V kolikšnem času se mora stranki izstaviti račun?
Predplačilo izvedeš na osnovi predračuna. Izvajalec lahko napiše račun in označi datum kot predplačilo. V primeru storitev se lahko opravljeno delo razlikuje od predvidenega in posledično znesek pred/računa, temu sledi poračun in dobropis ali dodatno plačilo. Račun ali poračun mora biti izstavljen v roku 8 dni od storitve, razen, če se dogovorita z izvajalcem o drugačnem roku.
Če storitev ni bila opravljena v istem mesecu kot je bil plačano predplačilo, bi moral najkasneje do konca naslednjega meseca izstaviti avansni račun. Za končni račun pa ni roka za izdajo (od 2013 ne velja več 8-dnevni rok).
Če pa je storitev opravljena v istem mesecu kot je bilo plačano predplačilo, mu ni treba izdati avansnega računa, če izda do konca meseca končni račun. Na primeru: če je bilo predplačilo plačano in storitev opravljena v marcu, mora ali izdati končni račun najkasneje 31.3. ali pa avansni račun najkasneje 30.4.
Paznik, 28.03.2024 ob 19:56
Predplačilo izvedeš na osnovi predračuna. Izvajalec lahko napiše račun in označi datum kot predplačilo. V primeru storitev se lahko opravljeno delo razlikuje od predvidenega in posledično znesek pred/računa, temu sledi poračun in dobropis ali dodatno plačilo. Račun ali poračun mora biti izstavljen v roku 8 dni od storitve, razen, če se dogovorita z izvajalcem o drugačnem roku.
ni bilo predračuna- samo zahteva s strani podjetnika za plačilo vnaprej po objavljenem ceniku. Potem dobiš termin za izvedbo storitve, ko izkažeš opravljeno plačilo.
sprašujem zato, ker gospa podjetnica do stranke obnaša nesramno, najde čas za nesramne smse (celo z osebnimi žalitvami in grožnjami), namesto,da bi raje ta čas uporabila za izpolnitev vseh njenih obveznosti do stranke…
Me pa to hkrati niti ne čudi, glede na izjemno nizko kakovost storitve, katere ustne reklamacije argumentirane ni prenesla sploh, se tudi tukaj očitno kaže nizka poslovna kultura, nespoštovanje stranke.
anonimno888, 28.03.2024 ob 20:28
ni bilo predračuna- samo zahteva s strani podjetnika za plačilo vnaprej po objavljenem ceniku. Potem dobiš termin za izvedbo storitve, ko izkažeš opravljeno plačilo.
sprašujem zato, ker gospa podjetnica do stranke obnaša nesramno, najde čas za nesramne smse (celo z osebnimi žalitvami in grožnjami), namesto,da bi raje ta čas uporabila za izpolnitev vseh njenih obveznosti do stranke…
Me pa to hkrati niti ne čudi, glede na izjemno nizko kakovost storitve, katere ustne reklamacije argumentirane ni prenesla sploh, se tudi tukaj očitno kaže nizka poslovna kultura, nespoštovanje stranke.
Narejeno plačilo in kdaj je bila izvedba?
Imaš sms-e..narediš prijavo,če ni kvalitete narediš reklamacijo.
Iz mojih lastnih izkušenj,da 100% avansnega plačila….osel gre samo enkrat na led…reklamacijo reševali več,kot 1leto. Na vseh vratih(6) so bile napake…6mesecev sem ostala brez vrat na stranišču. In nato so mi po 6mesecih ponovno montirati ista vrata. Na nova čakala ponovno 6mesecev. Kljuke poškodovane in iz strani prodajalke nesramna,ker sem zahtevala nove. Ko naročiš in plačaš vse dobro in sladko..ko nisi zadovoljen z izvedbo…si pa ta grdi in kompliciraš za brezveze. Edina stranka,ki je v 10letih delovanja našla napako.
Nekdo zgoraj piše o avansnem.racunu se isti mesec.
Ni nujno, zakonsko je predpisano do konca DDV obdobja, ki je lahko tromesečje.
In predpisana je izstavitev in obračun, ni pa izrecno zapisano, da ga je treba fizični osebi tudi poslati.
Še to, nikoli ni bilo predpisanega roka, kdaj je treba izstaviti račun.
Bilo je pa včasih predpisano, da mora biti DDV obračunan najkasneje v osmih dnevih po dogodku. Zdaj je spremenjeno, tudi če je račun napisan po pol leta, takoj ali pa nikoli, mora biti DDV obračunan najkasneje zadnji dan obdobja, ko je bila storitev opravljena ali blago dobavljeno.
Anonimno 5768, 28.03.2024 ob 21:03
Narejeno plačilo in kdaj je bila izvedba?
Imaš sms-e..narediš prijavo,če ni kvalitete narediš reklamacijo.
Iz mojih lastnih izkušenj,da 100% avansnega plačila….osel gre samo enkrat na led…reklamacijo reševali več,kot 1leto. Na vseh vratih(6) so bile napake…6mesecev sem ostala brez vrat na stranišču. In nato so mi po 6mesecih ponovno montirati ista vrata. Na nova čakala ponovno 6mesecev. Kljuke poškodovane in iz strani prodajalke nesramna,ker sem zahtevala nove. Ko naročiš in plačaš vse dobro in sladko..ko nisi zadovoljen z izvedbo…si pa ta grdi in kompliciraš za brezveze. Edina stranka,ki je v 10letih delovanja našla napako.
točno tako je – ne prenesejo argumentirane kritike storitve in potem iz lastnega obrambnega mehanizma začnejo napadati in osebnostno žaliti stranko.
Kot praviš ja, vsaka šola nekaj stane… jaz bom preživela, samo ne pustim pa da me ima nekdo za norca, mi laže v obraz (ker mi je marsikaj kar prikriva jasno) in da bi me potem še žalil.