Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Vožnja v krožišču z dvema pasovoma za izvoz – prosim pomoč

Vožnja v krožišču z dvema pasovoma za izvoz – prosim pomoč

Še dobro ,da ti ni šlo kaj drugega :-PPP
Torej, ti prihajaš po zunanjem pasu, jaz sem pa na notranjem in želim krožišče zapustiti, ti NOČEŠ ustaviti in me spustiti ven, kaj naj torej naredim drugega kot ustavim?? A res misliš, da bom krožila ure in ure zaradi takih kot si ti?? Zakaj jih večina ustavi, le peščica pa ne?? Zdaj ne vem ali se delaš bedaka ali si res.[/quote]
Očitno si ti bedak ali karkoli že.
Ustavljanje v krožišču je prepovedano in to piše v 60. členu zakona.

Raje prostovoljno oddaj vozniško, da ne ogrožaš drugih.[/quote]

S teboj končujem debato, saj je več kot očitno, dan imaš pojma o pojmu. Glede na to, da na vprašanje o tvojih povzročenih nesrečah nisi odgovoril, si mislim svoje. Lep dan!

Še dobro ,da ti ni šlo kaj drugega :-PPP
Torej, ti prihajaš po zunanjem pasu, jaz sem pa na notranjem in želim krožišče zapustiti, ti NOČEŠ ustaviti in me spustiti ven, kaj naj torej naredim drugega kot ustavim?? A res misliš, da bom krožila ure in ure zaradi takih kot si ti?? Zakaj jih večina ustavi, le peščica pa ne?? Zdaj ne vem ali se delaš bedaka ali si res.[/quote]

Na srečo se nikoli nisem videla nikogar ustaviti v krožišču.
Nekaj je, če nekoga spustis pred sebe, pač zmanjsas hitrost. Ampak ustavis???[/quote]

Za navodila varne vožnje (tudi v krožiščih) še nisi slišala? No, potem se ne čudim.


Ti si kar misli svoje, ker nimam kaj odgovarjati.
Glede zakonov si prav tako, več kot očitno, misliš svoje.
Zato pa si v veliki zmoti.

In največ nesreč povzročijo tisti, ki si mislijo svoje, namesto, da bi prebrali zakon. In ne NAVODIL. Navodila so tam pri pralnem stroju, pa še tistih si ženske ponavadi ne preberete.

Tukaj so pravila voženj v krožiščih: http://www.varna-voznja.si/igra-krozisca
Po zunanjem pasu ne smeš voziti, če ne greš na prvem izvozu ven. To pomeni, da si v prekršku, če po zunanjem pasu prevoziš kakšen izvoz (to je, da greš mimo izvoza in si še vedno na zunanjem pasu). Če z zunanjega pasu takoj ne zapustiš krožišča in zaradi tega nekdo trči v tebe, si kriv.

Z notranjega prometnega pasu je prepovedano zapustiti krožno križišče, kadar ni tako določeno s prometno signalizacijo (neprekinjena ločilna črta in ustrezna označba na vozišču na notranjem prometnem pasu). V tem položaju tudi ne vidimo, ali ima vozilo na zunanjem prometnem pasu vklopljene desne utripalke in bo zapustilo krožno križišče ali bo nadaljevalo vožnjo po krožnem križišču. Zato odpeljemo še en krog.

Mene je kar groza, ko berem, kako si nekateri razlagate vožnjo skozi krožno križišče. Pa še pravijo, da se v Sloveniji vozniških dovoljenj ne da kupiti. Zdaj močno dvomim v to.

Pravila vožnje ni isto kot CPP. Vožnja po zun. pasu ni prekršek. Ti ne smeš na drug vozni pas, če je tam vozilo. Pika.
Itak bi pa navsezadnje tudi ta lahko šel ven, pa bi ga notranji zahaklal.

problem ni v kupljenih vozniških, ampak v tem, da dejansko koliko pa je dvopasovnih krožnih? okej, ne štejmo pred stožicami – tam se tak moraš prej razvrstit …. v tujini je to precej drugače – pa tudi vožnja na sploh je 😉

problem ni v kupljenih vozniških, ampak v tem, da dejansko koliko pa je dvopasovnih krožnih? okej, ne štejmo pred stožicami – tam se tak moraš prej razvrstit …. v tujini je to precej drugače – pa tudi vožnja na sploh je ;)[/quote]

Lep primer takega krožnega križišča – rondo Žale, skozi katerega se vozim dnevno. Živa groza, kaj vse ljudje počnejo.

problem ni v kupljenih vozniških, ampak v tem, da dejansko koliko pa je dvopasovnih krožnih? okej, ne štejmo pred stožicami – tam se tak moraš prej razvrstit …. v tujini je to precej drugače – pa tudi vožnja na sploh je ;)[/quote]

Lep primer takega krožnega križišča – rondo Žale, skozi katerega se vozim dnevno. Živa groza, kaj vse ljudje počnejo.[/quote]

po resnici povedano – po sloveniji sploh nočem več voziti glede na kulturo in poznavanje pravil … po moje prehitro dajejo izpite ljudem, preden jih dejansko preverijo … čudim se, da ni nihče še omenil napačne rabe smernikov v krožiščih … to bi bila debata …

skoraj vsem bi bilo za pobrati vozniško, ali pa vsaj jurja zaračunat kazni.
če bi bil policaj, bi šel v prvo krožišče in praktično vsekega kasiral.

v tem primeru je kriv tisti, na notranjem pasu, ker se ni prepričal, če lahko varno zamenja prometni pas, torej iz notranjega na zunanjega.
Prav tako velika večina voznikov, ki sicer vozijo pravilno po notranjem pasu, kadar ne gredo na prvem izvozu ven, ravna napačno, ko gre na izvozu direktno iz notranjega pasu na izvoz. Ponavadi še s kakim sunkovitim manevrom v desno v zadnjem hipu in brez smerokaza, pri tem pa nekomu, ki gre pravilno ven na istem izvozu, in je pred tem vozil po zunanjem pasu, še trobijo in kažejo vse živo s prsti.
pravilen način kako zapustiti krožišče je, da se iz notranjega pasu še preden prideš do izvoza na katerem nameravaš ven, da zamenjaš vozni pas z notranjega na zunanjega in nato na izvozu varno greš ven.
po potrebi pač narediš še en krog.

Glavni problem v Sloveniji pri teh krožiščih z dvema pasovoma pa je, da so veliko premajhna, da bi omogočala varen promet po dveh pasovih. Pač ne moreš imeti na premeru 50 metrov in 5 ali 6 izvozov pravilnega načina vožnje in menjave prometnih pasov.
Zaradi navedene majhnosti veliko voznikov izbere varnejši način, da vozijo po zunanjem pasu, čeprav so v prekršku, niso pa krivi za prometno nesrečo, če se najde pacient, ki vozi po notranjem pasu in misli, da ima prednost pri izvozu iz krožišča.
Preberte si zakon in bo marsikaj bolj jasno, če pa zakona ne poznate in ga ne žellite prebrati in voziti pravilno, potem pa vsaj ne trobite in kažite fakičev drugim


Tako je. In to velja na splošno. Kjerkoli voziš, se moraš prepričati, če lahko to varno storiš.

Zavijate levo v navadnem križišču, vozilo, ki pelje naravnost, vozi 20 km na uro prehitro, zaprete mu pot.

Kdo je kriv?

Na poli je bil včasih trick question.
Zavijaš levo, kaj najprej narediš.
a – vžgeš žmigavc
b – prepričaš se, ali lahko to narediš varno
c – pogledaš v retrovizor

problem ni v kupljenih vozniških, ampak v tem, da dejansko koliko pa je dvopasovnih krožnih? okej, ne štejmo pred stožicami – tam se tak moraš prej razvrstit …. v tujini je to precej drugače – pa tudi vožnja na sploh je ;)[/quote]

Veliko jih je. Odvisno očitno, kje se voziš, jaz na svojih najpogostejših vožnjah samo enkrat vozim skozi malega, enopasovnega.

Pojma nimaš, sorry.

problem ni v kupljenih vozniških, ampak v tem, da dejansko koliko pa je dvopasovnih krožnih? okej, ne štejmo pred stožicami – tam se tak moraš prej razvrstit …. v tujini je to precej drugače – pa tudi vožnja na sploh je ;)[/quote]

Veliko jih je. Odvisno očitno, kje se voziš, jaz na svojih najpogostejših vožnjah samo enkrat vozim skozi malega, enopasovnega.[/quote]

saj pri enopasovnih so ponavadi težave sam s smerniki, ampak dvopasovnih pa na zadnje še ni bilo veliko, da bi jih ljudje imeli kot stalno izkušnjo na cesti, mislim da smem trditi, da v velenju se še zdaj večina folka ni naučila prave uporabe (pa moram omeniti, da je celo ena polna črta za pomoč narisana 🙂

prvi krivec je ta, ki je zaprl pot (prepričati za varno zavijanje je tudi ocenitev hitrosti nasproti vozečih vozil) – vendar bo drugi tudi pokasiral kazen za neprilagojeno hitrost – preverjena situacija …
čeprav osebno bi počakala, da oni divjak odpelje … prav tako kot bi pobremzala, če bi mi nek levo zavijajoči avto kradel prednost … pač sem varen voznik, jbg … :)))

Odvisno od krozisca in talnih oznak – v Velenju je npr.tako, ki ima neprekinjeno crto z obveznim izvozom zunanjega pasu in prekinjeno crto z dovoljenim izvozom notranjega pasu. V takem bi bil kriv zunanji avto.

In ja, v tem kriziscu sem ze obstala, na sreco za mano ni bilo nikogar, ker je zunanji voznik nadaljeval pot proti naslednjem izvozu in ni peljal ven, kakor bi moral (prevozil bi tudi neprekinjeno crto) http://geopedia.si/#T105_x509056.5_y134773.25_s19_b2

Odvisno od krozisca in talnih oznak – v Velenju je npr.tako, ki ima neprekinjeno crto z obveznim izvozom zunanjega pasu in prekinjeno crto z dovoljenim izvozom notranjega pasu. V takem bi bil kriv zunanji avto.

In ja, v tem kriziscu sem ze obstala, na sreco za mano ni bilo nikogar, ker je zunanji voznik nadaljeval pot proti naslednjem izvozu in ni peljal ven, kakor bi moral (prevozil bi tudi neprekinjeno crto) http://geopedia.si/#T105_x509056.5_y134773.25_s19_b2%5B/quote%5D

Enak problem je v Lescah, kjer se moraš razvrstiti pred uvozom v krožišče – če greš na prvem izvozu ven, si na zunanji progi, če ne greš, moraš na levi pas in direktno v notranji krog, vmes je neprekinjena črta. Ampak redno gre tam kdo čez, tako da moraš skoraj računat na to in pazit.
Pač eni imajo fetiš na zunanjo progo in jih je totalno strah zapeljati v notranjega. Ena moja frenda pravi, da ni šans, da bi šla na notranjo progo, ker ima vedno probleme zapeljat ven???
Ne štekam no. Na Rudniku je ono krožišče pri Supernovi kar precej prometno, pa jaz osebno še nisem bila v neki napeti situaciji tam ali da se mi ne bi uspelo prebiti ven.

Jaz se vedno razvrstim na notranje vozisce in grem pac se en krog, ce mi ne uspe pravocasno na zunanjega, takrat pa me je res presenetil, uvozil je en uvoz prej in bi moral obvezno ven, jaz sem pac z zaviranjem resevala situacijo, v kateri bi bila definitivno vsa krivda njegova, jaz pa bi imela razbit avto na poti na morje 🙁

Da, tako kot piše Robi.
Torej krivda je na vozniku / vozilu na notranjem pasu.

nesreča pred par meseci, iz Linhartove na žale je čiča peljal po zunanjem pasu (torej 2 izvoza) krivec čiča! Torej???

Sorry ker ti ne verjamem. Mogoče kriv zate, za policaje gotovo ne.

Pojma nimaš, sorry.[/quote]

Nope, bo kar držalo.
Tudi mene je tole zelo zanimalo, ker se dnevno vozim čez več takih križiš in videvam vse mogoče (kar zgoraj napisane nebuloze tudi potrjujejo). V dokumentu, ki ga pripenjam, je vse lepo črno na belem.

Pojma nimaš, sorry.[/quote]

Nope, bo kar držalo.
Tudi mene je tole zelo zanimalo, ker se dnevno vozim čez več takih križiš in videvam vse mogoče (kar zgoraj napisane nebuloze tudi potrjujejo). V dokumentu, ki ga pripenjam, je vse lepo črno na belem.[/quote]

Odvisno od talnih oznak, na strani 4 je enkrat neprekinjena crta in obvezen izvoz (ravno o takem kroziscu v Velenju sem pisala zgoraj) in tam je obvezen izvoz, na drugi slikci pa je dovoljena voznja tudi naprej.

New Report

Close