Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Mercator in minusi na blagajni

Mercator in minusi na blagajni

ne vem kaj naj ti še rečem…vem samo to da imate totalno zgrešeno tehniko dela…seveda nisi ti nič kriva, krivo je vodstvo, ki se spreneveda…pa vendar storite nekaj v tej smeri…borite se za svoj denar, saj sama veš da se vsak evro pozna in če po krivem plačuješ minus, je še toliko huje
poročaj še kaj o tem…me prav zanima, kaj bo iz tega
želim ti da bi se lepo rešilo

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Don't cry, just say "f°ck you" and smile ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

HVALA vsem za odgovore in mnenja.Bom pa poročala kako bo naprej ok

Preden grem spat še naslednje vprašanje : ali imajo tudi v drugih vaših trgovinah takšen način zaklučevanja? Ali imate pravilnik, v katerem piše kako se zaključi blagajna? Pisal bi direktno Debeljaku, oziroma zadevo naznanil sindikatu. Nadrejenim v vaši trgovini, pa bi se morda izognil, ker nikoli ne veš kdo vrečo drži in kdo vanjo baše.

Pisal bi direktno Debeljaku, oziroma zadevo naznanil sindikatu. Nadrejenim v vaši trgovini, pa bi se morda izognil, ker nikoli ne veš kdo vrečo drži in kdo vanjo baše.

Ta odgovor tepe samega sebe!

Razen, če gre za anonimno pismo. Če ne, pa vodstvo vsebino pokaže nadrejenim, potem si pa tam, kjer ni muh.

Sindikat je brez veze, pa itak ne smemo biti včlanjeni, če ne takoj – adijo.

Ta primer, ki je enostavno nedopusten, je samo potrdilo mojemu misljenju, da v Sloveniji niso lopovi samo politiki, kot se rado razpravlja na tem forumu, ampak tudi navadni ljudje.

Blagajnicarka, vem, da je tezko glede sluzb, ampak ali imas kaksno moznost zadevo bolj podrobno raziskat? Ce nekdo ne bo temu prisel do dna, se bo seveda nadaljevalo. Ne morem verjet, da se v Mercatorju, ki ima ja nek renome, taksne stvari dogajajo.

Upam, da bos zadevo peljala naprej. Veliko srece in porocaj.


Potrebno je veliko napora in še vprašanje če kaj uspeš. Debeljak za to zadevo ne ve in v kolikor bi mu kdo poslal ta kompleten kopiran čvek z dopisom za katero poslovalnico se gre, morda bi ukrepal. Včasih direktorjem le ni vseeno da nečedne zadeve prihajajo v javnost. Omenit je potrebno, da bodo seznanjeni tudi mediji. Sindikati lahko odigrajo ključno vlogo. Kolikor sem seznanjen Merkator ima tri sindikate in vem da so zmožni pritisnit na upravo glede te poslovodkinje in o čudnem postopku zaključevanje blagajne. Glede na večje število blagajničark, se ne bo vedelo, katera je prijavila, zato je prav, da zadevo sprožiš. Nisem dobil odgovora, ali tudi druge poslovalnice imajo v praksi takšen način zaključevanja in kaj piše v pravilniku, kako se obračun zaključi?


Se pridružujem.

vilid imam ogromno prijateljic,ki delajo v mercatorju in nikjer ni takšnega zaključevanja in še manj takšnih minusev.Saj se človek lahko zmoti ne pa toliko krat in za večje zneske.Vse skupaj smrdi.Dobra ideja stvar bom predala naprej,če ne jaz pa blagajničarke,ki so jih odpustili.Sama nisem mogla verjeti,da se to lahko dogaja v tako velikem in (KAO) uglednem centru Mercator.Na vodilne se nima smisla obračati,ker ti jedo iz iste sklede.Danes je res težko za službo zato pa smo tiho in delajo z nami kot z zadnjo smetjo.


Pravilno si se odločila. Morala se boš potrudit, da napišeš dopis, skopiraš ta čvek in hkrati pošlješ Debeljaku in obvestiš tudi sindikate. Poznam to delo in verjamem, da si primorana zadevo podat kot anonimno zaradi strahu pred diskriminacijo in morebitnega mobinga. V službi se nekako ukvarjam z takšnimi oziroma drugačnimi problemi in ti povem, da se vedno podpišem, ker hočem, da se ve, da imam jajca in se v bitko spuščam tudi z upravo. Res pa je, da moraš zadevo obvladat, sicer te pohodijo.
Meni zaenkrat uspeva brez posledic.

Glede na to, da sem veeeeeeeeliko let delala v Mercatorju, je to kar berem najbrž primer brez primere!

Takšen način dela je nedopusten in proti vsem pravilom blagajniškega poslovanja!!!

Zanimiv bi bil odgovor tvoje poslovodkinje stranki, ki bi prišla drugi ali tretji dan nazaj k blagajni in rekla, da je dobila vrnjenega premalo denarja!? Kakšen bi bil odgovor? Najbž ta, da je denar potrebno TAKOJ prešteti in da se kasnejših reklamacij NE upošteva. Tako je tudi napisano pri vsaki blagajni; vsaj moglo bi bit!

Torej? Odgovor je na dlani…

DENAR PREŠTET TAKOJ OB MENJAVI IZMENE IN TO OSEBNO!!!

Blagajničarka1 …….pogumna bodi, stopite skupaj. Vem kako je v M.
Če si še mlajša, imaš priliko kam drugam v službo. Srečno!

prikaz podrobnosti 10:05 (Pred 9 min)

od
[email protected]

za:

[email protected],
[email protected],
[email protected]

datum

18. februar 2012 10:05

zadeva

Dobro bi bilo…
…vedeti kaj se dogaja v podjetju.

V kolikor vas zanima, preberite spodnji “poziv” na pomoč vaše delavke. Sestavek je iz foruma, ki ga lahko prebere vesoljna Slovenija.

Boste ukrepali????

Lep dan vam želim!

Jaz sem tista katero je omenila blagajničarka1 in jaz sem tista,ki je znorela ob vsakodnevnih minusih.Dokler mi ni počilo in sem hotela priti stvari do dna.Ko sem glavno blagajničarko prosila naj mi pokaže moj zaključek mi je odvrnila, da ona ne bo kazala ničesar in ,da če hočem naj si sama poiščem v eni ogromni škatli kjer so zaključki od 3 mesecev.Niti nisem vedela kje in kaj naj sploh gledam med temi ogromnimi papiri.Na srečo je pristopila k meni blagajničarka ki nadomešča glavno blagajničarko in mi pomagala.Jaz sem bulila v te papirje in tako nisem vedela zakaj se sploh gre ona je pa takoj videla napako.Zadevo sem povedala področnemu direktorju ki mi je odgovoril da bo vprašal zakaj je do tega prišlo.Kako lahko ob koncu dneva skupna blagajna štima če pa je bila napaka naj povem da je bil znesek 48 eurov katerega bi jaz morala plačati pa čeprav je vse štimalo.Od tistega dneva sem bila jaz najslabša i.t.n.Le ena dobra stvar je bila moji minusi so čudežno izginili le tu in tam mi je majnkal kak euro ali cent.Zato pa sem potem izgubila službo z razlago da sem komfliktna oseba in da so slišali da kradem.Ko sem jih prosila za dokaz za tako grdo obtoževanje so mi rekli,da moram jaz njim dokazati,da tega nisem storila. V trgovini je 300 kamer in tudi na vsaki blagajni tako da vidijo vse kaj počnemo in ko sem jim rekla naj pogledajo ker imam čisto vest so mi rekli oz rekel področni direktor,da kamere pač ne posnamejo vsega.Halooo kako me pa lahko obdolžijo po krivem če nimajo dokaza.?In ker so me izdali živci sem odšla v stalež.Ko sem imela dva dni staleža,me je klical direktor in mi rekel naj pridem delati,ker bo v četrtek gužva.A bi vi poklicali nekoga,ki krade nazaj v službo?Jaz ne bi!!!!!Skratka nisem samo jaz letela na enak način ampak tudi sodelavka in še več jih bo katerim bodo umazali ime.Samo jaz bom zadevo dala v javnost tokrat jim ne bom pustila ker se gre za moje ime.Nisem tatica in nikoli ne bom! Upam da ni dvakrat objavljen podoben post,ker mi ga ni šlo poslati prvič


Za blagajničarko1 ne vem jaz pa definitivno bom zato bi mi pomoč prav prišla.

V gornjem tekstu je skopiran mail, katerega bodo brali v ponedeljek, Aljančičeva, Debeljak in Sadar.
Potrebujemo še samo naslov poslovalnice, da bodo omenjeni lahko brali to temo in ustrezno ukrepali.
Zelo domiselno, zato ni potrebno pisat na upravo, samo sindikate seznanit. Vaša uprava, pa tako ima moj e-mail, za morebitne nejasnosti te teme.

HM Mercator, Ulica Eve Lovše 1, Maribor.

HM Mercator Tabor
Ulica Eve Lovše 1
2000 Maribor

To je naslov

No to sem ravno dobila na mail,ko sem prosila za pravni nasvet odvetnika.

Dejansko stanje:
V službi so me obdolžili kraje, da sem v eni trgovini vnovčila mercatorjeve pike kar ni res niti mi niso dokazali le govorice so bile kot so povedali šefi.sedaj sem ostala brez službe in z umazanim imenom

kaj narediti

Spoštovani,

v vašem primeru gre za šikaniranje na delovnem mestu oziroma t.i mobing, kar po veljavnih predpisih velja za eno izmed ostalih vrst kaznivih dejanj po Kazenskem zakoniku, za kar je zagrožena tudi zaporna kazen. V tem primeru lahko podate kazensko ovadbo zoper osebo oziroma osebe, ki so to stanje povzročile.

Možna pa je tudi prijava na inšpektorat za delo in seveda tožba na delovno sodišče. Za tožbo na delovnem sodišču je čas 30 dni od prenehanja zaposlitve.

Lep pozdrav!


Zadeva zaključena. Sedaj imajo zgoraj navedeni vodilni naslov in verjamem, da bodo moj g – mail brali in ustrezno ukrepali, da se zadeva razjasni in o morebitni krivdi poslovodkinje sproži disciplinski ali morda kazenski postopek. V kolikor ne bo odziva, bomo akcijo nadaljevali in stopnjevali do konca.


Zadeva zaključena. Sedaj imajo zgoraj navedeni vodilni naslov in verjamem, da bodo moj g – mail brali in ustrezno ukrepali, da se zadeva razjasni in o morebitni krivdi poslovodkinje sproži disciplinski ali morda kazenski postopek. V kolikor ne bo odziva, bomo akcijo nadaljevali in stopnjevali do konca.[/quote]

Popravek; zoper glavno blagajničarko, ne po poslovodkinjo…

vilid…spoštovanja vredno, da si se odločil za ta korak (mail)…upam, da bodo zadevo rešili

verjamem, da sama ne bi ničesar dosegla, ampak ker je več takih, morajo stopiti skupaj

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Don't cry, just say "f°ck you" and smile ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

če ne poznaš, pa ne govori.

Sva se z Vilid-om še malo potrudila in sva vso zadevo pravkar posredovala še Sindikatom Mercatorja. Imajo dva. Ni vrag, da ne bodo odreagirali na tako nečedne zadeve…

Zaposleni se ne bi se smeli bati, a še kako dobro veva kako je danes s tem! In dokler delodajalec čuti to bojazen zaposlenih tako dolgo triumfira, žal…Izhajava pa iz lastnih izkušenj.

Srečno v upanju na premik!

Sva se z Vilid-om še malo potrudila in sva vso zadevo pravkar posredovala še Sindikatom Mercatorja. Imajo dva. Ni vrag, da ne bodo odreagirali na tako nečedne zadeve…

Zaposleni se ne bi se smeli bati, a še kako dobro veva kako je danes s tem! In dokler delodajalec čuti to bojazen zaposlenih tako dolgo triumfira, žal…Izhajava pa iz lastnih izkušenj.

Srečno v upanju na premik![/quote]

PRIDNA STA.

Sva se z Vilid-om še malo potrudila in sva vso zadevo pravkar posredovala še Sindikatom Mercatorja. Imajo dva. Ni vrag, da ne bodo odreagirali na tako nečedne zadeve…

Zaposleni se ne bi se smeli bati, a še kako dobro veva kako je danes s tem! In dokler delodajalec čuti to bojazen zaposlenih tako dolgo triumfira, žal…Izhajava pa iz lastnih izkušenj.

Srečno v upanju na premik![/quote]

PRIDNA STA.[/quote]

Hvala; skupaj smo močnejši:))) Škoda, da se tega premalokrat zavedamo…Pol bi delodajalci malo drugače gledali na zaposlene!

New Report

Close