Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Groza me je iti na cesto… spet trije mrtvi

Groza me je iti na cesto… spet trije mrtvi



Nismo tam -tam. Vsak šteje samo mrtve.
Če si se takrat zakantal, si bil skoraj gotovo fertik.
Če se danes pa si invalid ali pa potrebuješ celoletno rehabilitacijo. Teh pa ni v statistiki. Da materialno škodo niti ne omenjamo.
Med državami? V to nimam vpogleda. Nekje so boljši, nekje slabši.
[/quote]

Upada tudi število hudo poškodovanih, hkrati s številom mrtvih.
Ampak.
Sprememba v številu nesreč od leta 91 je po celi EU šla v minus, edine grešnice so Slovenija, Romunija in Bolgarija. Sramota, res.

Glede na objave v medijih so bili v tej nesrečo udeleženi domačini, torej bolj podeželski moški.

Uničil je tudi življenje vseh bližnjih sorodnikov, žrtev in svojih.

In niso drevesa nenadoma skočila na cesto … najboljš, da podremo vse hiše ob cesti, posekamo vsa drevesa, da bodo norci na cesti varni?
Pač divjanje bi morali veljati za zavržno, ne za frajerstvo. In če nekoga dobijo, da vozi toliko in toliko nad omejitvijo (ne 20 km, ampak 30 v naselju, se pravi 89 do 90, itd …), nujno na psihiatrično obravnavo in do konca brez izpita, avto se zapleni. Ker če nimaš tega zadržka in občutka, kje se lahko vozi hitro, pač nisi za na cesto in med ljudi.


Hvala bogu, da je bilo tam drevo ki je ustavilo butasto divjanje in ne neka mamica z enim malim Cliotom. Žal mi je le, da je bedak od voznika še trem drugim družinam sesul življenje…

je pa eno gotovo – kazen za uporabo mobilca med vožnjo je prenizka. Odločno.
Za to početje bi morali takoj odvzeti izpit, ker gre za smrtno nevarno početje.

Ampak, a je kdo pri nas razmišljal o tem, da bi dejansko namesto avtomatizacije prometa ljudi v naši državi usmerjal v strpnost in razmišljanje na cesti? Usmerjanje v obvladovanje situacij in primerno reakcijo nanje.

Tega modela v audiju do nesreče ni pripeljala hitrost, temveč popolnoma neprimerna reakcija in ocena situacije na cesti. Previsoka hitrost je bila posledica, ne vzrok. Da, seveda se strinjam, da bi bile posledice (lahko) manjše, če bi vozil počasneje. Ampak lahko bi vozil tudi npr. 80 km/h, izgubil oblast nad avtom, se zaletel v drevo in bi bili vseeno 3 mrtvi.

Absolutno sem proti agresiji in nestrpnosti na cestah. Ampak mislim, da se s to gonjo proti hitrosti sedaj vseeno pretirava, ter se ne zna več ločiti semen od plevela.

Dam kar praktičen primer:

1. Vsak dan, ljubljanska obvoznica.

Avtomobili se pomikajo vsi s hitrostjo okoli 105 km/h na uro proti centru. Varnostna razdalja je praktično 0, gostota prometa izjemna. Vsi vozijo po omejitvah (bravo, kajne, hitrost ne bo nikogar ubila) ali celo malo pod njo. Situacija pa je smrtno nevarna, krićem kražem prehitevanje, vrivanje in lezenje v rit. Policija na to praktično ne reagira, pa čeprav bi bilo serijsko za ustaviti in razdeliti plačilne naloge celotni koloni.

2. Primorska avtocesta, poleti, nedelja ob 5.50, sončen dan, suha cesta.

Voznik porscheja panamera vozi po AC s hitrostjo 220 km/h. Provida ga zaustavi in mu izda plačilni nalog. Iz posnetka provide je razvidno, da je v 5 km “pregona” srečal točno 2 avtomobila, ki nista vozila v koloni, torej je bil med njima razmak.

Mediji so tega drugega označili za divjaka. Moje prvo vprašanje je – zakaj? Ogrožal ni nobenega razen ograje in samega sebe. Moje drugo vprašanje pa je, zakaj niso za smrtno nevarne označeni tudi vsi našteti v točki 1?

In point: dajmo začet malo razmišljat in izpitov ne jemljimo kot samoumevne.

Se strinjam. Ampak manj hudo, če človek ostane invalid. Pred časom sem bila na obisku v Domu za ostarele in sem videla dva, enega moškega in eno žensko, po prometni nesreči. Človeka res zelo stisne pri srcu. Sploh ženska je bila že na videz zelo jezna na ves svet, slišali smo, da greni življenje vsem v sobi, od nagajanja do tečnarjenja, tudi ponoči ne pusti ostalim v sobi spati. Vprašanje koliko je pri pravi, saj je imela tudi poškodbo glave, ampak vidi se, da je jezna na ves svet in svojo usodo. Ko človek to vidi, gre za volan res bolj priseben, bolj pozoren na vožnjo, pa brez mobitela.

Bolje da so sami umrli,kot pa da bi nekoga ubili, tako je 6 + življenj ostalo pri življenju.

Bog je začel skrbet za prihodnost,saj v naši nepravni državi taki morilci postanejo heroji,na prostosti,pa še odškodnine se jim izplačajo.
[/quote]

Vozil je en sam, in ta je ostal pri življenju. Tragikomično.

Upada tudi število hudo poškodovanih, hkrati s številom mrtvih.
Ampak.
Sprememba v številu nesreč od leta 91 je po celi EU šla v minus, edine grešnice so Slovenija, Romunija in Bolgarija. Sramota, res.
[/quote]

Ni res, da upada, ampak število smrtnih žrtev raste. Lani je bilo ob tem času mrtvih 18 ljudi, letos že 31!

Vsa sreča, da pri vsem tem prevračanju, letenju po zraku in drsenju po vozišču.. ni takrat pripeljal mimo ali naproti še kakšen avto, ker potem bi poleg teh 3 umrl še kdo, dva trije, nič krivi, nič dolžni…

Ni res, da upada, ampak število smrtnih žrtev raste. Lani je bilo ob tem času mrtvih 18 ljudi, letos že 31!
[/quote]

Gleda se na daljši rok, ne letnih nihanj, še manj pa trimesečne statistike. In število smrtnih žrtev že nekaj desetletij upada, enako število hudo poškodovanih.
Statistika je na netu, si lahko pogledaš.

Ja pa kaj se no, zaradi takega razmisljanja je pri nas kar druzbeno sprejemljivo, da se folk po cestah vozi pijan. Razmisljanje “eh kaj pa bo pet pirov za takega kerlca, to se pokazalo ne bo”.

Dovoljena vsebnost alkohola v krvi pri nas je previsoka in kazni za alkoholiziranost prenizke. Pika.

in potem zaradi divjih voznikov žagati drevorede ob cestah. Me je zadnjič jezilo ko so nekje na Bistriškem žagali drevesa, sedaj bi najraje požagali drevored blizu Kobarida.
Žalostno, pa vendar bolje da je šel v drevo kot v nasproti vozeči avto.
Voziti po pameti pa bodo prelepi drevoredi nudili še naprej senco-.

ljudje z določenimi znamkami automobilov jim ni POMOČI! Sicer ne vsi, ampak velika večina.

New Report

Close