Kaj misli župnik na Bleskem otoku?
Bojim se, da si narobe razumel moje pisanje. Cena je zmeraj stvar kupca in prodajalca, ne pa tudi tretjih oseb. Tako da jaz pač ne morem biti razsodnik okoli vprašanja, ali bo trikratnik neke zgodovinske cene zadostoval. Vendar pa če pomislim, da samo cene stanovanj v razpadajočih blokih zgrajanih nekje okoli leta 1955 danes dosegajo več kot 100X Jazbinškove odkupne cene pred petnajstimi leti, bolj kaže na to, da je tvoja ponudbna prenizka.
O Kristusovih naukih žal ne morem soditi, lahko pa ti namignem da vstop v neko domačijo v Kumrovcu, tudi ni zastonj.
Kot razumem, če se gre k maši, ni vstopnine. Če se gre pa not samo pofirbcat kakšne so slikice po stenah, pa je vstopnina. Maše so določene po urah in takrat je prostor odprt za vse. V nasprotnem naj bo zakljenjen ali pa se naj pobira vstopnina. Izbira je dana. Zaston se še mačka ne gon. Pardon, tako gre slovenski pregovor.
Zelo mi je poznano kaj in kako se da čarat z denarjem pri navezi firme s kakšnim društvom, neprofitno ali dobrodelno organizacijo, na žalost. S tem, da se mi zdi relativno svinjsko polniti si lastne žepe na tak način. Vsekakor pa mnogo manj svinjsko kot na enak način financirati pohod fevdalnih struktur na oblast.
Po svetu kamorkoli greš obiskat znamenitosti plačaš vstopnino za vstop.
Neverjetno je, da ta tema v 21.stoletju sploh obstaja. Je rezultat fušije ateistov, ki kljub temu, da si lastijo javne finance, gospodarstvo, imajo v lasti več kot 70{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} nacionalnega ozemlja, razne privilegije, armado ekonomistov, ne znajo s tem gospodariti. In pa želje, da bi uničili Cerkev.
Še sporočilo ateistom: “… in na tej skali bom sezidal svojo Cerkev in vrata podzemlja je ne bodo premagala.” [Mt 16,18]
In še razlog obstoja Cerkve in sakralnih objektov:
“Bog je namreč svet tako vzljubil, da je dal svojega edinorojenega Sina, da bi se nihče, kdor vanj veruje, ne pogubil, ampak bi imel večno življenje.” [Jn 3,16]
Megaboy, slab kristjan si, če ne veš kaj pomeni maša in kaj je, ko nekdo pride v cerkev molit v času, ko ni maše. To je ogromna razlika, pa ta beseda sploh ni zadostna.
Če se nekdo zateče v cerkev, ko ni maše in želi tam v miru razmišljat ali v molitvi se pogovarjat z Bogom, pa pri tolikih cerkvah se bo ravno peljal zaradi tega na blejski otok. Malo morgen, ga bo, predno bo do tja prišel že minila žalost ali pogovor z Bogom. Ko začutiš potrebo po tem, zaviješ v prvo cerkvico, ki ti je najbližja, ne pa s čolnom na otok. Ko se pa nameniš, k maši na otok, se pa zavestno odločiš, da boš bil pri maši na otoku.
Mene vstopnina ne moti. Na blejskem otoku sem bil v šestdesetih letih dvakrat, v tisti cerkvici pa enkrat. In če se bo v naslednjih šestdesetih to ponovilo, sem takrat pripravljen prispevati tudi 10 eurov za ogled. Obisk svete maše pa tako in tako ni zaračunan, tako da verniki ne bodo oskubljeni. Prepričan sem, da bo vstopnino plačalo tudi tistih osem turistov, ki pridejo na Bled.
Veliko bolj me moti oderuška parkirnina za neskidana parkirišča, ko zapade prvih šest centimetrov snega. In visoke cene po lokalih, s katerimi dokazujejo, da hočejo zaradi pomanjkanja obiskovalcev nadoknaditi zamujeno že na prvem gostu, ki se slučajno prikaže.