včeraj mi je prodajalka vrnila preveč, danes je zahtevala ta denar nazaj.
Če bi mi vrnila res preveč, in bi mi drugi dan rekla, bi ji dala.
Je pa tako, da zmeraj pogledam kaj mi vrnejo in takoj rešimo manjko ali višek. Sem imela že oba primera. Mislim da višek celo večkrat kot manjko.
Je pa res ker to uredim takoj nimam drugi dan dilem kaj naredit.
Mislim, da bi me bilo celo sram, ker ji nisem takoj rekla za višek, ker hodim samo v 2 trgovini in trgovke poznam.
Kakšnega poštenja? A ni v vsaki trgovini izobešen napis: denar preštejte takoj, kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Predvidevam, da velja v obe smeri……
[/quote]
Ravno to mi je šinilo na misel.
Mapisala je pa tako, kot da bi bilo prodajalki mal dolgcajt in bi ji namerno dala preveč, da ji naslednji dan ne bi bilo spet dolgčas, ko bi ji rekla, naj da nazaj.
Avtorica naj gre jutri v naslednjo štacuno, pa naj na lepe oči reče, da so ji 60 pozabli vrnit.