vsiljevanje artikla na blagajni
Zelo dobre.
Kako to, se boste verjetno vprašali?
Naj izdam skrivnost …
Po trgovinah hodim v trendovski majici z napisom:
“Da si mi ne bi drznili vsiljevati artikla na blagajni!”
Preverjeno pomaga.
Cena majice je samo 123.99 €, če jo kupite takoj, dobite gratis še pasto za odstranjevanje mastnih madežev.
Ne, najlažje je zavrnit in grdo pogledat. 🙂 Če bi vsi tako delali, bi se hitro nehalo. Praksa se nadaljuje zaradi tistih, ki kupijo, čeprav niso imeli namena. Ker kao potrebujejo. če bi res potrebovali, bi že prej kupili.
[/quote]
Ne drži. Ko mečeš artikle v košarico, v naglici pač pozabiš še kaj. Fajn je, če ga vidiš pri blagajni.
Sploh pa tega srda ne razumem. Si oškodovan/a ali prizadet/a, če ti ponudijo izdelek na blagajni? Tebi ni fajn, meni je. Ti rečeš “ne, hvala”, jaz kupim. V čem bi ti profitiral/a, če bi ugodili tvoji želji in ta način prodaje ukinili?
Ne drži. Ko mečeš artikle v košarico, v naglici pač pozabiš še kaj. Fajn je, če ga vidiš pri blagajni.
Sploh pa tega srda ne razumem. Si oškodovan/a ali prizadet/a, če ti ponudijo izdelek na blagajni? Tebi ni fajn, meni je. Ti rečeš “ne, hvala”, jaz kupim. V čem bi ti profitiral/a, če bi ugodili tvoji želji in ta način prodaje ukinili?
[/quote]
Jaz za razliko od tebe znam kupovat in ne mečem stvari stihijsko v košarico, ker ne znam vklopit možganov vnaprej. Gre za taktiko spodbujanja potrošnje – Če sešteješ čas, ki ga prodajalke zapravijo za to – V DM ti zdrdra cel recital o izdelku, vidiš, da gre za kup izgubljenega, zapravljenega časa tako za kupce, kot za prodajalke. Časa, ki bi ga lahko vsi pametneje porabili. Meni šoping ni v užitek, mi je nujno zlo. Prodajalka ne sedi tam, ker bi v tem uživala. Zakaj torej drug drugemu krademo čas za to, da multinacionalkam kapne nekaj dodatnih evrov v žep? Če imaš ti čas za take bedarije, ga jaz sigurno nimam. zato postanem živčna, ja, ko sem na blagajni zaradi tega dlje, kot bi bilo treba. Zdaj pa pomnoži ta čas s 300 kupci v dnevu, pa boš videla, za kako velik problem gre. Zato sem strogo proti temu. In nikoli ne bom kupila ničesar na tak način. Tako kot ne kupujem na vratih svojega doma in ne prek telefonskega vsiljevanja. Ker gre za krajo mojega časa.
Jysk. Greš po stensko uro in ti razlaga na veliko o vsem drugem, pa neki njihovi spletni trgovini in reče, da mora ponujat artikle v akciji, vse našteto ima itak doma ali imajo doma njegovi znanci in vse je top super. Povštre je tolk prehvalil lih da ni duše spustil. Ne boste vzeli, pa zakaj ne, dajte no, super so, potipajte kako so mehki, tam v košari in bova popustek dala…mrš, ne grem več v Jysk.
Vsak, ki negoduje na ponujanje izdelkov na blagajni, naj se postavi v kožo prodajalke. One to morajo početi in verjemite, da je večini to “posiljevanje folka z izdelki” zelo neprijetno in travmatično, sploh ko se kakšna stranka neprijazno obregne ob njih. Pomislite kolikokrat na dan morajo to doživeti, pa same niso nič krive. Pač morajo in od tega je odvisna tudi njihova plača ali celo služba, ker imajo postavljene norme, koliko teh izdelkov morajo prodati.
Vsak, ki negoduje na ponujanje izdelkov na blagajni, naj se postavi v kožo prodajalke. One to morajo početi in verjemite, da je večini to “posiljevanje folka z izdelki” zelo neprijetno in travmatično, sploh ko se kakšna stranka neprijazno obregne ob njih. Pomislite kolikokrat na dan morajo to doživeti, pa same niso nič krive. Pač morajo in od tega je odvisna tudi njihova plača ali celo služba, ker imajo postavljene norme, koliko teh izdelkov morajo prodati.
Delala sem na blagajni. Imeli smo nekje med pet in deset različnih artiklov, ki smo jih mogli ponujati strankam. Vsak teden so delali analize in primerjave med prodajalci. Če si izstopal iz povprečja si bil na zagovoru. Poleg skeniranja artikov, preverjanja prave cene, popusta, raznih kuponov, popustov, kartic zvestobe, nikoli dovolj drobiža, gneče….. Ni bilo prijetno še razlagat strankam zakaj je ta balzam za ustnice res dober. Ko se je vodstvo zamenjalo se je to malce umirilo.
Jaz za razliko od tebe znam kupovat in ne mečem stvari stihijsko v košarico, ker ne znam vklopit možganov vnaprej. Gre za taktiko spodbujanja potrošnje – Če sešteješ čas, ki ga prodajalke zapravijo za to – V DM ti zdrdra cel recital o izdelku, vidiš, da gre za kup izgubljenega, zapravljenega časa tako za kupce, kot za prodajalke. Časa, ki bi ga lahko vsi pametneje porabili. Meni šoping ni v užitek, mi je nujno zlo. Prodajalka ne sedi tam, ker bi v tem uživala. Zakaj torej drug drugemu krademo čas za to, da multinacionalkam kapne nekaj dodatnih evrov v žep? Če imaš ti čas za take bedarije, ga jaz sigurno nimam. zato postanem živčna, ja, ko sem na blagajni zaradi tega dlje, kot bi bilo treba. Zdaj pa pomnoži ta čas s 300 kupci v dnevu, pa boš videla, za kako velik problem gre. Zato sem strogo proti temu. In nikoli ne bom kupila ničesar na tak način. Tako kot ne kupujem na vratih svojega doma in ne prek telefonskega vsiljevanja. Ker gre za krajo mojega časa.
[/quote]
Točno tako👏👏👏
Tudi meni se je ta dm mocno zameril iz istega razloga, saj sem zaradi trgovkinega ponujanja izdelka pustila artikel na blagajni… Ne vem zakaj vsaj ne pocakajo da stranka vsaj v miru vse zlozi v vrecko. Ni me pa seveda opozorila da sem pozabila artikel… Ah… Ocitno bom mogla 2x pogledat preden grem stran od blagajne.