Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Mobilne podatke racunali, preno je bil izklopljen

Mobilne podatke racunali, preno je bil izklopljen

Ima kdo podobno izkusnjo mogoce s telekomom – prejsnji mesec sem bila v Rusiji in sem si ze na Brniku izklopila mobilne podatke. Po parih dneh tam dobim sms, da sem porabila vse dovoljene mobilne podatke do limita. Kako je to mozno, ce sem imela ves cas izklopljene. A je kaksna for glede tega? Seveda je racun sedaj temu primeren. Ali se splaca, da reklamiram racun, mislim a ima sploh smisel? Hvala.

Tile pametni telefoni se kar naprej nekaj povezujejo in posodabljajo. Je težko vse izklopiti. Če nočeš nobenega prenosa, je najbolje vklopiti letalski način.

jaz v tujini izklopim mobilne podatke, zaprem vse aplikacije in še nikdar nisem dobila pri njih nobene tovrstne postavke na računu.
piši na info mail in jih vprašaj, kaj se je v resnici zgodilo.

__________________________________________________ °°° Stay Hungry, Stay Foolish °°° [url]https://www.youtube.com/watch?v=JJ9IX4zgyLs [/url] ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Mah, verjetno se ti je kakšna aplikacija posodabljala ali več aplikacij. Jaz sem na svojem androidu recimo opazila, da imam izklopljene mobilne podatke, se mi pa nekaj nalaga – na ekranu zgoraj je bila ta puščica, ki je kazala, da nekaj lowda.
In dejansko so se mi posodabljale aplikacije, čeprav sem imela izklopljeno.

Jaz bi najraje kupila en telefon, ki ni pametni telefon. Samo se bojim, da bi potem pa ogromno seval, če ni najnaprednejši … Če bi mi nekdo zagotovil, da nič več ne seva kot ti smartphoni, bi si kupila enega takšnega in se smartphona še dotaknem ne več …


Pozdravljeni, glede na to, da ste prejeli obvestilo oziroma alarm, da ste že dosegli limit za prenos podatkov v tujini, je bil prenos podatkov z vašega telefona izvršen. Če se na internet niste povezovali vi, se je prenos podatkov z vašega telefona vršil samodejno zaradi nastavitev na telefonu. Limit prenosa podatkov imate nastavljen na 60 EUR. Limit lahko zvišate ali znižate. Več o tem si lahko preberete na http://ts.si/ca4xe. LP, Aljoša

Juhu, pa nazaj v jamo živet. Človk ne more verjet. Veš kko pravijo. Pametn se ob ognju pogreje, butec pa opeče.

Juhu, pa nazaj v jamo živet. Človk ne more verjet. Veš kko pravijo. Pametn se ob ognju pogreje, butec pa opeče.
[/quote]

Meni je tehnologija začela iti na živce, še bolj mi gre pa na živce to potrošništvo, ker vsake 3 dni dajo ven nov telefon. Mi je že dolgčas in imam en smartphone, ki je bolj osnoven. Ker ne rabim. Res ne. In ko človek dojame, da ne rabi tega … meni je prav fajn.

Hvala za odgovor, vendar nimam pojma da bi imela kaj vklopljeno, da se samo posodablja. Na appstoru imam se vedno vse aplikacije za posodobit. Pa mozu se je zgodilo enako.

Če prekiniš prenos podatkov se nič ne posodablja ker v telefonu ni programa ki bi to dopuščal razen posodobitev preko wifija. Ali si po pomoti omogočila prenos nisi pa prva ki se je to zgodilo. Na srečo je EU toliko pritisnila na njih da je sedaj omejitev 60 € drugače bi lahko sedaj stanovanje ali pa avto prodajala.

O tem je bilo govora ze poleti. Poisci temo, ima podoben naslov kot tvoja. V tisti temi so ugotavljali, da se preklop med omrezji (3G / 4G) belezi kot poraba podatkov. Naj bi se dalo temu izogniti tako, da izklopis avtomaticno iskanje prednostnega omrezja.

Sem se nekaj let nazaj ustavila v eni izmed A1 poslovalnic, ker sem želela informacije o porabi v tujini (včasih se je videla tujina z zamikom). Se spravi gospod svetovalec na njihov računalnik, dam številko in nato ves, toliko da ne zgrožen precej arogantno odvrne, ja, gospa, vi pa imate bob. Vi ste se odločili, da hočete nizko naročnino in nizke stroške in za to ceno vam pač ne pripada storitev svetovanja. Pokličite v Indijo ali pa poglejte na internet. No, čeljust do tal nad odnosom, sem pa vseeno doma odprla moj bob storitev. Od takrat vse nadziram sproti. Ob upoštevanju navodil še nikoli nisem imela nobene porabe ne v gostovanju in ne izven območja EU. Takole piše na njihi strani (in ne vem, zakaj na to ne opozorijo vsi operaterji in njihovi velecenjeni svetovalci, ko jih pokličeš za nasvet?)

kako preprečiti nepričakovane stroške v gostovanju?
najlažji način za preprečitev nepotrebnih stroškov je ročni izklop prenosa podatkov v gostovanju na tvojem mobilnem telefonu oz. sprememba izbranega omrežja na 3G. kljub temu, da prenosa podatkov nimaš vklopljenega, lahko pride do samodejnega prenosa manjše količine podatkov. to se pojavi zaradi uvedbe LTE omrežja in njegovega delovanja, ta prenos pa se odšteje od zakupljene količine in zaračuna v skladu s cenikom izbranega paketa. v EU/EEA gostovanju ti stroški sicer niso veliki, v gostovanju v drugih državah pa to lahko nanese višji znesek.

v kolikor prenosa podatkov v gostovanju ne želiš uporabljati, ti svetujemo, poleg blokade prenosa v gostovanju, tudi spremembo izbranega omrežja iz LTE na 3G. samo tako si lahko zagotoviš, da tvoj telefon podatkov ne bo prenašal in preprečiš nastanek neželenih stroškov.

izbira blokade prenosa med gostovanjem:
IOS: Settings > Mobile Data Options > Data Roaming > OFF
Android: Nastavitve > Povezave > Mobilno omrežje > Podatkovno gostovanje > Vklop/izklop*

izbira omrežja:
IOS: Settings > Mobile Data > Mobile data options > Voice & Data > 3G
Android: Nastavitve > Povezave > Mobilno omrežje > Prednostno omrežje > 2G/3G*
nastavitve telefonov različnih blagovnih znamk, ki uporabljajo operacijski sistem Android, se lahko razlikujejo.


Pozdravljeni, glede na to, da ste prejeli obvestilo oziroma alarm, da ste že dosegli limit za prenos podatkov v tujini, je bil prenos podatkov z vašega telefona izvršen. Če se na internet niste povezovali vi, se je prenos podatkov z vašega telefona vršil samodejno zaradi nastavitev na telefonu. Limit prenosa podatkov imate nastavljen na 60 EUR. Limit lahko zvišate ali znižate. Več o tem si lahko preberete na http://ts.si/ca4xe. LP, Aljoša
[/quote]

Gospod svetovalec, ker ste se že oglasili v tej temi, pa vi imate navodila o tem, kako preprečiti neželen prenos podatkov na spletni strani za vaše naročnike? Meni se ne da iskat, vi pa lahko tudi tukaj za v bodoče svetujete strankam, kako preprečiti neprijetne račune za storitve, ki jih niso želeli in pričakovali. Bi rekla, da bi se za takšne nastale stroške dalo tudi s tožbami, ker prav gotovo se da dokazati, da uporabnik ni dolžan poznati razlike med temi Gji. Kakšnimi drugimi že, ne rečem, tole pa je v domeni strokovnih razlag in specifičnih navodil.

Imam še vedno Nokia301 na tipke ene 8 let in je za brez neta čist priročen. Celo fotke dela boljš kot ta moj smart.
Ker ne kupujem ravno za 250 in več € gsm za moje potrebe, me mal jezi, ker so delani za tja do dve leti, pol pa že upaš, da bo pač delal občutljivček.
Menda me pa vsaj ne rabi skrbet, da bi blo tko kot pri avtorci, ker imam 30gb, 6gb za eu in 1gb za 34 držav izven eu.
Lahk edin rečem, da pri Nokii telefona skor nisem povohala, no zdej pa kr neki, če druzga ne, pridem na Mon. So koristni, so pa tud potuha.

Meni se občasno zgodi, da opazim izklop wifija, pa se mi sanja ne, kdaj to naredim, ker ga ne ugašam. Ravno danes sem spet opazila. Tako da je vse možno. Ampak vsaj skrbet mi pa res ni treba.

Gospod svetovalec, ker ste se že oglasili v tej temi, pa vi imate navodila o tem, kako preprečiti neželen prenos podatkov na spletni strani za vaše naročnike? Meni se ne da iskat, vi pa lahko tudi tukaj za v bodoče svetujete strankam, kako preprečiti neprijetne račune za storitve, ki jih niso želeli in pričakovali. Bi rekla, da bi se za takšne nastale stroške dalo tudi s tožbami, ker prav gotovo se da dokazati, da uporabnik ni dolžan poznati razlike med temi Gji. Kakšnimi drugimi že, ne rečem, tole pa je v domeni strokovnih razlag in specifičnih navodil.
[/quote]

Navodila za uporabo telefona in navodila za uporabo aplikacij v tem primeru zelo pomagajo;)

Ker ne znate rokovati z elektroniko. Pika! Tudi telefon je treba kdaj pa kdaj temeljito očistiti. Tudi od znotraj, če ni ravno vodoodporen. Pa 100x vam pade na tla, se vsedete nanj, polijete s sokom, vinom, pivom itd…

Navodila za uporabo telefona in navodila za uporabo aplikacij v tem primeru zelo pomagajo;)
[/quote]

Res je, sem jih za povprečnega uporabnika nalepila en post višje od citiranega. Ampak nekateri tudi teh navodil ne razumejo. Recimo, moja mama pri skoraj osemdesetih sigurno ne, ima pa super pameten telefon zaradi dobre kamere, ker pač rada fotografira. Kadarkoli je šla v center iskat informacije ali pomoč, še nikoli ni dobila (povsem) zadovoljive pomoči v telekomovem centru. Na koncu smo ji vedno vse okoli telefona rihtali sami. Pojdite kdaj v kak center, pa ne samo telekomov, večina mladenk z dolgimi nohtki obvlada največ dodajanje sebkov na fb. Da ne bi slučajno imeli predstave, da navodila, ki sem jih lepila gori, poznajo vsi svetovalci na telefonski pomoči telefonskih ponudnikov 🙂 Ne, ne, nikakor ne! Bo dovolj, da vprašate to o izklopu prenosa podatkov. Da pa vprašate kaj to pomeni, če dokupite prenos za tujino, pa bogme bogca, verjetno ve samo peščica tistih, ki bi po službeni dolžnosti morali poznati vsa navodila v nulo. Ampak jih ne, ker je to za ponudnike zaslužek, odpikajo te pa s floskulami kot telekomov svetovalec nekaj višje.

https://med.over.net/forum5/viewtopic.php?t=11134429

https://med.over.net/forum5/viewtopic.php?t=11134429
[/quote]
Hvala.

Ker ne znate rokovati z elektroniko. Pika! Tudi telefon je treba kdaj pa kdaj temeljito očistiti. Tudi od znotraj, če ni ravno vodoodporen. Pa 100x vam pade na tla, se vsedete nanj, polijete s sokom, vinom, pivom itd…
[/quote]

Ja najboljš, da grem kar pod tuš al pa v banji z njim, bo najbl držal 😄
Tečnoba, pika ni klicaj 😂😄
😛

Hja, to je to kar sem že večkrat povedal. Ljudje ste v večini enostavno prezabiti za uporabo najnovejših naprav in storitev in problemi bodo čedalje večji.

Res je, sem jih za povprečnega uporabnika nalepila en post višje od citiranega. Ampak nekateri tudi teh navodil ne razumejo. Recimo, moja mama pri skoraj osemdesetih sigurno ne, ima pa super pameten telefon zaradi dobre kamere, ker pač rada fotografira. Kadarkoli je šla v center iskat informacije ali pomoč, še nikoli ni dobila (povsem) zadovoljive pomoči v telekomovem centru. Na koncu smo ji vedno vse okoli telefona rihtali sami. Pojdite kdaj v kak center, pa ne samo telekomov, večina mladenk z dolgimi nohtki obvlada največ dodajanje sebkov na fb. Da ne bi slučajno imeli predstave, da navodila, ki sem jih lepila gori, poznajo vsi svetovalci na telefonski pomoči telefonskih ponudnikov 🙂 Ne, ne, nikakor ne! Bo dovolj, da vprašate to o izklopu prenosa podatkov. Da pa vprašate kaj to pomeni, če dokupite prenos za tujino, pa bogme bogca, verjetno ve samo peščica tistih, ki bi po službeni dolžnosti morali poznati vsa navodila v nulo. Ampak jih ne, ker je to za ponudnike zaslužek, odpikajo te pa s floskulami kot telekomov svetovalec nekaj višje.
[/quote]

Vsaka stvar pride z navodili. Pametni telefoni s kar obsežnimi. Pri kosilnici npr piše, da ne smeš stati/hoditi pred njo, ko je prižgana, pa se nam to normalno zdi. Je treba prebrati, preizkusiti.
Včasih so Applove trgovine zaračunavale inštrukcije rokovanja z njihovimi napravami. Ne vem ali še računajo ali ne, vem pa da imajo delavnice na to temo.
Da bi pa vsi prodajalci poznali vse lastnosti izdelkov, ki jih prodajajo je pa kar malo utopična želja.
Sama imam s Telekomom zelo dobre izkušnje in so odgovorili še na vsa moja vprašanja.

PS: A mladenke s kratkimi nohti bi bolje poznale delovanje prenosa podatkov?

Vsaka stvar pride z navodili. Pametni telefoni s kar obsežnimi. Pri kosilnici npr piše, da ne smeš stati/hoditi pred njo, ko je prižgana, pa se nam to normalno zdi. Je treba prebrati, preizkusiti.
Včasih so Applove trgovine zaračunavale inštrukcije rokovanja z njihovimi napravami. Ne vem ali še računajo ali ne, vem pa da imajo delavnice na to temo.
Da bi pa vsi prodajalci poznali vse lastnosti izdelkov, ki jih prodajajo je pa kar malo utopična želja.
Sama imam s Telekomom zelo dobre izkušnje in so odgovorili še na vsa moja vprašanja.

PS: A mladenke s kratkimi nohti bi bolje poznale delovanje prenosa podatkov?
[/quote]
Bore malo bi koristilo tudi branje navodil, ker jih ne bi razumeli.

rusi pač ne marajo američanov…

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ·uʍop əpısdn əɥʇ Obožujem rdečo zvezdo, pijem Heineken. Iä! Iä! Cthulhu fhtagn! Gosturnca u solat še ni konc sveta.


Bore malo bi koristilo tudi branje navodil, ker jih ne bi razumeli.
[/quote]

Drži, pa še navodila se spreminjajo z nadgradnjami sistemov.

New Report

Close