Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Šola je nerealen indikator pameti

Šola je nerealen indikator pameti

Glede na to, da te dni na polno obdelujemo šole vseh vrst, vam bom nekaj povedala. Šole in ocene so najbolj ne objektiven indikator tega, kdo je dejansko sposoben.

V osnovni šoli so v glavnem blestele pridne čebelice, ki niso razmišljale s svojo pametjo. Pač otroci, ki so lahko vodljivi in naredijo vse kot jim ukažeš brez lastne presoje in svojih idej.

V srednjo šolo sem hodila na gimnazijo, ki velja za elitno. Razred je bil poln pridnih čebelic, maminih hčerkic, otrok zdravnikov, sodnikov in učiteljev. Vsa 4 leta so bila prikrojena. Profesorji so igrali umazane igre, preferirali določene dijake. Hči od neke profesorice je dobila vedno banalno lahka vprašanja. Vedno je dobivala odlične ocene. Med pogovorom v razredu, pa si opazil, da je pravzaprav zabita kot noč. Na vprašanje, kako bi rešili inflacijo, je odgovorila, zakaj pa ne bi preprosto natisnili več denarja. V srednji so najboljše prišli skozi tisti, ki so se na pamet piflali.

Potem je nastopil vpis na univerzo. Piflarčki so vpisali medicino, farmacijo… Več kot polovica jih je v prvem letniku opustila. Jaz sem bila na gimnaziji nič vredna, sem pa na faksu blestela. Na predavanjih sem veliko sodelovala, profesorji so me pohvalili, da inovativno ramišljam. Faks sem izdelala z zelo malo učenja, knjig nisem nikdar kupila. Poslušala sem predavanja, brala članke o snovi in se na izpitih potrudila čim bolj logično odgovarjati. Poleg faksa sem še delala par krat na teden. Čebelice iz srednje šole so presedlale 3/4 fakse, na koncu večinoma končale na FDV (ali pa niti to ne), živele doma pri mamici in trošile očkov denar.

Tako da lahko rečem to, kakšne ocene ima človek v srednji šoli ne pomeni prav nič.

Bravo, super si napisala.

Avtorica, kako bi ti resila inflacijo? Strinjam se, da tiskanje denarja ni resitev. Torej, kaksno resitev ponujas ti?

In nekako imam obcutek, da matematike in fizike na faksu nisi imela. Da si hodila na piflarski ali umetniski faks. Imam prav?

Odgovor na objavo uporabnika
Kriza iz Pariza, 31.01.2023 ob 17:33

Glede na to, da te dni na polno obdelujemo šole vseh vrst, vam bom nekaj povedala. Šole in ocene so najbolj ne objektiven indikator tega, kdo je dejansko sposoben.

V osnovni šoli so v glavnem blestele pridne čebelice, ki niso razmišljale s svojo pametjo. Pač otroci, ki so lahko vodljivi in naredijo vse kot jim ukažeš brez lastne presoje in svojih idej.

V srednjo šolo sem hodila na gimnazijo, ki velja za elitno. Razred je bil poln pridnih čebelic, maminih hčerkic, otrok zdravnikov, sodnikov in učiteljev. Vsa 4 leta so bila prikrojena. Profesorji so igrali umazane igre, preferirali določene dijake. Hči od neke profesorice je dobila vedno banalno lahka vprašanja. Vedno je dobivala odlične ocene. Med pogovorom v razredu, pa si opazil, da je pravzaprav zabita kot noč. Na vprašanje, kako bi rešili inflacijo, je odgovorila, zakaj pa ne bi preprosto natisnili več denarja. V srednji so najboljše prišli skozi tisti, ki so se na pamet piflali.

Potem je nastopil vpis na univerzo. Piflarčki so vpisali medicino, farmacijo… Več kot polovica jih je v prvem letniku opustila. Jaz sem bila na gimnaziji nič vredna, sem pa na faksu blestela. Na predavanjih sem veliko sodelovala, profesorji so me pohvalili, da inovativno ramišljam. Faks sem izdelala z zelo malo učenja, knjig nisem nikdar kupila. Poslušala sem predavanja, brala članke o snovi in se na izpitih potrudila čim bolj logično odgovarjati. Poleg faksa sem še delala par krat na teden. Čebelice iz srednje šole so presedlale 3/4 fakse, na koncu večinoma končale na FDV (ali pa niti to ne), živele doma pri mamici in trošile očkov denar.

Tako da lahko rečem to, kakšne ocene ima človek v srednji šoli ne pomeni prav nič.

to je tvoja omejena perspektiva, morda samo osebna percepcija. Saj pametna kot si se verjetno zavedas, da s tvojo omejeno zivljensko resnico se ne mores modrovati o absolutni resnici? Ali pa me bos razocarala s tvojo samooglasevano pametjo?

Osnovna šola v Ljubljani ni enako, kot osnovna šola v Hrastniku ali spodnjem Dupleku.

tole me spominja na tole teto

https://9gag.com/gag/anzgNgB

mogoče ima pa prav.

 

Točno tako, sploh pa ocene v OŠ ali kasneje v SŠ niso pokazatelj kok bo nekdo uspešen.

Hitro se vidi, kdo je nadarjen (že v OŠ), kdo brez učenja dobiva dobre ocene in počne še 100 drugih stvari, kdo ima logično in kritično razmišljanje, kdo pa se mora za dobre ocene piflati. Že na kakšnem osnovnošolskem kengurujčku se loči zrno od plevela. In tisti zares pametni z nekaj delavnimi navadami nimajo potem težave s faksom niti z iskanjem služb.

Odgovor na objavo uporabnika
wd40a, 31.01.2023 ob 18:10

tole me spominja na tole teto

https://9gag.com/gag/anzgNgB

mogoče ima pa prav.

Kar je povedala ženska v videu je res.

Zato mene zmoti, ko ljudje tepejo lastne otroke in jih terorizirajo, če jim vedno ne uspe v šoli imeti po sistemskem narativu dobrega rezultata.

Tepejo jih, ker dresura ne gre vedno kot namazana. Ne zavedajo pa se, da lastno kri pretepajo in lastne duše ter srca teptajo. Groza.

Dobro da obstaja FDV. Brez družboslovcev bi bili že v vojni in polno umorov okoli.

Odgovor na objavo uporabnika
Res je, 31.01.2023 ob 18:12

 

Točno tako, sploh pa ocene v OŠ ali kasneje v SŠ niso pokazatelj kok bo nekdo uspešen.

Ali so zgolj ocene pokazatelj inteligence,sposobnosti ipd., NE.

Ali pa so dokaj dober pokazatelj JA.

Primer: nekdo, ki se v OŠ ne uči in ima štirice in petice(sem starejša generacija, ko je še veljala normalna distrubucija), pri takšnemu lahko hitro vidiš, da je precej nadpovprečno inteligenten. Dobro, kaj potem naredi v življenju je pa nekaj drugega, eni se navadijo discipline, eni pa propadejo, ker se ne naučijo nikdar trdo delati.

Mislim, da je kombinacija trdo delo + IQ. Sam sem bil odlicen in enkrat prav dober v osnovni soli z malo ucenja, t.j. par ur na teden max. Isto dober na gimnaziji. Potem pa prav dober na faksu z malenkost vec ucenja. Stopnja izobrazbe je indikator IQ-ja, ocene pa trdega dela.

In kateri faks si ti končala, avtorica, če ni skrivnost? Glede na to, da si bila na gimnaziji bolj kot ne luzerka, na faksu pa si se zelo malo učila in je bilo dovolj, da si prebrala par člankov za desetko, predvidevam, da ni bil nek faks na hudem nivoju.

V mojih casih sem imela na gimnaziji 5 tako, da sem sedela zraven ta glavnega piflarja, pol sem se pa se po pouku druzila z njim. Takoj, ko sem ugotovila kdo je najzesci piflar v razredu je bil moj. :)))

Odgovor na objavo uporabnika
Jahman, 31.01.2023 ob 19:35

Mislim, da je kombinacija trdo delo + IQ. Sam sem bil odlicen in enkrat prav dober v osnovni soli z malo ucenja, t.j. par ur na teden max. Isto dober na gimnaziji. Potem pa prav dober na faksu z malenkost vec ucenja. Stopnja izobrazbe je indikator IQ-ja, ocene pa trdega dela.


Na faksu so ocene do 10 in ni splošnega učnega uspeha.

Danes nekdo, ki leze skozi OŠ z dvojkami, težko, da bo v življenju uspešen. Koliko slabih bralcev je med osnovnošolci, slabo pišejo… Včasih so bili učenci, ki so imeli slabe ocene, dobri praktiki. Danes pa so ti nespretni, s slabo telesno kondicijo, s slabo koncentracijo in niso vztrajni.

In s kateri faksom si tako z lahkoto opravila, pa da ni FDV? Biologija, NTF? FMF, Kemija,…  verjetno ne

@Na faksu Ne ucenja kot pomnenja, temvec ucenja nacina razmisljanja, da. Prav dobro je na faksu 8 ali 9. Z drugo trditvijo se pa strinjam.

Zdaj me pa zanima nek tvoj realen dosežek v življenju (za razliko od pridnih čebelic), razen tega, da si obiskovala elitno gimnazijo, končala nek faks in da te je en ali več profesorjev pohvalilo. Saj meni zveniš kot ena pridna čebelica, ki se z nekimi floskulami tolaži in dosežki v izobraževalnem sistemu povzdiguje nad druge, kaj drugega ni videt od tebe v tej temi.

V osnovni šoli so v glavnem blestele pridne čebelice, ki niso razmišljale s svojo pametjo. Pač otroci, ki so lahko vodljivi in naredijo vse kot jim ukažeš brez lastne presoje in svojih idej.

V srednjo šolo sem hodila na gimnazijo, ki velja za elitno.

Kk si ti prišla na “elitno” gimnazijo? Si blestela kot pridna čebelica v OŠ? Ne, tebe so za razliko od vseh drugih cenili zaradi tvojega uporniškega duha in pameti. Verjetno.

Jaz sem frizerka. S sem težavo zaključila OŠ, ker ne prenesem dresure in pomnenja podatkov na pamet. Ja in? No, na poklicni frizerski sem blestela. Point? Danes sem Nekdo! Danes sem spoštovana in cenjena, ker delam s srcem. Imam veliko! Veliko več kot pridne čebelice na gimnaziji in fakulteti.

Odgovor na objavo uporabnika
Blodinka s Harvarda, 01.02.2023 ob 12:22

Jaz sem frizerka. S sem težavo zaključila OŠ, ker ne prenesem dresure in pomnenja podatkov na pamet. Ja in? No, na poklicni frizerski sem blestela. Point? Danes sem Nekdo! Danes sem spoštovana in cenjena, ker delam s srcem. Imam veliko! Veliko več kot pridne čebelice na gimnaziji in fakulteti.

si pač pridna čebelica v frizerskem salonu.

Jaz sem frizerka. S sem težavo zaključila OŠ, ker ne prenesem dresure in pomnenja podatkov na pamet.

Upam da preneseš, ko ti stranka ukaže, kako želi, da delaš z njenimi lasmi, in da sredi opravljanja storitve ne pozabiš podatka o naročenem.

Odgovor na objavo uporabnika
yram, 31.01.2023 ob 19:41

V mojih casih sem imela na gimnaziji 5 tako, da sem sedela zraven ta glavnega piflarja, pol sem se pa se po pouku druzila z njim. Takoj, ko sem ugotovila kdo je najzesci piflar v razredu je bil moj. :)))

Si ga vsaj rada imela? 🙂

Odgovor na objavo uporabnika
kk si, 01.02.2023 ob 09:29

V osnovni šoli so v glavnem blestele pridne čebelice, ki niso razmišljale s svojo pametjo. Pač otroci, ki so lahko vodljivi in naredijo vse kot jim ukažeš brez lastne presoje in svojih idej.

V srednjo šolo sem hodila na gimnazijo, ki velja za elitno.

Kk si ti prišla na “elitno” gimnazijo? Si blestela kot pridna čebelica v OŠ? Ne, tebe so za razliko od vseh drugih cenili zaradi tvojega uporniškega duha in pameti. Verjetno.

Gimnazija Vič ZDAJ velja za elitno. V mojih časih 30 let nazaj je veljala za zanič gimnazijo.

Za Bežigrad bi to rekla pred 50 leti. Takrat (še) ni veljala za elitno.

Elitna je bila Šubička in seveda Poljane.

New Report

Close