Naslovnica Forum Starševski čvek V Ljubljani zaživel električni car sharing

V Ljubljani zaživel električni car sharing

Ta teden je zaživel projekt car sharing -> http://avto.over.net/clanek/bo-avant2go-car-sharing-model-korenito-spremenil-ljubljanski-promet/[/url]

Kakšno je vaše mnenje, so cene previsoke ali ravno še na meji, da bo projekt res zaživel?

Po ceni je to nekje na meji z najemom taksija oziroma v nekaterih primerih cenejša izbira ampak še vedno dražje kot LPP.

Odlična zadeva, a žal ne za SLovenijo, Ljubljano, ne za povprečne prebivalce – cene so za njih previsoke, za standard Nemcev, Avstrijcev sicer sprejemljive,ne pa za navadnega slovenskega smrtnika, ki ima v povprečju 500 eur dohodkov in si takega igračkanja in gadgetiranja ne bo privoščil – morda enkrat za adrenalinsko doživetje, ne pa tedensko, mesečno, naletni ravni. Bodo dosedanji uporabniki ostali kar na izposoji koles.

Me prav zanima, kako hitro se bodo tudi našli huligani in kaj podrajsali, pokvarili, razbili….

nič ni omenjeno, kaj se zgodi, če je najeto vozilo udeleženo v nesreči? kako je s tem?
da se voznik zaleti oz drugi voznik naleti nanj? ali pa v času najema dobi kakšno “lepo” prasko…

Zaživelo to ač še ni. Bi pa bilo super, če bi to delovalo. Tako se lahko hitro izogneš plačilu parkirnine v centru na primer. Ideja ni slaba, je pa vprašanje kako bodo speljali.

Iz glave ne vem, je pa avto zavarovan. Če se ne motim plačaš odbitno franšizo v primeru nesreče.

Mogoče je treba razmišljat v drugi smeri … če živiš v Ljubljani in razmišljaš o nakupu vozila najprej pomisli, koliko denarja izgubiš vsako leto samo zato, da imaš avto (vrednost avtomobila + zavarovanja + gume + tehnični …). Sem prepričan, da v povprečju izgubimo 2.000 – 3.000 € samo zato, da imamo avtomobil + gorivo.

Druga stvar je, če se voziš veliko tudi izven Ljubljane oziroma narediš veliko kilometrov.

tole mi deluje bolj za birokratke v LJ, da se bodo malo afnali – na stroške davkoplačevalcev.
Pa morda kakšen “turist”, če mu bo JU/JS plačala – najela vozilo

Meni se zdi super ideja! Končno mi ni potrebno več razmišljati o nakupu avta! Itak ga potrebujem 5x na leto, tako da res prav pride!

Super zadeva, treba ji je dati nekaj casa, da se ljudje navadijo na idejo zivljenja brez lastnega avta. Predvsem za mlade in starejse, ki zivijo v mestih. Za druzine pa da imajo samo en lasten avto. Zelo navijam da se prime.

lol

res me zanima, kdo je delal te račune in na kakih predpostavkah so narejeni….
kaj res mislite, da bo 1000 ljudi prodalo svoj avto, ker lahko za drag denar tu in tam najamejo električnega????

ljubljana ni new york, da lahko leto dni preživiš brez avta. večina ljudi v ljubljani avto dejansko uporablja za vsakodnevne vožnje v službo in tu ti tak najem čisto nič ne koristi.
tisti, ki pa avta nimajo, ker ga ne rabijo in bodo tu in tam koristili to storitev, pa itak ne bodo razbremenili mesta, kvečjemu obremenili s prometom. ker bodo uporabljali avto, namesto, da bi, kot do sedaj, javni prevoz.

Cene so načeloma čisto primerne in bi se znalo prijeti, ampak VSTOPNI STROŠKI?! 60+€ samo za REGISTRACIJO v sistem? To se mi zdi pa čisto nesprejemljivo, sploh za turiste, na katere tako z veseljem računajo. Verjamem pa da nikakor drugače ne morejo pridobiti investicije nazaj. Še vseeno, če bi bili vstopni stroški pod 20€ oz. brezplačni, tako kot smo vajeni v tujini, potem bi verjetno hitro posvojila sistem, tako bom pa še nekaj časa verjetno basala ceste s svojim Cliotom. 🙂

Komot. Jaz že peto leto. Ker se mi ne splača, če računam vse stroške, ki jih avto za sabo “potegne”. Me ceneje pride, če si plačam taksi, kadar potrebujem prevoz.
Zgornja ideja mogoče ni slaba, ampak bom ostala kar pri taksiju. Če ne drugega zato, ker mi ni treba hodit po avto na neko določeno točko in ga tja vračat (vmes pa kaj?), ampak imam prevoz od vrat do vrat brez sekirancije, kje parkirat ipd.

kdo sponzorira tole žurko ???
Da bi šli eni trije kar tako, malo za hec delati LJ bolj “čisto” ???

New Report

Close