat za poštevanko pa meter in uro, ker je bilo veliko lepše v dvoje.

Z 7leti vstopi v to 9letko ne potrebuje doma asistence starsev ker so mozgani dovolj razviti za ta trapasto zastavljen ucni nacrt 9letke. Sicer pa se starsi matrajo z razlago,otrok ni dovolj hitr ali ne sledi dobro ce se ga vpise po priporocilih oz predpisanih 6 (ali celo manj!) letih. Starsi,ki zaupajo ”znalcem” in otroka vpisejo brez odloga solanja za eno leto to placujejo z otrokom vred z pretiranimi napori in frustracijami. Znanje bi se moralo pridobivati z radostjo in zlahka kar je edino mogoce ce se otroka vsola leto kasneje..vse ostalo je nepotrebna kalvarija ker je ucni nacrt zastavljen kot zal je.

točno tako, se popolnoma strinjam z napisanim, da naj se naloga ne dela v OPB, ampak je domača naloga za doma, da se v miru ponovi, kar se je delalo v šoli…
vidim svojega otroka, saj mu gre, hiti, ima vse prav, ampak pisava in še kaj spusti, ker mu je cilj,da za doma ne bo nič ostalo..in potem valjda tudi prepisujejo, zadnjič mi je otrok rekel, da mu bo sošolec nekej prinesel, če mu bo napisal nalogo v OPB, oziroma mu dal za prepisat..
in ja, je tudi snov, ki ni naloga, je pa nedokončana snov v šoli..
mama od sinove sošolke vedno tarna, koliko naloge ima njena za doma, moj pa nič..ja, ker to ni naloga, ona je počasna in ima delo še za doma..
Domača naloga naj se dela izključno doma, v OPB pa itak imajo dejavnosti, se igrajo berejo , grejo ven .in ni cilj naloge, da se na hitro nakraca v šoli, samo da je rešeno..[/quote]
Saj ni težava v tem, da je DN! Težava je v tem, da otrok doma NE zna (sam) rešit domače naloge! To je bistvo težave.
Zakaj ne zna? Zato ker mogoče nekoliko slabše dojema. Pol pa naj starši z njim delajo…. a ne?
Zgrešena logika!
Učitelj je tisti, ki ima v razredu take in take učence, vse pa mora naučit oz pripravit do tega, da so doma zmožni sami rešit DN. Kako bo to izvedel naj grunta sam saj je strokovno usposobljena oseba plačana s strani države, da se ukvarja s tem ne pa, da mu starši rit odnašajo….[/quote]
Ne vem zakaj ni stardi delali DN z otrovi. Pri nad prideta iz sole in se lotita DN redko kdaj rabitavkaksno pomoc. ce otrok ne razume snovi imajo pa zato dopolnilne ure. Pri nad sta obe ucitelici rekli ce otrok ne razume naj jo prosi in mu bo razlozila. Isto ce manjka v soli ucitelica narovi naj pride na dopolnilno uro da mu razlozi smov ki jo je zamudil.

točno tako, se popolnoma strinjam z napisanim, da naj se naloga ne dela v OPB, ampak je domača naloga za doma, da se v miru ponovi, kar se je delalo v šoli…
vidim svojega otroka, saj mu gre, hiti, ima vse prav, ampak pisava in še kaj spusti, ker mu je cilj,da za doma ne bo nič ostalo..in potem valjda tudi prepisujejo, zadnjič mi je otrok rekel, da mu bo sošolec nekej prinesel, če mu bo napisal nalogo v OPB, oziroma mu dal za prepisat..
in ja, je tudi snov, ki ni naloga, je pa nedokončana snov v šoli..
mama od sinove sošolke vedno tarna, koliko naloge ima njena za doma, moj pa nič..ja, ker to ni naloga, ona je počasna in ima delo še za doma..
Domača naloga naj se dela izključno doma, v OPB pa itak imajo dejavnosti, se igrajo berejo , grejo ven .in ni cilj naloge, da se na hitro nakraca v šoli, samo da je rešeno..[/quote]
Saj ni težava v tem, da je DN! Težava je v tem, da otrok doma NE zna (sam) rešit domače naloge! To je bistvo težave.
Zakaj ne zna? Zato ker mogoče nekoliko slabše dojema. Pol pa naj starši z njim delajo…. a ne?
Zgrešena logika!
Učitelj je tisti, ki ima v razredu take in take učence, vse pa mora naučit oz pripravit do tega, da so doma zmožni sami rešit DN. Kako bo to izvedel naj grunta sam saj je strokovno usposobljena oseba plačana s strani države, da se ukvarja s tem ne pa, da mu starši rit odnašajo….[/quote]
Ne vem zakaj ni stardi delali DN z otrovi. Pri nad prideta iz sole in se lotita DN redko kdaj rabitavkaksno pomoc. ce otrok ne razume snovi imajo pa zato dopolnilne ure. Pri nas sta obe ucitelici rekli ce otrok ne razume naj jo prosi in mu bo razlozila. Isto ce manjka v soli ucitelica narovi naj pride na dopolnilno uro da mu razlozi snov ki jo je zamudil.

Novinarka, imam predlog. Naredite raje prispevek o tem, kako so zakomplicirali prvo triletje. Razlika je namreč ogromna v učnem načrtu med tem kaj je bilo na začetku in sedaj. Ugotovite še razlog, zakaj je tako. Vse se bo spet končalo pri vezah in denarju.
Vprašajte Gabra, ki je vpeljal devetletko, če je bila takšna njegova vizija. Prav gotovo bo zatrdi, da ne.

Na račun otrok so mešalci megle zaslužili visoke zneske. Prav tako založbe z učbeniki, predvsem pa delovnimi zvezki.

Z vsakim sem sedela in ga privajala k delu in razmišljanju prva tri leta šolanja. To je v prvem, drugem in tretjem razredu. Tretjemu je že pomagal prvi otrok in me je delno razbremenil.
Po tretjem razredu je steklo njihovo samostojno delo do konca univerzitetne izobrazbe brez mojega angažiranja.

težko je z 28 otroki delat tako, da bo vsak vse znal..razložiš na splošno, razložiš še 1x, vprašaš, če so vsi razumeli..so valjda, vsi rečejo, da znajo..tisti, ki so brihtni, so itak skozi okno gledali ali bili z mislimi čisto nekje drugje, pa bodo nalogo rešili z levo roko..tisti, ki pa jim ne gre, pa ne bodo znali, niti ne bodo upali vprašat,..ali pa jim bo učiteljica razložila posebej, ker ve, da jim ne gre, ampak tak otrok ponavadi nima logike, tisto stvar, ki mu bo povedala, bo znal, podoben račun ali nalogo doma pa ne in ponavadi tudi starši niso ravno geniji..in učiteljica ne more, enostavno ni časa, da bi zagotovila, da bodo vsi vse 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} znali
obstajajo dopolnilni pouk, ki ga obiskujejo taki otroci, ampak se mi zdi,da je ur čisto premalo.
jaz recimo lahko povem za razred mojega otroka, imajo ene 3-4 problematične, ki jim že od 1. razreda ne gre najbolje.
če se ona hoče ukvarjat z njimi, da bodo znali, lahko 45 minut matematike porabi samo za njih.
zdaj pa tisti, ki so brihtni, bi znali tudi brez razlage, za njih ni problem, ampak vseeno si zaslužijo vsaj neko osnovno predstavitev..je pa še najmanj 15 takih, ki jim sicer ne gre ravno slabo,potrebujejo pa razlago, mogoče tudi malo bolj podrobno..in enostavno ne gre, da se vsem posveti in nekaj je treba naredit doma.
če pa vam je težko, za otrokovo dobro, se vsest za 10 minut in mu razložit in se rajši bunit da je to učliteljevo delo, vaš otrok pa še vedno ne zna..potem pa OK.[/quote]
No, pol pa OK…. 🙂

Hvala za skrb za moje otroke. 😛

Lepo si opisala kakšni so otroci v razredu. Vse to ve tudi učiteljica, torej v čem je problem?
Naj organizira pouk tako, da bodo otroci sposobni doma sami naredit DN. Mogoče, da jim prilagodi DN za tiste, ki nekoliko slabše dojemajo in za tiste druge ne pa, da zadevo preloži na starše!

Zakaj pa otrok ne upa vprašat/povedat, da ne zna?
Zato, ker se boji posledic, ker se mu bo posmehovala, ga tako ali drugače deskriditirala pred vrstniki (približno tako kot se ti meni posmehuješ na posebno hinavski način…) Ja ni lepo, da mali moti njeno ekscelenco, ga “neučiteljica” hitro zatolče pred celim razredom, da se ne upa nikoli več nič vprašat. To da ona VE, da so v razredu otroci, ki jim ne gr pa to malomarno spregleda, to je zločin nad otrokom!+njena malomarnost pri delu!
Take stvari se preprosto ne bi smele dogajat pa očitno se.
Tam kjer je učitelj nesposoben, tam so starši primorani se ukvarjat z otroki.[/quote]

Saj ne gre vedno za dojemanje in sprejemanje. Večina otrok nima zicledra in delovnih navad in lahko pri neki temi pride tudi do tega, da samo česa ne zna. Tudi zbranost pri učni uri ni vedno popolna.
In ravno te možnosti je potrebno upoštevati vsaj v prvih letih vstopa v šolo.

Midva sva primerjala šolo najinih 3 s šolo otrok, ki jo obiskujejo sestrini otroci. In so velikanske razlike v podajanju snovi, domačih nalogah in ostalih zahtevah, navkljub temu, da sta obe šoli v LJ in imata UN isti.
Zato pravim, da je ima zelo pomembno vlogo vodstvo in učiteljski kader. Žal je na naši šoli vodstvo uradniško in raje igra golf ter sprehaja psa med delovnim časom in se z mestnim šerifom kaže v medijih, učiteljski zbor pa so večinoma lokalci, sosedje in znanci, tudi sorodstvo, ki hodi le v službo zabijat čas ter svoje delo prelaga na starše. Odgovornosti pa nimajo nobene. Radi se izgovarjajo, kako so otroci nevzgojeni. Ko pride do problema, skrivajo. Ščitijo otroke-nasilnike lokalnih pomembnežev. Otroke delavcev in otroke slabšega soc. statusa ter priseljence, tudi Slovence, da se razumemo, obravnavajo drugače. Na šoli so morda 3 učitelji, ki so res taki, da zaslužijo pohvalo za svojo strokovnost in nenazadnje tudi človeškost.


Na katero šolo pa hodijo tvoji otroci, da lahko vodstvo šole med delovnim časom igra golf? Kako pa to veš? Ga igraš med delovnim časom tudi ti? In kazanje v medijih? Nakladaš, da glava peče. Si upaš prevzeti odgovornost za napisano? Seveda ne! Ker lažeš! Napiši ime šole, če si upaš. Ali pa nastopi za novinarko in povej, da je v tvoji lokalni osnovni šoli vse narobe. To pa ne, a ne? Ker lažeš!

Dn niso za starše, so pa dober dokaz, ki pokaže, koliko otrok dejansko sploh posluša med uro.
DZ so sestavljeni tako, da še največjega ‘butla’ (oprostite izrazu) počasiiii pripeljejo do pravilnih odgovorov. Tako da je izjava, da so naloge v DZ pretežke, (tistemu, ki pozna DZ vseh predmetov!) popolnoma lažna.

Napiši predmet in domačo nalogo ‘za starša’, pa da kokretno razjasnimo….zakaj j mora delati starš??
večinoma je razlog v otroku, ki NE posluša in se ne ZBERE, ko je v šoli.
Vedno pa se najdejo starši, ki trdijo, da je razlog v učitelju, v nepodajanju snovi, v razlagi, ki je bojda ni in podobno. Kar pa je spet čista laž in prelaganje odgovornosti in krivde na učitelja, namesto, da bi bolj nadzorovali svojega otroka. Starši krivijo učitelje, učitelji krivijo starše. Začarani krog. A OTROCI pa uživajo !!! Najraje imajo, ko se mamica doma dere, kakšna blesava učiteljica je dala toliko naloge…medtem ko ne vedo, da je mulo celo uro (45 minut) lenaril in ni naredil celo uro ni rešil niti ene naloge, medtem ko je 3/4 ostalih naredilo vse+ nekateri že kar celo dn v šoli…ker so imeli toliko časa, saj je učiteljica celo uro porabila za ustno ocenjevanje…

Sprasujem se zakaj so danasnji otroci tako razvajeni in starsi tako prestraseni za svoje otroke. Moji trije so bili pred 25 leti osnovnosolci in z nobenim nisem imela tezav. Sami so se ucili, sami naloge delali, nikoli nisva ne jaz ne moz sedela ob njih in se z njimi ucila. Danes so vsi trije odrasli, s fakulteto in sluzbo. Danasnji starsi prevec komplicirate, otroke v vato zavijate. Odgovornost otrok prevzemate nase. Najmlajsa vnukinja ima skoraj 5let in opazam da ima v sebi ze zdaj veliko samoinciative in zrelosti.

govoriti o tem, kakšna je bila šola pred 25-timi leti je nesmisel. Že samo tuj jezik je sedaj od prvega razreda naprej. Od kar se je v šoli uvedla 9-letka se je marsikaj spremenilo. Otroci so bolj obremenjeni, vendar po mojem mnenju predvsem v prvi tiadi. Tu jim je potrebna pomoč. Sama imam punce in fante. Razlike med njimi so ogromne. Fante je potrebno bolj vzpodbujat in pri šestih letih ob vstopu v šolo mu po glavi hodi samo igra. Pisanje črk mu je zadnja briga. Na pamet je računanje enostavno vendar to spraviti na papir – katastrofa. Tako da ja pri fantih sem sedela zraven in predvsem čakala, da je narisal ne napisal 5 stavkov. Tudi sistem se je precej spremenil v zadnjih 10-h letih. Pri prvem osnovnošolcu je bil še stari sistem z malo šolo. Tam so brali pravljice in risali na temo le-te, igrali igre, izdelovali lutke. Naslednji je šel v šolo po novem sistemu veliko je bilo še igre v prvem in tudi drugem razredu. Ista učiteljica vsa tri leta in cilj branje pisanje in računanje s poštevanko na koncu tretjega razreda. Tretji je ob vstopu v prvi razred še imel blazinico za sedenje na tleh v krogu in jutranje branje pravljice pri zadnjem za to ni več časa. To je sicer banalna stvar, samo tudi na ta način, nam je lahko kristalno jasno, da se sistem počasi spreminja. To sicer ne predstavlja težave pri otroku, ki je čustveno zrel za vstop v šolo. Vendar pa, te razlike so vedno bile, toda vseeno gre sedaj določeni procent otrok v šolo pri še ne dopolnjenih 6-h letih. Saj lahko je mentalno sposoben vendar fizično ni. Ne zmore sedeti pri miru od 8:20 pa tja do 13-h. Jaz sama težavo vidim samo v prvi tiadi, ker nekateri otroci čustveno niso dorasli nalogam. Koliko staršev ima težave z DN samo v tem obdobju, pa še tukaj se tam nekje proti koncu drugega razreda razblinijo. Vendar škoda je že narejena, ker otrok v tem obdobju dobiva napačne signale iz okolice, da ni dovolj pameten, da ne zmore. Tukaj moramo na pomoč pristopiti starši in kakor smo ga naučili vožnje s kolesom, plavanja, smučanja… tako ga moramo tudi delanja DN in učenja. Resnično dvomim da obstoja kakšen starš, ki ni pomagal otroku v prvem razredu (govorim za zadnjih 5 let) narediti plakata, pa v drugem lutke Zvezdice Zaspanke, ter da posledično zaradi ne pomoči otrok ni bil brez naloge. Teh nalog verjetno ne delajo v OPB. Z OPB-jem nimam izkušenj. Koliko staršev nas je, ko smo v prvem in drugem na govorilnih urah razmišljali, pa saj ni tako slab, saj če ima 2 napaki na matematičnem testu, ki za informacijo obsega eno polo računov – to pomeni 4 strani, je še vedno super. Zgoraj berem, da delajo otroci vse sami, pa res?
Otroka, ki imam trenutno na gimnaziji zanima veliko stvari. Ko pride domov in začne spraševati o tem in onem iz zgodovine, kemije, fizike… mi včasih ne preostane drugega, da vzamem knjigo si preberem sama ali skupaj in potem lahko o tem diskutiram. Vem lažje je, če rečem; ” Tamle je stric Google in si poišči” Vendar to zame za moje pojmovanje ni enako. Ne delam nalog za gimnazijo vendar sledim pa kaj se trenutno učijo. To pa zato ker mi je mar za otroke in predvsem, da se lahko z njimi pogovarjam.
Pri nas zgleda to tako, da poteka delo za šolo skoraj celo popoldne. Sicer pri večjih je delo bolj kot ne samostojno pri najmlajšem pa je potreben nadzor. Konec koncev se je treba tudi vsak dan podpisat na bralni list. Čeprav zna brati mora še vedno trenirati glasno branje.
Moj zaključek, če otroka naučimo dela za šolo mu bo v življenju uspelo vse. Delovne navade so ključnega pomena.
Zapis se bojim da nima ne repa ne glave, vendar moje misli so bile po prebranem tudi.

ne vidim problema v tem,da si vzamete 5-15 minut časa na dan in pogledate oziroma greste skozi z otroci, kaj so delali pri pouku..sploh v prvi triadi, kjer je zame to obvezno..
pa če ima nalogo(pri mojem v prvem nalog ni bilo), in če ne zna, se mu pomaga..če vam je to težko, potem pa bolje, da nimate otrok..sej verjetno mu tudi pomagate , da se nauči voziti kolo, ga učite smučat, plavat, pomagate pri izdelovanju keksov itd..učenje je ista stvar, treba se je naučit učiti..ne pa samo šimfat čez učitelje, da je to njihova stvar..on ej tam, da podaja snov, razliži, če otrok ne razume, vadi se pa doma..in naloga se vedno nanaša na snvo, ki so jo delali tisti dan v šoli..če pa je otrok med uro sedel na ušesih, pa še enih par, ostalih 20 pa nalogo obvlada..potem pa imate vi problem in se je treba z otrokom pogovorit.


Ne strinjam se s tabo. Vsak dan 10-15 minut? Ce otrok potrebuje pomoc ze, vendar samo obcasno. Tudi spretnos voznje s kolesom mora trenirati sam, to je taksna primerjaca, kot da bi ga inela vedno priklopljenega s tistim drogom na svoje kolo.


Ne strinjam se s tabo. Vsak dan 10-15 minut? Ce otrok potrebuje pomoc ze, vendar samo obcasno. Tudi spretnos voznje s kolesom mora trenirati sam, to je taksna primerjaca, kot da bi ga inela vedno priklopljenega s tistim drogom na svoje kolo.[/quote]

napisala sem 5-15 minut..to pomeni, recimo jaz sem v 5 minutah ali pa še manj, samo zvezke čez pregledala, nikoli (hvalabogu) mi ni bilo treba zraven sedet in pomagat pri nalogah..ponavadi niti otrok ni bil zraven, ko sem pogledala, kaj so delali..včasih pa mu je mogoče treba kakšne princip obrazložit in ti vzame 15 minut, a ne boš tega naredil za svojega otroka, ali ga boš raje pustil, da ne zna, ker je to naloga učitelja, po tvoje?
in vožnja s kolesom..točno to, treba je vadit, ali je to vožnja s kolesom, rolanje, ali pa matematika, tuj jezik…čemur se starši najbolj upirajo..ker kaj pa je domača naloga drugo kot vaja…


Ne strinjam se s tabo. Vsak dan 10-15 minut? Ce otrok potrebuje pomoc ze, vendar samo obcasno. Tudi spretnos voznje s kolesom mora trenirati sam, to je taksna primerjaca, kot da bi ga inela vedno priklopljenega s tistim drogom na svoje kolo.[/quote]

Vožnja s kolesom tudi potrebuje nadzor, ne moreš otroka 4-5 let samega pustiti da se vozi po cesti. Saj samo vožnjo se že nauči na dvorišču ampak upoštevanje navodil (prometnih) jih je pa potrebno naučiti. Znati se voziti s kolesom zame pomeni, da greš z otrokom lahko v bližnje mesto brez strahu. Potrebno je gledati celostno.

Očitno se je nekdo prepoznal.

New Report

Close