Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Letalska nesreča na Korziki

Letalska nesreča na Korziki

Ti se pa iz dneva v dan pištoliš tukaj zaradi milijon stvari, ki ti niso všeč.
Dolgočasen ratuješ.

ni res, tudi upokojenci so bili, pa samski …itd…


leta 1981 izlet z letalom na korziko ni bil poceni sindikalc, to si lahko ziher.
še naš župnik, bog mu daj večni mir in pokoj, je šel poleg.

si pač nerazgledano bitje, ki ne zna poiskat nič na spletu:

http://www.rtvslo.si/slovenija/sanacija-nesrece-na-korziki-koncana/88426

http://www.rtvslo.si/slovenija/na-korziki-kmalu-spominska-slovesnost/86019

Ko slišim besedo Korzika, postanem majhna punčka, ki zvečer nenadoma zasliši strašne krike v hiši. In potem v prebliskih zagledam podobe na televiziji in jok, in vpitje in grozo v očeh mojih najbližjih.

Niti slučajno po vseh teh letih nisem sposobna gledati oddaje o Korziki. Nisem prebolela, je preveč zarezalo.


leta 1981 izlet z letalom na korziko ni bil poceni sindikalc, to si lahko ziher.
še naš župnik, bog mu daj večni mir in pokoj, je šel poleg.
[/quote]

Ni bil poceni kot nizkocenovc, ampak ni bila neka huda cifra – zato tudi takoj razprodano
BTW: od kje pa župniku denar za izlet?

Ni bil poceni kot nizkocenovc, ampak ni bila neka huda cifra – zato tudi takoj razprodano
BTW: od kje pa župniku denar za izlet?
[/quote]

je bil iz bogate familije. naša fara je bila bolj ubožna. vaški župnik, par sto duš

Ko grem junija na Korziko prižgem svečko.

Aha,…niso predvideli, da se bodo prijavili tudi nepravi.
So imeli totalno kontroli nad sedeži v letalu in vpogled med prijavljene.
Sem že parkrat ujela na ušesa, da so bili na avionu sami taki, …kao neka buržuazija nepravih barv in opredelitev.

Pa nekaj parov, kjer je mož doma rekel, da je na službeni poti po Sloveniji….
Vse sorte je bilo.

Pa nekaj parov, kjer je mož doma rekel, da je na službeni poti po Sloveniji….
Vse sorte je bilo.
[/quote]

Brez skrbi – tega je veliko tudi pri drugih letalih vsak dan v luftu, pri letalskih firmah, od Air New Zealanda, Swissaira, Lufthanse, Emirates – in to v poslovnem razredu, ne v coach classu, da ne boš v zmoti 😛

Brez skrbi – tega je veliko tudi pri drugih letalih vsak dan v luftu, pri letalskih firmah, od Air New Zealanda, Swissaira, Lufthanse, Emirates – in to v poslovnem razredu, ne v coach classu, da ne boš v zmoti 😛
[/quote]

Če dol ne pade, se ne izve:P

To sploh ni bil izlet kot tak, ampak nekakšna sindikalna zadeva, od Triglava, če se ne motim. šel je, kdor je hotel. Letalo je bilo napolnjeno zelo po domače. Nekateri so odpovedali, drugi pa so se verjetno prijavili. A ti pa niso nič slutili?

1. december 1981… spomnim se tega dneva, kot bi bilo včeraj. Bila sem 14 dni pred porodom in poležavala v postelji, ko so ob 8.45h sporočili to tragično novico. Tudi od naše sosede sestra in mož sta bila na tem letalu.

In potem so objavljali seznam potnikov, med katerimi so bile cele družine, ali pa starši, ki so doma imeli majhne otroke. Grozno, vsi smo jokali.

Splanirana nesreča je bila, prav tako kot pred leti komplet vsa poljska vlada na poletu na komemoracijo ob obletnici pokola v Katinskem gozdu. Celo vlado so zmozni taki zrušit, pa noben ne migne….glavno da nisem jaz zraven, si mislijo razni obveščeni.
S tem, da pri nam ne upajo kar cele vlade, razen če bi izbrali take, ki res nimajo nobenih povezav…no samo taki težko do korita pridejo. Pa makedonski Kiro Gligorov, …kar bi se jih lahko nastelo nekaj.
V tistih letih je bil pa to tako ali tako nepomemben folk, nobenga funkcionarja vmes, nobene udbe, nobene pomembne žlahte,….kot pravte nek napol sindikalen izlet, še fajmoster zraven, kaataastrofaaaa!
Cerarjevi so imeli olimpionika in pravnico, veze, poznanstva ne moral eden vse sile vložit v organizem otroka, da je zbolel. So se jih že bali ali pa ozadij, ki jih je familija Cerar imela.
Drugače pa gospe, ki bi vedele kaj več o osebah,ali napisano zanikale in hkrati poznale “frike ki obvladajo take zadeve”, z njimi zivele in se poznale….verjamem, da bi vas z veseljem poslušali tudi novinarji, policija,…pa še malo morje folka, bi zanimalo kako ste trpele v molku več deset let, nekatere do penzije, trpele v Afriki in drugod.Nekaterih bi bila sama ušesa.

Še en zapis iz Polja.

Nič ni bilo splaniranega, samo balkanska šlamparija je bila. Pilot je imel v kabini sina, ki mu je kazal komande in bogve če mu ni pustil še pilotirati. In so šli cugrund.

Saj takih klobasarij, kot si jih tule skrpucalo, še sam ne verjameš, a ne?

Nič ni bilo splaniranega, samo balkanska šlamparija je bila. Pilot je imel v kabini sina, ki mu je kazal komande in bogve če mu ni pustil še pilotirati. In so šli cugrund.

Tudi jaz poznam tako zgodbo.

ni bil to vzrok, tudi, če je bil še kdo v kabini, ki ni bil osebje.
kontrola na zemlji je mislila, da so nad morjem in so jim ukazali, naj se spustijo. posadka ni poznala terena, bilo je oblačno, niso videli, da so nad zemljo in so se zaleteli direktno v goro. radarja letališče ni imelo.

Tudi jaz poznam tako zgodbo.

ni bil to vzrok, tudi, če je bil še kdo v kabini, ki ni bil osebje.
kontrola na zemlji je mislila, da so nad morjem in so jim ukazali, naj se spustijo. posadka ni poznala terena, bilo je oblačno, niso videli, da so nad zemljo in so se zaleteli direktno v goro. radarja letališče ni imelo.
[/quote]

Tisto zgoraj menda res drži, saj obstajajo posnetki pogovorov v kabini…

Naj bo jasno, pilota sta imela 10 sekund časa, vendar je pogovor v kabini zaprepadeno utihnil, ko se je oglasil alarm in opozorilo “PULL UP”, alarm, in ponovno “PULL UP”

Najbrž sta ga pilota prvič v lajfu slišala v živo.

Otrok je rekel nekaj sekund prej, pred alarmom
A gremo dol?
Pilot je pametoval:
Kar gre gor gre tudi dol.

Sem bral trascript, ne vem kje je zdaj. Poiskati je treba. Ali je pač umaknjen.

Tisto zgoraj menda res drži, saj obstajajo posnetki pogovorov v kabini…
[/quote]

govorim o tem, da otrok v kabini ni bil vzrok nesreče, ampak slaba komunikacija med kontrolo in pilotom. kontrola jim je ukazala spust, ker niso vedeli, kje točno so. to je bil vzrok nesreče

The subsequent investigation into the disaster revealed that control mistakenly believed that Flight 1308 was out of its holding pattern, believing it was already located over the sea, while in reality it was located 15 km (9 mi) inland, over the mountainous terrain of Corsica. The crew, apparently surprised at the instruction to descend, repeated several times that they were still in the holding pattern, which the control acknowledged. The crew was unfamiliar with the airport and its vicinity, as this was the first flight of Inex-Adria Aviopromet to Corsica. The investigation determined that the imprecise language used by the crew of the MD-81 and the air traffic controller played a significant role in the accident. Air traffic control in Ajaccio was cleared of all charges.[clarification needed] The air traffic controller in charge of Flight 1308 was transferred to another airport in France.

da je bil kje kak otrok, ni imelo nobene veze. kriva je bila slaba komunikacija in to, da ni bilo radarja na letališču, ki bi pokazal točno lokacijo letala in to, da je bilo oblačno

New Report

Close