Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Reklamacija, pritožba

Reklamacija, pritožba

Ali je kdo od vas že urejal reklamacije glede dostave in montaže kuhinje?

Zanimajo me predvsem pisne reklamacije, ki bi se sklicevale na Zakon o varstvu potrošnikov oz. morebitne pritožbe na tržno inšpekcijo.

Za kuhinjo smo dali 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} predplačilo. Dostava in montaža naj bi bili že na začetku tega meseca. Kuhinja je sicer prispela, vendar ne v celoti, manjkajo ključni elementi (za umivalnik), seveda še dandanašnji ni montirana, niti nam ne znajo povedati, kdaj bo dobava preostalih delov. Kompetentnih oseb menda ni – vse so na dopustu … za vse moramo klicati mi … poln kufr jih mam!!!
Kuhinja je pa seveda v stanovanju v katerem živimo in zato imamo tudi dodatne stroške in v glavnem cel kup sr****

No, če zna kdo pomagat, bom zelo hvaležna.
Lp

Raje jim malo slabe reklame naredi in povej, kje ste jo naročili 🙂 Glede reklamacij pa ti svetujem, da se obrneš na Zvezo potrošniko ali Urad za varstvo potrošnikov. Srečno!

Kot prvo:
Za vsak posel, kjer daš predplačilo, si upravičena do obresti od dneva predplačila, do zaključka posla. Višina obresti je enaka obrestim za vezane vloge nad 30 dni. Ne glede na to, ali je v roku ali ne.

Kar se tiče neizpolnjevanja pogodbe:
Upam, da imaš pisno določen rok montaže. Če podjetje ne izpolni pogodbe, si pač upravičena do odškodnine (ne glede na obresti), lahko pa pogodbo tudi odpoveš. Vsekakor je prijava na tržno inšpekcijo upravičena.

Na zvezi potrošnikov svetujejo le svojim članom, se bom pa obrnila na Urad za varstvo potrošnikov – kjer brezplačno svetujejo vsem – hvala, na tale urad se sploh nisem spomnila, sem se le na zvezo. Res hvala.
Katero podjetje je, bom zapisla, ko se bo zgodba razpletla.

Papageno hvala, našla sem tale člen Zakona o varstvu potrošnikov, to bo verjetno to o čemer govoriš. Mi smo kuhinjo (100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}) plačali tri dni pred dobavo, vendar nam kuhinje niso dobavili v celoti. Dobavili so toliko kosov, kot jih je bilo na dobavnici (to je mož preveril), seveda pa niti on niti jaz nimava pojma koliko delov bi dejansko moralo biti, saj so različni elemetni različno razstavljeni na korpuse, fronte, okovje ipd.
Mogoče veš, če ta člen velja tudi v tem primeru, ko dobava je bila, vendar ne v celoti, razmišljam zaradi drugega odstavka.
41. člen
Če podjetje molče ali izrecno pogojuje nakup blaga ali opravljanje storitev z delnim ali celotnim predplačilom in dobavi blago ali opravi storitev po prejemu predplačila, je dolžno potrošniku ob dobavi blaga ali izvedbi storitve obračunati in plačati obresti po obrestni meri, po kakršni se obrestujejo hranilne vloge, vezane nad tri mesece.

Določba prejšnjega odstavka se ne uporablja, če je predplačilo plačano v roku manj kot 3 delovne dni pred dnem, ko se opravi dobava ali začne z opravljanjem storitev.

Določbe tega zakona, ki se nanašajo na predplačilo, se ne uporabljajo v primeru, ko podjetje pogojuje nakup blaga ali opravljanje storitve z izročitvijo are.

Če dobava ni poravljena v celoti, pač ni dobavljena.

Ali imaš kje napisan rok montaže? Če ne, potem je vprašanje, če lahko kaj dosežeš.

Poznam eno, ki je plačala predplačilo za kuhinjo. Nato ona ni bila zadovoljna z to kuhinjo in ni hotela plačati, ostal preostali del kuhinje. Možakar jo je tožil in je prejela, da mora v celoti plačati kuhinjo + obresti + njegov odvetnik in sodni stroški tako, da si je ustvarila 3x večji znesek kot bi morala plačati prej.
Tako, da ne vem, če ti bo kaj uspelo, če boš kam klicarila.
lp,
Doroteja

Dobro se z dobrim vrača:-)))

Rok montaže je napisan (okvirno 3. 7.). Seveda je bil nato prestavljen in tisti dan, ko naj bi bila montaža se je monterju na poti do nas pokvaril avto, zato montaže takrat ni bilo. No, prejšnji teden smo montažo dočakali, vendar je monter zaradi manjkajočih delov ni mogel opraviti do konca, obljubljeno nam je bilo, da bodo deli urgentno izdelani do predvidoma jutri, vendar to ni gotovo. Danes, ko smo jih poklicali kako stvari stojijo pa nihče ne ve ničesar, niti to kdaj predvidoma bodo izdelani manjkajoči elementi oz. kdaj se sploh bo vedelo, kdaj bodo izdelani.

To sicer niso edine šlamparije, ob načrtovanju so se zmotili za pet cm, kar pomeni, da bi sestavljeni elementi onemogočili zapiranje vrat (načrtovalka je rekla, da ne more drugače narisati, vendar bo dodala opombo, da element izdelajo krajši), potem so poslali precej več barvnih front kot sva jih naročila in je kuhinja tako pravzaprav drugih barv, letvica ob kuhinjskih elementih je neustrezne barve …

Najhitreje gre, če se obrneš na tržno inšpekcijo in sicer v tisti občini oziroma UE, kjer ima sedež podjetje, pri katerem ste naročili kuhinjo.

V tem primeru sicer ne bodo ukrepali za povračilo škode, ki vam je nastala, zadevo pa boste bistveno hitreje uredili, mislim na montažo kuhinje.

New Report

Close