Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek kdaj menjava jermena pri avtu

kdaj menjava jermena pri avtu


Aha, hvala. Zanj sem že slišala. Včasih je bil pooblaščen za Fiate, a ne?
Hvala za nasvet!


Kaj ti seres? Malo cez 150;org mat z hladilni tekocino in vsem kar gre zraven pride cca 230 eur z ddv;ostali je delo ;fiat ima ceni servisne ure 35 eur ;normativ oa je 4 ure; tako da strosek cca380 eur;ce se da zraven prepost oreizkus na cest i pa prude 400 eur;fusarji oa racunajo sto evrov za delo in mat 230 eur pa si sami racunsjte bumbarji
[/quote]

Se enkrat, originalni rezervni deli za 1.4 T-jet so 153 € (prepisano iz racuna), plus 9 € postnine.
Dodati je treba se antifriz, ki stane 4,5 €/liter.
Toliko stanejo originalni rezervni deli za menjavo jermenov na tem motorju.
Zdaj pa nehajte zavajati in odirati ljudi.

Jaz pa sem tu zakljucil. Lep dan se naprej. 🙂


Velja za tiste ki kupijo avto brez znane zgodovine in avte ki si sraufani pod kozolci;avto ki ima znano zgodovino in ki je redno servisiran se ne nenja jermenov preventivno ob nakupu;zakaj je cena vzdrzevanja na poblascenih taka kot je;pri avto zriglav je recimo ketni abonma na programe za servis in update za testerje je recimo 4000 eur na leto in to je damo del stroskov itd…financni pritiski so ogromni na servise

Je pa zanimivo da ima glede na stanje slovenskih cest redkokateri servis tester amortizerjev.

Za 400eur se menja glavni jermen,nategovalec jermena,vodna pumpa,menjava hladilne tekočine in morda še kakšen dodaten jermen za klimo,nevem ali glavni jermen poganja tudi klimo plus alternator. 400eur ne verjamem da pride samo glavni jermen…Če je pooblaščen servis bi za 400eur prišlo vse to,kar sem naštel plus delo,ki se zraven še računa…

Še bolj zanimivo je to, da amortizerjev ne testirajo na tehničnem, hebejo pa te za luči ko majmuni (saj ne rečem, da ni pomembno)

Jaz sem bila prepričana, da je nepoznavalka narobe razumela, potem sem pa na hitrico pobrskala po forumih in eni navajajo, da veliki servis Fiata (ne sicer Punta) pride okoli jurja, material pa 400 evrov.
O la la! Se pravi, kar prišparaš morda pri ceni, potem zmečeš za servis.
In kako je mogoče, da je taka razlika za uradni material, 150, če kupiš sam, vs. 400 na servisu? Pa saj menda na servisu vedo, da znamo pobrskati po netu?

Drugače pa tudi na drugih forumih priporočajo Kavčiča.

Jaz sem bila prepričana, da je nepoznavalka narobe razumela, potem sem pa na hitrico pobrskala po forumih in eni navajajo, da veliki servis Fiata (ne sicer Punta) pride okoli jurja, material pa 400 evrov.
O la la! Se pravi, kar prišparaš morda pri ceni, potem zmečeš za servis.
In kako je mogoče, da je taka razlika za uradni material, 150, če kupiš sam, vs. 400 na servisu? Pa saj menda na servisu vedo, da znamo pobrskati po netu?

Drugače pa tudi na drugih forumih priporočajo Kavčiča.
[/quote]
Seveda je mogoče. Pozanimaj se glede cene npr. nekega motornega olja na uradnem servisu. Potem poglej koliko to isto olje stane v spletni trgovini, npr. motornaolja.com, pa sporoči razliko.


Seveda je mogoče. Pozanimaj se glede cene npr. nekega motornega olja na uradnem servisu. Potem poglej koliko to isto olje stane v spletni trgovini, npr. motornaolja.com, pa sporoči razliko.
[/quote]

In kok stane pir v trgovini in koliko v gostilni in koliko v hotelu? Seveda so razlike v ceni;samo stvar je v tem da potem je treba olje se zamenjati ;se pogosti dogaja da mehanik nima kar nanjrat casa za tiste ki nisijo svoj material;jaz sem take ba servisu lepo odklanjal;ce si si kupil material si ga pa se zamenjaj sam;eni jim vcepijo ornj ceno za delo itd eni sploh ne hebejo in vgradijo svoj material strankinega pa pustijo v avtu; itd…pa fint je koker hoces;se najboljsa pa je ta da se s takimi ki nosijo svoj material sploh ne ubadas;vec servisiv ki bo tako delali prej se bo ta oraksa koncala

New Report

Close