Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek športna vzgoja, likovni pouk, glasba

športna vzgoja, likovni pouk, glasba

V OS sem hodila pred 10imi leti, in so bili vsi ti predmeti ocenjeni z ocnami 1-5. Pri glasbi smo se ucili note in lestvice, morali prepoznati skladbe. Je bilo tezje za nas, ki nismo hodili v glasbeno solo in nismo imeli posluha kot za tiste, ki so, ampak to, kar vi opisujete se pa ni dogajalo. Cvekov in dvojk ni bilo nic vec, kot pri drugih ocenah, distribucija ocen po ucencih je bila tudi enaka kot drugje. Tisti, ki so imeli pri ostalih predmetih slabe ocene so jih imeli naceloma tudi pri teh, tisti, ki so imeli drugje dobre pa so imeli dobre tudi tukaj. Ne glede na posluh in obiskovanje glasbene je bila snov obvladljiva. Po tem, kar opisujete, je bila zahtevnost enaka, kar mi da misliti, da so drugacni otroci. Ocitno teh predmetov ne jemljejo resno in se ne ucijo kot za ostale, kar ni cudno, ker tudi starsi ocitno teh predmetov ne jemljete resno.

V nasi soli uci glasbeno uciteljica, ki sicer uci tudi v glasbeni soli. In otroci morajo znati (med drugim) Odo radosti. Nasa ne obiskuje glasbene sole in ima s tem precej tezav za to skladbo smo si izposodili klaviaturo, da se je lahko naucila. Tudi sicer imajo v testu snov, ki jo znajo samo tisti, ki obiskujejo GS. Punca je odlicnjakinja, le z glasbo imamo non stop tezave. Da je izgubila vsako veselje do glasbe je jasno, prav tako ostali. Uciteljica pa vsa ponosna, kako jih zaj@xx.

Kokr za koga. Za nekega industrijskega oblikovalca so biologija, matematika, fizika tudi bedasti. Pri svojem delu jih ne potrebuje. Po končani srednješolski izobrazbi, ki traja le 4 leta, pa se že zaposli.
In zate so 4 leta dovolj, da se izuči za svoje delo. Tudi matematiko, se potemtakem lahko naučimo v srednji šoli.
[/quote]

Tole, da bilolgija ni za ind. oblikovalce pa ne bo res. Najoljši dizajni so posneti iz narave. Fizika obravnava trdnost oblik, kemija pa lastnosti materialov, kar je vse presneto pomembno za oblikovalca.

Mogoče nebi bilo nič narobe če bi bili ti predmeti ocenjeni če bi imeli tudi ti učitelji neke enotne kriterije. Pri matematiki se točno ve da učenec ki ne zna poštevanke pač dobi temu primerno oceno, pa naj bo to v Kopru ali Mariboru.
Pri likovni pa je ocean odvisna od navdiha učitelja. In ja eni rišejo bolje drugi slabše. Da pa dobi učenec oceno 2 za risbo pa za moje pojme nima neke dodane vrednosti, le vzameš mu veselje do risanja.
Pri glasbi imamo izkušnje, da na naši šoli, 6. razred ocenjuej, sprašuje in so ocene od 2-5 mislim da 1 nima nihče. Potem pa se hči pogovoarja s prijatelico na drugi šoli, isto 6. razred, pa dobijo vsi 5 tudi ko pišejo test se učitelica sprehaja po učilnici in pač pove da imaš narobi in pove pravilni odgovor. In kje je potem tu sploh pomen da imajo ocene.
Isto je šprtna na isti šoli ena učitelica daje ocene kakršo pač oceni da si učenka zasljuži učitelica v paralelki pa če ni za 5 ne dobi ocene.
Ja res imajo potem učenci, ki jim določen predmet ne gre motivacijo če pa kolega v paralelki ali na drugi šoli dobi 5 ne glede na pokazano.
Pa to ne govorimo o nečem kar bi se lahko naučili, ker risat tako kot si je učitel zamislil ne ne mores doma usest in naučit. Skoke take in drugačne tudi učenci težje se učijo doma če ne vejo kako gre.

Mi smo v osnovni šoli veliko peli, tudi v 7. in 8. razredu smo ogromno peli,imeli zvezke z zapisanimi besedili. Nekaj smo tudi poslušali klasične glasbe, takrat je morala biti tišina – mir – kot da smo v pravi operni hiši. Ocene so bili u,mu,zu – in ni bilo razvrata.
Danes otroke pri glasbi – obremenjujejo z glasbeno teorijo. Ogromno tega. Kot da bodo vsi komponisti. Res so glasbeni učitelji dobili krila in s to teorijo se dobesedno izživljajo…
In kaj bodo vsem tem masam otrok notni zapisi? Bodo zaradi tega raje zašli v gledališče, opero, na balet? Pač žal ne.
Torej gre samo za dodaten balast in obremenjevanje otrok in celjenje zafrustriranih glasbenih učiteljic.

New Report

Close