Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Slaba izkušnja v Bauhaus Ljubljana (BTC)

Slaba izkušnja v Bauhaus Ljubljana (BTC)

V torek sem nakupovala v Bauhaus BTC.
Prodajalcev je izredno malo(3 na oddelek, aktiven le 1-2), so nezaintersirani, počasni, pod okrilje vzamejo eno stranko in jih ne smeš motiti. Rabiš svetovanje, ti reče stalaža ta in ta, poišči sam. Gre stran in brklja po telefonu. Prosim se enkrat, pomaga, ampak stežka. Na razrez lesa se čaka tudi do pol ure. Kupila sem topli pod, prodali so mi ga z debelo črto ostankov lepila, ki ga še nisem spravila dol. Zavili v rolo, brez omembe lepila. Videla šele ob montaži. Edini plus sta bili gospa z jugo naglasom na ključavnicah, zelo prijazna, in gospa na prvi blagajni za hitrimi blagajnami- tudi zelo prijazna. Da še omenim gospo na oddelku vrtnih klopi- šla je preverit ceno in ni prišla več nazaj.

Dobra izkušnja z Bauhaus spada med čudeže.

To je pač Bauhaus. Nizke cene, a tudi slaba kvaliteta in nič svetovanja. Ne samo, da prodajalcev sploh ni, še tisti ki so, so samo neki balkanski blokarski fantki, ki nimajo pojma o tehničnih stvareh.

Svetujem ti Merkur. Cene so višje, a se da individualno zmenit za popust. Znajo pa daleč najboljše svetovat. Tudi Obi je precej boljši po nasvetih od bau.

Precej me fascinira da ljudje v tehničnih trgovinah pričakujejo svetovanje. Zaposleni tam so prodajalci ne majstri. Če bi obvladali inštalacije in obnove, potem se bi ukvarjali s tem in ne bi tam prodajali material.

Nekako osnove bi moralo vedeti. Kot mi je znano, imajo v več drugih trgovinah izobraževanja. Vsak pokriva le del (npr. kopalnice) in bi jih morali izobraziti kaj prodajajo. Vsaj osnove.

Nekako osnove bi moralo vedeti. Kot mi je znano, imajo v več drugih trgovinah izobraževanja. Vsak pokriva le del (npr. kopalnice) in bi jih morali izobraziti kaj prodajajo. Vsaj osnove.
[/quote]

Zame so osnove to, da vedo kaj imajo ter, da te znajo napotit, pa da okvirno vedo kje se kaj uporablja. Neko tehnično svetovanje pri teh zadevah pa je zmeraj težko, glede na opis.


Ne lepilo, lelilni trak so ti dali, da lahko neseš in se ti ne razvije. Prodajalci bi morali imet pravico v rit sunit take, ki ste tako težki, da bi vas raje nosil kot poslušal. Ne vem zakaj nekateri nikoli nimamo tovrstnih težav, kot jih imaš ti in tebi enaki, vedno in povsod?


Ne lepilo, lelilni trak so ti dali, da lahko neseš in se ti ne razvije. Prodajalci bi morali imet pravico v rit sunit take, ki ste tako težki, da bi vas raje nosil kot poslušal. Ne vem zakaj nekateri nikoli nimamo tovrstnih težav, kot jih imaš ti in tebi enaki, vedno in povsod?
[/quote]
Res je!! Koliko je strank, ki sploh ne vedo kaj in kako se lotiti in potem od nas pričakujejo, da bomo še domov šli namesto njih. Sistem samopostrežbe je namensko tak in ne, da vsaka debela rit napol pove željo in boš skakal po hali gor in dol, da ti na koncu reče ja nič bom še malo premislila. Idioti nevedni nesposobni!!! V trgovini imam najraje starejše moške, ki točno vedo kaj iščejo in me še kaj podučijo. Ženske blesave, pa mislijo, da so prišle na allinclusive servis!

Bom malo iz teme,a ravno o zenskem nerazumevanju.sama sem zenska stara 34, okolica Celja.kaj se dogaja z zenskami in njihovo nestrpnostjo?zadnic sem po celodnevnem delu skocila v Interspar.parkirala v garazi.pri odhodu iz garazr sem zavedno cca 3m prevozila v napacno smer,ker se je ena punca povsem zamotala,obstali smo,z mojo gresko smo sprostili linijo.ampak tik predn bi lahko speljala povsem iz garaze nasproti pripelje gospa,takoj rdeca v obraz maha,da nisem prav.ji nakazem, da vem in naj mi pusti tisti svoh meter,da spelem ven pa konec.je kr je.neee ona.ven iz avta,maha tezi.kr povozla bi jo.gospod za njo jo je spametoval,nakazal da naj se umiri in pusti tistih 30cm,da grem mimo.ja vem gresila sem sama a vseeno.kura stara ni nehala kokodakat.splosn bonton zensk.upam,da ne bom stara tk zatezena!

Vsak ki gre v bauhaus ima že v glavi razčiščeno kaj išče. Za gledanje in specifikacije izdelkov imajo trgovino online in dostavo na dom. Razrez opravijo tudi na mere po tel, plačaš po predračunu in greš iskat. Prodajalec je tam da proda, ob vsaki stalaži je tud napisano kaj se nahaja tam in polpismen človek ne rabi pomoči. Za ostanke lepila pa reklamiraj, sicer pa roba se preveri ob prevzemu, ne pa jamra ob montaži, verjetno ste za lepilo krivi tudi sami in se zgovarjate na njih.

Jaz se s predhodniki ne strinjam. zame je prodajalec tisti, ki ima znanje o stvari, ki jo prodaja.
mora ti znati svetovati, predstaviti alternativo – dražjo, cenejšo varianto. Seveda mora biti prijazen, zgovoren. Precej psihologa.

Dober prodajalec bo veliko prodal, kupec bo zadovoljen in se bo še vrnil.

Te novodobne self servis prodajalne so brezosebne. Prepuščen si samemu sebi. Saj potem pa sploh ne rabimo človeških usmerjevalcev ( ker to zdaj so in še to povečini študentje ).

naj bodo kažipoti, roboti, ki ti pomagajo pri prenosu težjega blaga in samopostrežna blagajna. Tako sploh ne bomo potrebovali človeka.

Nisem podpornik, da moram sabo vodovodnega inštelaterja vozit, če hočem kupit Pipo za kopalnico. In ne ne more jo kar kupiti on, ker jaz jo hočem izbrati.

…prodajalec mora znati kupcu svetovati glede izdelka. Samo za okras ne potrebujemo prodajalce/prodajalke.

Absolutno se strinjam z zadnjim komentarjem. Prodajalec mora znati kupcu svetovati glede izdelka. Samo za okras ne potrebujemo prodajalce/prodajalke.

Običajen kupec (ne profesionalci!, ki kupujejo v določeni trgovini) ne moremo vedeti vsega o določeni stroki. Pogosto rabimo nasvet kaj je optimalna izbira ali pravilni izbiri materialov.

Gospa s psevdonimom »Prodajalka« je tipičen primer slabe prodajalke, ki bi najraje tistih 8 ur kar sedela v »hladovini«, da je nihče ne moti in na koncu meseca dobila plačo za nič dela.

Tudi v Bauhausu Mb se je prodajalka razpištolila, da je tole samopostrežen sistem trgovine. Napišite pri vhodnih vratih na veliko, da bomo vedeli in se znašli med bi rekel najmanj 100. 000 artikli. Dočim grem rad v Mb Bauhaus, saj dobiš vse.  Parkirišča so vedno dvojno polna, ko se peljem tja si vedno rečem, danes delijo robo zastonj.

Tudi situacija v Mariborskem Bauhausu je podobna, Prodajalcev je izredno malo, aktivnih je le malo, veliko je nezainteresiranih, so počasni, pod okrilje vzamejo eno stranko in jih ne smeš motiti. Ko rabiš svetovanje, ti rečejo stalaža ta in ta, poišči sam. Gre stran in brklja po telefonu. Prosiš se enkrat, pomaga, ampak stežka.

Če si moški, in se v tem času pojavi čedno dekle, se ti slabo piše, njo vzame preko vrste čakajočih in se z njo ukvarja celo večnost, da pogosto obupaš.

Treba pa je povedati, da so tudi izjeme, zelo prizadevni prodajalci, ki se ti potrudijo razložiti prednosti oz. pomanjkljivosti določnega materiala v primerjavi z tistim, za katerega si mislil, da je optimalen zate. Prodajalci, ki se ti potrudijo SVETOVATI!

Vodstvo Bauhausa bi se moralo zamisliti nad situacijo v njihovih trgovinah.

Bauhaus Lj. Ob artiklu na polici piše 100€, blagajničarka hoče 130€. Ko sem jo hotel podučiti, da to tako ne gre, se je kar nekaj razpištolila, da tako piše v blagajni in pika. V Merkurju tega ne doživiš.

Osebno se kljub izredno veliki ponudbi v Bauhausu in nižjih cenah (kar je seveda zelo pohvalno!), pogosto raje odpravim v bližnji Merkur, kjer je očitno dovolj prodajalcev, prodajalci ne dajejo vtisa, da so na »prisilnem delu«, so prijazni, si vzamejo čas za kvalitetno svetovanje.

Prav tako se je treba zavedati, da kupec (še posebno občasni kupec) pogosto pri tako velikem številu artiklov le stežka najde določen artikel in da včasih potrebuje pomoč pri iskanju. Taka pomoč ni nič nenavadnega niti za nizkocenovne samopostrežne trgovine kot je LIDL, kjer ti pa prodajalke za razliko Bauhaus prijazno pomagajo pri iskanju artikla (pa čeprav so njihove trgovine nekaj desetkrat manjše in bi pri njih lažje našel določen artikel kot v mnogo večjem Bauhausu).

Glede na velik del podobnih komentarjev na tem Forumu je očitno, da bi se vodstvo Bauhausa moralo zamisliti nad situacijo v njihovih trgovinah. Saj ni potrebno veliko, le malo več prijaznosti, svetovanja, da bi bistveno dvignili kvaliteto. Naj si preberejo kakšno poglavje iz ISO 9000 o zadovoljevanju potreb kupca!

Odgovor na objavo uporabnika
Način poslovanja, 02.04.2021 ob 14:10

To je pač Bauhaus. Nizke cene, a tudi slaba kvaliteta in nič svetovanja. Ne samo, da prodajalcev sploh ni, še tisti ki so, so samo neki balkanski blokarski fantki, ki nimajo pojma o tehničnih stvareh.

Svetujem ti Merkur. Cene so višje, a se da individualno zmenit za popust. Znajo pa daleč najboljše svetovat. Tudi Obi je precej boljši po nasvetih od bau.

Prejsnji teden sem prisla v Merkur pol ure pred zaprtjem kupit eno stvar, svetovanhe sem potrebovala za minuto, samo da mi povedi, katera razlicica je primerna za moj primer, 25 minut sem cakaka, prodajalci tam za tisto roleto kao v skladuscu, a kaj klinc, ko so prozorne reze in jih vidis in slusis, sediji, cvekajo, kadijo, trkas, klices, briga njih…

 

Par let nataj sem kupovala pralni stroj, prodajalec sploh ni vedel, kaj prodaja.

 

Lahko pa pohvalim gispo na malih gispodinjskih in gospoda na talnih oblogah, na sanitarijah so pa prepotentni v iber.

 

 

Bauhaus, 1x sem na elektro naletela na enega juznjaka, mi je vse pomagal, na sanitarijah je bil pa en visok, suh mlad moski, zelo v redu, ostali so pa obup od obupa, nimajo pojma kaj prodajajo ali pa so ful arogantni.

Odgovor na objavo uporabnika
excell, 02.04.2021 ob 15:10

Precej me fascinira da ljudje v tehničnih trgovinah pričakujejo svetovanje. Zaposleni tam so prodajalci ne majstri. Če bi obvladali inštalacije in obnove, potem se bi ukvarjali s tem in ne bi tam prodajali material.

Stara tema, a vseeno. Nekoc je bil standard, da je na vsakem oddelku tehnicne trgovine delal nekdo, ki se na stvari spozna in je strankam svetoval. Prodajace brez znanja in interesa so zaceli zaposlovati v zadnjih letih. Danes jim je kratkorocni profit vreden vec kot zadovoljna stranka. Saj je dosti ljudi, da bodo nasli nove kupce.

sem delala kot studentka tam sem se komaj uvajala na oddelku in vem kako je k vidim stranko da rabi pomoc in se samo obrnejo sem hotela rade volje pomagat ampak tudi sama sem se lovila na oddelku za sinaterijo in taksen odnos kaksen imajo do strank imajo tudi do zaposlenih in sem delala kot studentka in so me tretirali kod redno zaposlenega in zahtevali da en teden delam popovdne in en teden dopoldne kot studentka logicno da se šolam in da se tudi soli moram posvetiti in ostalimi svojimi nujnimi obveznostmi in ko sem javila da sem zbolela in odsla iz sluzbe mi je drugi dan klical sef in rekel da me nepotrebujejo več in važno da jamrajo kako nimajo dovol zaposlenih

Odgovor na objavo uporabnika
ajla959, 14.02.2024 ob 15:40

sem delala kot studentka tam sem se komaj uvajala na oddelku in vem kako je k vidim stranko da rabi pomoc in se samo obrnejo sem hotela rade volje pomagat ampak tudi sama sem se lovila na oddelku za sinaterijo in taksen odnos kaksen imajo do strank imajo tudi do zaposlenih in sem delala kot studentka in so me tretirali kod redno zaposlenega in zahtevali da en teden delam popovdne in en teden dopoldne kot studentka logicno da se šolam in da se tudi soli moram posvetiti in ostalimi svojimi nujnimi obveznostmi in ko sem javila da sem zbolela in odsla iz sluzbe mi je drugi dan klical sef in rekel da me nepotrebujejo več in važno da jamrajo kako nimajo dovol zaposlenih

Kaj si študiralo, če pišeš polpismeno?

Bauhaus (vsaj ta na na Premrlovi v Ljubljani) je nekaj kar se lahko na daleč izognete, saj poslujejo popolnoma kontra temu kar sami promovirajo.

Nobenega interesa, da se stranki približajo z rešitvijo (kupili smo izdelek za katrega smo pred prvo dejanjsko uporabo ugotovili, da ne deluje in je slabše kakovosti), netransparentni v komunikaciji, zavlačujejo.

Hofer ali Lidl prej in korektneje rešijo težavo, z razumevanjem in obzirom, da je morda pri proizvajalcu prišlo do  napake ter na podlagi tega poskrbijo za najugodnejšo rešitev za stranko.

Za mene totalno nesposobni ali pa z zelo nekorektno direktivno z vrha Bauhausa Slovenije oz dotične poslovalnice.

V preteklosti smo tam večkrat kupovali, od takrat mi na pamet ne pride niti nakup enega vijaka, kaj šele karkoli večje vrednosti.

 

 

 

New Report

Close