Najdi forum

Naslovnica Forum Politični čvek Taksa za avtomobile ob vstopu v mesto

Taksa za avtomobile ob vstopu v mesto

Kaj pa mislite v zvezi z nedavno napovedjo R. Tavzesa o taksi za avtomobile ob vstopu v mesto. jaz menim, da je skrajni čas, da se naredi nekaj v zvezi s tem, ker se bomo zadušili v tem “plehu”, ne samo v v izpušnih plinih. Vsepovsod to morje pločevine, to namreč ni za prenašati. Govorim pa o Ljubljani. Sama se vozim poleti z biciklom, pozimi pa z mestnim prevozom. Tudi avtobusi se nikamoor ne premaknejo, ker je preveč osenih vozil, ampak v njih pa v glavnem po ena oseba. Saj za tiste, ki se vozijo iz okolice Lj., ne rečem, mislim predsvem na tiste ljubljančane, ki se iz šiške pripeljejo v center, za razdalje, ki jih lahko navsezadnje tudi prepešačiš.In takih je ogromno. Poznam osebo, ki se vsak dan pelje v službo, oddaljeno pol kilometra od njenega doma.Če se taki ne bi “vozakali”, bi bila kar nekaj manj prometa in več prostora na cestah.
Ampak kaj v glavi preobrniti pri ljudeh, tako da jaz pravim, da je bencin še vedn o prepoceni, ker se ljudje toliko vozijo.
Čeprav je ukrep MOP precej drastičen in radikalen, pa se načeloma strinjam s tem ravno zaradi takih zgoraj opisanih …

mah ni ravno bencin prepoceni, predrage so vozne karte. Če moram plačati za vozno karto toliko, kolikor potrebujem za vožnjo s svojim avtom v službo in nazaj, potem bo nekaj potrebno narediti v tej smeri, torej znižati cene v javnem prometu.

Dokler ne bo urejen kulturen potniški promet je neumnost o tem razmišljati.

Smo že rekli, da bi LJ nujno rabila tramvaje.

Ampak vprašanje, kdaj bo to, če sploh kdaj.

Moramo tudi vedeti, da rešitev, ki s ezdaj zdi idealna, bo čez 15 let slaba.Mesto namreč raste.Zagreb ima odlične tramvajske povezave, pa se prav tako sooča s hudimi problemi in tako mislijo gradit podzemno.

_______________ So it goes. - Kurt Vonnegut -

LJ potrebuje kombiniran prevoz tramvaj-železnica. Na takšen način bi lepo povezal okoliške kraje z središčem mesta.

To bi bilo idealno.

_______________ So it goes. - Kurt Vonnegut -

Boss, saj so bile že naročene študije v Nemčiji za tako kombinacijo. Je bila razstava o tem pred par leti, v predvolilnem letu, ko je kandidirala še Vika Potočnik, pa se je izkazalo, da je to samo predvolilna farsa. In predstavljena je bila ravno ta kombinacija tramvaj-obstoječi želežniški tiri, recimo do Kamnika: do Črnuč tramvaj, nato posebni vagoni za normalne želežniške tire – tako nekako kot S-Bahn recimo v Berlinu.
Namesto tega pa se je zgradila vzpenjača, ki zdaj sameva (še vedno pa vozi vlakec na grad), vredna kilometer tramvajske proge. Ampak nekaj bo treba ukreniti. Ljubljana je pa za podzermno premajhna po zdajšnjih normativih, mesto mora imeti vsaj milijon prebivalcev, Zagreb pa ima kaka dva, če se ne motim.

Mislim, da je še največ voznikov študentarije, ki se vozi iz npr. rožne doline na faks čez cesto!

Uh kje pa, Zagreb ima miljon z okolico.

Moja poanta je bila, da tako, kot je LJ prerastla bus ein rabi tramvaje (v kombinaciji z vlakom), tako zagreb rabi podzemno, saj je prerasel sedanjo ureditev.

_______________ So it goes. - Kurt Vonnegut -

jaz sem iz šiške in se vozim v center z avtom res ne hodim ob urah, ko je največ prometa, ker grem od doma ob 11.30 in se vračam po 20.30. zakaj bi hodil peš? vsi gorenjci spuščajo pline po celovški in jih ni briga. živim v bloki ob celovški, noro je vidim z okna. in jaz ne bi smel tiste štiri kilometre prevozit? najboljš da mi ljubljančani vsi hodimo peš, dase bodo oni lahko vozili. najboljše, da hodimo peš ob tej isti celovški in vdihnemo vse strupene pline gorenjcev.

Razmišljam zakaj Janković vsemu nakljub, realizira svojo zamisel o gradnji parkirišč pod
Plečnikovim trgom?

Poznam kar nekaj ljudi, ki se na relaciji Begunje/Ljubljana vozijo v službo z železnico.
Mislim, da se bomo morali navaditi na marsikaj oz.
odvaditi določenih navad.

Razmišljam zakaj Janković vsemu nakljub, realizira svojo zamisel o gradnji parkirišč pod
Plečnikovim trgom?

Jz, ne razumeme čisto, misliš reči, da kljub temu vztraja pri gradnji parkirišč?

Janković do predvčerajšnjim sploh ni vedel, da se bodo šli takšno omejevanje prometa. To se je zgodilo od danes do jutri. Prišlo je eno obvestilo od Evrope in lom.

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

Meni je všeč Londonski model.
Tam so ogradili mestno središče v katerem živi 4 miljone ljudi.

To bi bilo fajn kopirat tud v Sloveniji, potegnit krog okol Ljubljane, da bi not v krogu živelo 4 miljone slovencev, in ob prehodu te meje kasirat takso.
Znotraj tega kroga naj bi bile pa ceste zastonj –
Tako je v Londonu.

Treba bi bilo samo najt 4 miljone Slovencev.

_______________ So it goes. - Kurt Vonnegut -

Če pride do odcepitve Kosova, nas bo kaj hitro še več. Na Viču lahko hitro zgradimo azilsko mesto, imamo mi zidarja, ki za neizmerno veliko denarja sezida kar hočeš.

Tegale Tavzesa bi bilo potrebno zaradi nesposobnosti takoj odsloviti. Evropa nam malo požuga in on takoj ve, da “skoraj ni druge možnosti” kot storiti to, kar je naumil v petih minutah, kaj da je potrebno storiti (v roku naslednjih nekaj let). Kaj pa prometne študije, kaj pa strokovnjaki, kaj pa vsaj malo upoštevanja realnosti? Londona je za nekaj Slovenij in ima vstopno takso 11 Evrov. On pa bi zahteval 50 Evrov? Zakaj ne 100?

Glede na njegovo očitno “sposobnost” res ni druge možnosti kot sprejeti tak ukrep, da bo on lahko v miru odsedel še nekaj let do zaslužene lepe pokojninice in se mu ne bo potrebno ubadati z rešitvami, ki bi si res zaslužile svoje ime.

In Nova Gorica da sodi v enak paket ukrepov? Tistih nekaj cest, pa to je adijo pamet. Evropa okom, naši veleumi skokom. Seveda takšnim, da bo njih osebno čimmanj bolelo. Za rajo pa jih itak boli…

Tudi naš župan Janković je za takso.

Zakaj pa bi potem rad zgradil svoje garažne hiše po centru.

Tu se zelo jasno vidi kakšno NESPOSOBNO vlado imamo. Ma to je katastrofa. Nič jih ne moti tovrni promet, ki vsaj stokrat bolj onesnažuje kot osebni. Pa vse ostalo, ki ni pripravljeno vložiti niti centa v kakšno čistilno napravo. Al tukaj je kapital!!!! Onesnaženosti je v veliki večini kriva vlada in njena strategija.
Imamo kup tovarn ki v ozračje spuščajo vse mogoče, a je vse to popolnoma nenevarno??? Zadevo pa bi se dalo sanirati z zelo majhnimi sredstvi. Iplas v Kopru zapirajo že dest let, a nič od tega. Plastika pa še vedno leti po vseh okoliških vaseh!!!! Popolnoma neresno!

50 eur naj bi bila mesečna ali letna taksa?

Če sem prav razumela, naj bi bila to taksa za enkratni vstop z avtomobilom v mesto. V tem primeru bi promet res zmanjšali vsaj za 80{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, če ne že kar za 99{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} 🙂 Nekje sem brala, da je v Londonu taksa 11 funtov.

Naj najprej zaračunajo to isto takso turistom, ki pri nas ne delajo nič drugega, kot svinjajo zrak, kajti mi od njihovega denarja ne dobimo nič razen tistih nekaj evrov cestnine, večina se niti toliko ne ustavi na slovenski zemlji, da bi popila kavo. V Šiški od junija do septembra delajo popoln kaos, Celovška je v izrednih razmerah, izpušnih plinov da ne govorim. In vse to zastonj.

Naj gredo v rit, dobesedno.

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

Ne skrbi, Žogca, na začetku poletne turistične sezone 2008 se obeta odprtje predora Šentvid – Koseze.

Me prav zanima, ali bo temu res tako. Te obljube namreč poslušamo že kar nekaj časa. Karkoli že, če se bomo rešili Nemcev, Avstrijcev in drugih severnjakov, se Kranjčanov ne bomo, tako da …

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

New Report

Close