Vlada bo uvedla vinjete za osebna vozila
svašta, kaj ste nekateri sposobni, ali se kdaj berete.
nikogar ne zanima, koliko našega denarja bodo požrle vinjete in to samo za dobri dve leti, saj mislijo z njimi premostiti čas, ko bomo prešli na satelitsko cestninjenje,
ma le kaj vam je, vsi dajemo za ceste, vsi jih preplačujemo in sedaj bomo v borih 2 letih plačali še dva neodvisna načina cestninjenja, ma streznite se vendar, ne gre za ljubljančane ne gre za primorce, gorence, štajerce, ali kogarkoli že, gre za to ali jih dve leti pred uvedbo satelitskega cestninjenja res potrebujemo.
saj vem, da boste tisti, ki ste na strani JJ prikimavali, ampak zaboga vsaj enkrat razmislite s svojo glavo, resno.
Še enkrat, satelitskega cestninjenja ne bo _zagotovo_ pred 2013 :
http://en.wikipedia.org/wiki/Galileo_positioning_system
Glede na EU birokracijo lahko komot dodamo še dve leti.
Me je kar groza, ko sem brala, kako ste se obmetavali tisti iz Ljubljane in oni s kmetov, med katere spadam očitno tudi sama. Sama ljudi nikoli nisem delila na ta način, ker se mi zdi skrajno primitiven. Ljubljančani, dobrodošli ste pri nas na vzhodu, ampak isto si želim občutiti, tudi ko se znajdem pri vas.
Pri obmetavanju z blatom je bilo spregledano eno dejstvo: zakaj se v Ljubljano vsak dan privali toliko avtomobilov od drugod. Ker MORAMO, ker nas v to sili centralizacija. Kateri normalen človek pa uživa, če se mora cele ure tlačiti po prepolnih cestah!Če bo vinjeta položaj vsaj malo olajšala, pa nekako dvomim.
Pa recimo, da bi bil pripravljen na komercialno uporabo v letu 2010. Še vedno bi to pomenilo precej časa, da bi vlada sprejela ustrezno zakonodajo, pripravila ustrezne module za namestitev v avtomobile in tovornjake, ki bi jih morali ljudje kupiti. Jaz mislim, da je še leto 2012 hud optimizem za satelitsko cestninjenje. Da niti ne pomislim na raznorazne ustavne pritožbe zaradi hipotetičnih “big brother” scenarijev pri uporabi satelitov.
Uglavnem vinjete so nekaj najbolšega ,kar bo mogoče naredila ta vlada…
Mislm kaj so pa uni s kmetov bolši od nas, ki se vozimo po 70 km vsak dan v eno smer v službo…Plače imamo približno enake in vsak občan bo enako plačal, če pa kmet želi prišparat pa naj se voli po stranskih cestah… izbitra obstaja…
ja kot je že rekel boos, potem so orenk nategnili tovornakarje. Namreč v vseh poročilih vlade in ministra za promet piše, da bo za tovorna vozila satelitsko cestninjenje že 2009, za osebna vozila pa 2010, kdo sedaj koga nateguje.
za nekatere so vinjete dobre za tiste ki manj uporabljamo avtoceste manj ugodne, so pa vsekakor boljše, kot dolgo čakanje v vrstah, če pa so potrebne in če je potrebno trošenje denarja zanje, je pa drugo vprašanje.
Vglavnem moje stališče je, da je nepotrebno metati denar v koš, če smo se vozili desetletja in čakali pred zapornicami, bi pa še ti dve leti, tovornjakarji še 1 leto.
ja kot je že rekel boos, potem so orenk nategnili tovornakarje. Namreč v vseh poročilih vlade in ministra za promet piše, da bo za tovorna vozila satelitsko cestninjenje že 2009, za osebna vozila pa 2010, kdo sedaj koga nateguje.
[/quote]
No, bomo videli. Jaz sem že večkrat prebral, iz različnih virov, da je Galileo padel v krizo zaradi financiranja in so se šele lansko leto zmenili, da bo denar šel direktno iz proračuna EU. Tudi skupna izjava prometnih ministrov iz novembra 2007 pravi, da so dali projektu čas do leta 2013. Zanima me, na katera poročila vlade se ti zanašaš, če imaš link bi ga res rad preveril, ker ne vem kdo je tak optimist, ki verjame v komercialno uporabo Galilea že v letu 2009. Razen, če je poročilo iz obdobja 2000-2003, ko so bili vsi v Evropi blazno navdušeni in optimistični glede Galilea.
Glede na to, da v razvitih državah imajo vinjete in se dobro obnesejo, se mi zdi, da je skrajni čas, da jih tudi mi dobimo. Precej bolj ekonomično je, kot vzdrževati vse te cestninske zgradbe in armado mladcev, ki ne delajo drugega kot štejejo drobiž.
Vendar pa ne razumem, zakaj:
-so postavili letno ceno tako visoko – primerjava ne zdrži niti z Avstrijo, niti Švico ali katero od vzhodnih držav,
– za koga obstaja tako draga dnevna vinjeta, če bi hoteli dobiti denar na račun tranzitnih turistov, je nujna najmanj tedenska vinjeta, tako kot npr. v Avstriji, ali 35 EUR letno kot npr. v Švici. Sicer se bo lupilo nas.
-zakaj so izzvzeli kamione, ki predstavljajo glavno obrmenitev in povzročajo zastoje na cestninskih postajah, še posebej poleti. Še poseben problem so tisti, ki uporabljajo naše ceste le za tranzit in povzročajo gnečo in luknje.
Čim bodo pustili kamione na cestninah, to pomeni metanje denarja stran za nadaljne vzdrževanje cestninskih objektov + zaposlenih ter gužvo na avtocestah zaradi kamionov.
-poleg tega bodo morali zgraditi še nekaj teh mitnic npr. na Gorenjskem, ki jih bodo 2 leti uporabljali le kamioni- noro.
Ni logike. Koncept je skregan z razumom, tako kot vsa politika te vlade.
Evo, sem kontaktiral enega znanca, ki dosti ve o teh rečeh in je rekel, da razmišljajo o uporabi ameriškega satelitskega sistema (GPS), dokler ne bi bil nared Galileo. Potem pa je 2009 res možnost, ampak bomo videli … imeli pa bomo bojda dvakratne stroške pri vgradnji naprav v avte in tovornjake – najprej za GPS in nato še za sistem Galileo.
Vse naj jim zaračunajo, popolnoma naj jih oskubijo. Postaviš se na Celovško in vsaka druga tablica ni ljubljanska. Ko vsaj ne bi pljuvali po Ljubljani … Jim gredo Ljubljančani na živce. Prav, naj si poiščejo službo v svoji vasi. Mi jih v Ljubljani ne bomo pogrešali.[/quote]
Kaj jokaš lopta, pol Ljubljane slovensko ne zna, ti s eboš pa zmdrdovala nad Slovenci neljubljančani, ki pridejo v LJ..Primitivka zaostala.
Južna, vzhodna in zahodni kraki obvoznice so deli avtocest A1 in A2. Severna obvoznica je pa hitra cesta :P.[/quote]
Jaz se vozim po severni. Hvala za pozornost.[/quote]
Brez vinjete se boš smela vozit samo od podutika do jarš.
Je pa država pametna. Cene vinjet bodo tako visoke, tako da jih polovica ne bo kupila. Od teh, ki ne bodo kupili bodo pa denar iztržili iz kazni.
Kontrole bodo le občasne, tako da bo precej šans, da te ne bodo dobili. Tako bodo vzpodbudili vožnjo po avtocesti brez vinjete. Tisti, ki bodo pa vseeno imeli to smolo, da jih bodo dobili bodo pa plačali še za vse druge.
Južna, vzhodna in zahodni kraki obvoznice so deli avtocest A1 in A2. Severna obvoznica je pa hitra cesta :P.[/quote]
Jaz se vozim po severni. Hvala za pozornost.[/quote]
Brez vinjete se boš smela vozit samo od podutika do jarš.
Je pa država pametna. Cene vinjet bodo tako visoke, tako da jih polovica ne bo kupila. Od teh, ki ne bodo kupili bodo pa denar iztržili iz kazni.
Kontrole bodo le občasne, tako da bo precej šans, da te ne bodo dobili. Tako bodo vzpodbudili vožnjo po avtocesti brez vinjete. Tisti, ki bodo pa vseeno imeli to smolo, da jih bodo dobili bodo pa plačali še za vse druge.[/quote]
Hkrati z uvedbo vinjet naj malo nabijejo cestnino za tovornjake, ti namreč naredijo največ škode in gužve.
Če smo že tranzitna država, naj tranzit plača.
Pa enodnevna vinjeta naj bo najmanj 15 eurov.Naj Avstrijci, Nemci…ki s evozijo preko Slovenije na morje na Hrvaško, to pošteno plačajo.
Meni se pa zdi zanimivo, da ni nobenega ugovora proti opevanemu satelitskemu cestninjenju. Meni se to zdi najvišja stopnja velikobratskega opazovanja, pa nikjer nobenega pomisleka. Kje je gospa informacijska pooblaščenka?
Plus to, da nam bodo mirno lahko zaračunali tudi vožnjo po navadnih cestah. 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} pravično cestninjenje po prevoženem kilometru? Že mogoče, bodite pa prepričani, da bomo v končni varianti plačali največ. Z vinjetami več kot do sedaj, s sateliti pa največ in to brez možnosti ugovora. Tudi če bo cena nalepke 200 Evrov, bo končni satelitski izplen še višji.
Raje tako kot je zdaj kot pa s sateliti.
Uf od vinjent smo prišli do popolnoma neprimernega pluvanja drug po drugem. Dejstvo je, da so se ljubljančani (pa tudi tisti, ki so se v LJ vozili) lahko vsak dan vozili po AC brez da bi plačali. Po drugi strani pa se na primer iz Slovenskih Konjic “brezplačno” nisi mogel peljati nisi kilometra po AC. Če bi bilo korektno bi se to z vinjetami moralo spremeniti. Vsi, ki se bi vozili po AC bi morali plačati. Seveda se pojavi problem, da ne bodo vsi plačali enako. Tisti, ki se vozi vsak dan si bo kupil letno ostali pa vinjeto z ustrezno krajšo veljavnostjo (pa zato dražjo). Na tak način se torej stimulira ljudi, da se po AC vozijo čim več ker je to cenovno ugodneje kot, da se vozijo manj in dražje. Promet bi se torej moral preusmeriti na AC.
Veliko bolj je vprašljivo satelitsko cestninjenje. Tega ni na tak način, kot je to predvideno pri nas vpeljala nobena država. Povsod je prišlo do glavnega konflikta ravno pri zasebnosti. Seveda trdijo, da se zabeleži samo prehod navideznih točk. Ampak kako pa ve sistem kdaj je pri tej točki? Ve lahko samo, če neprestano spremlja lokacijo.. no pa smo tam. Neprestano nekdo ali nekaj spremlja kje se vozim. Ko pride kje do nekakšnega incidenta bo spet nekdo od nekod potegnil podatke moje vožnje itd… Sistem vse to omogoča se pa naj ne bi tako uporabljalo….. Ta “Se naj ne bi” pa je ravno tisto zakaj tega nikjer ni.
Opcij kako bi se sicer zadeva rešila je več. Lhako bi se zgledovali po Avstrijskem sistemu GO!, ki deluje dobro tudi pri 90km/h in z ustrezno postavitvijo čitalcev (na uvozih in izvozih kjer so hitrosti vedno nizke) bi lahko bil uporaben tako za osebna kot tovorna vozila.
Ampak ne… mi bomo zdaj nekaj tazvijali, zato nekomu mastno plačali nato pa bo itak vse skupaj padlo v vodo, ker predlog novega načina cestninjenja ne bo šel skozi proceduro, ker se bodo takrat (2009) ljudje preveč bunili…. pa saj ni važno bomo pač vinjete uvedli še za tovornjake… važno je, da bodo nekateri odlično zaslužili na že v naprej na propad obsojenem projektu…
L.P.
P.s.
Neko slovensko podjetje je razvilo posebne označevalce, ki bi se jih ravno tako lahko uporabilo v te namene (nekaj 1000 jih je že nameščenih v malenkost drugačni aplikaciji) Tako kot pri Avstrijski varianti pa se bi v tem primeru morali postaviti čitalci na uvozih in izvozih.
Jaz sem bil vedno za to, da bi imeli čitalce.
In res, nekateri res delajo na projektu satelitskega cestinjenja, in s tem mastno služijo. En moj sosed se ukvarja s tem. Vedno je vedel, kak se potegne denar iz državnih malh. Tako v časih osemdesetih let, ko je zafural par državnih socialističnih firm, sam pa pobral mastne odpravnine.