Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Peticija steršev šoloobveznih otrok

Peticija steršev šoloobveznih otrok


Kaj po tvoje človek ne smo povedati svojih izkušenj ker niso tekšne kot so tvoje? Nisem nič takega rekla nič da kdo laže ali ne pač pa da so tudi pristopi učiteljiv različni.
No iz tega jaz lahko potegnem samo to da ni vse samo na ministrstvu pač pa tudi na šolah, ki imajo kar nekaj manevra pa ga nekatere bolj druge manj izkoristijo.


Kaj po tvoje človek ne smo povedati svojih izkušenj ker niso tekšne kot so tvoje? Nisem nič takega rekla nič da kdo laže ali ne pač pa da so tudi pristopi učiteljiv različni.
No iz tega jaz lahko potegnem samo to da ni vse samo na ministrstvu pač pa tudi na šolah, ki imajo kar nekaj manevra pa ga nekatere bolj druge manj izkoristijo.
[/quote]
Kakšen manever? Vojaški? Kdo ima manever? Vojaki? In kaj imajo otroci z manevrom? Učitelji manevrirajo? Res? Kam pa? Pa manevrska struktura, pa manevri vojske, pa… Nehi ženska nehi!


Kakšen manever? Vojaški? Kdo ima manever? Vojaki? In kaj imajo otroci z manevrom? Učitelji manevrirajo? Res? Kam pa? Pa manevrska struktura, pa manevri vojske, pa… Nehi ženska nehi!
[/quote]
Ti se pa v tej temi zelo trudiš diskreditirati določene sodelujoče!
Zakaj?

[img]https://rightcogency.files.wordpress.com/2012/06/unknauthor_problem-cartoon.jpg[/img]
PREDEN GRESTE PODPISOVATI PETICIJO,
POMISLITE PONOVNO, ALI JE RES ŠOLA PROBLEM IN SO UČITELJI PROBLEM?

Tole je pa že postalo folklora. Zaradi parih bedastih staršev, se sedaj vse meče v isti koš. Eto pri nas v letniku imamo tudi tak par, ampak ostalih 40 parov pa nas je povprečnih in na živce mi gre, ko se vedno vsi učitelji izgovarjajo na ta par.
Na vprašanje kaj je bilo in zakaj niso obvestili in uredili, je odgovor ja saj veste, da ne bi bilo spet……pa pismo itak jih imate vsak teden tam, zmenite se, ne pa da nas in naše otroke vznemirjate.
Če je bil kriv, me pokličite, če se vam to zdi prav, če ne, ne. Jokanje učiteljice in dolgi samogovori ravnatelja mi niso lih razvedrilo za popoldan, sploh pa ne tedenska ura za vse ostale učence, ko lahko vsaj takrat kaj pametnega počeli. Ampak ne ravnatelj se vserje, učiteljica razjoče in spet je sklican roditeljski na katerem nas 40 sedi in posluša, 5 komadov si pa razlaga zakone in podoživlja dogodke, ko v vrtcu.

Dajmo se rajši najprej ukvarjat z UN in cilji, saj če bi se le te oklestilo, bi bili (učitelji, učenci in starši) precej bolj zadovoljni. Učitelji bi lahko v šoli utrjevali z otroki, otroci bi ne imeli toliko domačih nalog in nekih butastih projektov, ki so sami sebi namen, staršem pa ne bi bilo potrebno doma učit in vadit z otrokom.


jaz bom peticijo podpisala, čeprav se me v resnici ne tiče več, ker ima najmlajši še par mesecev in potem smo z OŠ v naši familiji zaključili … in čeprav se z vsem naštetim v peticiji ne strinjam. vem pa, da šola taka kot je, ni ok.

ta slikca, ki jo vedno znova limate, predstavlja dve skrajnosti, resnica je pa, kot vedno, nekje vmes.
ne razumem ravno ljudi, ki se konstantno pritožujejo nad x-problemi … ko pa nekdo prevzame pobudo, se izpostavi in pove, da je skrajni čas, da se odpre diskurz … se pa najde kup osebkov, ki pobudnika želi diskreditirat. to, da se govori, pogovarja, pokaže na minuse in išče rešitve … je pa ja nekaj pozitivnega. se ti ne zdi?

zelo zanimivo bo pogledat število podpisanih pod peticijo. vsi ti ljudje si želijo sprememb. kakšne točno bodo, pa ne ve nihče. konstruktivna debata je bila včeraj na popu med pobudniki peticije in ministrom, ki zagotavlja odprto debato med vsemi deležniki. od otrok do akademikov. česa podobnega pri nas še ni bilo in ni pošteno, da se nekateri tako zelo trudite zbanalizirat problem, ki obstaja.

da se kar celo generacijo označuje kot nesposobno in razvajeno .. je pa znak staranja človeka, ki take izjave daje. svet se vrti naprej, vedno se je in vedno se bo in stari so vedno kritizirali mlade. ok, kritizirajte … ampak pustite ljudem, da si tlakujejo pot, po kateri bodo hodili.

__________________________________________________ °°° Stay Hungry, Stay Foolish °°° [url]https://www.youtube.com/watch?v=JJ9IX4zgyLs [/url] ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Dopovej ti to tistim, ki popoldneve presedijo z otroki za zvezki in knjigami, ker njihovo sonce mora biti boljše od sosedovega.
Napisan urnik v 1. razredu, svetuje ena strokovna delavka. Recimo ob 15 prideš domov se do 16, naješ, pospraviš se preoblečeš in si pripraviš vse za učenje, do 16:30 se učiš, nato 5 min odmora, in blablablabla…..6 letnik na urniku, da zmore šolske obveznosti, a ste znoreli?
Nori starši, nori učitelji in nori snovalci UN-jev= nora družba.

Dopovej ti to tistim, ki popoldneve presedijo z otroki za zvezki in knjigami, ker njihovo sonce mora biti boljše od sosedovega.
Napisan urnik v 1. razredu, svetuje ena strokovna delavka. Recimo ob 15 prideš domov se do 16, naješ, pospraviš se preoblečeš in si pripraviš vse za učenje, do 16:30 se učiš, nato 5 min odmora, in blablablabla…..6 letnik na urniku, da zmore šolske obveznosti, a ste znoreli?
Nori starši, nori učitelji in nori snovalci UN-jev= nora družba.
[/quote]

In kdaj bo tale 6 letnik divjal zunaj po dvorišču? Saj veste – predebela mladina, motorika šepa itd itn.
Ob 20:30 mora biti že v postelji, ker gre ob 6ih auf.
Aja pa še knjige za domače branje mora prebrat.

In kdaj bo tale 6 letnik divjal zunaj po dvorišču? Saj veste – predebela mladina, motorika šepa itd itn.
Ob 20:30 mora biti že v postelji, ker gre ob 6ih auf.
Aja pa še knjige za domače branje mora prebrat.
[/quote]

Ja kar tako pa ne bo divjal, to počno divjaki, divjal bo na organiziranih in vodenih treningih, vsaj 4 x tedensko, sicer se mami in oči ne bosta imel s čim hvaliti, saj veste tisto, naš pa je odličnjak in najboljši fuzbaler……… (vstavi poljubno) in že ga vidita na mestu predsednika vlade ali pa v kakem yuventusu…….
S soncem se je treba ukvarjati, da bo doseglo, kar sta oči in mami splanirala.
Saj pravim, odrasli so problem (starši, učitelji, pa strokovni delavci), deca so lih taki, ko smo bili mi.
In pri eačbi: füknjeni starši x füknjen sistem+ füknjeni učitelji=füknjena družba/3 + vsesorte psihičnih bolnikov


Drži.

ne bom tiho

In kdaj bo tale 6 letnik divjal zunaj po dvorišču? Saj veste – predebela mladina, motorika šepa itd itn.
Ob 20:30 mora biti že v postelji, ker gre ob 6ih auf.
Aja pa še knjige za domače branje mora prebrat.
[/quote]

Zakaj spat ob 20:30 in zakaj vstat ob 6ih? Saj ste vendar proti urniku za 6 letnike. Ali ste proti rutini samo takrat, ko vam, mamam. ne paše?

Otrok potrebuje rutino. Tudi za njegov boljši občutek in za občutek varnosti. In potrebuje zadolžitve, tudi 6-letniki. In če to opravi v 20 do 30 minutah, mu za igranje in druženje ostane vsaj 4 ure na dan. In če se v prvih letih ne bo navadil na red in na obveznosti, četudi trajajo samo 20 minut vsak dan, se bo pri 15ih še toliko manj.
Po vsem napisanim vedno bolj vidim, da niso problemi otroci, ampak njihove mame in očetje. Pri kateri starosti boste dovolile svojim otrokom, da se izkažejo? Zakaj jim že od malega vbijate v glavo, da so nesposobni? Se sploh zavedate, da jim to sporočate vsakič, ko se razburjate nad šolo, domačimi nalogami in ko naredite vse za njih?

Zakaj spat ob 20:30 in zakaj vstat ob 6ih? Saj ste vendar proti urniku za 6 letnike. Ali ste proti rutini samo takrat, ko vam, mamam. ne paše?

Otrok potrebuje rutino. Tudi za njegov boljši občutek in za občutek varnosti. In potrebuje zadolžitve, tudi 6-letniki. In če to opravi v 20 do 30 minutah, mu za igranje in druženje ostane vsaj 4 ure na dan. In če se v prvih letih ne bo navadil na red in na obveznosti, četudi trajajo samo 20 minut vsak dan, se bo pri 15ih še toliko manj.
Po vsem napisanim vedno bolj vidim, da niso problemi otroci, ampak njihove mame in očetje. Pri kateri starosti boste dovolile svojim otrokom, da se izkažejo? Zakaj jim že od malega vbijate v glavo, da so nesposobni? Se sploh zavedate, da jim to sporočate vsakič, ko se razburjate nad šolo, domačimi nalogami in ko naredite vse za njih?
[/quote]

Samo za “domače branje” potrebujemo več kot pol ure dnevno. “Domače naloge” nam poberejo vsaj uro do dve psihiranja in joka in stoka. Naš otrok pač ni povprečna pridna pupika ki bi ji prihajalo ob zadovoljevanju učiteljev in njihovih potreb po idealnem lepopisu, barvanju miniaturnih mandal v skladu z barvno lestvico ter kvačkanju rožic za šolski bazar.

Ne strinjam se v vsem s peticijo, se pa strinjam da so potrebne spremembe.
– Ocene naj ostanejo, ker ostalo nima smisla
– matura ni nič takega, kar niso zmogle že generacije in generacije
– npz je res metanje denarja proč
– snovi je preveč, preveč podrobne, premalo utrjevanja
recimo: zgodovina ima preveč enih podrobnih datumov, podatkov. Premalo
utrjevanja.
Ko vprašaš otroka 9. raz, kje smo bili med obema vojnama, nima pojma. Več bi moralo
biti utrjevanja osnov , osvajanja snovi s filmi, pogovori, knjigami, okroglimi mizami,
pogovori o problematiki, osvajanje argumentov… ipd.
– ocene glasbe, likovne, športa tako kot včasih ali pa sploh brez
– več branja, pogovorov
– osvajanje “elektronske pismenosti”

Še to:
– nobenih projektov doma (seminarske, plakati…) To se dela v šoli.
domača naloga je lahko samo pet računov, par stavkov…

Kaj tako travmirate s tem domačim branjem?? Naš je imel prvič domače branje v 4.razredu. Bralna znacka pa ni obvezna.
Če bo pa otrok prebral 3 knjige med šolskim letom, pa mislim, da tudi ne bo konec sveta. Pa krepko bo dvignil povprečje prebranih knjig na familijo.

V primeru, kot ga opisuješ, je policija tista ki rešuje zadeve. Kot pišeš so bila ogrožena življenja in kaj je delalo vodstvo šole, da ni vključilo policije?
Kaj so čakali?
[/quote]

Vseeno je ali se obvesti CSD ali policija, protokol je takšen, da če se obvesti policijo, potem oni še CSD ali pa velja obratno, če se obvesti CSD, le-ta potem kontaktira še policijo.

Naši so imeli domače branje že v vrtcu. Vsak teden so jih poslali domov s 3 knjigami. Za obnovo so jih povedali 5 v celem letu.
V šoli kao ni obvezno, je pa učiteljica cela nadrkana, če ne berejo in jih tipa da vidi potem pa teži otrokom in prikrito staršem na govorilnih. Otrok pa se raje sekira ker mora brat, kot pa ker ga učiteljica drka.

Naši so imeli domače branje že v vrtcu. Vsak teden so jih poslali domov s 3 knjigami. Za obnovo so jih povedali 5 v celem letu.
V šoli kao ni obvezno, je pa učiteljica cela nadrkana, če ne berejo in jih tipa da vidi potem pa teži otrokom in prikrito staršem na govorilnih. Otrok pa se raje sekira ker mora brat, kot pa ker ga učiteljica drka.
[/quote]

Torej je bilo tebi ali možu odveč otroku prebrat 3 knjige na teden. In boh ne daj., da bi otrok doma kdaj prebral kakšno knjigo! Pa ve se prav trudite ustvariti nerazgledane bedake.

Naši so imeli domače branje že v vrtcu. Vsak teden so jih poslali domov s 3 knjigami. Za obnovo so jih povedali 5 v celem letu.
V šoli kao ni obvezno, je pa učiteljica cela nadrkana, če ne berejo in jih tipa da vidi potem pa teži otrokom in prikrito staršem na govorilnih. Otrok pa se raje sekira ker mora brat, kot pa ker ga učiteljica drka.
[/quote]
Kar ti opisuješ, je bralna značka, ki ni obvezna, medtem ko je domače branje obvezno in se znanje otrok o prebrani knjigi preverja s testom.


Tudi jaz se s peticijo 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} ne strinjam. Ne glede na to kaj pišejo pa o ”avtorici” pač gospe ki se je izpostavila in peticijo predstavila, pa se strinjam da je potreben pregled šolskega sistema.
Upam sicer da se pri tem upošteva stroka, pa ne samo akademiki ali politiki, pač pa učitelji, otroški psihologi, … in ne da bi se slepo sledilo nekemu združenju in željem staršev, da se naredi kvalitetn predlog.
– matira in NPZ jaz nimam nič proti eni ali drugi stvari bi bilo pa potrebno vsaj NPZ pripraviti drugače. TJA za 6.razred lani, naloge niso bile kaj dosti usklajene s snovjo ki so jo obravnavali v 4-6 rezredu.
– ocene v šoli mislim da je tudi za otroke to bolj pregledno koliko so se naučili, meni osebno so opisne ocene ki jih imajo 1.in 2.razred naporne. Veliko nekega pisanja starši pa bore malo izvemo iz tega. Ne predstavljam si učitelice naravoslovja ki uči cca 10 oddelkov torej 280 učencev da za vsakega to piše.
– ne vidim pa nobenega plusa pri ocenah za šport, glasbo, likovno.
– domače naloge – ali bi uvedli šolo od 8-16 pa se nekaj ur učijo potem šport, glasba, likovna, pač neka za sprostitev in potem deljanje domače naloge utrjevanje znanja ali pa se domača naloga neredi dome, ne vidim neke velike razlike. Zdi se mi prav da učenci nov ki so jo obravnavali v šoli nato sami obnoviji, tako tidi sami vidijo kaj so razumeli in kaj ne. Vsekakor bi pa moralo biti naslednjo uro dovolj časa da se naloga kvalitetno pregleda in učitelj vidi kaj ni bilo razumljeno, kaj je potrebno na drugačen način razložiti.
– mislim d je snovi preveč, tudi predmetov je preveč in to čez selo OŠ. 9-letka je bila narejena z drugačnim namenom. Sedaj pa se otroci niti ne učijo več branja ker ”ni časa” , stari so 6-let imajo še 90 let pred samo kaj ni časa. V 1. spoznajo črke in zadnji mesec dobijo domov bralne liste 1.9. ko pridejo v 2.razred naj bi brali.

Samo za “domače branje” potrebujemo več kot pol ure dnevno. “Domače naloge” nam poberejo vsaj uro do dve psihiranja in joka in stoka. Naš otrok pač ni povprečna pridna pupika ki bi ji prihajalo ob zadovoljevanju učiteljev in njihovih potreb po idealnem lepopisu, barvanju miniaturnih mandal v skladu z barvno lestvico ter kvačkanju rožic za šolski bazar.
[/quote]

Uf, v kakšnem negativnem kontekstu, pa ne samo v tvojem mejlu so tukaj, prej recimo režimska cvetka in podobne, obravnavani zaenkrat še vedno, večinski, vzgojeni otroci in njihovi starši.

Tebi tudi prihaja, ko se lahko končno takole izraziš?
Kaj bi morali početi s tvojim otrokom, da bi mu prihajalo?
Kaj počneš z njim doma, da mu ob zadovoljevanju tvojih potreb prihaja? Aja, ni treba, dovolj je, da mu prihaja ob zadovoljevanju njegovih potreb

Se ti to res zdi primerna, spoštljiva, komunikacija?

Mislim, si res želimo tega, da bomo vsi na ta način komunicirali, da bomo ja dokazali, da imamo prav?

Zakaj bi pa moral pri športni igri spoštovati pravila, če lahko brcne sošolca.
Zakaj bi pa zanj veljala pravila?
Učitelji športne, kar hitro ločijo otroke, ki so nevzgojeni ali pa razvajeni od pravih hiperaktivcev in učencev s pp in ne boš verjela, kar hitro je zgodba enaka kot pri pisanju in kvačkanju. Čeprav gre za nogomet, čeprav gre za fair play, čeprav … se zgodba s povprečnimi, pridnimi ponovi. Ponovi se tudi na športnih igriščih, pri “spodbudnem” navijanju staršev.
Ponovi se tudi na tečajih, kamor se otroci bolj ali manj prostovoljno vpišejo, kjer ni pritiska ocen.

Samo za “domače branje” potrebujemo več kot pol ure dnevno. “Domače naloge” nam poberejo vsaj uro do dve psihiranja in joka in stoka. Naš otrok pač ni povprečna pridna pupika ki bi ji prihajalo ob zadovoljevanju učiteljev in njihovih potreb po idealnem lepopisu, barvanju miniaturnih mandal v skladu z barvno lestvico ter kvačkanju rožic za šolski bazar.
[/quote]
Koliko pa je tole tvoje dete staro? Ker ko naša v 5. razredu prijavi, da ima ogromno naloge, je ta končana v manj kot 1 uri. Matematika, slovenščina, včasih še kateri od obeh družboslovnih predmetov, včasih celo gospodinjstvo.
Ne vem sicer, kakšno psihiranje imate, ampak šola je otrokova skrb in ne vaša. Pa naše tudi ne barva mandal, ampak ima pa samo eno dejavnost na teden. In ima ogromnoooooo prostega časa, če tudi nekaj malega pogospodinji.


Tudi jaz se s peticijo 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} ne strinjam. Ne glede na to kaj pišejo pa o ”avtorici” pač gospe ki se je izpostavila in peticijo predstavila, pa se strinjam da je potreben pregled šolskega sistema.
Upam sicer da se pri tem upošteva stroka, pa ne samo akademiki ali politiki, pač pa učitelji, otroški psihologi, … in ne da bi se slepo sledilo nekemu združenju in željem staršev, da se naredi kvalitetn predlog.
– matira in NPZ jaz nimam nič proti eni ali drugi stvari bi bilo pa potrebno vsaj NPZ pripraviti drugače. TJA za 6.razred lani, naloge niso bile kaj dosti usklajene s snovjo ki so jo obravnavali v 4-6 rezredu.
– ocene v šoli mislim da je tudi za otroke to bolj pregledno koliko so se naučili, meni osebno so opisne ocene ki jih imajo 1.in 2.razred naporne. Veliko nekega pisanja starši pa bore malo izvemo iz tega. Ne predstavljam si učitelice naravoslovja ki uči cca 10 oddelkov torej 280 učencev da za vsakega to piše.
– ne vidim pa nobenega plusa pri ocenah za šport, glasbo, likovno.
– domače naloge – ali bi uvedli šolo od 8-16 pa se nekaj ur učijo potem šport, glasba, likovna, pač neka za sprostitev in potem deljanje domače naloge utrjevanje znanja ali pa se domača naloga neredi dome, ne vidim neke velike razlike. Zdi se mi prav da učenci nov ki so jo obravnavali v šoli nato sami obnoviji, tako tidi sami vidijo kaj so razumeli in kaj ne. Vsekakor bi pa moralo biti naslednjo uro dovolj časa da se naloga kvalitetno pregleda in učitelj vidi kaj ni bilo razumljeno, kaj je potrebno na drugačen način razložiti.
– mislim d je snovi preveč, tudi predmetov je preveč in to čez selo OŠ. 9-letka je bila narejena z drugačnim namenom. Sedaj pa se otroci niti ne učijo več branja ker ”ni časa” , stari so 6-let imajo še 90 let pred samo kaj ni časa. V 1. spoznajo črke in zadnji mesec dobijo domov bralne liste 1.9. ko pridejo v 2.razred naj bi brali.
[/quote]
Kadar pogledam na MON, vidim eno Sabino V . V vseh temah! Skoraj kot evrocard! Za vse in za povsod! In na vse se spoznaš. Dobra ta!


Kadar pogledam na MON, vidim eno Sabino V . V vseh temah! Skoraj kot evrocard! Za vse in za povsod! In na vse se spoznaš. Dobra ta!
[/quote]
Ali pe kdo uporablja isti nik, lahko ni registriran. Ampak če pogledam zadnjo stran mona, mislim da sem odprla, pa delno prebrala 4 teme in od tega sem v dveh konemtirala, v tej temi sem pa res večkrat.
Večina tem niti ne odprem, me tema ne zanima.
Je pa res da vedno uporabljam isi nik in potem morda zato občutek da sem stalno tu. Eni ga spreminjate meni pa se to ne da.

New Report

Close