Najdi forum

Naslovnica Forum Politični čvek Taksa za avtomobile ob vstopu v mesto

Taksa za avtomobile ob vstopu v mesto

Ne skrbi, jaz kot Kranjčan se do faksa pripeljemo preko obvoznice.

Kako?

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

Po Celovški, nato pa pač na hitro cesto…

Torej ne prek obvoznice, voziš se po Celovški. Kar pomeni, da te jaz ne maram.

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

Se strinjam z Metko. Res pa bi morali narediti še marsikaj drugega, predvsem izboljšati javno prevoz.

Ja, ampak le do hitre ceste aka severne obvoznice.

Naslednje leto pa le do Šentvida in nato v predor.

Se mogoče komu zdi čudno, če turisti šibajo raje na Hrvaško? Pri taki nestrpnosti in demagogiji!!!

Daleč smo prišli, če taki kot je Žogca izganjajo gorenjce iz Ljubljane.

Vidi se, da je ona naša. Terali smo vas mi i na Kamčatku.

velika mesta je potrebno osvoboditi pretiranega prometa, jaz že sedaj puščam avto na periferiji, ja zakaj, zato ker ni parkirnih mest, če pa že so, jih drago plačač. Moti me le javni prevoz, ker je neorganiziran in ga je veliko premalo, tako, da včasih čakaš tudi pol ure, da pripelje trola s tvojo številko.

lepo in elegantno bi bilo, da bi izven centra naredili veliko parkirnih mest, seveda brezplačnih, če bodo plačljivi ne bodo nič naredili, saj bo vsakdo raje plačal takso. Vozni park bodo morali zelo razširiti in poceniti. Ljubljančani imajo srečo, ker se jim ni potrebno voziti z avtomobilom tistih nekaj metrov, do služb, bodo pač uporabili kolo ali pa svoje noge (pa še bolj zdravi bodo), starejši pa javni prevoz. Vsi ostali pa, do Ljubljane z avtom, naprej pa z javnim prevozom, sploh ne bo tako hudo, če bodo uredili in posodobili vozni park, pa še v gneči ne bomo izgubljali živcev.

to bi moral biti najprej interes prebivalcev Ljubljane, ki pa se jim takse itak ni potrebno bati, saj jo bodo po vsej verjetnosti oproščeni.

edini problem vidim v nakupovalnih središčih v centu Ljubljane in drugih velikih mest, ampak oni se bodo že znašli, prav gotovo.

kar se turistov tiče ima pa Žogica delno prav, čez našo državo jih pelje samo pot, večino na Hrvaško, ampak kaj si morejo pomagati, verjetno imajo tudi turisti že dovolj naših cest in večurnega čakanja pred delovišči v največji sezoni, hja mi pa ne znamo praznit njihovega žepa, ker jim ne znamo ponudit niti osnovnih potreb potujočega človeka, kaj šele kja drugega.

Vse lepo in prav, tole z skrbjo za okolje. Ampak ostajamo pri tem, da se bodo tisti, ki imajo denar, lahko še vedno neovirano in nemoteno vozili po Ljubljani, reveži pa ne. Gre samo za novo pobiranje denarja. Če bi šlo tukaj toliko za skrb za okolje, bi kaj naredili tudi za to, da se tovorni promet preseli na železnico, na primer.

Pa bi moral kaj vedet ali vsaj predvidevat, ko je tko sposoben – a ni župan glavnega mesta evropske države?

Jaz mislim, da nihče ni mogel predvideti tega, da bodo šli za 80{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} zmanjševat promet v Ljubljani. Jaz mislim, da niti EU ni predvidela tega, ko je napisala ta dopis, opozorilo, grožnjo, karkoli. V redu, da lezejo Evropi v rit, če že morajo, ampak … A je treba prilesti prav do dvanajsternika?

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

mah to bolj blebetajo, res ne vem, kako bi jim lahko uspelo 80{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} zmanjšanje prometa, če računamo samo ljubljančane, ki živijo v mestu in tiste, ki bodo plačevali takso, pa povečanje potniškega prometa, bo procent okoli 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, za manj pa lahko le sanjajo, pša že to bo zeloooo uredu in sprejemljivo za ES, sploh se bo do takrat že zamenjala vlada in bo postavila nove realnejše cilje.

Meni je to mimo. Jaz moram plačati takso, da se lahko peljem do prvega kandelabra. In kdo bo stal na poti od moje garaže do prvega kandelabra, da bo preveril, ali sem jo plačala?

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

mah jaz misli, če si Ljubljančanka, ti ne bo potrebno plačevati, ker ne bi bilo logično, da bi morala plačevati nekaj, kar že plačuješ.

Saj, to tudi mislim. Govora je o vstopu v mesto. In logično je, da vstop v mesto plača tisti, ki vstopa v mesto. Jaz v mesto ne vstopam, jaz v mestu sem.

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

Valjda greš kdaj tudi iz mesta? In če greš, boš ob povratku tudi plačala. Saj menda tudi ljubljanski avtomobili onesnažujejo zrak po Ljubljani, ne samo gorenjski, dolenjski, štajerski in primorski. Dajte se Ljubljančani že enkrat zavedat, da ne morete imeti večjih pravic od ostalih državljanov.

seveda jih imajo in jih morajo imeti, saj se ljubljanski proračun polni iz njihovega žepa.

V Ljubljani imam več pravic od tistih, ki pridejo in grejo. Oprosti, ampak tako je.

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

Recimo katere?
Znaš konkretno povedat, katere pravice ti imaš, Kranjčani pa recimo ne?

Bo zabavno, ko se bodo npr blejci odločili, da imajo oni na Bledu več pravic od Ljubljančanov in začeli nabijat mastne takse ljubljanskim vikendašem…Ali pa Primorci..

_______________ So it goes. - Kurt Vonnegut -

Ne bom vsak dan plačevala takse za vstop v mesto, ker v mestu že sam. Kaj vam ljudje ni jasno? Vi onesnažujete naš zrak, ne vi vašega. Jaz sem se dvakrat v življenju peljala skozi Kranj. Vi meni smrdite po Ljubljani vsak dan. Koliko izpušnih plinov izpustite v tistih 45 minutah, ko se prebijete od Leva do Šentvida? Malo samokritike, prosim.

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

Ampak Ljubljančani ste pa res ogrožena sorta..

_______________ So it goes. - Kurt Vonnegut -

Je pa treba vedet tudi to, da je v zadnjem času kar precej Ljubljančanov pokupilo nepremičnine v Kranju in okolici in se zdaj vozijo v službo v … Ljubljano. Poleg cene tudi zato, ker se iz Kranja veliko hitreje pripeljejo recimo v Šiško Kot nekje iz Viča, ali podobno oddaljenega konca. Iz tega bi lahko sledilo, da je vzrok za pregost promet tudi zaradi tistih, ki v Ljubljani še živijo.

New Report

Close