Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Nesreča s kolesarjem.

Nesreča s kolesarjem.

Stojim pred semaforjem, tretji v vrsti, iz stranske pridrvi rekreativni kolesar na specialki in se mi zaleteli v bok vozile. Vrata udrta, kolo zviti. Kolesar se začne dreti da ni imel prostor zaviti iz stranske cesta in da naj plačam škodo, ker bo drugače poklical policijo. Odvrnil sem da jo bom jaz. Policija pride, policist stopi do mene in reče da bolje  plačam škodo, ker če bom šel pred sodnika, da bom avtomatsko kriv, ker je udeleženec kolesar in da sodniki velikokrat niti ne pogledajo zapisnika. Kaj lahko pričakujem.

daj si še kaj izmisli no

v stoječ avto se ti je kolesar zabil, pa bi bil ti kriv?

šef se je odzadaj s kolesom zabil v tovornjak, se onesvestil, peljali so ga v bolnico, pa plačilni nalog je dobil

 

razen če si stal tam, kjer ne bi smel stat

Kdo je stal? Ti. Kaj šele če bi se premikal. V bistvu, te je izzsilil iz stranske ceste. Karikirano rečeno je šel “v steno”. Kriv je on. Odnesel jo je odlično, ker bi ti lahko (če malo spremenimo situacijo), zapeljal tik pred avto, ko bi vi na  (predvidevam) zeleni speljali, in bi ga povozil do smrti. Jz bi se pravdal, iz principa, če bodo kej cmokali.

je kolesar imel zeleno, če je križišče semaforizirano!?

Se to mi je čudno, ker sem stal na glavni cesti pred semaforjem. Ne vem zakaj tak komentar policista. Me vseeno malo skrbi, ker je imel podoben slučaj z pešcem . Pozimi  je šel delavec Telekoma ,mimo njegove avtomobila, ker ni bilo prostora je lezel čez kup snega in padel pod avto. Prijavil ga je čez dva dni, zlagal se je da ga je sodelavec zadel z avtomobilom. Sodnica odločila da je kriv, kazenske točke , denarna kaze in tožba za odškodnino.

Odgovor na objavo uporabnika
Ne zastopim, 23.04.2023 ob 11:10

Stojim pred semaforjem, tretji v vrsti, iz stranske pridrvi rekreativni kolesar na specialki in se mi zaleteli v bok vozile. Vrata udrta, kolo zviti. Kolesar se začne dreti da ni imel prostor zaviti iz stranske cesta in da naj plačam škodo, ker bo drugače poklical policijo. Odvrnil sem da jo bom jaz. Policija pride, policist stopi do mene in reče da bolje  plačam škodo, ker če bom šel pred sodnika, da bom avtomatsko kriv, ker je udeleženec kolesar in da sodniki velikokrat niti ne pogledajo zapisnika. Kaj lahko pričakujem.

Čakaj malo, stal si v vrsti pred semaforjem in to tako, da si “zapiral” uvoz/izvoz iz stranske ulice?

Imel nesrečo, se mi je nekdo zaletel v rit , ko je moje vozilo stalo. Ker se nisva dogovorila, poklicala policijo. Dobil kazen in se pritožil. Sodnico za prekrške prašal zakaj sem kriv, če sem stal, je odgovorila “Da če me ne bi bilo tam , se on nebi mogel zaleteti vame.”

No, ja, poznam primer, ko se je kolesarcek odlocil voziti po cesti kljub temu, da je ob tej cesti tudi kolesarska. Voznik avtomobila mu je trobil, kolesarcek sikal, voznik avtomobila ustavil, sta se skregala (bebo pac ni dojel, da nima kaj iskat na cesti, ce ima kolesarsko poleg), slucajno pride mimo policija, kolesarcek dobi mastno kazen. Ce delas prekrsek, si lahko na zlati specialki, pa bos pac ti kriv. Tako da ce je tale tvoj kolesarcek v prekrsku, nimas kaj cvikati.

Odgovor na objavo uporabnika
Poznam, 23.04.2023 ob 11:43

Imel nesrečo, se mi je nekdo zaletel v rit , ko je moje vozilo stalo. Ker se nisva dogovorila, poklicala policijo. Dobil kazen in se pritožil. Sodnico za prekrške prašal zakaj sem kriv, če sem stal, je odgovorila “Da če me ne bi bilo tam , se on nebi mogel zaleteti vame.”

Ja, ce si stal na voznem lasu obvoznice, ker se ti ni dalo pravočasno zapeljati na izvoz, si bil ti kriv, jasno.

NE se dat, dovbrga odvetnika si dobod…

če veš da nisi kriv po pravilih, ne plačuj nič.  samo pošteno oceni stvar. jaz ne razumem kako je bilo. dejstvo je da je kolesar enako udeleženec v prometu in je dolžan spoštovati predpise in pravila –  ni tu kaj ,da si sme kot kolesar vse privoščiti, ker je kolesar. To ne gre in ne drži.

Pač ne razumem situacije kakšna je bila iz tvojega opisa – v glavnem pošteno oceni stvar skladno s pravili – če nisi kriv ne plačuj nič. in se tudi ne boj sodnika kar tako.

Tiste da nekje nekoga ne bi bilo so pa neumne – ker vsakdo ima pravico in svobodno voljo biti nekje, če je tam skladno s prometnimi pravili –  če ni pač je odgovoren.

 

 

POSLEDICA FEMINIZACIJE SODSTVA.

Ženske se ne bi smele zaposlovati v sodstvu zaradi nezmožnosti doseganja zadnje stopnje moralnega razvoja po Kohlbergu.

Enako velja za ženske na vodilnih položajih. Vse gre v maloro.

Idiot. Najbrž si brez žene.

Odgovor na objavo uporabnika
Hjkhh, 24.04.2023 ob 16:23

Idiot. Najbrž si brez žene.

Priznani harvardski profesor dr. Lawrence Kohlberg je imel prav, ko je dopolnjeval Piagetovo lestvico moralnega razvoja.

Ženske niso za pravno sfero in ne smejo biti sodnice. Ne gre za seksizem, ampak golo dejstvo, da ženske ne dosegajo zadnjega stadija moralnega razvoja, ki je v sodni praksi ključnega pomena.

Tipičen primer ženskega razsojevanja je od uporabnika zgoraj, kjer mu je sodnica očitala krivdo, ker je bil v trenutku tam kjer je pač dovoljeno in se je kolesar zabil vanj. Babja pamet skregana z zdravim razumom.

Morebiti nam bo lažje razumeti zakaj današnji moški težko najde normalno žensko za skupno življenje.

O problematiki ženskega mentalnega sklopa je pisal tudi eden najboljših pravnikov in tudi predavatelj na Harvardu, dr. Boštjan M. Zupančič.

Da ne omenjam pokojnega psihiatra dr. Ruglja in njegovih ugotovitev glede žensk.

V času politične korektnosti in liberalnega fašizma je treba biti pogumen in točno pokazati kje leži problem.

Ženske sodnice, ženske vzgojiteljice, ženske učiteljice, ženske v politiki (samo poglejte Fajoinovo ali Uršulo…)… v skupen propad.

Bodite strpni do kolesarjev. Kolesarjem pa, kjer je kolesarska steza, jo tudi uporabljajte.

 

Odgovor na objavo uporabnika
razpad sodstva, 24.04.2023 ob 16:18

POSLEDICA FEMINIZACIJE SODSTVA.

Ženske se ne bi smele zaposlovati v sodstvu zaradi nezmožnosti doseganja zadnje stopnje moralnega razvoja po Kohlbergu.

Enako velja za ženske na vodilnih položajih. Vse gre v maloro.

Ja seveda. Dobro vidimo kam pelje moški princip. Iz vojne v vojno, iz krize v krizo.

Pa mimogrede, inteligenca se deduje izključno po ženski strani. Tvoja teorija pade 10 m pod zemljo. #Googleit.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 2242, 24.04.2023 ob 16:52

Priznani harvardski profesor dr. Lawrence Kohlberg je imel prav, ko je dopolnjeval Piagetovo lestvico moralnega razvoja.

Ženske niso za pravno sfero in ne smejo biti sodnice. Ne gre za seksizem, ampak golo dejstvo, da ženske ne dosegajo zadnjega stadija moralnega razvoja, ki je v sodni praksi ključnega pomena.

Tipičen primer ženskega razsojevanja je od uporabnika zgoraj, kjer mu je sodnica očitala krivdo, ker je bil v trenutku tam kjer je pač dovoljeno in se je kolesar zabil vanj. Babja pamet skregana z zdravim razumom.

Morebiti nam bo lažje razumeti zakaj današnji moški težko najde normalno žensko za skupno življenje.

O problematiki ženskega mentalnega sklopa je pisal tudi eden najboljših pravnikov in tudi predavatelj na Harvardu, dr. Boštjan M. Zupančič.

Da ne omenjam pokojnega psihiatra dr. Ruglja in njegovih ugotovitev glede žensk.

V času politične korektnosti in liberalnega fašizma je treba biti pogumen in točno pokazati kje leži problem.

Ženske sodnice, ženske vzgojiteljice, ženske učiteljice, ženske v politiki (samo poglejte Fajoinovo ali Uršulo…)… v skupen propad.

Bodite strpni do kolesarjev. Kolesarjem pa, kjer je kolesarska steza, jo tudi uporabljajte.

 

Pa nismo vedeli, da sta putin in zelenski tudi zenski, vemo eno vec, hvala vam za razsvetlenje 😂

Ja, žal je pri nas tako, da je kolesar, pa naj bo še tak kreten, vedno tisti šibkejši udeleženec v prometu, zato je v veliki večini krivda pripisana avtomobilistu. Ker kao mora on biti bolj pazljiv na šibkejše udeležence v prometu. Sodelavcu se je en kreten s kolesom zabil v vrata (pravokotno na avto), ker je namesto stop znaka, ki ga je imel na kolesarski stezi, ki prečka cesto, užgal vaša direkt v avto. Vsi so sodelavcu svetovali, da naj sam poravna škodo in še plača neko malenkost kolesarju. Ker ni vredno, ker sodniki in že prej policija hitro zaključijo, da je kriv avtomobilist, ker ni predvideval vnaprej takšnega kretena. Nekako enako, kot tisto, da si itak sam kriv, ker nisi prilagodil vožnje razmeram na cesti (pa nima veze, da je bila cesta v totalnem razsulu). Saj kdaj kakšen se še gre pravdat na sodišče, samo večina nima ne živcev ne volje, še manj pa denarja za to. Zato pa je tako, kot je. Jaz sem si zato montiral kamero. Ne pričakujem, da bo ne vem kaj boljše, ampak malo pa bo že pomagala. Če ne drugje, pa pri zavarovalnici.

Odgovor na objavo uporabnika
Sirinkov, 24.04.2023 ob 18:47

Ja, žal je pri nas tako, da je kolesar, pa naj bo še tak kreten, vedno tisti šibkejši udeleženec v prometu, zato je v veliki večini krivda pripisana avtomobilistu. Ker kao mora on biti bolj pazljiv na šibkejše udeležence v prometu. Sodelavcu se je en kreten s kolesom zabil v vrata (pravokotno na avto), ker je namesto stop znaka, ki ga je imel na kolesarski stezi, ki prečka cesto, užgal vaša direkt v avto. Vsi so sodelavcu svetovali, da naj sam poravna škodo in še plača neko malenkost kolesarju. Ker ni vredno, ker sodniki in že prej policija hitro zaključijo, da je kriv avtomobilist, ker ni predvideval vnaprej takšnega kretena. Nekako enako, kot tisto, da si itak sam kriv, ker nisi prilagodil vožnje razmeram na cesti (pa nima veze, da je bila cesta v totalnem razsulu). Saj kdaj kakšen se še gre pravdat na sodišče, samo večina nima ne živcev ne volje, še manj pa denarja za to. Zato pa je tako, kot je. Jaz sem si zato montiral kamero. Ne pričakujem, da bo ne vem kaj boljše, ampak malo pa bo že pomagala. Če ne drugje, pa pri zavarovalnici.

Kolegici se je zgodilo enako.

Kolesar je peljal po kolesarski, ignoriral stop znak se zaletel v kolegičin avto, ki je peljal po cesti, točno v sopotnikova vrata.

Se nista mogla dogovoriti in sta klicala policijo.

Kolesar je dobil kazen, ni upošteval prometnega znaka.

 

Glede na to, da ste tako pameten kar se kolesarskih poti tiče, poglejte malce koliko sprehajalcev, mamic z vozički, folka, ki se rola ob njih pa tečejo psi, ki niso sploh na povodcih. No tak primer sem imel tudi sam, ker sem “kolesarček” kakor nas vi ljubkovalno nazivate. Se je pa en lušten kužek, ki ni bil na povodcu in je tekel ob deklici, ki je rolala, zagnal ravno meni pod prvo kolo. Posledice so bile zlomljena klučnica, tri zlomljena rebra, da se o odrgninah niti ne pogovarjamo. Tako, da sem pogruntal, da sem bolj varen na cesti, kot pa na kolesarski stezi. Sem pa vesel, da je vsak dan več obzirnih voznikov, kot tudi kolesarjev. Več kot nas kolesari, bolj smo potem tudi obzirni do drugih, ko smo sami v avtomobilih. Vas lepo pozdravlja kolesarček.

ODVETNIK! SAMO TAKO BOS DOKAZAL NEDOLŽNOST.

Kolesarja pa drugič zvleč za avto in ga nauči kozjih molitvic, če razumeš!?? Priloznost zamujena, zal.

Da mi prleti v avto, zjebe pleh, pa povrhu se grozi….ga na licu mesta namlatim, kot malega cigota!

Vem, da je stara tema…

 

Ampak če je avtor stal na cesti v koloni, pred semaforjem, mu to ne daje pravice, da obstoji na cesti tam, kjer je nesemaforizirano drugo križišče ali priključek. In če je iz stranske ulice pripeljal kolesar in se mu zaletel v bok, je avtor stal narobe, je zapiral uvoz/izvoz na ta priključek. Za tako napako so na izpitih metali.

 

Krivda je kar deljena, kolesar, ker ni ustavil (predvidevam, da je imel znak), avtpr pa, ker je stal tam, kjer sploh ne bi smel.

Torej se po tvoje pred semaforjem ne sme več stati, ali kako, strinjam se da ima voznik problem če stoji na rumenem črtkanem polju pred prehodom za pešce kateri je namenjen vožnji vozil iz stranske na glavno cesto, v nobenem drugem primeru pa nu kriv.

Žal je res, da kolesar ni nikoli nič kriv.  Tudi kazen, za vožnjo čez rdečo, ali po napačni strani dobijo kolesarji zelo redko.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 9770, 23.04.2024 ob 09:54

Torej se po tvoje pred semaforjem ne sme več stati, ali kako, strinjam se da ima voznik problem če stoji na rumenem črtkanem polju pred prehodom za pešce kateri je namenjen vožnji vozil iz stranske na glavno cesto, v nobenem drugem primeru pa nu kriv.

Nikoli ne smeš ustaviti tako, da zapiraš priključek na cesto. Ustaviš v kolini pred priključkom.

New Report

Close