seat axeo = audi a4 2005 – kaj takega
Kaj takega..da misliš 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} da je audi v resnici je pa seat exeo
čist so kopirali audi a4 2007.
notranjost je pa od audi a4 cabrio.
gor je samo značka seat vse drugo je po večini audi.
audi vrata notranjost in zunaj izgleda kot čisti audi a4 razen mogoče malo po lučeh, drugo je pa vse audi a4.
vem da je seat itak audi, ampak nuben model ni tako natančno kopiran
[attachment=3]8.jpg[/attachment]
[attachment=2]3.jpg[/attachment]
[attachment=1]7.jpg[/attachment]
[attachment=0]1.jpg[/attachment]
Sej ti voziš še starejša švabska jajca od 2005.[/quote]
Jp, vozim Passata 99 in dobro vem da je Octavia isti letnik totalni klump, zato ne nabijaj…moj Passat pele scat na vseh nivojih tud Lagune II in podobne sekrete, ceprov je ze eno generacijo zadaj…
Npr 20 let stara spedenana BMW E39 je se vedno znanstvena fantastika za marsikater nov avto jebenih gnilih firm….Kia nikoli in nikdar ne bo naredila podobnega avta…upam da smo si na jasnem
Ob predstavitvi tega Seata, EXEO mu je namreč pravilno ime in ne kot je zapisano v naslovu teme, so lepo jasno sporočili od kje jim ta “novi” avto – Audi A4, glej: http://www.autobild.de/artikel/test-seat-exeo-804529.html
Po 8ih letih to sedaj “ugotoviti” in še napačno zapisati ime.. je pa težko karkoli spodobnega zapisati.
http://www.tharawat-magazine.com/facts/10-largest-car-companies/#gs.rP38lKA
Debil jedan! VW je s Toyoto vstric najvecja avto firma na svetu. Popolnoma upraviceno!!! Tvoj gnili fiat je pa itak ze zdavnaj propadel, kmetavz
Bedak!! Jst lahko delam s tem avtom karkoli pa bo se vedno vse delalo…za razliko od novih…[/quote]
No, sej zato pa naj še Škoda rukne svojo značko na passata 99 in začne še malo prodajat, da boš ti lahko še leta 2050 fural švabsko tehnologijo iz leta 1999. Bo več rezervnih delov za tvoj nadwagen, kaj jamraš?
Meni je pa vseeno za znamko, važen, da dela in da so stroški čim manjši. Zato sem kupil namesto deset let starega nemca raje 5 let staro Kio ceed, s katero nisem imel v enem letu nobene težave, pa še avto je bil normalno servisiran in imam še eno leto garancije. Zdaj naj mi pa kdo odgovori, če ni to znak kakovosti, da nekdo daje tako dolgo garancijo? Pa ne mi nabijat nekih zgodb o dragih servisih, saj niso pri Kiji nič dražji, so kvečjem cenejši od tistih pri Škodi in VW.
Dela vsak avto, ki je redno vzdrževan…edino za Kio to ne velja, ker je po 10 ih letih popolnoma ničvredna in godna za razrez…
Stroški s Kio niso nič nič manjši kot s kako drugo firmo podobnega ranga…kvečjem dražji…če razbiješ žaromet, je treba it kar po originalnega, (ki stane okrog 450 €), ker se nikomur ne splača delat proizvodnje za kopijo žarometa. Pri Golfu imaš kopijo žarometa v istem letu že na trgu…in to za 100 €.
Dolga garancija je tipična marketinška poteza in ovce očitno padate na take fore. Očitno vseeno profitirajo tudi z dolgo garancijo…samo da boš kupil njihov avto.
V glavnem, pišeš same debilizme…
Dela vsak avto, ki je redno vzdrževan…edino za Kio to ne velja, ker je po 10 ih letih popolnoma ničvredna in godna za razrez…
Stroški s Kio niso nič nič manjši kot s kako drugo firmo podobnega ranga…kvečjem dražji…če razbiješ žaromet, je treba it kar po originalnega, (ki stane okrog 450 €), ker se nikomur ne splača delat proizvodnje za kopijo žarometa. Pri Golfu imaš kopijo žarometa v istem letu že na trgu…in to za 100 €.
Dolga garancija je tipična marketinška poteza in ovce očitno padate na take fore. Očitno vseeno profitirajo tudi z dolgo garancijo…samo da boš kupil njihov avto.
V glavnem, pišeš same debilizme…[/quote]
Samo nekaj je- kia ne crkne. Zato stroškov kakšnih posebnih ni, če sam delaš servis sploh ne. Če ga pa razsuješ je pa za v kiblo, kot vsak avto.