Koliko navora?
redko je, da ženska gleda takšna vozila. še posbej sama in celo rabljena. to so modeli, ki so treutno najbolj na udaru. ok sedja prihaja ta 2.0 tdi ultra. ampak vozilo, ki ga opisuješ je zelo zmogljivo vozilo. pri audiju je važno da automatski menjalnik NI MULTIRTONIC. ker se kvari zelo.
mora bit S tronic. ampak ok. 150 km na dan je torej 75 v eno smer. torej recimo MB- CE. če se gre za vožnjo po avtocesti, potem ni potrebe 3.0 kupovat. seveda če so finance, hahaha potem ni panike. potem tudi s ali rs. kumot. več ko je moči, več kot je navora boljše je. ampak za tako turo mb- ce- ali ce- lj. ko je samo ravno pa avtocesta skoraj ni potrebe po 3.0 tdi. 2.0 tdi je vrh glave. je pa res da 2.0 tdi ne boš dobilq rabljnega automatika brez multitronica. ker so do danes, do sedaj izdelovali 2,0 tdi samo z multirtonicom ali ročnim. zato ko si že pri tem. da kopuješ taki rang vozila, potem še poglej k bmw5 ali mercedes e kase. ne da je audi slabši, je pa tako, da pač v rangu 170 konj nima dobrega automatskega menjalnika. sedaj ta ultra ima sicer, je pa čist nov. poglej 520d z automatiko. tama res fajn volan. mercedes pa je malo tišji noter. ampak to so sedaj finese, zame, ko vozim še rang višji avto. za vzdrževat je audi a6 3.0 tdi ZELO DRAG. gre pa. to pa ni dvoma. 500 njutnov je velik, zelo velik. vsekakor če imaš denar, kupi. pa ne pšsolušaj moških pičkic, ki vejo , da nikdar ne bodo imeli denarja za tako vozilo, pa če tudi bodo imeli si ga ne bodo kupili. pol pa govorijo to taspodn vozijo. hahahaaha se sam smejem lahko. če bi ga pa imel pa bi rekel, kak je najbol avto nasvetu. to so faušljivci. drkalice. povej kje se misliš vozit pa ti lazje kaj povem. žena ima audi a6 allroad 3,0 tdi 313 konj. tako da vem kako gre.
Igor hvala za mnenje, vozim se večji del po AC, večkrat grem tudi v Avstrijo čez Ljubelj, to je razlog da potrebujem navor poleg tega pa uživam, če avto potegne kot se zagre. Cena rabljenega je nekje okrog 15.000€ (v Nemčiji). Jaz razmišljam o ročnem menjalniku, je bolj športno in zabavno, tudi okvare so redkejše in predvsem cenejše kot pri avtomatu.
Na misel mi pade predvsem to, da s tako kubaturo in močjo padeš v višji davčni razred.
Sicer pa je avto super in 500 Nm navora daje dirkaške občutke.
Res je, da potrebuje se jih pri normalni vožnji ne, ker tudi za čez Ljubelj in še kje kjer je bolj strmo zadošča že pol toliko. Ampak to, da avto potegne ko želiš… je poseben občutek in prednost.
Za preprečevanje kasnejših glavobolov si le zračunaj razliko v porabi goriva in servisnih stroških za cca 10 let.
Pa računaj da pri avtomatikih je (čeprav ni zapisano v servisnih navodilih) dobro narediti veliki servis menjalnika na cca 5 let ali 100 do 200.000 km – kar zna pošteno osušit denarnico.
@ženska voznica
Ljublej poznam kot svoj žep. 7let devanja ketn gor in dol… lohk ti povem, kje so radarji na AT strani. Kateri most zamrzne in ti odnese rit! … vse do Celovca.
Kot je Omar napisal..
2.0 TDI, 140 do 177 konjev… 300 – 350Nm navora…
poglej še “konji na težo” – sam sem vozil Fiat Bravo “gokard”, bencinar+plin in C5 2.0 140KM in je čez glavo dost. Pa sanke mej v avtu! Aja, pa vsako leto boš menjala kočnike spredaj, če boš vozila kot sem jst – prehitro!
Brez zamere, nič nimam proti rdečkam, ja – sklepam po sebi in vam želim “enakovredno”…
razmišljam voznica… jezična… 🙂
… res, če maš namen ta “navor” spravit v vožnjo pol rabiš 8kolesni pogon 🙂 al pa vsaj 4kolesni pogon, pa gume 215+cm… (al pa ratrak za pozim.)
Kaj se zgodi? Ko sem uničeval kočnike pri vožnji navzgor sem moral gas iz ovinka popuščati al mi je pa skoz kazal zdrsevanje koles… Razmišljaj o pogonu 4x, spredaj ali zadaj!
Kot sposobna predstavnica, predlagam… da bi se rikverc gor pelala?
Kaj praviš?
🙂
Ostali – se pridružite ogledu na zadnjem klancu pred mejo…
Men je pa bizarno kok ene prou matra, da bo ženska (baba!) furala avto, k ga vrjetn niti oni ne!
Js sm tip pa nimam o avtih kej velik pojma. Jebiga. Se mi zdi pa avtorica đekica, ker očitno ve nekaj o avtih pa tut fura rada in bi mela mašino tut za svoje srce, ne sam za prevoz.
Sem se že z marsikatero žensko pelu in sklep je, da ne voz vsaka baba k “tvoja žena”.
Respect avtorici, upam, da dobiš dobro mašino!