novi TV ze drugic na servisu!
mi imamo Phillipsovega že toliko časa, pa dela kot urca…
drugače pa je res tako, da ga boš morala dajati na servis, dokler ne bo popravljen v redu, ali dokler ti ne preteče grancija.
problem je lahko tudi v serviserju… pripelješ aparat, kao ti ga popravijo, prideš domov in ne dela, ga pelješ spet nazaj, in zgodba se ponovi 100x. serviserji na tak način služijo, ker jim itak plača pač firma (v tem primeru phillips).
Midva sva lani dala za Philipsov tv 200000 sit in nama je po 3 denh nekaj začelo piskat ,dala sma ga na servis pa isto.Nato sem poklicala uvoznika in zahtevala novega ,kajti to ni bil mali denar.Prišli so po njega in midva sva šla iskat v Merkur novega -istega,saj denarja ne vračajo Toliko iz moje strani
Če je TV mlajši od 6 mesecev lahko uveljavljata “stvarno napako” in v tem primeru vama pripada nov. Bolj točno si poglej še v zakonu.
Trgovci se ponavadi delajo neumne in trdijo, da če je v garanciji, ti ne pripada nov, ampak ga pač voziš popravljat. Larifari.
Drugače sem se pa jaz tudi že nasrala s Philipsom. Ne maram več njihove TV, pa če mi jo zastonj dajo.