Ročni menjalnik vs avtomatik
Za tako vožnjo https://www.youtube.com/watch?v=oWSfyPWF-oo
je pa res boljši ročni menjalnik;)
Na ta način imaš “ročno” kontrolo tudi pri vsakem modernem avtomatiku (+ in – )
[/quote]
Ne moreš verjet, kakšne kretene dobiš na tem forumu, no sej jih imaš povsod.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sequential_manual_transmission
Prosim začepi, preden se boš/bosta osmešila oba do konca.
Ne moreš verjet, kakšne kretene dobiš na tem forumu, no sej jih imaš povsod.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sequential_manual_transmission
Prosim začepi, preden se boš/bosta osmešila oba do konca.
[/quote]
Ko si “moder” me torej “razsvetli”. Imaš torej ročico, gumb, karkoli že s katerim lahko “prestavljaš” navzgor ali navzdol.
Natančno tak je “ročni” način pri mojem avtomatiku. Tudi brez sklopke, tako kot zgoraj.
Kar se uporabnika/voznika tiče torej povsem enako.
Trosenje žaljivk vsepovprek pa tudi še ni dokaz eksperta (navadno prej nekoga, ki pojma nima)
Ko si “moder” me torej “razsvetli”. Imaš torej ročico, gumb, karkoli že s katerim lahko “prestavljaš” navzgor ali navzdol.
Natančno tak je “ročni” način pri mojem avtomatiku. Tudi brez sklopke, tako kot zgoraj.
Kar se uporabnika/voznika tiče torej povsem enako.
Trosenje žaljivk vsepovprek pa tudi še ni dokaz eksperta (navadno prej nekoga, ki pojma nima)
[/quote]
Zakaj bi karkoli razlagal začetniku, ki se dela da je profesionalec na tem področju? Od takšnih se takoj poslovim.
Sequential manual transmissions are true manual transmissions, and should not be confused with automatic transmissions that provide some degree of user shifting input. One commercial example of this type of automatic transmission is the Tiptronic transmission. User shifting through buttons or lever does not necessarily mean that the transmission is a manual transmission.
I am out.
A tisti obvolanski prestavni ročici?
https://www.slashgear.com/2016-alfa-romeo-4c-spider-review-10447635/
[/quote]
uff, ne vem kako se rece. Predstavljaj si, da drzis volan, palce imas spredaj, ostale prste zadaj in drzis na ravnem volanu na 3h in 9h in tam imas take ploscice, ki jih stisnes s prsti zadaj, verjetn desno plus, levo minus, jaz ko ga vozim ne menjam in ne vem tocno kako je. Ima pa tudi mercedes tako se mi zdi, ali ima gas in bremzo na volanu tako kot sportni avtic. Tudi ne vem, ker jaz njegov avto vozim brez menjat in zlajf in gas rabim pedale na nogi. Nimamo pa tega avtica z linka. In se glede rocnega menjanja v avtomatiku. Verjetno je kaj s ps tudi, moj s 150 ps ne menja tako lepo kot recimo avto s 300 ps, moj ima tudi samo 6 prestav, mozev mislim da celo 9 in lepse menjas, ce sam menjas, ker so krajse prestave.
uff, ne vem kako se rece. Predstavljaj si, da drzis volan, palce imas spredaj, ostale prste zadaj in drzis na ravnem volanu na 3h in 9h in tam imas take ploscice, ki jih stisnes s prsti zadaj, verjetn desno plus, levo minus, jaz ko ga vozim ne menjam in ne vem tocno kako je. Ima pa tudi mercedes tako se mi zdi, ali ima gas in bremzo na volanu tako kot sportni avtic. Tudi ne vem, ker jaz njegov avto vozim brez menjat in zlajf in gas rabim pedale na nogi. Nimamo pa tega avtica z linka. In se glede rocnega menjanja v avtomatiku. Verjetno je kaj s ps tudi, moj s 150 ps ne menja tako lepo kot recimo avto s 300 ps, moj ima tudi samo 6 prestav, mozev mislim da celo 9 in lepse menjas, ce sam menjas, ker so krajse prestave.
[/quote]
Ja točno tako: četrta slikca na priloženem linku: – na levi strani, + na desni strani volana
se strinjam s tistimi,ki ne grejo več na ročni menjalnik. tudi jaz več ne menjam avtomatika za ročnega. je pa res kot je napisal “avtomatik”, avto, ki ima avtomatski menjalnik definitivno rabi več konjev. tisti ki trdi da ni res, prodaja meglo! jaz jih imam sicer 163, pa je meni komaj komaj. je pa res, da koliko je bolj komot je pa dosti večji strošek in pa večja poraba.
V prvi vrsti nase poglej, s kakšnim menjalnikom se bolje počutiš med vožnjo, kakšne relacije večinoma voziš, koliko si na cesti… Oba tipa imata svoje prednosti in slabosti, za vsak dan po Ljubljani recimo je sigurno bolj pametno ali udobno met avtomatika. Tudi sam bi morda v takem primeru raje samodejnega imel, drugače pa sem večni zagovornik ročnega, ker mi je bolj všeč da popolnoma sam kontroliram avto, kot pa da se vmešava elektronika…
V prvi vrsti nase poglej, s kakšnim menjalnikom se bolje počutiš med vožnjo, kakšne relacije večinoma voziš, koliko si na cesti… Oba tipa imata svoje prednosti in slabosti, za vsak dan po Ljubljani recimo je sigurno bolj pametno ali udobno met avtomatika. Tudi sam bi morda v takem primeru raje samodejnega imel, drugače pa sem večni zagovornik ročnega, ker mi je bolj všeč da popolnoma sam kontroliram avto, kot pa da se vmešava elektronika…
[/quote]
Ti boš pa čez ene 30 let zelo težko sedel v avtu na cesti…. avto, ki bo samodejnovozil in imel tebe pod kontrolo…. Ker tamrat skoraj ne bo več avtomobilov, ki bi jih i lahko nadziral…..tudi zaradi večje varnosti v prometu bo tako….
Se spoznas?
Ne zameri, ker se ne spoznam. Odlocam se da bi zaradi malo km kupila od invalida avto, ki nima sklopke in ima ta avtomatski menjalnik. Voznja je lepa, dokler ni nastal problem. Na prvi testni voznji sem pobremzala, ocitno prevec in mi je avto crknil na licu mesta. V sipo nisem letela. Zaradi tega me je nakupa strah,
Ker sem navajena na sklopko, a mi kdo lahko sklopko vgradi in kje. Je drago? Ali sploh ni mozno, ali razmisljam neumno?
Avto ima malo km, odlicno ohranjen. Kaj svetujes?
Ti boš pa čez ene 30 let zelo težko sedel v avtu na cesti…. avto, ki bo samodejnovozil in imel tebe pod kontrolo…. Ker tamrat skoraj ne bo več avtomobilov, ki bi jih i lahko nadziral…..tudi zaradi večje varnosti v prometu bo tako….
[/quote]
Nič skrbet, mam enega oldija doma brez vseh pomagal…pa zadaj pogon
Ta bo za užitek, za vsak dan pa verjetno res en voltwagen v katerem bom bolj kot ne samo potnik…