Taksa za avtomobile ob vstopu v mesto
velika mesta je potrebno osvoboditi pretiranega prometa, jaz že sedaj puščam avto na periferiji, ja zakaj, zato ker ni parkirnih mest, če pa že so, jih drago plačač. Moti me le javni prevoz, ker je neorganiziran in ga je veliko premalo, tako, da včasih čakaš tudi pol ure, da pripelje trola s tvojo številko.
lepo in elegantno bi bilo, da bi izven centra naredili veliko parkirnih mest, seveda brezplačnih, če bodo plačljivi ne bodo nič naredili, saj bo vsakdo raje plačal takso. Vozni park bodo morali zelo razširiti in poceniti. Ljubljančani imajo srečo, ker se jim ni potrebno voziti z avtomobilom tistih nekaj metrov, do služb, bodo pač uporabili kolo ali pa svoje noge (pa še bolj zdravi bodo), starejši pa javni prevoz. Vsi ostali pa, do Ljubljane z avtom, naprej pa z javnim prevozom, sploh ne bo tako hudo, če bodo uredili in posodobili vozni park, pa še v gneči ne bomo izgubljali živcev.
to bi moral biti najprej interes prebivalcev Ljubljane, ki pa se jim takse itak ni potrebno bati, saj jo bodo po vsej verjetnosti oproščeni.
edini problem vidim v nakupovalnih središčih v centu Ljubljane in drugih velikih mest, ampak oni se bodo že znašli, prav gotovo.
kar se turistov tiče ima pa Žogica delno prav, čez našo državo jih pelje samo pot, večino na Hrvaško, ampak kaj si morejo pomagati, verjetno imajo tudi turisti že dovolj naših cest in večurnega čakanja pred delovišči v največji sezoni, hja mi pa ne znamo praznit njihovega žepa, ker jim ne znamo ponudit niti osnovnih potreb potujočega človeka, kaj šele kja drugega.
Vse lepo in prav, tole z skrbjo za okolje. Ampak ostajamo pri tem, da se bodo tisti, ki imajo denar, lahko še vedno neovirano in nemoteno vozili po Ljubljani, reveži pa ne. Gre samo za novo pobiranje denarja. Če bi šlo tukaj toliko za skrb za okolje, bi kaj naredili tudi za to, da se tovorni promet preseli na železnico, na primer.
Jaz mislim, da nihče ni mogel predvideti tega, da bodo šli za 80{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} zmanjševat promet v Ljubljani. Jaz mislim, da niti EU ni predvidela tega, ko je napisala ta dopis, opozorilo, grožnjo, karkoli. V redu, da lezejo Evropi v rit, če že morajo, ampak … A je treba prilesti prav do dvanajsternika?
mah to bolj blebetajo, res ne vem, kako bi jim lahko uspelo 80{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} zmanjšanje prometa, če računamo samo ljubljančane, ki živijo v mestu in tiste, ki bodo plačevali takso, pa povečanje potniškega prometa, bo procent okoli 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, za manj pa lahko le sanjajo, pša že to bo zeloooo uredu in sprejemljivo za ES, sploh se bo do takrat že zamenjala vlada in bo postavila nove realnejše cilje.
Ne bom vsak dan plačevala takse za vstop v mesto, ker v mestu že sam. Kaj vam ljudje ni jasno? Vi onesnažujete naš zrak, ne vi vašega. Jaz sem se dvakrat v življenju peljala skozi Kranj. Vi meni smrdite po Ljubljani vsak dan. Koliko izpušnih plinov izpustite v tistih 45 minutah, ko se prebijete od Leva do Šentvida? Malo samokritike, prosim.
Je pa treba vedet tudi to, da je v zadnjem času kar precej Ljubljančanov pokupilo nepremičnine v Kranju in okolici in se zdaj vozijo v službo v … Ljubljano. Poleg cene tudi zato, ker se iz Kranja veliko hitreje pripeljejo recimo v Šiško Kot nekje iz Viča, ali podobno oddaljenega konca. Iz tega bi lahko sledilo, da je vzrok za pregost promet tudi zaradi tistih, ki v Ljubljani še živijo.