Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Vožnja v krožišču z dvema pasovoma za izvoz – prosim pomoč

Vožnja v krožišču z dvema pasovoma za izvoz – prosim pomoč

Pojma nimaš, sorry.[/quote]

Nope, bo kar držalo.
Tudi mene je tole zelo zanimalo, ker se dnevno vozim čez več takih križiš in videvam vse mogoče (kar zgoraj napisane nebuloze tudi potrjujejo). V dokumentu, ki ga pripenjam, je vse lepo črno na belem.[/quote]

Pa kako verete dokumdnte, ki jih pripenjate?
Na 4 strani (zadnja slika) je crno na belem, da ni prekrsek, ce po zunanjem pasu nadaljujes z voznjo in ne zapustis krozisca, ker pas ni IZKLJUCNO za izvoz. Iz notranjega pa ne mores ven, ker se nisi pravocasno razvrstil. Razen ce je neprekinjena crta, takrat MORAS zapustiti krozisce.

Nope, bo kar držalo.
Tudi mene je tole zelo zanimalo, ker se dnevno vozim čez več takih križiš in videvam vse mogoče (kar zgoraj napisane nebuloze tudi potrjujejo). V dokumentu, ki ga pripenjam, je vse lepo črno na belem.[/quote]

Pa kako verete dokumdnte, ki jih pripenjate?
Na 4 strani (zadnja slika) je crno na belem, da ni prekrsek, ce po zunanjem pasu nadaljujes z voznjo in ne zapustis krozisca, ker pas ni IZKLJUCNO za izvoz. Iz notranjega pa ne mores ven, ker se nisi pravocasno razvrstil. Razen ce je neprekinjena crta, takrat MORAS zapustiti krozisce.[/quote]

Kar par situacij je v tem dokumentu predstavljeno, ko zunanji pelje mimo izvoza, pa ni nič označeno, da je to NE!

Ti kar ustavi in upaj da za tabo ne bom jaz. Brez razmišljanja ti razbijem avto, kriva boš pa ti ker si ustavila v krožišču kar je zakonsko prepovedano. Po zakonu se NIHČE v krožišču ne sme ustavljat, če ne moreš varno zapeljat na izvoz greš še en krog. Take kure kot si ti bi morale takoj vrnit vozniško.

ZVCP – 48. člen
4. odstavek – Preden zapusti križišče iz prejšnjega odstavka, se mora voznik razvrstiti na zunanji prometni pas, razen na izvozu, na katerem je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu.
6. odstavek – Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z drugim, tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.

Da ti interpretiram 4 člen, vožnja iz notranjega pasu direkt na izhod je PREPOVEDANA. Na zunanji pas se moraš razvrstit še pred izvozom, če tega ne moreš varno narediti greš še en krog.

Dokaži policistu na katerem uvozu sem zapeljal na krožišče. Ne moreš, krivda avtomatično pade na voznika ki je peljal po notranjem pasu.

Drugače pa to tvoje pravilo o PRVEM izvozu ne drži. Po zunanjem pasu lahko pelje če boš krožišče zapustil na PRVEM ALI DRUGEM IZVOZU. Tako tudi učijo v avtošolah in taka pravila upošteva komisija ko opravljaš izpit. Torej je avtoričin primer lahko popolnoma zakonsko pravilen – voznik na zunanjem pasu je imel namen zapustiti krožišče na drugem izvozu, prometna pa se je zgodila na prvem. Vse po pravilih, kriv je notranji voznik.

Voznik ki je zavijal levo. Toliko sposoben/na pa že moraš bit da oceniš hitrost gibanja. Ne glede na njegovo hitrost je tvoja naloga da zapelješ levo le če to lahko storiš brez oviranja nasproti vozečega vozila. Če zaradi tebe nasproti vozeč voznik mora stopiti na zavoro je to avtomatično prekršek. Na takega bedaka sem jaz naletel prejšnji teden. Zavijal je levo in se ustavil na sred ceste ker so bili tam pešci. Se ne spomnim kdaj sem tako sunkovito zabremzal.

Mene pa begajo tile krožni na novi cesti, ki grejo od Žal do Tomačevega rondoja.
Ne znam ugotoviti, kdo ima prednost; tisti na zunanji ali tisti na notranji, ker sta DVA uvoza in DVA izvoza.

Jaz grem na uvozu po notranjem, ker vem, da ne grem na prvem izvozu ven ampak na drugem.
Po zunanjem pripelje avto, ki je vstopil na enem izvozu za mano, vendar ne gre na njegoven naslednjem ven. Jaz bi šla na mojem drugem (njegovem prvem) ven po svojem pasu, pa ne morem, ker mi ta na zunanjem, ki kar pelje naprej, zapre pot! S tem, da imava vsak svoj pas za izvoz iz krožnega, cesta se ne združi v en pas na izvozu!

Ne štekam teh krožnih, res ne. Sploh ne veš, na kateri pas bi se postavil, da ne boš imel nesreče.

Zalo me zanima kako je pravilno voziti na teh krožiščih na točno tej cesti.

Voznik ki je zavijal levo. Toliko sposoben/na pa že moraš bit da oceniš hitrost gibanja. Ne glede na njegovo hitrost je tvoja naloga da zapelješ levo le če to lahko storiš brez oviranja nasproti vozečega vozila. Če zaradi tebe nasproti vozeč voznik mora stopiti na zavoro je to avtomatično prekršek. Na takega bedaka sem jaz naletel prejšnji teden. Zavijal je levo in se ustavil na sred ceste ker so bili tam pešci. Se ne spomnim kdaj sem tako sunkovito zabremzal.[/quote]

Saj, to hočem povedati. Ne glede na morebitne tuje kršitve CPP nimaš ti pravice kar peljati, če ni izvedljivo. Enako je v krožišču. Ne moreš kar na drug pas, če tam ni prostora, tudi če po tvojem mnenju oni drugi avto ne bi smel biti na tem pasu.


Če ne moreš varno na zunanji pas, moraš odpeljati še en krog in preiti na zunanji pas takrat, ko lahko to varno storiš.

oprosti kar bom rekla, ampak prosim če vrneš izpit in se greš ponovno izobraževat CPP … logike pa itak ne boš nikoli uspela pridobit … pa brez zamere …

Če je notranji pravočasno in predpisno nakazal da namerava spremeniti vozni pas ne bi prišlo do trčenja, razen če je zunanji prehiteval po desni in ni upošteval znakov vozila pred njim, tedaj bi bil kriv zunanji. Drugače, notranji ker očitno ni imel prosto in bi moral narediti še en krog in se pravočasno uvrstiti na zunanji pas

Edina logična rešitev vsega tega sranja bi bilo, da bi spremenili pravilnik in dodelili prednost tistemu na notranjem pasu !!!!!!

Kriva sta oba. Zunanji zato, ker ni zapustil križišča na prvem izvozu, notranji pa zato, ker se pred menjavo pasu ni prepričal, če je prosto.

Ok, kje v zakonu to piše?
[/quote]
60.čl ZPrCP
(2) Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več prometnih pasov, se
razvrsti na notranji prometni pas in na ta način omogoči vključitev v promet na križišču tudi drugim
voznikom, razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna
situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti križišča (npr. krožna križišča z majhnim
premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr. tovorno vozilo s priklopnikom) to oteženo.

New Report

Close