Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kupiti novega ali rabljenega?

Kupiti novega ali rabljenega?

Kup neumnosti je tole.
Podjetja kar ne bodo prodajala skoraj novega avta, ker jim to pomeni zelo veliko izgubo.
Da imaš tako pripaljene sosede kot ju ti opisuješ, tudi težko verjamem. Verjetno sta nekoč prodala skoraj nov avto, ker je imel pač neko hibo. Da bi pa to kdo redno počel, tako pripaljnega človeka pa ne vem, če najdeš.

Hja, to pa je res varčno, prodat 2 in 4 leta star avto, ogromno izgubiti in smatrati to kot dobro potezo. Sta kaj preračunala koliko je to izgube?
[/quote]

Zasluživa približno 850.000 na leto ter nama kupit nov avto vsako leto finančno ne predstavlja bistvenega stroška. Imava pa rada nove avtomobile.

Ko govoriš o pripaljenosti verjetno iz tebe govori nevednost ali pa nevoščljivost.

Moj oče se je enkrat nategnil z 2 leti starim. Skoz problemi, najbližji uradni servis 25km stran, kar tudi ni blizu. Vsak teden je bil tam.

Zame je najpomembnejše vprašanje, za kaj se avto rabi. Dokler sem ga rabil za izlete in trgovino, so bili tudi 15 let stari čist ok nakup.
Sedaj, ko ga pa rabim vsak dan za v službo, pa je druga zgodba. Ob menjavi se bo treba izprsit za malce mlajšega, mogoče celo novega.

Če ni problem bit 2-3 dni brez… rabljen.
Če je že 1 dan problem… čim novejši.

Drugače pa poznam mehanika, dela v Revozu. Na 2 leti menja avto ker dobi pač v službi dodatni popust. Pravi da mu je fajn, ker ima skoz nov avto 😀

Ze leta in leta kupujemo rabljene avte.

Jaz manjse, stare do 4 leta z malo km, naletis na take, ki se jim je povecala druzina, pa rabijo vecjega, potem je en upokojenec ugotovil, da bi visjega in mu ta mali ni bil ok, pa recimo je mama sinu kupila enega malega in si je cez 3 leta sam kupil vecjega, tako da, ce se ti ne mudi, dobis nov rabljen avto z garancijo za bistveno manj denarja, kot bi bil glanc nov.

Moz ima vecji avto, kupujeva tudi rabljenega, obicajno tak, ki je bil v sluzbenem najemu kako leto, ko se nima veliko km, a je bistveno cenejsi kot glanc nov, pa se garancijo ima.

Voziva jih cca 5 let, potem menjava.

Nazadnje sem kupila 3 leta star avto, nov je bil 20k, jaz sem zanj dala 9k, dobila se 2 leti garancije in zastonj redne servise.

Zasluživa približno 850.000 na leto ter nama kupit nov avto vsako leto finančno ne predstavlja bistvenega stroška. Imava pa rada nove avtomobile.

Ko govoriš o pripaljenosti verjetno iz tebe govori nevednost ali pa nevoščljivost.
[/quote]

No ja, če bi vidva res toliko zaslužila, bi imela tudi kaj v glavi. Pa po tvojem pisanju sodeč, ne deluješ preveč brihtna.

No ja, če bi vidva res toliko zaslužila, bi imela tudi kaj v glavi. Pa po tvojem pisanju sodeč, ne deluješ preveč brihtna.
[/quote]

Kar ne moreš iz svoje kože, kajne? Privošči drugim in drugi bodo privoščili tebi.

No ja, če bi vidva res toliko zaslužila, bi imela tudi kaj v glavi. Pa po tvojem pisanju sodeč, ne deluješ preveč brihtna.
[/quote]

850. 000 jih pripalita…. 😁😁

Ze cist skurjena od thc-ja,
tolk pocena da v kevdu na gajbcah od krompirja sedita pa sajnata da se s panamero okoli vozita….
Brmmm brmmm 🤪

850. 000 jih pripalita…. 😁😁

Ze cist skurjena od thc-ja,
tolk pocena da v kevdu na gajbcah od krompirja sedita pa sajnata da se s panamero okoli vozita….
Brmmm brmmm 🤪
[/quote]

To bo ja THC potem pa po monu sanjata :).
Samo bosta morala še bolj izpiliti, zdaj piše take zgodbice, da tudi na monu nihče ne verjame 🙂

Zakaj kupim nov avto? Ker lahko. To je prvi pogoj. Drugi je, ker se mi ne da ukvarjat s popravili in izgubo časa, če imam še garancijo, ki ti v veliki večini tudi zagotavlja, da bo vsaj v tem času avto deloval brezhibno. Ja, lahko imaš smolo, pa naletiš na nov avto, ki dela s.ranje, ampak verjetnost je pač manjša kot pri starem avtu. Ni veliko avtov starih 2 leti, če pa so, je pa navadno razlog ogromno km, kak službeni lizing – v glavnem razlog, da je avto navadno bolj sesut od povprečnega. Ne gledam na to, koliko izgubim od nakupa do prodaje, ker ne vidim smisla v tem. Avto kupujem zato, ker ga potrebujem, ker je moje prevozno sredstvo in ne zato, da bom zaslužil/izgubil z njim. Je potrošno sredstvo in ne investicija. Zato pač gledam na to, da ustreza mojim potrebam in tudi željam.
[/quote]

ma deli ti kar češ..
kdo ti kaj brani..
sem samo zapisal kaki so stroški in nekatere stvari, ki jih opažam pri ljudeh..
nesorazmerja in neumnosti.. “zgubim na avtu ogromno..se pa vsak petek v M grebem za popust???”
če imaš denar..in ti ga imaš..kupiš ker in kar rabiš, ne ker je popust?? al??
ne vem če se TI toliko ukvarjaš s popravili, oz se danes redko kdo..?? da bi to lahko štel v “oviro”
..rabljen avto danes ni več 10 let star fičo ali stojadin ki ga skupaj drži le dobra volja..
ja brihta.. če ti avto zagotavlja denar..in še to dosti.. potem ne boš vozil zjahanega golfa..
če pa se voziš za mezdo 15km daleč pa ne rabiš BMW5 za 50 jurjev..al??
torej, kje je pol problem, če nekdo kupi rabljenega ker povsem ustreza NJEGOVIM POTREBAM??

Nazadnje sem kupila 3 leta star avto, nov je bil 20k, jaz sem zanj dala 9k, dobila se 2 leti garancije in zastonj redne servise.

To pa močno dvomim. Ti je res padla sekira v med, če si ga dobila tako poceni. Ko sem nedolgo nazaj prodajal svoj avto (tudi 20 tisoč nov), sem ga prodal za 8 tisoč, pa je bil 7 let star. Običajno je tako, da avtu pade 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} vrednosti po prvih 5 letih (če nima veliko km ali pa je kako drugače zjahan). Nekaj je verjetno tudi znamka, VW recimo bolje drži vrednost kot kakšen francoz.

Kupim vedno novega. Zakaj? Prvič, ker ga lahko. Drugič, ker rabim zanesljiv avto, brez skritih presenečenj. V petih letih z njim naredim med 250.000 in 300.000 km, potem gre v menjavo za novega. Če ga ne bi uporabljal toliko in vsakodnevno, bi verjetno menjal manj pogosto ali pa pač rabljene zadeve kupoval.

ma deli ti kar češ..
kdo ti kaj brani..
sem samo zapisal kaki so stroški in nekatere stvari, ki jih opažam pri ljudeh..
nesorazmerja in neumnosti.. “zgubim na avtu ogromno..se pa vsak petek v M grebem za popust???”
če imaš denar..in ti ga imaš..kupiš ker in kar rabiš, ne ker je popust?? al??
ne vem če se TI toliko ukvarjaš s popravili, oz se danes redko kdo..?? da bi to lahko štel v “oviro”
..rabljen avto danes ni več 10 let star fičo ali stojadin ki ga skupaj drži le dobra volja..
ja brihta.. če ti avto zagotavlja denar..in še to dosti.. potem ne boš vozil zjahanega golfa..
če pa se voziš za mezdo 15km daleč pa ne rabiš BMW5 za 50 jurjev..al??
torej, kje je pol problem, če nekdo kupi rabljenega ker povsem ustreza NJEGOVIM POTREBAM??
[/quote]

Ni problema, pač vsak kupi po svojih zmožnostih, nekateri pa celo zraven še po lastnih željah. Zato pa ne razumem, da se razburjaš nad drugimi. Vsak po svoje – pa naj jejo kruh in pašteto vsak dan par let, če mislijo, da je vredno novih oz.novejših bemfl jajc. Mene ne moti, meni na kraj pameti ne pade kaj takšnega. Mi pa veliko pomeni, da ne izgubljam čas ob cesti ali na servisu, ker se avto kvari. Mogoče se tebi ta čas ne zdi pomemben, meni pa je, zato pač gledam, da imam čim bolj zanesljiv avto, ki bo delal b.p. brez vmesnih nepotrebnih postankov na servisih.
Če ti rad šraufaš, potem jasno ne boš kupil novega potovalnega računalnika na kolesih, ampak en star avto, po možnosti s čim manj elektronike (ker sam šraufaš danes pač precej težje). Prav, tudi ok. Ker je avto samo potrošni material in ne investicija. Če nisi nek avtodiler, je avto samo to – strošek.

850. 000 jih pripalita…. 😁😁

Ze cist skurjena od thc-ja,
tolk pocena da v kevdu na gajbcah od krompirja sedita pa sajnata da se s panamero okoli vozita….
Brmmm brmmm 🤪
[/quote]

Ni prav da kriviš druge za neuspeh, kot tudi ni prav, da kriviš sebe za neuspeh, nikogar ne smeš kriviti za neuspeh.

Ko boš to razumel/a, bo tvoje življenje precej lepše.

Podpis.
Star avto je kot stara baba, vedno mu nekaj manjka. Pa lahko skačete zagovorniki leto, dveh starih v luft. Tam vaš šele napisdijo.
[/quote]
pri takih stvareh vseh sem jaz pristaš novega. ker potem to stvar jaz res čuvam in jo imam dolgo ohranjeno res dolga leta. Tudi več kot 10 vsaj, tudi 15 let… in za ta čas se splača nov avto kupiti. prišparaš prva leta na servisih, tehničnemu in veš kaj voziš.

Ni prav da kriviš druge za neuspeh, kot tudi ni prav, da kriviš sebe za neuspeh, nikogar ne smeš kriviti za neuspeh.

Ko boš to razumel/a, bo tvoje življenje precej lepše.
[/quote]

Moje zivljenje je kar ok, pa jih ne spalim 850 000
Sploh ne kadim… 😆😆

Moje zivljenje je kar ok, pa jih ne spalim 850 000
Sploh ne kadim… 😆😆
[/quote]

Če je tako ok, kaj ti potem manjka, da se vtikaš v življenja drugih?

Nazadnje sem kupila 3 leta star avto, nov je bil 20k, jaz sem zanj dala 9k, dobila se 2 leti garancije in zastonj redne servise.

Ona je gledala ceno po ceniku nato ti že znamka da 5000€ popusta. Ziher je bil Citroen 🙂

Cena je bila po racunu.
Jap, je pa res francoski, mali.
Je bila v startu cena malo visja, ampak se je fantu mudilo in je spustil ceno.
Ce se ti ne mudi, vedno naletis na ugodne ponudbe.

Če je tako ok, kaj ti potem manjka, da se vtikaš v življenja drugih?
[/quote]

…mal velik se mi zdi jih 850000 spalit

no, to je moja poanta..
kupiš za kar rabiš in kaj ti avto v tem pomeni..
jasno da se z malim in nekim “pocen” avtom, če gre še za neko točnost pri potovanjih/delu ne gre igrati, še manj s svojo varnostjo..
50000km/letno je cca 1000km/teden oz če štejem delovne dni cca 200km/dan, kar seveda NI MALO…
je pa, priznajmo si, danes pogled na to malo izkrivljen,
tudi včasih so se ljudje vozili po 100km v eno stran.. z golfi, megani idr avti..
pa so preživeli..
tako da ni NUJNO potrebno nov SHARAN za 60k€..
če imaš denar, če v tem uživaš-zakaj ne..

Kupil nov avto, po petih letih ga menjam. Zakaj? Ker se mi zdi, da je čas (garancija je potekla). Ne mislim se ukvarjati s popravili, ki se po določenem času pač pojavijo. Trenutno si lahko privoščim nov avto, zato si ga pač bom. Če si ga ne bi, bi tastari bil še pri hiši nekaj časa.
Kot je napisano – avto je potrošna roba in ne investicija. Vedno boš na izgubi, ker vsak pač stane.
Verjamem pa, da bi čisto vsak, če bi imel na izbiro, izbral raje nov avto, ne pa rabljenega. Zdaj če imaš visokoleteče cilje, ne pa tudi visoke prihodke, pač narediš kompromis – ali novi slabši ali pa stari višji razred. To zadnje je pač večji riziko, ker praktično ni avta, ki ne bi imel prevrtenih kilometrov. Uvoženi pa sploh. Kdor trdi drugače, se samo slepi.

Nisem še kupila rabljen avto. Pa nimam ravno denarja na pretek. Sem zenska in imam dva se soloobvezna otroka. Vsak avto pa sem imela 11-13 let pa sem bila primorana zamenjati. Enega ker ni sel vizicek v prtljaznik ( bil je 4 vratni). Enega sem letos prodala bil star 13let in bi ga komot se vozila kake dve leti, pa je bila ugodna ponudba brezobrestni leasing.
Avto je srednji rang do 20T. Redno servisiran in nikdar nobenih problemov v vseh letih lastnistva.

Pretehtajte moznosti, ce kupujete rabljen avto je fino, ce poznate prodajalca ali pa preko prodajne hise ki vam da garancijo na rabljen avto.

Pa, varno voznjo, kakorkoli se odlocite

Prodam avto: https://www.avto.net/_2016mojavtonet/details.asp?id=17869682

New Report

Close