Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Peticija steršev šoloobveznih otrok

Peticija steršev šoloobveznih otrok


NE!
Včasih so nas starši usekali čez rit, pa nismo bili več preobremenjeni!
Namig: Odvzemite mulariji računalnike in podobno navlako!
[/quote]

Očitno nimaš pojma, kakšen je danes šolski program. Mi smo bili za polovico manj obremenjeni. Niso vsi otroci na računalnikih in niso vsi preobremenjeni z obšolskimi dejavnostmi. Tudi niso za vsak shit na tem svetu odgovorni starši, kot misli Juhant.


Naši tudi delajo po učbeniku Lili in Bine. Moje je sedaj 2.razred in imajo občutno več DZ kot so jih imei pred 3 leti ko je bil v 2.razredu moj srednji. Pred 3 leti so imeli medpredmetne DZ in jih je bilo 2 ali 3. Sedaj imajo samo pri matematiki 3. Slo 2 potem pa še za SPO in Glasbo.
Moje najmlajši letos skoraj ne uporablja zvezka, niti pri enem predmetu ga še ni napolnil, srednji pred 3 leti je v tem času pri Slj napolnil že polovico 2.zvezka. za SPO je imel v celem leti skoraj poln zvezek letos pa ima notr cca 7 strani.
No nekaj je tudi na učitelici, nekaj na šoli da pač Lili in Bine odpovejo in se prestavijo na kaj drugega ali pa učitelice več snovi same pripravijo.

dejstva so tudi, da so včasih obstajali predmeti, ki se jih je ocenjevalo z ZU, U in MU in niso vplivali na uspeh.
danes se vsi predmeti ocenjujejo z ocenami in pri vseh zahtevajo memoriranje enormnih podatkov, zahtevajo izdelave nekih projektnih nalog in še in še.

meni se v osnovni šoli, sploh v prvi polovici do 4. razreda, doma ni bilo potrebno učiti, ker sem si vse zapomnila v šoli in sem bila vedno odlična. danes se nadarjeni otroci v 3. razredu na pamet piflajo čuda stvari, ki jih je treba znat.


Ne vem koliko otrok imaš ti v OŠ jaz imam 3. Vsak od njih ima še eno popoldansko aktivnost, šport. In zakaj: 1. ker sva tudi z možem športna tipa in pač že od malega športajo in 2. panogo so si izbrali sami ker v tej vrsti športa uživajo in kot 3. ker verjamem da je v življenju še kaj drugega pomembno kot pa 8 urni delovnik ali v službi ali v šoli.
In ja otroci imajo danes za šolo cca 8 urni delovnik. Ali je to tebi veliko ali ne pač stvar posameznika.
Primer hči 7. razred: v šoli od 8:30-13:45 potem poje kosilo in pride domov ob 14:30. Domače naloge ima vsak dan za 2uri (kak dan več kak dan morda kakšen petek pa manj). In potem pride še učenje: če se uči po 15 min samo predmete za katere ni domeče naloge je to 2 in 45 minut na teden. Ampak se ni učila ne Mat ne Slj ne Tja, pa seveda ne Šport in tehniko (oz likovno umetnost v 2. polletju). Torej ji to znese cca 38-39 ur na teden dela za šolo. No pa tu še ni zajeto idelava plakatov, poročil iz narovoslovnega ali kulturnega dne, priprava na vodenje ure, domače branje,…
Tako kot jaz pa tudi ona potrebuje malo filtra, druženja s prijatelji, odklopa od šole,…

Podpiram. Kje je ta peticija, da jo podpišem?

Očitno nimaš pojma, kakšen je danes šolski program. Mi smo bili za polovico manj obremenjeni. Niso vsi otroci na računalnikih in niso vsi preobremenjeni z obšolskimi dejavnostmi. Tudi niso za vsak shit na tem svetu odgovorni starši, kot misli Juhant.
[/quote]
Ne, ne nimam, pojma, razen, da sem učiteljski zbor in nekaj staršev, postavil na realna tla, na nekem roditeljskem sestanku, ker je bila mamica v bolnišnici!
OK, jaz nimam prav!
Zmenjeno!

Ne podpiram.

Bi pa takoj podprla peticijo, s katero bi zahtevali obvezno šolanje za ”odrasle”, ki želijo postati starši oz. ki imajo namen imeti otroke. Tam bi jih naučili, kaj je odgovornost, kako svojih otrok na normalen način naučiti odgovornosti in da so v osnovni šoli ocene od 1 do 5 (in ne samo 5). Dodatne ure bi bile namenjene izobraževanju, kjer bi jih poučili, da šimfanje šole in jamranje o preobremenjenosti malčkov vpričo njih ni dopustno. Posebno poglavje bi bilo namenjeno obšolskim dejavnostim in da te niso namenjene varstvu otrok v popoldanskih urah, vsekakor pa to ne sme biti vsakodnevna obveza. Pa še dosti stvari bi jim morali pomoiliti pod nos.

Nekateri hočejo doseči to, da se program prilagodi manj sposobnim, da bi brez težav dobivali petke. Super. In kaj naj v taki šoli delajo ta brihtni in ta pridni?? Če otrok ni sposoben za pet, bo imel pač tri. Jebiga…

Aja, ne nisem iz prosvete. Ker res nimam živcev za današnje starše, jih je preveč s posebnimi potrebami.

Očitno je veliko odvisno tudi od učiteljev in ravnateljev na šoli. Na šolimojih otrok je televadba še edno telovadba, no razen da imajo skoraj vsaki športno panogo ocenjeno. Ampak ok imajo ocenjeno izvedbo ne učijo se pa nekih podatkov na pamet. Likovna tudi ustvarjajo, np glasba pa je druga stvar, se učijo toliko nekega balasta. Že v 2. nemesto da bi peli se učijo glasbila, vrste glasbil, vrste zborov,… v 6. so se lani o glasbilih in dele glasbil, zgodovino glasbil, glasbo so pa poslušali ko so bili vprašani da so prepoznali lasbila ki nastopanj. … Letos v 7. pa zgodovina glasbe, prazgodovina in glasba, kitajska lestvica.
Isto 5. in 6. gospodinstvo polno neke piflarije etika in družba tudi.
Št. ur pa ne vem koliko jih imajo več kot smo jih imeli mi pred 30 leti s tem da smo imeli mi 4 ure športne sedaj pa ej v 3.triadi samo še 2 uri, isto glasbo in likovno mi smo imeli 2 uri na teden oni pa imajo po 1 uro.

pODPIRAM
Imam otroke v starosti od 5 do 17 let. Vem,koliko več snovi in predmetov so jim dodali, ničesar pa odvzeli. Veliko balasta je pri angleščini, kjer se učijo tako podrobno besedišče, ko bi vsaj slovenščino znali tako dobro

A ti bi zato akademike izključila? Če bodo sodelovali z učitelji, starši in učenci, bo v redu.


Ne sistem ni namenjen brihtnim pačpa pridnim in piflarskim. Ker trenutno se v šoli učijo veliko balastna, nimajo pa ne časa ne nergije za kakšen praktičen pregled. In ja nekdo ki ima 5 še ne pomeni da je brihtem pač pa da se je navadil na zahteve šole in napiflal kar se je potrebno napiflati.
In ne jaz pred mojimi šole ne šonfam, niti od njih ne zahtevam same 5tke. Vidim pa da je vsako leto slabše in da je potrebno nekaj naredit. Zakaj ker ne potrebujemo generacijo invalidov, ki ne bodo sposobni s svojo glavo razmišljat pač pa bodo naredili tisto kar nim je naročeno, nič levo nič desno. In do konca šolanja bo njihovo življenje šola in dom, kjer jih čakajo knjige, potem pa služba in dom. Ja tudi sprostitev rabimo za zdravno življenje.

še eno dejstvo, ki kaže na to, da je nekaj zalo narobe:
v času mojega šolanja, nas je 4-5 obiskovali dodatni pouk, na dopolnilnem sta bila 2 ali 3. Sedaj je na dopolnilnem pol razreda!

Pa bi si upala trdit, da je generacija otrok zdaj bistveno bolj širokogleda in dojemljiva, kot smo bili mi v njihovih letih.

Moja punca je perfekcionist. To pomeni, da manj kot 5 ZANJO ne obstaja. Koliko imamo živčne vojne zaradi tega doma. Pa ji tupim že od vrtca, da ocene niso pomembne, da pomembno je, da je dobra prijateljica, da rada hodi v šolo, da se uči, ker jo snov zanima, ker jima veselje do učenja. Da je ok, če ima 3, 4ko, da zaradi tega ne bo konec sveta. Pa nič. Sekira se nervira in histerizira. Sama bi najraje dala vse popoldaneske dejavnosti stran, pa vstrajamo, da hodi vsaj na plesene 1x-2x tedensko, da se premiga in malo pozabi na šolo. Kar se mene tiče bi bila bolj srečna, če bi hodila vsak dan na dejavnost in mi domov nosila 3 in 4 in bi imela doma srečnega in zadovoljnega otroka. Ne pa živčno razvalino v 5 razredu. Ma kaj v 5. Že v vrtcu se je sekirala, ko so reševali ala cici naloge in jim je vzg delila štampiljke za pravilno rešeno polo.


NE!
Včasih so nas starši usekali čez rit, pa nismo bili več preobremenjeni!
Namig: Odvzemite mulariji računalnike in podobno navlako!
[/quote]

Joj, Gost žblj iz katerih starih cajtov si pa ti?

Šola že davno ni več tisto, kakor si jo doživljal ti…Odvzemite računalnike in podobno navlako…To so danes osnovne stvari, ki jih mora obvladati vsak otrok.Tudi v zvezi s šolo.
Vse je samo v meri zdravega razuma.To se pa strinjam.
Otroke čez rit?
Če jih ne znaš vzgajati z besedo in s čustvi , potem bo ena čez rit čez leta pri vnukih – tudi ena čez rit.Potem pa dobiš ven trmastega in zamerljivega otroka.

Če se te ta tematika ne tiče, zakaj sploh vtikaš nos vanjo? Če nimaš lastnega življenja, si ga naredi, ne vtikaj pa se v stvari, o katerih nimaš pojma. Pa kak Persen vzemi vsake toliko, ker se preveč razburjaš in to izključno zaradi svojih izkrivljenih predstav.

DA, podpiram.
Na obisku je bila sestrična iz Kanade. Njen 16-letnik (ki je na plačljivi, ne prav poceni šoli) ima 8 predmetov. In ko je ona slišala, da jih ima moj osmo razrednik kar 13, ni mogla verjet, da je to res.
Bi rekla, manj predmetov in tisto bolj kvalitetno. Večji poudarek na skupinskem delu in samostojen raziskovanju.
Da je ustno spraševanje res ustno, utrjevanje in ponavljanje za vse, na pada za ustno vprašanje dobijo listke za reševati. Kam pa to pelje.

Ne zagovarjam lenobe in razmazanosti, ampak mislim, da bi lahko dvignili kvaliteto znanja z manj predmetov.

lp,D

Joj, Gost žblj iz katerih starih cajtov si pa ti?

Šola že davno ni več tisto, kakor si jo doživljal ti…Odvzemite računalnike in podobno navlako…To so danes osnovne stvari, ki jih mora obvladati vsak otrok.Tudi v zvezi s šolo.
Vse je samo v meri zdravega razuma.To se pa strinjam.
Otroke čez rit?
Če jih ne znaš vzgajati z besedo in s čustvi , potem bo ena čez rit čez leta pri vnukih – tudi ena čez rit.Potem pa dobiš ven trmastega in zamerljivega otroka.
[/quote]
To je tvoje razmišljanje in nič ti ne morem, da razmišljaš tako.
Dovoli še meni enake pravice, pa bova kaj rekla čez nekaj let!
Namigni mi: Kje v šolskem programu je zapisano učenje (doma) z računalnikom in ostalo elektronsko navlako!
Ampak, saj si razumela, le sogovornikov ti manjka!

Šolski sistem je točno tak, kot je vladanje in zarukana čreda, zato gremo le nazaj in navzdol.

Očitno je veliko odvisno tudi od učiteljev in ravnateljev na šoli. Na šolimojih otrok je televadba še edno telovadba, no razen da imajo skoraj vsaki športno panogo ocenjeno. Ampak ok imajo ocenjeno izvedbo ne učijo se pa nekih podatkov na pamet. Likovna tudi ustvarjajo, np glasba pa je druga stvar, se učijo toliko nekega balasta. Že v 2. nemesto da bi peli se učijo glasbila, vrste glasbil, vrste zborov,… v 6. so se lani o glasbilih in dele glasbil, zgodovino glasbil, glasbo so pa poslušali ko so bili vprašani da so prepoznali lasbila ki nastopanj. … Letos v 7. pa zgodovina glasbe, prazgodovina in glasba, kitajska lestvica.
Isto 5. in 6. gospodinstvo polno neke piflarije etika in družba tudi.
Št. ur pa ne vem koliko jih imajo več kot smo jih imeli mi pred 30 leti s tem da smo imeli mi 4 ure športne sedaj pa ej v 3.triadi samo še 2 uri, isto glasbo in likovno mi smo imeli 2 uri na teden oni pa imajo po 1 uro.
[/quote]
Recimo pred par leti so imeli npz iz telovadbe. Zdaj pa razumi kdo je tu idiot. Pa npz ni izgledal tako, da so delali prevale. Pa seveda so se tekom leta ves cas pripravljali na npz. Super, ne?
Pri takih idiotizmih bi pricakoval, da tudi ucitelji zarobantijo, pa magari stavkajo, ce so ze na ministrstvu idioti. Ampak ocitno se vecini uciteljev preprosto jebe.


To je tvoje razmišljanje in nič ti ne morem, da razmišljaš tako.
Dovoli še meni enake pravice, pa bova kaj rekla čez nekaj let!
Namigni mi: Kje v šolskem programu je zapisano učenje (doma) z računalnikom in ostalo elektronsko navlako!
Ampak, saj si razumela, le sogovornikov ti manjka!
[/quote]

za spletne učilnice še nisi slišal? vsa snov, delanje nalog in pisno ocenjevanje se dogaja tam … pri naših en predmet komplet na ta način, nekaj drugih pa delno … kje točno v šolskem programu to piše pa res ne vem.

pa še npz … naši imajo letos npz iz predmeta domovinska in državljanska kultura in etika (dde), ki ga v predmetniku devetega razreda sploh ni 🙂

__________________________________________________ °°° Stay Hungry, Stay Foolish °°° [url]https://www.youtube.com/watch?v=JJ9IX4zgyLs [/url] ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Ja pri našem šolskem sistemu bi se morali zavedati da je pač bolj pomembna kvaliteta do kvantiteti.

Jaz sem pa za peticijo proti vmešavanju staršev v delo učiteljev.
Tale peticija, ki jo predlagate, je peticija za varovanje otrok pred trudom in napori. Da sončkom ne bo pretežko, ker vse, po čemer se ne stopa po vati, je za sončke pretežko.
Zaradi pritiska staršev ocene v enem razredu sploh niso več Gausova krivulja. Gausova krivulja je normalno stanje, ne pa tole, kar je zdaj.
[img]http://mrgray.id.au/wp-content/uploads/2010/05/102158540.jpg[/img]

Starši so največji problem.

Včasih je bilo dovolj 3 v šoli, pa fuzbal na travniku popoldne… danes, vsaj dve, tri popoldanske aktivnosti, pa inštrukcije, če ni 5. Odličnjakov je bilo samo par na razred.

Danasnja sola je itak sala, vec kot polovica odlicnih v razredu, kar pomeni, da je nezahtevna. Saj manj zahtevna vec ne more biti. Vprasanja na testu so znana vnaprej, tistih par odgovorov se napiflajo in to je vsa zahtevnost.

Starši so največji problem.

Včasih je bilo dovolj 3 v šoli, pa fuzbal na travniku popoldne… danes, vsaj dve, tri popoldanske aktivnosti, pa inštrukcije, če ni 5. Odličnjakov je bilo samo par na razred.
[/quote]
Nevem sicer na katero šolo hodijo tvoji otroci ampak v razredu mojih otrok so vse mogoče ocene od 1-5 pa to več ali manj pri vseh predmetih, po moje sta samo Špo in Tit izključena, še pri glasbi in likovni lahko dobijo 1. Koliko jih je bilo v naši generaciji ki se jih je sekiralo kako bodo pisali glasbo ali pa kdaj bodo vprašani?

New Report

Close