Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Prodajalke v Hoferju, ali ste plačane po hitrosti ali zakaj tako bezljate?

Prodajalke v Hoferju, ali ste plačane po hitrosti ali zakaj tako bezljate?

Ravno danes me je spet zaneslo v hofer po dolgem času in ni nič bolje. Famozna polička za zlaganje artiklov ob oknu je bila popolnoma zadelana z vrečami zemlje, košarami, gnojem in ne vem še s čim in nedostopna. Najbrž bi morala splezati čez tiste vreče, pa se mi ni dalo.
Me spet en cajt ne vidijo.

Po vašem torje obstajata samo ti dve skrajnosti: noro hitenje v Hoferju in nora počasnost v ostalih trgovinah?
Meni gre sicer tudi malo na živce, s čim vse so obremenili trgovke v Mercatorju, Tušu, Šparu (plačevanje položnic, kuponi, kartice, ponujanje izdelkov), ampak nisem živčna razvalina in počakam v vrsti brez histerije. Saj tako dolgo se pa spet ne čaka.
Vsekakor pa raje čakam, kot da bi trpela tako poniževalen odnos, kot ga imajo v Hoferju. Zato tja ne hodim. Če pa me že zanese, pa zlagam normalno in ko zložim, plačam. Razumem, da ima trgovka norma, ampak kar je preveč, je pa preveč. Tudi trgovke bi se lahko uprle temu.
Zakaj v Sloveniji vlada taka mentaliteta, da je treba smao sklonit glavo in sprejet vse, kar ti naložijo? Pa saj ne živimo v srednjem veku, da bi nas tako teptali.

TRAPA, preberi si en kup žaljivk, ki si jih 25.4.2018 ob 8.30 ti PRVA natrosila meni. Si že tako na koncu z živci, da se sploh ne zavedaš, kaj pišeš? Tudi če ja, ti to ne daje pravice, da me žališ. To ti naj bo jasno. Ok?
Beseda “samopodoba” se piše skupaj. Očitno imaš tudi v slovnici en velik primanjkljaj. Vsekakor si pa ti tista, katere samopodoba je na psu, če se prodajalkam pustiš tako poniževati in lahko delajo s teboj kot s psom. Pes tudi skoči, ko mu vržeš kost, ti pa skačeš za svojimi artikli.
Delaj, ljuba duša na svoji samopodobi, da se boš znala postaviti zase in svoje pravice. Sicer zaradi mene tudi ni treba in lahko še naprej pometajo s teboj ali brišejo tla, kakor ti je ljubše, vendar pusti pri miru tiste, ki se dovolj cenijo, da takšnega ravnanja ne dopuščajo.
Čao 🙂
p.s. se vidiva v Hoferju 😛
[/quote]

Lubca, da se ne boš razpočila….. trapaj ti kolikor hočeš, če ti odleže. Ekran prenese vse.

Še vedno ne razumeš, da je tvoja ležernost po trgovinah na blagajnah naravnost smešna. In da s tem, ko namerno počasi pakiraš v Hofru, zafrkavaš ljudi,ki stojijo za teboj v vrsti.. Ampak ti nikakor ne zmoreš doumeti, kajne? 😛

Pa saj to je Lidl uvedel že pred letom dni…..

Kdaj bo torej Hofer na vrsti, da bodo tisti, ki tam zanalašč počasi pakirajo, ob svojo tovrstno pozornost ?

Aha, strategija Hofra je pač taka in zaradi tebe je ne bodo menjali. Hofer ne pričakuje, da boš ti tam kupovala, ki se pizdiš zaradi hitrosti, kratkega pulta itd. Želijo stranke, ki to sprejmejo, ki so zadovoljne, da so prodajalke prijazne in hitro, da imajo omejen izbor solidnih produktov, da je trgovina majhna, parkirišče blizu… in da grejo pač hitro ven. In takih je veliko, zato prodaja Hofra raste. Mercatorja pa pada. To je tako, kot bi se pizdila, da v kempu nimaš lastnega wc-ja, ker si pač plačala za šotor. V kempu je pač skupinski wc. Če hočeš svojega, greš v hotel. Če imaš pravi karakter, če imaš vsaj malo ponosa in načelnosti, nikoli več ne stopi v Hofer.

Druga skrajnost je Mercator. Hitrost na ravni 80 letnic.

Z vstopom v EU smo postali zuznji razvitega zahoda.

S prodajalkami. Obicajno prej zlozim v kosarco preden one uspejo poskenirat. Ko placujem in pos melje pa nestrpno zavijam z ocmi :). Malo se hecam. Ce se da zivljenje jemljem kot zabavo in trosim dobro voljo. Potem pa si na pultu ob oknih trgovine v miru in Zenu zlozim ne da bi kdo bulil kaj sem vse nakupila :). Rada imam svoj ritem, ne da se mi pa opazovat lene in neorganizirane v nekaterih trgovinah ko skocim po 1artikel in cakam 5 in vec minut na blagajni pa samo en ali dva pred mano. To mi res ni vsec ker posega v moj cas in tempo. Rada pocasi z gustom hodim, placam pa iz vrste stopim pa rada hitro. Men tale Hofer sistem prav lepo ustreza. Posebno ker ne rabim cakat, da ljudje placajo poloznice, prodajalka skoci nekam po steko cikov, tece do SZ tehtnice ker je spet nekdo pozabil stehtat, iscejo kupone in kartice. To me res nervira zato se Hf fan.

Ja, samo ni prodajalka v M. kriva, ker stranka ne zna prebrat številke sadja/zelenjave, kaj šele pravilno vtipkat številko za pravilno sadje/zelenjavo.
A ste mogoče kdaj pomislile, da so v Hoferju tako hitre, ker nimajo samopostrežnih blagajn?
Če vas pa tako moti, ker v M. stranke plačujejo položnice, zakaj ne greste na samopostrežno?
Treba je samo skenirat izdelek, lahko tudi z ročnim čitalcem, (obstaja pri strani, ga ima vsaka samopostrežna blagajna), in ga postaviti na tehtnico. Ponovite postopek. In znat je treba ločit, kdaj samopostrežna sprašuje, ali imate Pika kartico / ali bosteplačali s Pika kartico. Ne pa, da ste potem živčni, ker vam ni zapisalo pik. Aja, pa tudi to se da rešit: če vam na samopostrežni ne zapiše pik, greste z računom do blagajničarke, ki bo pobrala vaše podatke in naredila zapisnik, katerega se pošlje v Ljubljano in vam bodo oni naložili pike.
Najbolj smešno je, ko nihče ne tehta tistega, kar bi moral; in misli, da mora tehtat tisto, kar ni treba. Solata ima na samopostrežni blagajni kodo, ki se jo odčita z ročnim čitalcem (tistim ob strani) s tistega lista s kodami, ki je postavljen v stojalu na vsaki samopostrežni blagajni. Če pa kakšna koda na samopostrežni ne prime, je tam ikona “Vtipkajte šifro izdelka”, ki jo kliknete in vtipkate številko izdelka. Pomembno je, da po vtipkani kodi ne stojite kot lipov bog, ampak da izdelek postavite na tehtnico.
Pazite, da se vam otroci ne bodo naslanjali na tehtnico, ker znate postati res zafrustrirani.
Na Pos-u je jasno narisano, da se kartico obrne s čipom navzdol in s čipom noter. Piko je treba do konca porinit, sicer je ne bo prebralo.
Piko vzamete ven, ko ne želite plačati z njo, bančno pa date notri, ko se na Pos-u izpiše znesek.
Zadnjič me je ena stranka učila, da moram kartico do konca porinit v Pos, kot da sem ga prvič videla, kot da imam 12 let. Ja, gospod, vem, ampak vi bi dali kartico v Pos preden bi Pos navedel znesek, potem bi pa mene klicali. Jaz sem samo čakala, da Pos izpiše znesek, da bom potem kartico porinila do konca.
Stranke bi pa najraje, da jim skos po skladišču iščeš izdelke, pa še na blagajni bi te želele, ker je gužva.
Skratka, sovražim ljudi, čeprav jim hočem samo pomagati.

Delajo po navodilih in normi, ki so jih postavili njihovi nazi šefi.

Vsaj ena trgovina, kjer si na blagajni hitro fertik. Začnite bolj hitro metat izdelke v voziček pa bo problem rešen. Na blagajni se stvari v vrečke pač ne zlaga. Zato je un pult tam pri strani. Če si z avtom pa itak zunaj na parkirišču vse daš v vreče pa vržeš v prtljažnik. Nevem zakaj komplicirate. Za počasnele je pa itak še vedno Mercator.

Zakaj pa potem delaš gužvo ostalim normalnim kupcem? Če te hitrost moti, pač pojdi drugam. Recimo k najboljšemu sosedu, kjer se lahko z blagajničarko še dostojanstveno zapleteta v krajši klepet po opravljeni storitvi.

Ko v Zanzibarju že sonce zahaja, pri nas je še noč. Palme, banane in kokos - otok cvetoč.

Je pa Hofer danes odprt. Za tiste, ki ste odvisni od shopinga.

No, mene ne moti Hoferjev sistem, ki ga ima tudi Lidl in še kdo – sama trgovina je tako urejena, da ti dnevni nakupi vzamejo čimmanj časa, pa tudi računalniški sistemi vedno delujejo. Se pa res ne počutim kot najbolj zaželen kupec – ampak bolj po sistemu dnevna rutina.
Moti pa me, da v vseh ostalih trgovinah, kamor te vabijo v užitka polno in sproščujoče nakupovanje uvajajo na blagajnah Hofer brzino. Deklice na blagajnah morajo biti roboti za najnižjo urno postavko ŠS. Ne morejo in je nemogoče vedeti vsega o vseh možnih atriklih, pika, položnice, akcije, dnevni popust na Pomursko mleko , urni popoust na Celjske mlekarne, …. ma ni da ni. Pa še politika trgovskega podjetja – delo petih morajo narediti v dveh. Prodjalec in študent za polnjene polic. Ki je tam za to da polni police in ne zato, da stranki svetuje o nakupu – še sam pojma nima, kaj je to maščoba v jogurtu, ne pa da bo še svetoval kateri jogurt naj stranka kupi. In kupci se počutimo nelagodno in nezadovoljno ob tem, ker mi pa vidimo dva prodajalca.

In na koncu smo pa še stranke, ki ob plačilu hočemo akcijsko ceno iz Merkatorja na določen artikel, smo pa na blagajni Špara, videle pa smo ga v Tuševem katalogu iz prejšnjega tedna.

Zakaj pa potem delaš gužvo ostalim normalnim kupcem? Če te hitrost moti, pač pojdi drugam. Recimo k najboljšemu sosedu, kjer se lahko z blagajničarko še dostojanstveno zapleteta v krajši klepet po opravljeni storitvi.
[/quote]

To, da vsi pišete, da se v M. klepeta, še bolj dokazuje, da to delo ni zame. Mislim, halo? Jaz klepetam s stranko, če je moja sestrična. Sicer pa kasiram in govorim tisto, kar je nujno.

To da si v Hofru na blagajni hitro fertik je samo vaš dozdevek. Če sešteješ čas, ki poln voziček robe zližiš na trak, nato jo premečeš nazaj v voziček in plačaš. Ampak potem moraš vse to še enkrat iz vozička nazaj po pultu in vrečkah zložit.
Časa ti pirabiš torej točno toliko kot drugje, s to razliko, da imaš TI več dela.
Nisem tolimo neumna, da bom hodila v trgovino, kjer mi bodo za moj denar nalagali več dela kot drugje. Zato, da ga bodo oni imeli manj.

In mimogrede, to v trgovini, ki ima manj izbire ter enake (za nekatere artikle celo višje) cene kot drugje.

Še enkrat: a te kdo sili?

Ena varianta: všeč ti je Hoferjev nabor izdelkov, všeč ti je njihov sistem nakupov, torej kupuješ (tudi) v Hoferju.

Druga varianta: pizdiš nad naborom izdelkov, sovražiš njihov sistem nakupovanja, ne kupuješ v Hoferju.

Ne razumem pa tega: pizdiš nad naborom izdelkov, ne maraš oziroma si preveč počasen / gosposki / zabit za njihov sistem na blagajnah, kljub temu hodiš vanj in potem pizdiš po forumu.

Kje je point?

To, da vsi pišete, da se v M. klepeta, še bolj dokazuje, da to delo ni zame. Mislim, halo? Jaz klepetam s stranko, če je moja sestrična. Sicer pa kasiram in govorim tisto, kar je nujno.
[/quote]

Kaj pa je zate sploh klepet. Zame kot kupca je zelo pomembno, da vem, da v čokoladi ni palmovega olja, npr. – spada to v klepet ?! Trgovec – prodajalec mi bo odgovoril na vprašanje in se bom v tako trgovino še vrnila. Iz trgovine, ki pa mi samo kasira na blagajni, po možnosti z dolgim obrazom zaradi izčrpanosti, bo moja zadovoljstvo na stopnji ledišča. In bom tja šla po premisleku. Kupci nismo roboti, ampak živa bitja s čustvi (temelj prodaje), in ne zaporedna številka izstavljenega računa tistega dne.

Kaj ti pomaga, če si na blagajni hitro fraj, če si moraš vzet potem čas na pultu ali ob avtu? Če zložiš v vrečke na blagajni, jih samo še odložiš v avto in že se odpelješ. Se ni treba ustavljati ne na pultu, ne ob avtu, ampak samo še gas domov. Če si na blagajni takoj fraj, moraš pa kasneje zlagat v vrečke. Tisti čas, ki ga v recimo v mercatorju zapraviš na blagajni, ga v hoferju pri pultu. Torej si prav na istem. V hoferju so le pogruntali igro s tvojo psiho, ter sistem, s katerim ti dajo občutek, da si bolj hitro fraj, ker najmanj časa preživiš na blagajni. V resnici pa ga porabiš prav toliko če ne še več, saj moraš večkrat prekladati vse skupaj.

Ce jaz 2x zlagam je vseeno manj casa vse skupaj kot ce cakam 10ljudi da zlagajo po vreckah. Da ne omenjam, da se mi se ni zgodilo, da koda ali cena ne vlece poleg vseh norosti,ki jih dozivljam v Merc.in Tusu..vkljucno s sprasevanjem, ce imam kaj drobiza. Potem pa vsi nekaj brskajo,kombinirajo..pa se tudi zaradi tega rado zavlece. Jaz sem za Hf in konec. Lahko bi bil lepsi ampak preglednost, stvari,ki so vedno na zalogi in hitro skozi blagajno so mi top.

Kaj ti pomaga, če si na blagajni hitro fraj, če si moraš vzet potem čas na pultu ali ob avtu? Če zložiš v vrečke na blagajni, jih samo še odložiš v avto in že se odpelješ. Se ni treba ustavljati ne na pultu, ne ob avtu, ampak samo še gas domov. Če si na blagajni takoj fraj, moraš pa kasneje zlagat v vrečke. Tisti čas, ki ga v recimo v mercatorju zapraviš na blagajni, ga v hoferju pri pultu. Torej si prav na istem. V hoferju so le pogruntali igro s tvojo psiho, ter sistem, s katerim ti dajo občutek, da si bolj hitro fraj, ker najmanj časa preživiš na blagajni. V resnici pa ga porabiš prav toliko če ne še več, saj moraš večkrat prekladati vse skupaj.
[/quote]

To enostavno ne drži, kot je že povedala kolegica nad mano. Matematika je preprosta. 5 x pred tabo počasi je več porabljenega časa kot 5 x hitro, pa čeprav se potem še enkrat ustaviš, da do konca poravnaš svoje vrste.

V praksi preizkušeno vsakič, kadar me v Hoferju demoralizira pogled na čakajočo vrsto pred mano kakšnih 8 oseb (kar je redko, ker zmeraj hitro aktivirajo dodatne blagajne). Vsakič znova se potem čudim, kako hitro pridem na vrsto, kar se kje drugje ne bi zgodilo.

To enostavno ne drži, kot je že povedala kolegica nad mano. Matematika je preprosta. 5 x pred tabo počasi je več porabljenega časa kot 5 x hitro, pa čeprav se potem še enkrat ustaviš, da do konca poravnaš svoje vrste.

V praksi preizkušeno vsakič, kadar me v Hoferju demoralizira pogled na čakajočo vrsto pred mano kakšnih 8 oseb (kar je redko, ker zmeraj hitro aktivirajo dodatne blagajne). Vsakič znova se potem čudim, kako hitro pridem na vrsto, kar se kje drugje ne bi zgodilo.
[/quote]

No tale drugi del me pa preseneča. Ker v hoferju so prav tako vrste kot po drugih trgovinah in nič ne aktivirajo dodatnih blagajn. Kvečjemu ni na blagajni sploh nikogar, in je treba čakat, da katera priteče na blagajno. In tudi one žicajo drobiž, to tečnarijo v vseh trgovinah, ne samo v mercatorju. No kakorkoli že, mene s tistim histeričnim metanjem artiklov, da je na koncu vse sadje potolčeno in jogurti pomečkani, ne prepričajo.

Vse težave bi bile rešene, če bi imeli podaljšane pulte in za dve stranki, tako kot drugje.

No tale drugi del me pa preseneča. Ker v hoferju so prav tako vrste kot po drugih trgovinah in nič ne aktivirajo dodatnih blagajn. Kvečjemu ni na blagajni sploh nikogar, in je treba čakat, da katera priteče na blagajno. In tudi one žicajo drobiž, to tečnarijo v vseh trgovinah, ne samo v mercatorju. No kakorkoli že, mene s tistim histeričnim metanjem artiklov, da je na koncu vse sadje potolčeno in jogurti pomečkani, ne prepričajo.
[/quote]
V Hoferju NIKOLI ne zicajo za drobis. To pa tud zato ker imajo veliko menjalnine kakor tudi ker morajo vracilo denarja na pamet sesteti ker se jim na blagajni ne izpise. Obrni kakor hoces so profiji. Mogoce moti samo tiste,ki se v zivljenju ne znajo obrniti in sto let delajo eno stvar,ki jo drugi v nekaj minutah. Vrste se hitro zmanjsajo oz si hitro na vrsti. Stopaj enkrat pri ostalih trgovcih koliko casa stojis ob enakem st.ljudi. Vsakic bi jih kar vse premlatla zarad meckanja ko stopim v druge verige..s tem, da na koncu vse skupaj se drazje placam. Nobene logike..sem ob cas in denar. Je pa res, da jim izven mest sposobnega kadra zmankuje. Sem bila enkrat v prekmurju..mislila, da sem prisla k drugem trgovcu tako zelo slow motion je bilo. In & out sistem je fajn.

New Report

Close