Kako ste zadovoljni s Ford avti?
Jaz imam Fiestico 1.25 staro 13 let, 190.000 prevoženih, gre ko urca po planinah in tudi v tujino. V planu še imam z njo na pot po Azurni obali, pa še malo prečesat Italijo. Sem zadovoljna lastnica 8let. Nikoli me ni pustila na cedilu. Je pa tudi res, da sem skrbna lastnica-redni servisi in na dolgih turah uvidevna s postanki na cca.100-150km.
Preberite si odgovore na moje podobno vprašanje pred meseci. Sem prejel zelo dobre in uporabne odgovore.
Prav na podlagi teh MON odgovorov sem se ODLOČIL, da OBDRŽIM svojega 16 letnega Ford karavana in ne grem v nakup mlajšega avta, ker da so zaradi obilice nove elektronike ter senzorjev same sitnosti in stroški z njimi.
Vesel oče, Kurešček
🌞😉🌞, 30.03.2024 ob 10:22
Ford EcoSport, letnik 2020, več podatkov najdi na spletu. Meni ustreza, ker je precej visok, močna karoserija, gre ko raketa….
Ta Ford je kot gajbica na kolesih ali nakupovalni voziček na steroidih. Grd avto. Na splošno so vsi dvignjeni avti grdi in neskladni. Premajhna koleščka jih naredijo še bolj grde. Le redkim uspe narediti SUV lep in skladen: Volvo, Subaru, nekateri modeli od Pežoja, ostalo pa je ena velika žalost.
Prijatelji, študentski par je s Fordom Ka bankrotiral. Na vsaki poti jih je Ford pustil na cedilu.
V zadnjih treh desetletjih drži Ford, skupaj z Oplom in Fiatom, lestvico najbolj kvarljivih vozil. Francozi jim dihajo za vrat, Japonci pa so, kot vedno, na zadnjem mestu.
Ergo, dobre avte so delali do koca 90. let. Zdaj je vsaka novejša generacija dražja, bolj kvarljiva in manj kakovostna.
Če že niste iz priviligiranih kast, se držite stran od pooblaščenih servisov in evropskih proizvajalcev, posebej se bojte koncerna Stellantis.
ford ka, 31.03.2024 ob 14:34
Prijatelji, študentski par je s Fordom Ka bankrotiral. Na vsaki poti jih je Ford pustil na cedilu.
V zadnjih treh desetletjih drži Ford, skupaj z Oplom in Fiatom, lestvico najbolj kvarljivih vozil. Francozi jim dihajo za vrat, Japonci pa so, kot vedno, na zadnjem mestu.
Ergo, dobre avte so delali do koca 90. let. Zdaj je vsaka novejša generacija dražja, bolj kvarljiva in manj kakovostna.
Če že niste iz priviligiranih kast, se držite stran od pooblaščenih servisov in evropskih proizvajalcev, posebej se bojte koncerna Stellantis.
Jaz bankrot zaradi Renault Megana.