Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek športna vzgoja 5. razr.

športna vzgoja 5. razr.

Ali morda kdo ve, kaj je treba doseči v petem razredu, da imaš športno vzgojo oceno 5?

5 ??

Zu,u ali mu.

Športna vzgoja se ocenjuje od 1-5 in ne u zu mu

najbolje bi bilo se posvetovati z učiteljem. Taka vprašanja ne sodijo sem…

Ali na starševskem čveku ni učiteljev, ki bi bili STARŠI-glede na čuden odgovor učitelja na bolniški, da to vprašanje ne sodi na ta forum???????

Kriterije za oceno postavi vsak učitelj sam na podlagi standardov znanja zapisanih v učnem načrtu. Kriteriji morajo biti učencem znani. Jaz jih zase za svoj predmet nalepim na vrata učilnice.

na forum vprašanje ne sodi zato, ker STARŠI ne poznajo kriterijev ocenjevanja pri konkretnem učitelju, niti nisi napisala kaj se učijo. Če imaš kak problem ga vedno reši najprej tam kjer se mora rešiti, ne pa da brezveze šleviš po forumu…

Tole ocenjevanje športne vzgoje s številčnimi ocenami je pa meni tako mimo…mogoče zaradi osebnih izkušenj 🙂
Sama npr. pri teku nisem nikoli blestela, vedno sem bila med zadnjimi, ravno obratno je bilo pa npr. pri odbojki, košarki, rokometu. V OŠ sem imela telovadbo uspešno ravno zaradi teka, v srednji pa zelo uspešno kljub teku, saj je profesorica upoštevala tudi pripravljenost za delo oz. trud. Pa nisem “leva” za šport, saj od vedno hodim v hribe, smučam, kolesarim itd., enostavno mi tek ne leži in pika.
Glede na današnje ocenjevanje z ocenami bi verjetno imela telovadbo 3 – cvek pri teku in 5 pri ostalem.
Drugače bi pa tudi jaz rada slišala o sedanjih kriterijih…

Če si res učitelj, bi bil pa res lahko strpnejši. Sprašujem zato, ker ne vem, ne pa zato, da kot ti praviš, brezveze šlevim po forumu.Imaš vse možnosti, da ne odgovarjaš na to kar te ne zanima.Svojo slabo voljo stresaj kod drugod!!!!

Pa en lep večer!

lutka nisem slabe volje, samo na živce mi gre, kako so vsi pametni in kako se radi vmešavajo v delo učiteljev… a komu pride na misel, da bi se vmešaval v delo zdravniku, ali pa recimo, gradbeniku… Pa ne mislit, da sem eden tistih učiteljev, ki se ima za nezmotljivega. Menim pa, da če je kakšen problem, se pomeniš najprej s tistim, ki se ga zadeva dotika, ne pa da daš najprej na radio… Jaz starše vseskozi spodbujam, naj prihajajo na govorilne ure in naj povejo vse kar jim ni všeč pa kaka pohvala tudi ni odveč… Le dobro sodelovanje vseh strani zagotavlja kvalitetno šolstvo.

No napiši bolj konkretno o tvojem primeru, pa ti bom z veseljem odgovoril..

lp, pa brez zamere

Moj problem je naslednji:hčerka je res ZELO PRIDNA kar se tiče šole. Problem pa ji res nekoliko predstavlja športna vzgoja.Včeraj je bila celo popoldne slabe volje, ker je vedela, da se bo danes ocenjeval met žoge na koš in vodenje žoge.Če priznamo ali ne, je zadetek v koš res splet dejavnikov:zbranost, trema in predvsem kilometrina. Ker možnosti-predvsem časovne-za kakšen poseben trening ni bilo-včeraj je šla samo malo pometat žogo pred šolo-je danes izpadlo za štiri. Razumite me, meni je to ZELO V REDU, a hčer je bila prizadeta in je jokala. Tudi včeraj zvečer je imela hudo tremo-mrzle roke in celo povišan pritisk.Z možem ne veva, kako ji lahko sploh pomagava. Veliko se pogovarjamo, ve, da ji stojiva ob strani.
Prav zato, sem jaz napisala teh nekaj besed na forum. Mogoče bi lahko določene naloge iz športne vzgoje malo potrenirala doma.Je pa zadeva res zapletena. Ko so tekli na 60 m in vi veste, da je to zelo kratka razdalja in so odstopanja možna takoj-ročno štopanje, vprašljiv štart in cilj glede časa, so bili tudi kriteriji za oceno postavljeni zelo skupaj.
Naj zaključim. Meni so se zdela opisna ocenjevanja predmetov kot so likovna, športna, glasbena, z u, mu, zu, bolj POŠTENA.Razpon je bil večji. Ocene teh predmetov so lahko preveč odvisne od okusa posamezne osebe-malo me spominja na ocenjevanje spisa in tudi od nenatančnih meritev.

Upam, da sem vsaj malo razjasnila naš problem.

Mirno noč.

ni mi čisto jasno, je učitelj ocenjeval število uspešnih metov ali tehniko. jaz pri igrah z žogo ne ocenjujem uspešnih metov ampak tehniko, ki pa ima ponavadi za posledico tudi uspešni met, zadetek, ni pa nujno, lahko je samo smola, sreča… tehnike se pa da naučiti, res pa je treba malo vaje. Zakaj pa ne bi otrok tudi za športno vzgojo malo povadil, saj se uči tudi za druge predmete. Gibanje, šport v današnjem svetu postaja vedno bolj pomembno…. Je pa se po eni strani res za vprašati o smislu ocenjevanja športne vzgoje, saj je le to v kontradikciji z osnovnim cilje švz to je navdušiti otroke za redno ukvarjanje s športom…

Skratka, jaz, da se izognem vsem neprijetnostim, dajem učencu tako dolgo možnost dokler ne obvlada za oceno s katero je sam zadovoljen. Prej ne vpišem v redovalnico. Vendar delam to samo v primeru, ko vidim da se nekdo res trudi. Pa se včasih zgodi, da so same 5ke in kakšna 4ka. Sem pa že tudi enko dal, ko se je eden preveč hecal z mojim potrplenjem. Od tistega časa je delaven kot čebelica. Pa mu ne bi bilo potrebno dobiti enke, če bi se malo prej potrudil…

Prej je bilo omenjeno ocenjevanje teka. Sam nisem pristaš tega, da bi se ocenjeval čas. Se mi zdi bolj pomembno, da nekdo rad teče, kot pa to, da hitro teče. Ampak kot sem že napisal, če se starši z nečim ne strinjate, pojdite do učitelja (ne ravnatelja!) in mu na prijazen način povejte. Včasih pa se zgodi, da tudi otrok malo drugače obrne kot je v resnici… Če še vedno niste zadovoljni z argumenti, potem do ravnatelja, sledi zavod za šolstvo, mšš, ….

Hvala za odgovor. Se popolnoma strinjam z vami in želim, da bi imelo čim več učencev možnost sodelovati s takim učiteljem.

Lepe zimske dni in še polno tako jasnega mišljenja.Dada

New Report

Close