Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek vprašanje za učitelje oz. razmišljanje

vprašanje za učitelje oz. razmišljanje

Jaz ti še enkrat priporočam, da zadevo preveriš pri učitelju in NE PRI UČENCIH. Nekaj sošolcev je najbrž dobilo odlično oceno, pa si res prepričana, da zato, ker je bila predstavitev v PP? In ali je resnično nekdo, ki je zadevo prikazal na plakatu, dobil zato slabšo oceno? (ali pa zgolj zato, ker je imel dejansko slabo narejen plakat?) Ali pa takih, ki so naredili na plakatu, sploh ni?

Glej, otroci velikokrat ocene drugače razumejo in si razlagajo od učitelja. Nekdo bo rekel, da je dobil slabšo oceno od tistega, ki je imel predstavitev na PP, samo zato, ker jo je imel na plakatu. Če pa greš do učitelja, ti bo povedal, da je tisti s plakatom izpustil ogromno pomembnih podatkov, ki jih je tisti s PP vse omenil.

Še enkrat: razčisti na sami šoli in ko bo zadeva razčiščena, potem pridi s postom sem.[/quote]

nalogo so dobili VSI pred prazniki in jo morajo oddati v ponedeljek. Tako da imam očitno veliko časa za razčiščevanje z učiteljico kaj in kako.[/quote]

Boš pač razčistila po praznikih, zdaj pa naj se punca pripravi, kakor sama ve in zna. Če bi bila jaz namesto tebe in moj otrok ne bi imel računalnika, bi mu rekla, naj naredi plakat in se zadeve nauči, da jo bo tudi govorno predstavil. Ocena pa bo, kakršna bo. In potem bi šla k učiteljici in jo vprašala, kako in kaj je s tem.

Pa še nekaj. Razčisti tudi to, ali je naloga res bila dana dan pred prazniki in naj bi jo naredili za praznike. Zna se izkazati, da bi morali zadevo že prejšnji teden narediti, pa je niso, in je pač zabičala, da po praznikih pa morajo imeti.

nalogo so dobili VSI pred prazniki in jo morajo oddati v ponedeljek. Tako da imam očitno veliko časa za razčiščevanje z učiteljico kaj in kako.[/quote]

Boš pač razčistila po praznikih, zdaj pa naj se punca pripravi, kakor sama ve in zna. Če bi bila jaz namesto tebe in moj otrok ne bi imel računalnika, bi mu rekla, naj naredi plakat in se zadeve nauči, da jo bo tudi govorno predstavil. Ocena pa bo, kakršna bo. In potem bi šla k učiteljici in jo vprašala, kako in kaj je s tem.

Pa še nekaj. Razčisti tudi to, ali je naloga res bila dana dan pred prazniki in naj bi jo naredili za praznike. Zna se izkazati, da bi morali zadevo že prejšnji teden narediti, pa je niso, in je pač zabičala, da po praznikih pa morajo imeti.[/quote]

Očitno si ena izmed tistih, ki o vsem največ ve, čeprav grozljivo površno bere.

Prvo se mi zdi sumljivo in sporno, da so nalogo dobili za med praznike, ker jih veliko odpotuje. Razen, če je bila naloge že sredi tedna. Glede kriterijev ocenjevanja imaš vso pravico preveriti pri konkretnem učitelju. Ne začet s tem, da bo zaradi tega imel otrok še večje težave, ti časi so mimo, zdaj je ravno obratno. Če imaš argumente lahko učitelj krepko “pade”. To, da učenci dobijo dobro oceno samo, če imajo PP predstavitev, bi moralo biti zapisano v kriteriju. Samo nekaj, to kar nekateri učenci pripravijo na plakatu je včasih tudi kar tako. Čeprav se ocenjuje tudi predstavitev, ne samo izdelek, ki ga lahko izdela starš, otrok pa nima pojma.
Resnice, ki jih razumejo otroci, oz. jih včasih prenesejo domov, so velikokrat drugačne kot jih pove učitelj. Preverjeno iz obeh strani, tako profesionalne kot privat. Če je vse to res, pa kar pogumno do učiteljice.

Učiteljica ima GU tudi maja in gotovo boš lahko razčistila, pa za nazaj. Tukaj lahko le ugibamo, vse je možno, čeprav so najbolj verjetne Frcine “teorije”.

Zakaj? Več razlogov:

1. Starš želi, da ima otrok višjo oceno, kot jo je dejansko sposoben imeti..[/quote]

Otroku, ki dejansko ni sposoben doseči višje ocene, mu noben inštruktor ne bo pomagal.

Po mojih izkušnjah z več kot 100 otroci, je v 40{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} primerih v ozadju lenoba in so inštruktorji reševalna misija, ko dokončno zaškripa in je treba na vrat na nos reševati nastalo situacijo, otroci pa se niso sposobni sami učiti, njihovim staršem pa se z njimi ne da ukvarjat.

V 20{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} želi otrok potrenirati kakšno zadevo za višjo oceno, ker pri določenem predmetu rabi več vaje in dela.

40{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} primerov pa je takih, ko imajo otroci to smolo, da so naleteli na profesorja, ki predmeta ali ne obvlada strokovno ali pa je slab pedagog in znanja ne zna podajati primerno starosti in zrelosti dijakov.

In dajte se nehat sprenevedat. Naša šola temelji na tem, da je ogromno dela in učenja predvidenega doma. Privajanje zcledera in učenje domačega dela, pa na naših šolah ne učijo. To lahko naučijo samo starši. Seveda tisti, ki to sami znajo ali se jim ljubi z otroci ukvarjat.

Neverjetno veliko staršev je, ki menijo, da šola in znanje ni njihova briga. Ko pa zaškripa, so pa za to odgovorni vsi drugi.

Tudi naša petošolka ima delovne počitnice. Pripraviti se mora na 4 predmete, hkrati pa mora pomagati sošolki, ki ji gre slabše. Nekako ji skušamo pomagati, saj nima prave volje, zato jo za odmor med učenjem spravimo na kolo ali z njo igramo badminton. Čeprav je naša deklica nadarjena učenka, jo težko spravimo k učenju, saj jo je do sedaj reševala inteligenca, ko pa se je treba nekaj napiflat, pa ji je že preveč.
Skratka, pamet ti ne pomaga, pomembna je zainteresiranost in delovne navade.
Eni imamo pač take praznike. Hvala Bogu za njih.

Ti imaš srečo! Takoj v jeseni, po začetku šole, je prijateljičin sin v 3. razredu prišel domov z naslednji obvestilom v beležki”za nalogo moram z interneta zbrat čimveč o veverici. Kje živi, kaj je. Besedilo prepišem v zvezek, slike natisnem in nalepim zraven!”

Mene je kap! 3. razred, to je 8 letnik, naj gre brskat na net?? A res? Čeprav smoo v kao informacijski dobi, na našem koncu marsikdo nima za internet, kaj šele za računalnik, menda jih v razredu ima oboje doma 12 od 26, torej niti polovica ne. Če se nekdo v 8. razredu res lahko znajde, pa po mojem mnenju 8letnika nima nihče pravice pošiljat na internet! Konec koncev je naloga ZA OTROKA in ne za starše!

Starši so se sicer pritožili in tudi dosegli, da vir iz katerega se naloga dela, ni več določen. So ap izvedeli, da so okoreli, okostneli, malo da ne bebavi :((

[url=http://lafemmebonita.com][img]http://image.lafemmebonita.com/c/u506550.png[/img][/url] [url=http://lafemmebonita.com][img]http://image.lafemmebonita.com/c/p506563.png[/img][/url]

v 8. razredu, če je doma net in računalnik, načeloma ni problem iskanje podatkov, priprava prezentacioje v PP pa je.

Sem malo preklicala na okoli znance, pa s starši sošolk, ki se malo bolj družimo med sabo in na vzorcu 15 otrok starih od 12-14 let, ki imajo dama tako računalnik kakor tudi ner, noben ne obvlada PP do te mere, da bi bil sposoben sam narediti prezentacijo. Igral se je s PP že skoraj vsak, ampak to še ni “znanje”.

Pa na živce mi gre tole a priorno solidariziranje med učitelji. Saj ne rečem se najde tudi precej sila zateženih staršev, ki težijo brez razloga in je problem v njihovem otroku in njih samih, ampak najdejo se tudi učitelji, ki jih tudi ni prav malo, za katere človek ne ve s katere Lune so padli.

[/quote]
Sem malo preklicala na okoli znance, pa s starši sošolk, ki se malo bolj družimo med sabo in na vzorcu 15 otrok starih od 12-14 let, ki imajo dama tako računalnik kakor tudi ner, noben ne obvlada PP do te mere, da bi bil sposoben sam narediti prezentacijo. Igral se je s PP že skoraj vsak, ampak to še ni “znanje”.[/quote]

Malo pretiravaš. Moja je stara 12, pa dela prezentacije v PP že 2 šolski leti (v petem in sedaj v sedmem), pa midva nimava pojma, kako se naredi.

Sploh nimam besed. Namesto da bi vaše sončke “naučile” končno kako naj se znajdejo, jih še naprej zavijate v vato, valite krivdo na učitelje in ste prepričane kakšna krivica se jim godi. Enake možnosti za vse so samo na papirju – vedno in povsod. In prej ko bi ve to dojele in s tem tudi vaši sončki, bolje bo za vas in za njih v življenju.

S tem se ne bi mogla strinjat. Uporaba PP ni nič kaj težja od Worda ipd. Saj ni potrebno dati nekih strašnih animacij. Verjetno je večja teža na vsebini, kot obliki.

Zanimivo, da skoraj vsi otroci brez problema uporabljajo MSN, pa Facebook… ko pa beseda nanese na kak resnejši program, pa nastane problem (ki ga večinoma naredijo starši, ne otroci:)

S tem se ne bi mogla strinjat. Uporaba PP ni nič kaj težja od Worda ipd. Saj ni potrebno dati nekih strašnih animacij. Verjetno je večja teža na vsebini, kot obliki.

Zanimivo, da skoraj vsi otroci brez problema uporabljajo MSN, pa Facebook… ko pa beseda nanese na kak resnejši program, pa nastane problem (ki ga večinoma naredijo starši, ne otroci:)[/quote]

ti pa res vse veš, a ne

ma ne, si celo jasnovidna

Ker ogromno delam s tekstovnimi datotekami .doc, ti lahko povem, da 95{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} ljudi ne zna v njem narediti niti preprostega kazala, pa se imajo za dobre znalce Worda.

Tudiza to, da se “sončka” nauči, da se znajde, se mora najprej znati znajti njegov roditelj.

S tem se ne bi mogla strinjat. Uporaba PP ni nič kaj težja od Worda ipd. Saj ni potrebno dati nekih strašnih animacij. Verjetno je večja teža na vsebini, kot obliki.

Zanimivo, da skoraj vsi otroci brez problema uporabljajo MSN, pa Facebook… ko pa beseda nanese na kak resnejši program, pa nastane problem (ki ga večinoma naredijo starši, ne otroci:)[/quote]

ti pa res vse veš, a ne

ma ne, si celo jasnovidna

Ker ogromno delam s tekstovnimi datotekami .doc, ti lahko povem, da 95{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} ljudi ne zna v njem narediti niti preprostega kazala, pa se imajo za dobre znalce Worda.[/quote]

Prvi del bom preslišala, na drugega pa ti odgovarjam (zakaj ne znajo narediti kazala). Zato, ker so navajeni, da jim vedno nekdo pokaže. Ker ne znajo raziskovati…. Za vstaviti kazalo je treba znati samo brati… Menije in če to ni dovolj je tukaj je Pomoč.

Ampak preprosta PP prezentacija ne terja česa tako “kompliciranega” (hehe) kot je kazalo, a ne?

Zgoraj je komentar, da nikjer v učnem načrtu ni PP… Mi nismo imeli v učnem načrtu urejevalnikov teksta, tabel, prezentacij, uporabe interneta, pošte… Pa je vseeno danes standard da to znamo.

ti pa res vse veš, a ne

ma ne, si celo jasnovidna

Ker ogromno delam s tekstovnimi datotekami .doc, ti lahko povem, da 95{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} ljudi ne zna v njem narediti niti preprostega kazala, pa se imajo za dobre znalce Worda.[/quote]

Prvi del bom preslišala, na drugega pa ti odgovarjam (zakaj ne znajo narediti kazala). Zato, ker so navajeni, da jim vedno nekdo pokaže. Ker ne znajo raziskovati…. Za vstaviti kazalo je treba znati samo brati… Menije in če to ni dovolj je tukaj je Pomoč.

Ampak preprosta PP prezentacija ne terja česa tako “kompliciranega” (hehe) kot je kazalo, a ne?

Zgoraj je komentar, da nikjer v učnem načrtu ni PP… Mi nismo imeli v učnem načrtu urejevalnikov teksta, tabel, prezentacij, uporabe interneta, pošte… Pa je vseeno danes standard da to znamo.[/quote]

Osvajanje vsakega novega znanja terja svoj čas, ko enkrat znaš, tudi kazalo ni big deal, niti ni časovno potratna zadeva, tako kot ni prezentacija.

Poleg tega naj te moj otrok ne skrbi, zanj bo poskrbljeno, za nalogo pa tudi.

Ni pa fer prezentacije zahtevati od otrok, ki nimajo doma vsaj minimalno strokovno-tehničnih pogojev za to. To je bila poanta mojega pisanja, ne pa iskanje “potuhe” ali pomoči pri nalogi mojega otroka, pa se vas je večina učiteljev? name spravilo z ad hominem napadi in pokroviteljskimi argumenti, od nasvetov naj preverim, če je to z nalogo v PP resnično, naj kupim računalnik (ga ZELOOO očitno imamo), naj se hčerka znajde (pa je mož računalničar), da moja hčerka pač ne zmore dobiti višje ocene in naj se s tem sprijaznim itd.

Skratka, če se učitelji?, ki so si vzeli čas tule zame, tudi v razredu tako površno lotevajo izpostavljenih problemov, da popolnoma zgrešijo bistvo problema, in se borijo samo za neke namišljene perogative in se na okop postavijo takoj, ko kdo pod vprašaj postavi njihove metode dela, jih čaka usoda zdravnikov in medijskih linčev. Popolnoma upravičeno.

Tudiza to, da se “sončka” nauči, da se znajde, se mora najprej znati znajti njegov roditelj.[/quote]

Itaaaak!!!

Ko se je pričakovalo, da diplomo napišem na računalnik, ga seveda nisem imela doma…takrat nas je bila takih velika večina. Sem pač prosila sošolko in pri njej pretipkavala tekst, ki sem ga doma napisala na roko…big deal! Hvala staršem, da so me naučili znajti se.

Pa boste rekli, ja to je bilo ko si bila stara 24 let. Ja, ampak moja 9 letnica mi je danes navsezgodaj zjutraj pišla povedat, da za četrtek pa za nek kraj, kamor nameravamo, pa kaže, da ne bo dežja….in to s tuje internetne strani, celo ne v angleščini ampak v nekem drugem tujem jeziku…in prav je imela. Skratka, če hočejo, če znajdejo tako ali drugače…če pa ne, pa vsak izgovor prav pride, pa še podporo staršev imajo…

In moja šestošolka že 3 dni dela matematično domačo nalogo….(z občasnimi odmori) jo je toliko, da sem skoraj pozabila zapreti usta in jo verjetno jaz ne bi uspela narediti v enem dnevu. Dobro zanjo, vaja dela mojstra in vem, da bo zaradi te naloge “nadrilala” množenje in deljenje z decimalnim številom, kar je doslej povzročalo težave. Mi na kraj pameti na pade, da bi šimfala učiteljico, da kaj se gre, da jim da toliko naloge čez počitnice…saj še ni konec šole…

Aja, ampak vaši sončki so verjetno tako utruuuujeni, da si res zaslužijo 10 dni poležavanja in brezdelja, ker so bogi revčki tako obremenjeni. Jao ženske, res vas ne razumem….

Prvi del bom preslišala, na drugega pa ti odgovarjam (zakaj ne znajo narediti kazala). Zato, ker so navajeni, da jim vedno nekdo pokaže. Ker ne znajo raziskovati…. Za vstaviti kazalo je treba znati samo brati… Menije in če to ni dovolj je tukaj je Pomoč.

Ampak preprosta PP prezentacija ne terja česa tako “kompliciranega” (hehe) kot je kazalo, a ne?

Zgoraj je komentar, da nikjer v učnem načrtu ni PP… Mi nismo imeli v učnem načrtu urejevalnikov teksta, tabel, prezentacij, uporabe interneta, pošte… Pa je vseeno danes standard da to znamo.[/quote]

Osvajanje vsakega novega znanja terja svoj čas, ko enkrat znaš, tudi kazalo ni big deal, niti ni časovno potratna zadeva, tako kot ni prezentacija.

Poleg tega naj te moj otrok ne skrbi, zanj bo poskrbljeno, za nalogo pa tudi.

Ni pa fer prezentacije zahtevati od otrok, ki nimajo doma vsaj minimalno strokovno-tehničnih pogojev za to. To je bila poanta mojega pisanja, ne pa iskanje “potuhe” ali pomoči pri nalogi mojega otroka, pa se vas je večina učiteljev? name spravilo z ad hominem napadi in pokroviteljskimi argumenti, od nasvetov naj preverim, če je to z nalogo v PP resnično, naj kupim računalnik (ga ZELOOO očitno imamo), naj se hčerka znajde (pa je mož računalničar), da moja hčerka pač ne zmore dobiti višje ocene in naj se s tem sprijaznim itd.

Skratka, če se učitelji?, ki so si vzeli čas tule zame, tudi v razredu tako površno lotevajo izpostavljenih problemov, da popolnoma zgrešijo bistvo problema, in se borijo samo za neke namišljene perogative in se na okop postavijo takoj, ko kdo pod vprašaj postavi njihove metode dela, jih čaka usoda zdravnikov in medijskih linčev. Popolnoma upravičeno.[/quote]

V uvodnem postu si vprašala za mnenje oz. naša razmišljanja, zdaj pa izgleda, da te vsako drugačno mnenje, kot je tvoje, razjezi. No, jaz sem svoje povedala.

Pa srečno.

Izhodišča niso in ne bodo nikdar za vse ista. Tudi nimamo vsi enakih talentov, interesov in staršev, ki bi vsi enako znali in iste stvari.
Jaz mislim, da šole morajo podpirat tudi bolj sposobne učence in jim dajat vzpodbudo da napredujejo (in ja hitreje kot drugi) in osvajajo nova znanja. Sploh pa je danes računalniška pismenost nujna.
Dostop do računalnika pa mislim, da je danes večini omogočen. Ne vsem doma, pač pa v šoli, knjižnici ali pa pri sošolcih/prijateljih.

petošolka??? o, madona, le kaj bo počela potem v sedmem in osmem razredu?
in to nadarjen otrok?

petošolka??? o, madona, le kaj bo počela potem v sedmem in osmem razredu?
in to nadarjen otrok?[/quote]

Najbrž se je treba kaj na pamet naučiti ali pač samo naučiti snov, ki je še ne pozna. In ravno nadarjeni otroci so navajeni narediti vse z levo roko in ponavadi nimajo nobenih delovnih navad. Tudi piflanja so nujno potrebna, določene informacije pač moramo znati, ne more biti vse učenje iz lastnih izkušenj. In tega današnji otroci pač niso več navajeni. Da bi doma sedeli ob knjigi in se učili. Po 15 min se jim zdi dovolj učenja. Tako pač je.

Ti si pa res prijazna. Ne, nismo učitelji, vsaj jaz nisem. Ne samo, da vsako mnenje prerešetaš, čeprav je čisto dobronamerno in brez osebnih napadov, ampak kar predvidevaš, da smo zato, ker se tvoj post ni sprevrgel v eno samo obtoževanje učiteljev, tudi vsi tukaj, ki ne jokcamo in ne udrihamo po učiteljih, pravzaprav sami učitelji. Patetika, no.:)

Oh, torej ne gre tukaj za tvojega otroka, oprosti moji napaki, pač pa ti gre izključno za druge otroke, ki nimajo možnosti PP doma. Moj odgovor ostaja isti, saj lahko kljub temu dotično učiteljico na GU vprašaš, kako je s tem. In izraziš nestrinjanje, če se izkaže, da so najvišje ocene res vezane izključno na prezentacijo v PP. No, razen če gre za izbirni predmet računalništvo (nisem zasledila, za kateri predmet gre pravzaprav) in imajo tisti, ki nimajo rač. doma, možnost narediti nalogo v šoli.

Ja, in? Saj vprašanje ni bilo, ali se mu ocena izboljša ali ne, ampak zakaj imajo otroci v OŠ inštrukcije. In veliko jih je, ki kljub inštrukcijam nimajo nič boljših ocen. Ko starši končno dojamejo, kako je s tem, so že zafrčkali kar nekaj keša.

Kaj sem pa jaz rekla? Mislim, da točno nekaj takega.:))

Ojoj, a to kar na podlagi otrokovega neznanja presojaš? Ali pa osebno poznaš te učitelje?:) Kar 40{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}? Se pravi 40 učencev od 100? Daj ga srat, no. A da je pa tvoj varovanec zehal zraven, ko je učitelj znanje podajal strokovno in dobro, pa ne kupiš? A torej vsi učenci, ki jih ima dotični učitelj, po tvoje rabijo inštrukcije? Ni nobenega, ki bi ta predmet imel odlično ali prav dobro? Aja, za te pa ni zaslužen učitelj, oni so tako inteligentni, da se znajo sami dokopati do znanja. Ma ne seri, no.

Ah, dej no. Kje je taka šola, mi povej. Ker šola, kamor hodita moja dva, je očitno čisto drugačna. Eden na gimnaziji, z minimalno dela doma, eden 4. razred, skoraj nič dela doma, odlične ocene. Starši smo pred kratkim izpolnjevali ankete v zvezi z vzgojnim načrtom šole in so bila notri tudi vprašanja glede dela doma za šolo. Izsledki: 80{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} VSEH STARŠEV (od 1. do 9. razreda) meni, da otroci delajo premalo za šolo v domačem okolju. Veliko staršev je zaskrbljenih, ker domače naloge niso več obvezne in otrok snov enostavno ne obvlada. Sem govorila z njihovo pedagoginjo, ki pravi, da so tudi na drugih šolah odgovori staršev zelo podobni. Tako da prosim, ne plozaj o “ogromno dela in učenja doma”. Predvideno je samo opraviti domače naloge in če to naredijo, bo vsak povprečno inteligenten otrok ob poslušanju razlage seveda, snov znal vsaj za dobro oceno. Jaz za starejšega niti vedela nisem, da v šolo hodi, doslej niti za mlajšo.

Tudi jaz menim, da šola in znanje mojega otroka nista moja briga. Drugače je, če bi imela otroka s PP. Tam je res potrebno sodelovanje med šolo in starši, ampak zakaj, je najbrž vsem jasno. Če bi zaškripalo, so za to odgovorni moji otroci sami. Vem, da sta dovolj inteligentna, da bi ob poslušanju v šoli in delanju domačih nalog lahko komot dosegala dobre rezultate. Če jih ne, ni kriv učitelj, ki zahteva preveč, ampak otroka, ki od sebe dajeta premalo. Če kljub urici na dan učenja ne bi bilo dobrih rezultatov, bi pač bili slabši rezultati. Bog pomagaj, niso vsi briljantni učenci. Da pa smo ti taki starši trn v peti, razumem. Ne dajemo potuhe svojim mulcem in ne razlagamo raznim inštruktorjem, kako so učitelji zanič. Inštrukcije? Ne hvala. PO mojem mnenju v večini primerov edino in zgolj potuha za leno mularijo. Če pa otrok zares rabi inštrukcije kljub vsemu trudu, se je pač treba sprijazniti, da ima nizke sposobnosti. Kot sem že rekla, niso vsi za vse.

Moji so dobri šolarji, vsi odličnjaki. Seveda je v spričevalu kakšna štirica, ampak mene to ne moti. Asistenca pa le redko v nižjih razredih, recimo pri prvem plakatu ali dodatna razlaga snovi ali pa nasvet. Pa še to za vsakega lahko preštejem na prste ene roke.
Šola je za otroke in ne za starše. Kaj mi pomagajo vse petice v spričevalu, če to niso realne otrokove ocene, ampak moje delo? Da se hvalim okoli? A koga bi hvalila, sebe ali otroke?
Poznam mamo, ki hčerki naredi vse od A do Ž. In potem celo na glas reče, da je ona dobila petico za spis :)) Vsaj realna je :))

v času, katerega si porabila zato, da si se tukaj spucala, bi s hčerko že veliko naredila.

dejstvo je, da ne sprejmeš drugačnega mnenja, kot je tvoje. to je rdeča nit, ki vodi skozi ves pogovor.

eni inštruktorici ki zgoraj navaja, da je 40{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} lenoba in se ima za izkušeno postavljam vprašanje – kako to, da ima večina otrok potem inštrukcije samo iz enega predmeta? je to res LENOBA? dam moj primer? prav dobre ocene pri večini predmetov, odlične ocene pri jezikih a borne dvojke pri matematiki, kjer sem potrebovala inštruktorja za določene razlage. je to bila res lenoba? slabe ocene pri matematiki so me spremljale v zadnjih dveh razredih osnovne šole in vso srednjo šolo. sem se je bala, starši so pač starejši (2.sv.vojna) in so v tistih časih bore malo šole videli, kar pomeni, da mi pri matematiki niso znali pomagati. so mi plačali pa inštruktorja za zadnje dve leti srednje šole. prej sem se vedno pretolkla sama skozi snov z OGROMNO učenja, ogromno vajami in ogromno pomoči s strani sošolk, ki so snov bolj obvladale.
pač nisem za matematiko, da pa je bila to lenoba…ma saj si smešna.

Ojoj, a to kar na podlagi otrokovega neznanja presojaš? Ali pa osebno poznaš te učitelje?:) Kar 40{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}? Se pravi 40 učencev od 100? Daj ga srat, no. A da je pa tvoj varovanec zehal zraven, ko je učitelj znanje podajal strokovno in dobro, pa ne kupiš? A torej vsi učenci, ki jih ima dotični učitelj, po tvoje rabijo inštrukcije? Ni nobenega, ki bi ta predmet imel odlično ali prav dobro? Aja, za te pa ni zaslužen učitelj, oni so tako inteligentni, da se znajo sami dokopati do znanja. Ma ne seri, no.

[/quote]

Doma imam za 5 fasciklov učiteljskih strokovnih cvetk. Seveda nimam samo kopij iz zvezkov mojih učencev, ampak tudi kontrolno kopijo iz zvezkov njihovih ta najboljših v razredu.

Poleg tega, vsi učenci ne iščejo pomoči samo pri inštruktorjih. Pomoč lahko dobijo tudi pri starših, sorodnikih, prijateljih …

New Report

Close