Najlepše mesto na svetu
Se strinjam s teboj, da se je center mesta precej polepšal, po drugi strani pa se je zaradi motoriziranosti in dovoljeneg aprometa z osebnimi vozili še vedno preveč globoko v center mesta tudi marsikaj poslabšalo – za seboj imam 30 let življenja v enem izmed lepših mirnejših predelov Ljubljane, v hiši, ne blok -sedaj cca 17 km izven Ljubljane – ljubi mir, spalna ulica, – ne zamenjam več za ljubljanski smog, ljubljansko meglo ob Barju in za smrad s smetišča z Barja, sploh v poletnih mesecih, ko kemikalije delujejo in je smrad s smetišča nemogoč. Hujši od gnojnice na naših okoliških njivah 🙂
Ko bo morda enkrat tako, kot na Dunaju, ko so omogočili javni prevoz po izjemno ugodnih cenah ( prav vzpodbujajo k temu, in ada so tudi letne delavske vozovnice izjemno ugodne, pa jasno vlakovni vozni park posodobljen, pa bus trase speljane malo ven iz gneče) in da se ljudje z avtomobili ne vozijo v center mesta na delo, kar povzroča kolaps), potem bo Ljubljana res evropsko mesto.
Se strinjam s teboj, da se je center mesta precej polepšal, po drugi strani pa se je zaradi motoriziranosti in dovoljeneg aprometa z osebnimi vozili še vedno preveč globoko v center mesta tudi marsikaj poslabšalo – za seboj imam 30 let življenja v enem izmed lepših mirnejših predelov Ljubljane, v hiši, ne blok -sedaj cca 17 km izven Ljubljane – ljubi mir, spalna ulica, – ne zamenjam več za ljubljanski smog, ljubljansko meglo ob Barju in za smrad s smetišča z Barja, sploh v poletnih mesecih, ko kemikalije delujejo in je smrad s smetišča nemogoč. Hujši od gnojnice na naših okoliških njivah 🙂
Ko bo morda enkrat tako, kot na Dunaju, ko so omogočili javni prevoz po izjemno ugodnih cenah ( prav vzpodbujajo k temu, in ada so tudi letne delavske vozovnice izjemno ugodne, pa jasno vlakovni vozni park posodobljen, pa bus trase speljane malo ven iz gneče) in da se ljudje z avtomobili ne vozijo v center mesta na delo, kar povzroča kolaps), potem bo Ljubljana res evropsko mesto.
[/quote]
Še povezava:
Se strinjam s teboj, da se je center mesta precej polepšal, po drugi strani pa se je zaradi motoriziranosti in dovoljeneg aprometa z osebnimi vozili še vedno preveč globoko v center mesta tudi marsikaj poslabšalo – za seboj imam 30 let življenja v enem izmed lepših mirnejših predelov Ljubljane, v hiši, ne blok -sedaj cca 17 km izven Ljubljane – ljubi mir, spalna ulica, – ne zamenjam več za ljubljanski smog, ljubljansko meglo ob Barju in za smrad s smetišča z Barja, sploh v poletnih mesecih, ko kemikalije delujejo in je smrad s smetišča nemogoč. Hujši od gnojnice na naših okoliških njivah 🙂
Ko bo morda enkrat tako, kot na Dunaju, ko so omogočili javni prevoz po izjemno ugodnih cenah ( prav vzpodbujajo k temu, in ada so tudi letne delavske vozovnice izjemno ugodne, pa jasno vlakovni vozni park posodobljen, pa bus trase speljane malo ven iz gneče) in da se ljudje z avtomobili ne vozijo v center mesta na delo, kar povzroča kolaps), potem bo Ljubljana res evropsko mesto.
[/quote]
Za to pa ni 10{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} provizij, sam kaj ko Ljubljančom ne nese tako daleč.