Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Vračilo oblačil v trgovino – če še ne veste!

Vračilo oblačil v trgovino – če še ne veste!

…prijaznim z veseljem zamenjamo…kot pravijo ” sto ljudi, sto čudi”.
Hobi v Sloveniji je, da vrneš darilo in hočeš oz. zahtevaš denar, čeprav nimaš računa in tudi darilo ni kupljeno v xy trgovini, ampak v xy trgovini na drugem koncu ljube domovine. So pa še bolj ” pametni” in ZAHTEVAJO povrnjen celoten znesek za izdelek, ki so ga dan prej kupili na OBROKE, saj jim danes ne ustreza več…takšne imamo najrajši…po kratkem postopku gredo iz trgovine.
Zakaj ljudje uživajo v matretiranju trgovk, glasnem komentiranju cen v trgovini višjega razreda mi še do danes ni jasno. Verjamem, da ima vsak kdaj slab dan, vendar naj gre tedaj v gozd in se “spuha”, ne pa v trgovine…

ooooo, a obstajajo trgovine višjega in nižjega razreda. veš pol pa če si lastnica tiste višjega razreda, bi bilo smiselno zaposlit še nekoga na vrata da bo ocenjeval ali je stranka dovolj nobl da vstopi ali ne. še bolje, da ti ne bo treba zapravljat denarja za novo delavno mesto, pa že na vrata in izložbe napiši: tu kupujejo le………… od tega davčnega razred navzgor.

kaj vse si ne namislijo nekateri……….. pa saj ni čudno da je v gospodarstvu kot je………

sicer se z teboj glede tistega da ne moreš dobit nazaj celotne kupnine če si blago kupil na obroke in še ni poravnana strinjam z teboj. ker pa nisem v trgovskih vodah doma, prosim razloži kako se pol ob vračilu blaga to sploh ureja če je le to bilo kupljeno na obroke.
Hvala.

Obstajajo, obstajajo. Kje sta KIK in NKD, Mana pa Takko, Daichmann…? A se tam kupujejo stvari višjega cenovnega razreda?! Pa ti si res slika. Pojdi po nakupih v Emporuim galerijo, Midas, pa k manjšim butikom, k modnim oblikovalcem….ja koliko pa misliš, da so tam npr. hlače? 25 eurov? Ne želim biti žaljiva do zgoraj omenjenih blagovnih znamk, vendar tudi jaz ne hodim na Nautiko in na glas jamram kako je drago in snobovsko…, in zakaj in kako si lahko kdo privošči jahto?! Torej? Sem ti odgovorila!? Glede obrokov, če je stvarna napaka kupljenega, vrnemo kupnino, seveda pa prej ponudimo kaj drugega. Vse se da dogovoriti, sploh če so to stalne stranke. V tvoj info: najboljše stranke so tiste, za katere ti praviš, da jih verjetno ne spustimo v trgovino-te imajo denar, naduvanci in slovenska t.i. smetana, pa bi rada imela vse zastonj, oz. da jim še kaj daš, ker te sploh “nosijo”. Zadovoljen/a z odgovori?

to pa zato ker se določeni zagovedani kmetavzi obnašajo kot da so kupili celo slovenijo ker so si privoščili hlače za 10€. in mislijo da so potem kupili celo štacuno z prodajalko vred. nekaj je to kar ti po zakonu PRIPADA in so DOLŽNI storiti, nekaj je pa kar ti NE PRIPADA ampak LAHKO storijo – njihova DOBRA VOLJA. in če bi name nek primitivec vpil, ker misli da boga za brado drži bi šel iz trgovine v spremstvu varnostnika. če bi pa prišel, lepo zadevo obrazložil bi mu pa (nepoškodovan) artikel brez problema menjala. ali vrnila denar, kakor pač hoče. ker pa ste slovenclji vedno bolj prepotentni in se obnašate do prodajalk kot da so zadnji d*ek na cesti, pa se potem tudi oni obnašajo isto do vas. oziroma se ne, če bi se spustila na njegov nivo bi ga poslala od kod je prišel in ga brcnila čez prag trgovine. pa brez skrbi kmetavzi, ki se bunijo za 10€ in ne znajo kupiti niti pravilne številke so zadnji, ki ti bodo ustvarili kakšen promet!!!! za takšne stranke se pač ni za bati!!!!!!!!!!![/quote]

Tvoj odgovor ne kaže glih na prodajalko (če to si), ki bi imela razčiščeno, kaj in kako je dobro za posel. Od kod tebi ideja, da stranka, ki je pri tebi zapravila 10 EUR, nima (veliko) denarja? Eno ocenjevanje (podcenjevanje) strank na podlagi višine nakupa (ali izgleda?).
Drugače pa jaz od trgovine pričakujem, da dobim, če hočem menjat, brez debate tudi denar. Trgovine, ki pa imajo svoja lepa toga pravila (komu koristijo?), naj se pa grejo slikat … Danes je toliko trgovin, da lahko izbiramo.
Kar se pa tiče napačne/prave številke oblačil/čevljev …. Jaz pač svojih otrok, če se le da, ne vlačim po trgovinah s sabo. In kupim po občutku, itak pa tudi vem približno kakšno številko nosita. Samo velikosti le niso tako univerzalne, prav tako pa je odvisno od kroja (en moj otrok je zelo suh, in imam težave kupit točno pravo velikost – saj, če kupim preveliko itak ne menjam, ker bo pa pač za čez pol leta ali čez leto; če je premajhno, pa nimam s tem nič za počet).

to pa zato ker se določeni zagovedani kmetavzi obnašajo kot da so kupili celo slovenijo ker so si privoščili hlače za 10€. in mislijo da so potem kupili celo štacuno z prodajalko vred. nekaj je to kar ti po zakonu PRIPADA in so DOLŽNI storiti, nekaj je pa kar ti NE PRIPADA ampak LAHKO storijo – njihova DOBRA VOLJA. in če bi name nek primitivec vpil, ker misli da boga za brado drži bi šel iz trgovine v spremstvu varnostnika. če bi pa prišel, lepo zadevo obrazložil bi mu pa (nepoškodovan) artikel brez problema menjala. ali vrnila denar, kakor pač hoče. ker pa ste slovenclji vedno bolj prepotentni in se obnašate do prodajalk kot da so zadnji d*ek na cesti, pa se potem tudi oni obnašajo isto do vas. oziroma se ne, če bi se spustila na njegov nivo bi ga poslala od kod je prišel in ga brcnila čez prag trgovine. pa brez skrbi kmetavzi, ki se bunijo za 10€ in ne znajo kupiti niti pravilne številke so zadnji, ki ti bodo ustvarili kakšen promet!!!! za takšne stranke se pač ni za bati!!!!!!!!!!![/quote]

praviš, da bi brez roblema vrnila, če bi zadevo lepo obrazložil – mogoče pa jo je, vendar mu prodajalka pač ni želela vrniti denarja, potem je pa odreagiral kakor je

kakorkoli, ali je trgovina dolžna vračati denar ali ne, menim, da je v poslovnem interesu, da vrne, tako bo imela več strank – npr. kot hofer, kjer ti brez kompliciranja vrnjo denar, zato rada hodim v hofer. Če pa bi mi nekje tako zakomplicirali, da ne vrnejo denarja – ok, ne bi grozila in ne vem kaj – vendar v to trgovino vsaj še zelo dolgo ne bi več šla

Blago z napako se menja!

Dobra volja prodajalca pa je, da zamenja/da dobropis/vrne denar, če je blago brez napake.

In neustrezna barva, napačna številka … ni napaka na blagu.[/quote]

Ja, saj sem rekla da je tako:)[/quote]

Če ima blago napako, ima kupec pravico zahtevati nazaj denar, če ga želi in mu ga mora prodajalec vrniti, ni dovolj samo dobropis in za stvarno napako zakon to izrecno določa.

Vse je stvar dobre poslovne prakse in kulture pogovora. Nikoli se nisem sporekla zaradi reklamacije ali pa zamenjave blaga. Tudi denar so mi že vrnili, ko sem povedala, da bi raje gotovino kot dobropis, ker drugih reči ne potrebujem. Če pa je bila moja želja oz. zahteva odklonjena, v tisto trgovino nisem več šla in če sem se s kom menila o konkretni trgovini, sem povedala svojo izkušnjo …

Zgodilo se mi je tudi že, da sem bila pri nakupu tehnične naprave zavedena s strani trgovca, saj mi je obljubljal, da ima naprava funkcijo, ki sem jo želela, a je ni imela. Ko sem prišla domov in začela študirati navodila, sem ugotovila, da naprava nima te funkcije. Izkazalo se je, da je naprava brez stvarne napake, a vendar ne zadostuje mojim potrebam.

Celo zadevo sem odnesla nazaj, izdelek, ki so mi ga ponudili v zamenjavo, pa je daleč presegel moj načrtovan znesek. Kar nekega tehničnega izdelka pa tudi ni imelo smisla vzeti v zameno…. Torej, se je bilo treba normalno pogovoriti … dobila sem denar nazaj, trgovec, ki je zatrjeval, da izdelek zadostuje mojim zahtevam, se je pa tudi naučil, da ne more “na pamet” prodajat … Volk sit in koza cela ….

Zagotovo je trgovcu pomembno, da se širi dober glas o trgovini, saj je od tega odvisen tudi promet. Dober trgovec s poslovno žilico, bo zato ponudil stranki več možnosti in kot zadnjo možnost ( a brez prerekanja) tudi vračilo denarja.

Prav je, da veste, kaj zahteva zakon in kaj je tudi dobra poslovna praksa,

Tudi ta medalja ima dve plati. In za trgovino, ki ima po vaše to “dobro prakso”, da brez problemov vrača denar za blago, ki je bilo kupljeno brez napake..za tako trgovino se lahko reče, da prodaja rabljeno robo.
Nisem še vračal ničesar, kar je bilo brez napake, sem pa že vračal stvari, ki so bile očitno že uporabljene, torej rabljene pa so mi jih prodali kot nove. (tehnična roba, ne cunje).

To NE DRŽI. Če artikel ni poškodovan, ti niso dolžni vrniti denarja.

Ko sem bila še prodajalka je bilo več menjave kot prodaje. Živ obup!

Pa kdo vam je kriv, če ne znate kupiti?

Jaz še v življenju nisem nesla kupljene stvari nazaj v trgovino, tudi ko je bilo kaj narobe z njo ne![/quote

Uau….?

gospod je ravnal prav…sicer naša zakonodaja daje našmtrgovcem potuho v smislu če nekajkupiš in potem ko prineseš stvar domov to ne dela tako kot bi moralo, ti natvezijo da je potrebno stvar poslati na servis, pa tmu ni tako. če uveljavljaš stvarno napako lahko zahtevaš vračilo denarja oz. drug izdelek, seveda v zaonskem roku prinas namreč ne moreš v trgovini preizkusiti recimo kosilnice, motorne žage, računalnika kateri ima naložen le dos pa še in še bi lahko našteval. drugje po svetu lahko brez problema stvar zamenjaš (amerika) pač si se premislil..zakaj mora kupec reskrat glede na to da je on tisti ki bo dal največ denarja za tisti izdelek in bo njega koštal največ ne pa trgovca ali pa proizvajalca. lepo pa je urejena zakonodaja na področju spletnih trgovin, v katerih lahko karkoli zamenjaš v roku 14 dni, tu pa velja svetovno pravilo, kajti spletne trgovine niso omejene z mejami. skratka prodajalci glede natoda imate tudi po 300{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}marže imate ta riziko vkalkuliran v ceno izdelka in tisti trgovci kateri ste odkrili da vam kupci prinašajo denar ste najbž ugotovili da je svet majhen in nefer odnos do kupca dolgoročno vodi v propad, tisti ko pa mislite kako ste ubogi trgovci (ne mislim osebno žaliti prodajalcev temveč se nanaša na uvoznike zaslužkarje..) pa si le enkrat poglejte skrite nabavne cene izdelkov in vedeli boste kaj sm hotel povedat. pa saj bo trg naredil svoje prej kot slej boste z veseljem vračal, menjal ..kakoli le da bo kupec prišel k vam. drugače pa saj lahko vsak preveri ceno na spletu koliko je dal prozvajalec zanjo in za koliko jo potem proda vam. naprime na strani made in china nadete kaj vem naprme smučarske jakne če jih kupiš najmanj 50 za ceno 50 evrov kos katere potem nam prodajao po 300 evrov..(se preveril sam pred časom) no in še miljone drugih izdelkov gre na ta način. sedaj pa e skritizirajte in zatrjujte da to ni tako,vendar kdor je videl saj malo sveta se bo strinjal z mano.
pa lep dan……..A.X.

delam na informacijskem pultu in takole je to pri nas in vsepovsod..

če se stranka vrne in prinese nazaj plesnov kruh, smrdljivo meso…. in če ne želi zamenjave izdelka potem mu vrnemo denar, če pa se nam zdi, da stranka ni pretirano “pametna” pa izdamo dobropis, ki ga itak mora vnovčit v naših trgovinah..

tehnična roba, tekstil in gospodinjske zadeve .. najprej ponudimo dobropis, pri tehničnih zadevih jih pošljemo na servis.. če pa stranka zahteva denar mu vrnemo denar! ampak samo tistim, ki so res uporni!

in naj vam razjasnim to ni dobra volja ali slaba volja nas ampak navodila vodstva! Ki se jih pač moramo držat in pri vsakem večjem vračilu denarja tudi zagovarjat, zakaj nismo stranki vsilili dobropis..

stranka pa ima pravico zahtevat svoj denar, ker če kakorkoli ni z izdelkom zadovoljna, je premalo ali pa ugotovi, da ga je preplačala ali pa karkoli drugega ima pravico svoj denar vnovčit bilo kje drugje!!! to naj bo vsem jasno!!! odvisno od vas pa je koliko se pustite nategnit

LP

Katastrofalen odnos do strank!! A se ti sploh zavedas kako negativen obcutek dajes ti svojim strankam s takim odnosom?? Obcutek, da niso zazelene. Razmisli se enkrat: “Stranke niso zazelene s tvoje strani. To so te iste stranke, zaradi katerih ti na koncu meseca dobis placo!! Ni strank, ni sluzbe. Ni sluzbe, ni place!” Zdaj pa se ze enkrat zamisli, kaj pocnes! Pa srecno.

Katastrofalen odnos do strank!! A se ti sploh zavedas kako negativen obcutek dajes ti svojim strankam s takim odnosom?? Obcutek, da niso zazelene. Razmisli se enkrat: “Stranke niso zazelene s tvoje strani. To so te iste stranke, zaradi katerih ti na koncu meseca dobis placo!! Ni strank, ni sluzbe. Ni sluzbe, ni place!” Zdaj pa se ze enkrat zamisli, kaj pocnes! Pa srecno.

Poznam stanje v trgovini z višje proračunskimi izdelki. V primeru upravičene reklamacije se je stranki na njeno zahtevo vedno brez problema vrnil denar. V primeru, da stranki izdelek zgolj ni ustrezal oziroma je šlo za nepremišljen nakup, pa ga je še vedno lahko zamenjala v 8 dneh od nakupa oziroma se ji izda dobropis, ki velja do leto dni. Možna je celo rezervacija- stranka založi denar v točni vrednosti izdelka in v 24.urah se odloči, če želi izdelek ali ne. Denarja se ne vrača. Na srečo so posamezniki, ki menijo, da lahko tulijo in dramatizirajo, ker ni bilo izpolnjeno njihovim muham in ker so zapravili nekaj svojega denarja v tej trgovini- redkost. Je pa pravilo, da so bili vsi po spisku problematiki. Od takih, ki so izdelek ene parkrat zamenjali (ja, pa bi rajši tisto, ah ne, pa bi to…) do takih , ki so želeli vračilo denarja po več kot mescu dni od nakupa, po preteku sezone, celo po več kot letu dni. Pogosto želijo zamenjat že vidno rabljene izdelke češ da oni pa tega res niso nosili. Včasih jih je zgolj izdal kakšen madež na oblačilu ali pa vonj švica. Izdelki so celo imeli pripopano etiketo, ker taki imajo sistem naštudiran v nulo. Dogajalo se je tudi to, da se je izdelek kupil s kartico z odložnim plačilom, nato pa se je v roku eneparih ur zahtevalo vračilo denarja. In to je danes v trgovinah zelo razširjena praksa. Glavni problem je, ker pri takih naslednji mesec tudi ni kritja na računu.
In ja, to so predvsem “wanna be VIP”. Oni bi vse pokupli, nosili- mogoče samo enkrat na kakšni prireditvi ali zabavi, prišli nazaj po mescu dni, želeli denar nazaj in še povrhu kakšen popust za naslednjič. In če prodajaš izdelke višjega cenovnega razreda, si enostavno ne smeš privoščit, da boš stranki prodal ponošen izdelek oziroma izdelek, ki je ne vem kje ležal več kot mesec dni, ker boš tako izgubil resne stranke. Tisti, ki si stvar težko privoščijo sploh niso problem- taki znajo razmislit kam bodo vložili denar. In kot je napisala lastnica- ne rabiš se razburjat, kako je vse drago. Pač pojdi tja, kjer ti cene ustrzajo. Če pa želiš oblačila menjavat, potem pač kupuj v trgovinah tipa H&M,C&A… Pač kupuj tam, kjer ti pravila trgovine ustrezajo.

Enako.

No, tebe pa so okrog prinesli. Če je monitor imel stvarno napako, si vsekakor bila upravičena tudi do vračila denarja.

No, tebe pa so okrog prinesli. Če je monitor imel stvarno napako, si vsekakor bila upravičena tudi do vračila denarja.[/quote]

Za stvar s stvarno napako bi seveda lahko zahtevala vračilo denarja ali pa reklamirala izdelek, da se popravi in to ne na tvoje stroške (tako da ne vem, zakaj bi ti dajali dobropis za servis).

No, tebe pa so okrog prinesli. Če je monitor imel stvarno napako, si vsekakor bila upravičena tudi do vračila denarja.[/quote]

Za stvar s stvarno napako bi seveda lahko zahtevala vračilo denarja ali pa reklamirala izdelek, da se popravi in to ne na tvoje stroške (tako da ne vem, zakaj bi ti dajali dobropis za servis).[/quote]

Za pozitivno rešeno (sodni cenilec) bi lahko zahtevala vračilo denarja.

Za stvar s stvarno napako bi seveda lahko zahtevala vračilo denarja ali pa reklamirala izdelek, da se popravi in to ne na tvoje stroške (tako da ne vem, zakaj bi ti dajali dobropis za servis).[/quote]

Za pozitivno rešeno (sodni cenilec) bi lahko zahtevala vračilo denarja.[/quote]

Za blago s stvarno napako bi lahko že takoj zahtevala vrnitev računa.
V primeru, da pa bi prodajalec resnično oporekal stvarni napaki, pa bi bil potreben cenilec.

V vsakem primeru pa je izdajanje dobropisa za stroške servisa (pri novem izdelku) nateg.

Nekdo je rekel,da v H&M vrnejo gotovino?Ni res,ne vračajo gotovine,vrnejo denar na H&M kartico ali pa zamenjaš za drug izdelek.
Spar vrne denar na roko,če uveljavljaš garancijo,super so.
Lidl tudi denar na roko,tudi,če samo zamenjaš artikl,nič ne komplicirajo.
Hofer tudi vrne denar na roko,tam pač izpolniš majhen formular z osebnimi podatki.
Tehnične trgovine bolj komplicirajo.

No ja, očka je vračal oblačilo, ker je bilo njegovemu sončku preveliko. Meni se poraja vprašanje mentalnega zdravja dotičnega očka in mamice, ki ga je verjetno poslala vrnit zadevo, njun sonček ne bo rasel naprej in bi to oblekel čez 3 tedne? Če mu je bil tisti kos oblačila prevelik pa ga bo nosil čez mesec dni, lahko tudi čez dva meseca, tudi kratke rokave lahko nosi še jeseni in eno majčko čez recimo. In ne bi mogoče vzel tega izdelka v manjši izvedbi ali pa nekaj podobnega? Novodobni starši, ki komplicirajo na deseto potenco. Kaj bo s tem otrokom, ko bo najstnik, pri takih starših. Takrat očka od slabega mentalnega stanja verjetno ne bo le tulil na prodajalko in ji grozil, verjetno bo okoli letal s pištolo in streljal okoli sebe kot idiot.

New Report

Close