Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Vodstvo trgovine Hofer, zakaj imate tak odnos do nas?

Vodstvo trgovine Hofer, zakaj imate tak odnos do nas?

No, to pa niti slučajno ni res. Naše blagajničarke so v primerjavi z avstrijskimi prave počasnele.

Edina razlika je, da so avstrijski kupci bolje organizirani. Tam vsak vzame voziček, tudi, če ima samo nekaj izdelkov in nihče sproti ne zlaga v vrečke, ampak gre roba direkt v voziček, zlaga se pa ali pri za to namenjenem pultu, ali pa pri avtu. Pa še na trak zložijo po nekem logičnem vrstnem redu, se pravi težje in večje stvari prvo, lahko in lomljive na koncu.

Pri nas pa košare, pa brez vrečk, pa po rokah, pa vse leti naokoli, pa takoj zlagat v vrečke in prvo na trak jagode ali pa paradižnik in na koncu konzerve … potem ni čudno, da je tudi relativno počasna blagajničarka za večino prehitra. Pa ni, ampak smo kupci neorganizirani in nepripravljeni prilagoditi svoje obnašanje, da bi vse skupaj hitreje teklo.
[/quote]

tako kot izbirat trgvino, imamo kupci vso pravico se sami odločat ali bomo na blagajni zlagali v vrečke ali v voziček. kdo naj se komu torej prilagaja? ali ni tako da je na prostem trgu kupec kralj?

Nikoli težav v Hoferju. Če ne fogam, prodajalka sama da v voziček.

Meni prav dol visi, kako so v Avstriji kupci drugače organizirani, ker nisem Avstrijec. Zakaj bi mi morali biti oni merilo. Italijanom tudi dol visi, če po italijansko mečkajo na blagajnah in vmes še čvekajo s prodajalci. Njih tudi nič ne zanima, kako je v Avstriji. Tudi Francozom je vseeno, če niso podobni Avstrijcem ali Nemcem. Zakaj bi se morali ravno Slovenci vedno počutiti nekaj manj vredne iz zakompleksane pred drugimi narodi?

Jaz pa prvo zložim, šele potem plačam.

Meni je Hofer kul, hodim tja, malo so res včasih hitri na blagajni, ko prideš, ampak me to posebno ne moti. Če bi me, bi že zamenjala trgovino. V Tušu nisem opazila, da gre tako počasi, kot nekateri pišete. To sem najbolj opazila res prav v Mercatorju in me zelo moti in zato se mu na veliko izogibam, preprosto. Edino tisti tiktak je zakon, ko imajo in tudi Špar jih ima zdaj 🙂 Vse so kul trgovine tudi Eurospin, Lidl, Tuš. Ampak Špar mi je pa res nekako najbolj pri srcu 🙂

Že ne vem kolikokrat povedano, pa še enkrat…

Hofer ima svoj sistem. Mišljeno je, da voziček ali košaro odpelješ/vzameš s sabo do konca blagajne, nakupljene izdelke tam zložiš nazaj v voziček/košaro, potem pa zložiš v vrečke ob pultu na koncu trgovine, ki je temu namenjen (ali v avtu, če ti je ljubše). Košaro odložiš na temu namenjeno mesto pri pultu (NE pred blagajno oz. tekočim trakom kot v drugih trgovinah). Seveda moraš pri tem uporabiti tudi možgane, da na trak ne daš najprej grozdja in jagod, potem pa steklenic, ampak daš na trak tako kot bo šlo potem v voziček/košaro.

Ja, res je, blagajničarke so hitre, ker tako od njih zahteva delodajalec. To se mi zdi predvsem nečloveško do njih, ne do kupcev. Ti imaš kot kupec vedno možnost, da greš v drugo trgovino, če ti Hoferjev sistem ne ustreza. Nove službe pa dandanes ni tako lahko najti.

Vsekakor pa je Hoferjev hitri sistem veliko bolj obvladljiv, če zlagaš v vrečke tam, kjer je mišljeno, ne na blagajni. Če delaš po svoje, pa je to tvoj problem, ne Hoferjev.

Bravo avtorica za tale zapis. Tudi jaz ignoriram brezovzirne trgovce.

Ne, ni. Oziroma ne na način, kot si ti to razlagaš. Ti kot kupec imaš možnost, da se sama odločiš, v kateri trgovini boš nakupovala in pustila svoj denar. V tem smislu je kupec kralj. To, da si kupec, pa ne pomeni, da imaš pravico onemogočati blagajničarki, da opravi svoje delo, kot bi ga morala, in spravljati v slabo voljo še ostale kupce, ki morajo čakati v vrsti, zato ker si se ti pač odločila, da boš v trgovini s hitrim sistemom delala po svoje, torej počasi in sistemu neprimerno.

A obstaja še drugačen način? :))

Ne, ni. Oziroma ne na način, kot si ti to razlagaš. Ti kot kupec imaš možnost, da se sama odločiš, v kateri trgovini boš nakupovala in pustila svoj denar. V tem smislu je kupec kralj. To, da si kupec, pa ne pomeni, da imaš pravico onemogočati blagajničarki, da opravi svoje delo, kot bi ga morala, in spravljati v slabo voljo še ostale kupce, ki morajo čakati v vrsti, zato ker si se ti pač odločila, da boš v trgovini s hitrim sistemom delala po svoje, torej počasi in sistemu neprimerno.
[/quote]

kdo komu onemogoča delo? je kdo od kupcev od blagajničarke zahteval, da ne blokira? kako pa potem, da so se lahko trgovci prilagodili menda globokim željam potrošnikov po nakupovanju ob nedeljah?

Ne, ni. Oziroma ne na način, kot si ti to razlagaš. Ti kot kupec imaš možnost, da se sama odločiš, v kateri trgovini boš nakupovala in pustila svoj denar. V tem smislu je kupec kralj. To, da si kupec, pa ne pomeni, da imaš pravico onemogočati blagajničarki, da opravi svoje delo, kot bi ga morala, in spravljati v slabo voljo še ostale kupce, ki morajo čakati v vrsti, zato ker si se ti pač odločila, da boš v trgovini s hitrim sistemom delala po svoje, torej počasi in sistemu neprimerno.
[/quote]

Men dol visi kaj si Hofer misli. Ne vidim nobene potrebe, da bi na blagajni divjali. Vedno zložim vse takoj v vreče, ker ne mislim petkrat vsega prelagat – pa če ma Hofer tak sistem al pa ne. Pri blagajni stvari opravim hitro, je pa razumljivo, da starejši tega ne zmorejo. Pa tudi, če bi me blagajničarka razjezila kot pravite z metanjem stvari po skeniranju in blaznim hitenjem, se ji ne bi splačalo. Ker bi jaz zlagala s svojim tempom, preverila, če je vse ok, in šele potem plačala. Mislim, da smo kupci budale, da mislimo, da moramo hiteti in noreti (hitreje kot je nek zmeren tempo; namerno zavlačevanje je seveda druga reč, ker nihče noče čakat v vrstah več kot je potrebno) …

me zanima kje imajo napisano kakšen je postopek nakupovanja

Lidl je tudi najprej imel tako, zdaj pa imajo normalne pulte in trgovci obračunavajo normalno.

me zanima kje imajo napisano kakšen je postopek nakupovanja
[/quote]

Pa si dejansko že kdaj pogledal/a okrog sebe v trgovini? Mesto za košare je jasno označeno ob pultu za zlaganje na koncu trgovine. Na začetku tekočega traku ni košaram namenjenega podstavka ali mesta. Na koncu tekočega traku oz. ob blagajni je polička s sliko košare in na tleh je narisan obris vozička. Ob pultu na koncu trgovine tudi jasno piše, da je to prostor, namenjen zlaganju izdelkov v vrečke. Ne vem, če bi sploh lahko še bolj jasno označili, kakšen naj bi bil postopek nakupovanja.

V Lidlu sem opazila, da je včasih bila hitrost na višku. Zdaj tega tam ni več, le v Hofru, zanimivo.

Opla, samo redki.

kdo komu onemogoča delo? je kdo od kupcev od blagajničarke zahteval, da ne blokira? kako pa potem, da so se lahko trgovci prilagodili menda globokim željam potrošnikov po nakupovanju ob nedeljah?
[/quote]

Blagajničarka ima za izpolnit kvoto skeniranja in blokiranja, kar ji s počasnostjo onemogočaš. Nisem rekla, da ji počasni kupci onemogočajo delo, ampak da ji onemogočajo, da svoje delo opravi, kot bi ga morala, torej hitro.


Zaradi takih, kot si ti, mora blagajnicarka pri naslednjih 10 toliko bolj hiteti, da doseze normo. Tvoje pocetje ima cisto nasprotni ucinek: blagajnicarke nic ne “vzgojis”, ker ima pogodbo s Hofrom in ne s tabo, naslednjim 10 kupcem pa zakuhas toliko vecji tempo in se slabo voljo prodajalke – ki je normalna, ce se boji, da bo zaradi nekega babseta ostala brez sluzbe.
[/quote]

Kaj zakuham drugim kupcem? Ravno tako kot jaz imajo vso pravico, da v miru pospravijo svoje stvari. Ni ni moj namen vzgajati prodajalke, moj namen je, da dostojno pospravim svoj nakup, in da ne lovim svojih letečih izdelkov po pultu.
In…če bi vsi naredili tako kot jaz, bi tudi vodstvo sprevidelo, da njihovo nesramno početje nima nobenega smisla.
Mora doseči normo…. hja, to ni moj problem. Plačana je ona, ne jaz. Če je plačana za to, da izdelke meče po pultu pa jih naj. Jaz jih pa ne bom zaradi nje metala v košaro, nisem plačana na hitrost in imam vso pravico, da jih v miru pospravim. Pač…glej, s svojimi argumenti me nisi prepričala 🙂

Pa si dejansko že kdaj pogledal/a okrog sebe v trgovini? Mesto za košare je jasno označeno ob pultu za zlaganje na koncu trgovine. Na začetku tekočega traku ni košaram namenjenega podstavka ali mesta. Na koncu tekočega traku oz. ob blagajni je polička s sliko košare in na tleh je narisan obris vozička. Ob pultu na koncu trgovine tudi jasno piše, da je to prostor, namenjen zlaganju izdelkov v vrečke. Ne vem, če bi sploh lahko še bolj jasno označili, kakšen naj bi bil postopek nakupovanja.
[/quote]

tudi WC-ji za stranke so po trgovinah pa to še ne pomeni da morajo obvezno it lulat. ljudje so pač navajeni na blagajni zlagat v vrečke in pika. naj se pač temu še tegovina prilagodi ali pa naj tudi oni dodatno uvedejo nekaj samopostrežnih blagajn kot jih imajo drugje, da bo šlo hitreje

Blagajničarka ima za izpolnit kvoto skeniranja in blokiranja, kar ji s počasnostjo onemogočaš. Nisem rekla, da ji počasni kupci onemogočajo delo, ampak da ji onemogočajo, da svoje delo opravi, kot bi ga morala, torej hitro.
[/quote]

znižajte ji kvote ali jih ukinite in bo zadeva rešena

Blagajničarka ima za izpolnit kvoto skeniranja in blokiranja, kar ji s počasnostjo onemogočaš. Nisem rekla, da ji počasni kupci onemogočajo delo, ampak da ji onemogočajo, da svoje delo opravi, kot bi ga morala, torej hitro.
[/quote]

In zakaj mora biti to delo ekspresno hitro?

tudi WC-ji za stranke so po trgovinah pa to še ne pomeni da morajo obvezno it lulat. ljudje so pač navajeni na blagajni zlagat v vrečke in pika. naj se pač temu še tegovina prilagodi ali pa naj tudi oni dodatno uvedejo nekaj samopostrežnih blagajn kot jih imajo drugje, da bo šlo hitreje
[/quote]

Lej, da si navajen zlagati v vrečke, pa prideš v trgovino, kjer na blagajni sploh ni prostora za vrečko, pa še kar vztrajaš pri svojem sistemu, moraš biti tudi poseben karakter. Konec koncev največ frustracij povzročiš sebi, prodajalki verjetno samo polepšaš dan, ko si misli, da so še bolj butasti ljudje od nje na svetu. 🙂 Pa ostalim kupcem tudi.

Če bi vsi kupci začeli normalno zlagati stvari in ne bi hiteli, bi Hofer moral znižati norme prodajalkam. Mogoče ne bi bile več videti kot zombiji in pod stalnim pritiskom od katerega se ti zmeša.
V Hoferju še nisem videla prodajalke, ki bi se nasmehnila. če kaj vprašaš kakšno, te pogleda s tako prestrašenim pogledom, da se ti zasmilil. Pa tiste slušalke, le zakaj jih potrebujejo?
Tisti, ki pa zagovarjate, da imajo prodajalke take nečloveške norme, se pa vprašajte pri sebi, ali se vam sploh sanja, kaj to pomeni.

Lej, da si navajen zlagati v vrečke, pa prideš v trgovino, kjer na blagajni sploh ni prostora za vrečko, pa še kar vztrajaš pri svojem sistemu, moraš biti tudi poseben karakter. Konec koncev največ frustracij povzročiš sebi, prodajalki verjetno samo polepšaš dan, ko si misli, da so še bolj butasti ljudje od nje na svetu. 🙂 Pa ostalim kupcem tudi.
[/quote]

kot trgovina, ki tudi vztraja pri svojem. sicer pa itak tam ne kupujem več, ne samo zaradi načina,, tudi zaradi kvalitete, ki je padla, da je vse man podobno hrani in bolj krmi. no, pa saj je to tudi v skladu z obravnavo tako kupcev kot zaposlenih. se oboji počutimo bolj živina kot ljudje.

znižajte ji kvote ali jih ukinite in bo zadeva rešena
[/quote]

Če bi trgovina pri postavitvi norm upoštevala realn čas za opravit to delo, potem ne bi bilo problemov. Pa še to; kako bo pa blagajničarka lovila normo, če ne bo/ ni kupcev v trgovini?

New Report

Close