Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Starčki za volanom

Starčki za volanom

Ne vem, kdo govori o odvzemu izpita vsem. Govorimo o preverjanju sposobnosti za vožnjo. Inštruktor vožnje sploh ni slaba ideja.
[/quote]
In zakaj potem ti tvoji instruktorji vožnje in zdravniki že sedaj dajo izpit tistim mulcem, ki potem povzročijo nesreče, če misliš da so (vsaj pri starejših) tako jasnovidni?


In zakaj potem ti tvoji instruktorji vožnje in zdravniki že sedaj dajo izpit tistim mulcem, ki potem povzročijo nesreče, če misliš da so (vsaj pri starejših) tako jasnovidni?
[/quote]

eni pa res ne dojamete. Če bo nekdo mlad, opravilno sposoben, z odličnim vidom in sluhom, z dobrimi refleksi in na splošno dobro vožnjo naredil izpit ali pa še kakšno testno uro z inštruktorjem, je to vse, kar se sistemsko da narediti. Ja, tak je potem mogoče na cesti preveč naduvan in povzroči nesrečo, ampak skozi neko preverjanje se tega ne da preprečiti, če takrat naredi “vse prav”.

Pri starejših je pa TREBA preveriti sluh, vid, reflekse, kako pelje v rondo, kako menjava pasove na avtocesti … ker eni tega enostavno ne zmorejo več. Ne vsi!

In še enkrat povem – veliko nesreč se prepreči, ker drugi dobro reagirajo, ne ker starejši tako dobro in varno vozijo!

Moja teta je ena izmed kamikaze, ki pa prehitevajo po avtocesti. Stara je 82 in mora brez postanka pripeljati do Pelješca. Da ne bi zamudila trajekt, pa divja 160 na uro. Da sicer niti parkirati ne zna in dela gnečo na ostalih cestah (ker se sploh ne umakne drugim in ne gleda nazaj ter dura svoj tempo ne glede na naselje oz. izven njega), sploh ne bi. Ampak podaljšano ima pa vozniško brez problema. Groooza.
Če bomo mi kdaj takšni, bi bilo prav, da nas sterajo stran od volana. Oprostite, takšni ljudje niso več za na cesto. Čedalje več je takšnih kamikaz na cesti.

Mene pa zanima, v katerem kraju je na cesti takšna množica starih, opešanih voznikov. Ne rečem, se najde tu in tam kateri, ampak to so res redke situacije. Čisto tako, za bolj jasno sliko, tisti, ki srečujete toooliko starih voznikov – napišite, kako pogosto jih srečujete. Vsaj 3 na dan? 2 do 3 na teden? Mogoče enega na mesec? Ali pa v celi svoji vozniški karieri 3?

Meni se zdijo najbolj problematični vozniki moški v krizi srednjih let, tam okrog 40 ali malo čez, s prvimi znaki mene. Ne vem, ali bi statistika potrdila, ampak takšno je moje videnje in takšnega srečam skoraj vsak dan kakega.

Izsiljevanje prednosti (pa ne, da je spregledal, ampak on ja ima reflekse in njegov (avto) pa ja skoči…). Vožnja za ritjo. Prehitevanje kolone. V takih avtih je redko mladina ali penzija, pa sicer tudi ženske ne prav pogosto. Velika večina je revčkov, ki brezglavo lovijo (že davno pobeglo) mladost in neke druge manke kompenzirajo s tem, da jim (avto) še skoči.

Bolj so nevarni nedeljski vozniki, torej tisti s premalo kilometrine.
Kdor ne vozi redno, nima rutine, zato se v kritičnih situacijah ne znajde dovolj hitro – in to ni odvisno od let!
Vozniki z veliko prevoženih kilometrov se vsekakor bolj znajdejo, če pride do gužve – pa če so stari ali mladi.
Res v starosti refleksi pešajo, se pa nabere več prakse. O mladostni nestrpnosti ni več duha ne sluha, ker jo je zamenjala previdnost. Žal pri nekih tudi počasnost.
Dobro bi bilo, ko bi uvedli kontrolni vozniški izpit recimo na 5 let za vse voznike, poleg tega da za 80-letne šoferje velja podaljšanje samo z zdravniškim spričevalom.


Me zanima, koliko od vas, ki menite, da bi bilo potrebno po 5 letih obnavljati vozniški izpit, bo jutri vzelo ure v avtošoli in šlo vozit, pa koliko se vas bo prijavilo na test CCP – pa seveda dokler ga ne opravite – nič vozit ?

Boš ti šla?

Drugač pa tile obnavljanja izpitov niso popolnoma nič drugega kot novo pobiranje denarja.

Potem se boste pa še spomnili, da morate vsakih 5 let nanovo maturo delat – in če jo ne opravite naj vas iz službe vržejo.


Kakšno kritično situacijo misliš, a da ko prigoniš v ovinek, pa te začne zanašat, da te refleksi rešijo….LOL
Kdor pametno vozi, nikoli ne pride v kritično situacijo. In starejši bolj pametno vozijo.


Kakšno kritično situacijo misliš, a da ko prigoniš v ovinek, pa te začne zanašat, da te refleksi rešijo….LOL
Kdor pametno vozi, nikoli ne pride v kritično situacijo. In starejši bolj pametno vozijo.
[/quote]
Saj pravim, da leta sploh ne igrajo takšne vloge, važnejša je izkušenost oz. pogosta ali kar vsakodnevna vožnja. V vseh starostnih kategorijah je nekaj nedeljskih voznikov, ki se zaradi premalo prakse v kritični situaciji ne znajdejo tako dobro kot izkušeni vozniki. Voznik s kilometrino bolje oceni razmere na poti in ne rine v nevarnost.
Ja, za obnavljanje izpita na 5 let bi se hitro izridilo v golo pobiranje denarja. Primerjava z maturo je res dobra, haha…


Saj pravim, da leta sploh ne igrajo takšne vloge, važnejša je izkušenost oz. pogosta ali kar vsakodnevna vožnja. V vseh starostnih kategorijah je nekaj nedeljskih voznikov, ki se zaradi premalo prakse v kritični situaciji ne znajdejo tako dobro kot izkušeni vozniki. Voznik s kilometrino bolje oceni razmere na poti in ne rine v nevarnost.
Ja, za obnavljanje izpita na 5 let bi se hitro izridilo v golo pobiranje denarja. Primerjava z maturo je res dobra, haha…
[/quote]

In kako zgleda ta slavna “izkušenost”? Tako, da vozite na pamet. Tako sploh ne opazite spremenjene signalizacije in potem delate s.ranje na cesti. Bejž stran s to izkušenostjo in posledično pretirano samozavestjo. Sosed je bil en tak pametnjakovič, ki je vedno govoril, da vozi že 30 let in da vse obvlada. Do 31. leta, ko je naredil tako štalo, da joj.
Sicer pa starčki – kje jih srečujem? Vsak dan pravzaprav – to je moj tast, tete, strici – vsi so 75+ oz. večina celo 80+ in še vedno vozijo. Ja, saj večinoma samo do trgovine, ampak kako h.udiča lahko dobi en starček podaljšano vozniško, če nima nobene prostorske predstave, na avtocesto se vključuje tako, da se na koncu pospeševalnega pasu ustavi, če se ne more prej vključiti. Zavija nenadoma, sunkovito, zavira prav tako. Njegovi otroci so mu že davno prepovedali voziti vnuke…in potihem so upali, da mu vozniške ne bodo podaljšali. Starček pa pride z vozniško celo brez omejitev?!? Za piko na i pa je takoj, ko je prišel domov in avto parkiral v garažo, uspel podrgniti obe strani po celi dolžini. In to je sposoben šofer? To je samomorilski šofer v najboljšem primeru, ne pa sposoben voznik.


Me zanima, koliko od vas, ki menite, da bi bilo potrebno po 5 letih obnavljati vozniški izpit, bo jutri vzelo ure v avtošoli in šlo vozit, pa koliko se vas bo prijavilo na test CCP – pa seveda dokler ga ne opravite – nič vozit ?

Boš ti šla?

Drugač pa tile obnavljanja izpitov niso popolnoma nič drugega kot novo pobiranje denarja.

Potem se boste pa še spomnili, da morate vsakih 5 let nanovo maturo delat – in če jo ne opravite naj vas iz službe vržejo.
[/quote]

Nekateri poklici poznajo različne samoregulativne postopke, v katerih se počne ravno to – če ne uspeš na določeno časovno obdobje obnoviti licence, ostaneš brez nje in več ne moreš opravljati dela, četudi imaš končano šolo.

Vozniško dovoljenje je licenca. In bi zato moral zanj veljati sistem nanekajletnega obnavljanja.
Brez vprašanja, ali nekdo bi ali ne bi. Moraš!

Nekateri poklici poznajo različne samoregulativne postopke, v katerih se počne ravno to – če ne uspeš na določeno časovno obdobje obnoviti licence, ostaneš brez nje in več ne moreš opravljati dela, četudi imaš končano šolo.

Vozniško dovoljenje je licenca. In bi zato moral zanj veljati sistem nanekajletnega obnavljanja.
Brez vprašanja, ali nekdo bi ali ne bi. Moraš!
[/quote]
Tako je.
Naj vlada sprejme sklep, da VSAK voznik VSAKO LETO ponovno opravi PRVO POMOČ, TEST CPP in IZPITNO VOŽNJO!
Samo tako bo po tvoje red na cesti!?


Tako je.
Naj vlada sprejme sklep, da VSAK voznik VSAKO LETO ponovno opravi PRVO POMOČ, TEST CPP in IZPITNO VOŽNJO!
Samo tako bo po tvoje red na cesti!?
[/quote]
Ja, seveda.
Točno tak je moj predlog …

Zdaj pa pojdi drugo jutranjo kavico spit, da boš sposobna vozit, če že pisanja ne razumeš.

Nekateri poklici poznajo različne samoregulativne postopke, v katerih se počne ravno to – če ne uspeš na določeno časovno obdobje obnoviti licence, ostaneš brez nje in več ne moreš opravljati dela, četudi imaš končano šolo.

Vozniško dovoljenje je licenca. In bi zato moral zanj veljati sistem nanekajletnega obnavljanja.
Brez vprašanja, ali nekdo bi ali ne bi. Moraš!
[/quote]
Ja, pa še psihotesti spadajo zraven, tako kot še v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja.


Ja, seveda.
Točno tak je moj predlog …

Zdaj pa pojdi drugo jutranjo kavico spit, da boš sposobna vozit, če že pisanja ne razumeš.
[/quote]
Jaz se strinjam z Mihelo!
Če je vojna, naj bo vojna za vse…

Pa invalidom tud vzet izpite? Ker oni so tudi slabše telesno spposobni vozit.

ti pa nisi ravno pri brihtnih 🙂

Če imajo ustrezno prilagojen avto, so popolnoma enakih sposobnosti kot kdorkoli drug. Mešaš jabolka in hruške in pretiravaš v vsem, model.


In zakaj potem ti tvoji instruktorji vožnje in zdravniki že sedaj dajo izpit tistim mulcem, ki potem povzročijo nesreče, če misliš da so (vsaj pri starejših) tako jasnovidni?
[/quote]

Zato, ker ti mulci lahko zblefirajo, da znajo vozit – ker dejansko znajo vozit po predpisih, samo nočejo. Pri starejših ta dilema odpade, ker tudi če bodo hoteli vozit, kot je treba, ne bodo mogli.


Kakšno kritično situacijo misliš, a da ko prigoniš v ovinek, pa te začne zanašat, da te refleksi rešijo….LOL
Kdor pametno vozi, nikoli ne pride v kritično situacijo. In starejši bolj pametno vozijo.
[/quote]

No, me zanima, če bi še trdil to po vožnji z mojo mamo. 🙂

Živim v manjšem kraju in dopoldne je na cesti vsaj 20 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} voznikov nad 60. Prepoznaš jih po tem, ker čez naselje vozijo 30, pred odcepom skoraj ustavijo, na ozki cesti ustavijo ob vsakem proti vozečem vozilu in obraz imajo dobesedno v volanu. Ne vseh 20 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, določent procent pa je takih voznikov. Od take jajcaste vožnje do nesreče zaradi napačnega refleksa ali nepredvidljivega dogodka na cesti je samo še korak.


Boš vidla, ko bo pa prva nesreča v vašem kraju, jo bo pa povzročil en mulc, ki je divjal.

ti pa nisi ravno pri brihtnih 🙂

Če imajo ustrezno prilagojen avto, so popolnoma enakih sposobnosti kot kdorkoli drug. Mešaš jabolka in hruške in pretiravaš v vsem, model.
[/quote]
Tole se pa pošteno motiš. Avto imajo ustrezno prilagojen zato, da sploh lahko peljejo, še zdaleč pa niso enakih sposobnosti.

Moja teta je ena izmed kamikaze, ki pa prehitevajo po avtocesti. Stara je 82 in mora brez postanka pripeljati do Pelješca. Da ne bi zamudila trajekt, pa divja 160 na uro. Da sicer niti parkirati ne zna in dela gnečo na ostalih cestah (ker se sploh ne umakne drugim in ne gleda nazaj ter dura svoj tempo ne glede na naselje oz. izven njega), sploh ne bi. Ampak podaljšano ima pa vozniško brez problema. Groooza.
Če bomo mi kdaj takšni, bi bilo prav, da nas sterajo stran od volana. Oprostite, takšni ljudje niso več za na cesto. Čedalje več je takšnih kamikaz na cesti.
[/quote]

Tvoja teta je bila verjetno ravno taka tudi ko je bila stara 30 ali 40 let. Najbrž leta niso problem, to je stvar kulture in obnašanja.

Tut ti boš enkrat tam in kako bo tebi ko bo kdo bentil nad tebe. Res mam poln qrac takih kot si ti

Meni se zdi to nesramno, se spravljat nad starejše. Vsi bomo enkrat stari in večina sama preneha vozit, ko se ne čuti več sposobna za vožnjo. Počasi vozijo pa tudi mlajši, če so nedeljski šoferji ali imajo manj prakse. Po tej logiki bi morali pol voznikov zradirat s ceste in pustit samo najboljše.

Tudi na cesti malo strpnosti, pa bo dovolj prostora za vse.

Tvoja teta je bila verjetno ravno taka tudi ko je bila stara 30 ali 40 let. Najbrž leta niso problem, to je stvar kulture in obnašanja.
[/quote]
Ne, ker je izpit delala zelo pozno. Poleg tega pa je takrat imela še kaj refleksov. Danes ne opazi nič več okoli sebe, kaj šele, da bi pravočasno reagirala.

New Report

Close